Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Sjokka skrev:

Hadde du? Hm, jeg er visst litt for glad i ringer 😄 Kjenner ei som fikk en flott diamant ring til 8500 kr, og det var i forbindelse med de hadde vært samboere i 1 år. Og jeg tenker, hvis vi har alt vi trenger og lever bra hver måned, hvorfor skal alle pengene stå på en sparekonto?

....fordi bloggere (spesielt henne) ikke har en dritt å falle på,den dagen bloggen kneler for godt.

Andre bloggere har etablert fler ben å stå på,mens A bare har dritet seg ut å gjort seg uatteraktiv for andre samarbeidspartnere/avtaler.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lagerbestilling
2 timer siden, Sjokka skrev:

Folk kritiserer  prisen på forlovelseringen til Anna, som kostet over 80.000 kr. De mener de hadde vært fornøyde med en ring til 2-300 kr, og ser ikke poenget med å bruke så mye penger på en ring. Men seriøst, det er ingen som bruker kun 200,- på en forlovelsesring! Du må ut med noen tusen for å få en ekte ring. Når økonomien er god, så ser jeg ingen feil i å bruke 80tusen kr på en ring du skal bære resten av livet. Den kan jo gå i arv også. Dessuten trodde jeg alle damer elsket gull og diamanter. Ingen vil ha en uekte forlovelsesring til 200 kr??

2-300 kr på en forlovelsesring høres ut som noe de ville ha gjort i den der redneck-serien på TV. 

4 minutter siden, Sjokka skrev:

Hadde du? Hm, jeg er visst litt for glad i ringer 😄 Kjenner ei som fikk en flott diamant ring til 8500 kr, og det var i forbindelse med de hadde vært samboere i 1 år. Og jeg tenker, hvis vi har alt vi trenger og lever bra hver måned, hvorfor skal alle pengene stå på en sparekonto?

Det er en viss mellomting mellom 300 kr og 80 000. Frem til man får barn så har vel de aller fleste godt med penger. Men når barna kommer og man må kjøpe hus, 1-2 biler og bruke 6000 i måneden bare på barnehage/SFO så blir jo økonomien helt annerledes for de aller fleste. Mange ønsker å jobbe litt redusert mens barna er små også, så utgiftene blir jo minst femdoblet mens inntekten går ned. Kjipt å kjøre rundt i en billig bil med barna mens man har ringer på fingrene for 100 000 liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sjokka skrev:

Hadde du? Hm, jeg er visst litt for glad i ringer 😄 Kjenner ei som fikk en flott diamant ring til 8500 kr, og det var i forbindelse med de hadde vært samboere i 1 år. Og jeg tenker, hvis vi har alt vi trenger og lever bra hver måned, hvorfor skal alle pengene stå på en sparekonto?

Fordi man vet aldri hvordan fremtiden blir, verken for seg selv eller barna. Har jeg alt jeg behøver og mere  til, vil jeg heller vite at jeg gir barna mine start hjelp på voksen livet enn å gå rundt å passe på en ring 😁

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint an å være forlova uten en ring også, og vente til gifteringen skal på i kirka. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ServiceManagerFrue

Kan vi drite i å legge ut om våre personlige preferanser hva gjelder pris på forlovelsesringer? Poenget er uansett at Anna har en ring til 80 000 som hun ikke engang gidder å gå med, men bota på 100 000 prøvde hun å forhandle ned fordi det var aaaalt for dyrt, selv om hun sikkert har tjent veldig mye mer på ulovlig reklame og falske konkurranser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis fristen overholdes er det under en uke til vi får vite hva Markedsrådet konkluderer med. Krysser fingrene for at boten ikke reduseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fvonk skrev:

Hvis fristen overholdes er det under en uke til vi får vite hva Markedsrådet konkluderer med. Krysser fingrene for at boten ikke reduseres.

Står det noe om hvilken dato det skulle vurderes på nettet? Jeg fikk med meg det ble utsatt pga advokaten var syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokka skrev:

Står det noe om hvilken dato det skulle vurderes på nettet? Jeg fikk med meg det ble utsatt pga advokaten var syk

Ja - den ble først utsatt pga. sykdom, men så var de i Markedsrådet 16. januar, og i følge denne artikkelen skal de konkludere etter 2-3 uker.

(Jeg er forresten litt usikker på om det blir lagt ut på nett med en gang, men det er uansett ikke lenge til vi får vite det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bloggen nå og synes hun har mye mindre skrivefeil og mye bedre skrivestil enn tidligere. Vet ikke om Jan hjelper til eller retter opp,  men det er uansett blitt vesentlig mye bedre enn i alle tidligere år 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
On 1/27/2019 at 5:14 PM, Sjokka said:

Folk kritiserer  prisen på forlovelseringen til Anna, som kostet over 80.000 kr. De mener de hadde vært fornøyde med en ring til 2-300 kr, og ser ikke poenget med å bruke så mye penger på en ring. Men seriøst, det er ingen som bruker kun 200,- på en forlovelsesring! Du må ut med noen tusen for å få en ekte ring. Når økonomien er god, så ser jeg ingen feil i å bruke 80tusen kr på en ring du skal bære resten av livet. Den kan jo gå i arv også. Dessuten trodde jeg alle damer elsket gull og diamanter. Ingen vil ha en uekte forlovelsesring til 200 kr??

Man hadde nok ikke kritisert prisen hvis man oppriktig hadde trodd at ekteskapet mellom Jan og Anna blir langvarig. Men når hun er under 25 år, og allerede har tre barn med tre ulike menn, så tenker ikke jeg at prisen på en slik ring burde vært så høy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kommer BF2 inn i bildet, og hun virker mer lykkelig og livsglad enn hun gjorde i sitt eget bryllup... 

stakkars jente. I morgen kommer det nok innlegg; «date med ex! Det er viktig at vi foreldrene har et godt forhold også, derfor gikk jeg og BF2 ut igår og koste oss med deilig middag med vin til!» 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Summ skrev:

Også kommer BF2 inn i bildet, og hun virker mer lykkelig og livsglad enn hun gjorde i sitt eget bryllup... 

Stusser litt over dette jeg også. Det har ikke vært et godt ord om han på flere år, og hun har vært veldig klar på at Jan er den eneste farsfiguren i barnas liv. Men nå er plutselig alt så rosenrødt og fantastisk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke snakke om at hun i det ene innlegget forteller at de har planlagt at de skal lage en videoblogg sammen i løpet av helgen, for å få frem hans følelser rundt alt styret som skjedde rundt bruddet, at hun ble sammen med Jan så rask og tiden etterpå. Og så i neste innlegg skriver hun at hun er så overbeskyttende ovenfor barna når det gjelder å utlevere noe om de biologiske fedrene, og at hun må holde tunga beint i munnen....

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
På 26.1.2019 den 21.49, AnonymBruker100 skrev:

Herregud for en heksejakt -hvorfor gidder dere ? 

Hvorfor er du på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Summ skrev:

I morgen kommer det nok innlegg; «date med ex! Det er viktig at vi foreldrene har et godt forhold også, derfor gikk jeg og BF2 ut igår og koste oss med deilig middag med vin til!» 

Den første kvelden var det bare de to som var sammen, og de fikk noen virkelig koselige timer sammen skriver hun 😂 Så den daten er nok allerede tatt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, richbitch skrev:

Den første kvelden var det bare de to som var sammen, og de fikk noen virkelig koselige timer sammen skriver hun 😂 Så den daten er nok allerede tatt.

Ser ikke poenget i at de skulle være alene? Om de skulle diskutere barnet så kunne det gjøres over telefon. Og lage vlog sammen?? Hvorfor i all verden skal de det? Anna ønsker nok å legge opp til spekulasjoner her. Og det klarer hun når hun sier de hadde noen koselige timer sammen.. Jan er en meget tolmodig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sjokka skrev:

Ser ikke poenget i at de skulle være alene? Om de skulle diskutere barnet så kunne det gjøres over telefon. Og lage vlog sammen?? Hvorfor i all verden skal de det? Anna ønsker nok å legge opp til spekulasjoner her. Og det klarer hun når hun sier de hadde noen koselige timer sammen.. Jan er en meget tolmodig mann.

Jan er rar, han likte Anna selv når han visste at Anna kun ville ha eksen. Jan er jo en rebound

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå henger hun ut x'en. Hun er så skuffet. Fordi planene deres er utsatt? Anna ber jo om problemer. Hold skuffelsen for deg selv og ikke blogg om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...