Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Macimba
50 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Ifølge beskrivelsen på Finn skrev Anna at dyreparken ligger ca 35 min unna, altså ikke timesvis unna. 

87F32B61-1B40-4EC8-802C-94990586325D.png

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macimba

Uansett, det er en helt vanvittig pris. Vi har leid både leilighet og hus i Kristiansand for en langt mindre sum enn dette. Og den ene leiligheten hadde nesten gangavstand til Dyreparken. 

Og jeg tenker at når folk betaler så mye så,vil man ha fasiliteter som at sjøen «liggeri hagen», og gjerne tilgang til båt.

For meg hadde det ikke vært tilfredsstillende å bo i dette huset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
5 minutter siden, Summ skrev:

 

Leier man hus for 25000 på en uke, betaler man ikke mer enn maks 3000 kanskje for mat og drikke, også kommer inngangsbilletter til parken hvis man skal dit, så kanskje 30000 blir brukt på en uke? Ville nok heller valgt det.

For 30 000 på en uke får man et godt opphold i Syden med all inclusive, med fly og alt. Hva velger du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetau skrev:

For 30 000 på en uke får man et godt opphold i Syden med all inclusive, med fly og alt. Hva velger du da?

Ingen av delene. Da ville jeg nok valgt noe helt annet. 

Men hvis man setter det i perspektiv, ville jeg heller brukt 30000 for en uke, enn 17000 for en helg. Uansett hvor stedet måtte være. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zenhouse skrev:

 

Huset deres ligger nærme veldig flott badestrand da. Men prisen er stiv ja. 

Er det gåavstand?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pitofinaa skrev:

Håper hun får leid ut, for jwg gleder meg til å lese om hvor forbannet hun er når de kommer hjem og noen har griser i sofaen, t det ikke er rent osv. Kommer jo til å bli masse bråk🤪 Og hun kommer garantert til å anmelde

Folk som betaler 20.000 + for å bo der ei uke er neppe av typene som griser til på den måten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er hun da på tv igjen og jeg hører henne for meg: ææææ alle hatere meg, ææææææ alle er slemme, æææææ det var ikke så gøy å gifte seg, ææææ ja alle hater meg.... æææææ Jan ikkje gjør det....

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Er det gåavstand?

Ja det er gåavstand. Tar maks ti minutter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg hadde betalt så mye for og reise på ferie en god gjeng med barn/voksne i det huset; tenk det ekkoet når barn leker rundt  , jeg hadde blitt sprø av mindre.. 🙈 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, neiognei skrev:

Folk som betaler 20.000 + for å bo der ei uke er neppe av typene som griser til på den måten. 

Vel, tipper hun blir sur bare det er en flekk på kjøkkenbenken og leger ut sutreinnlegg på bloggen. Anmelde skal hun og 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dronninga skal på tv nå snart. Godt jeg skrur av. Klarer ikke denne sutredama. Hvorfor får hun mediatid egentlig???

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xstrella skrev:

Dronninga skal på tv nå snart. Godt jeg skrur av. Klarer ikke denne sutredama. Hvorfor får hun mediatid egentlig???

Tenkte det samme!! Hva er det med TV2 som tenker at det er en god idé å gi denne dama skjermtid?? Har de ingen medierådgivere med etisk ansvar eller?? Seriøst..Får lyst å boikotte hele kanalen.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ang utleie av huset...Får litt grøssninger. Tenk om det er noen psyke folk som setter opp et kamera eller pønsker ut kidnapping osv, da kjenner de jo huset inn og ut...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macimba
21 minutter siden, Clara80 skrev:

Og ang utleie av huset...Får litt grøssninger. Tenk om det er noen psyke folk som setter opp et kamera eller pønsker ut kidnapping osv, da kjenner de jo huset inn og ut...

Du drar den kanskje litt langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2019 den 10.39, smalls skrev:

20 til 25 000 kr i UKA?! :overrasket: Anna skal tydeligvis håve inn penger i sommer. Nei, så mye hadde jeg aldri giddet å betalt. Da må det være mye mer eksklusivt enn dette her. Lurer på om noen kommer til å ville leie?

5000 kr i uka hadde vært mer rimelig 

De trenger jo ikke de pengene en gang. Synes hun kunne gitt tilbake for en gang skyld å la noen som vanligvis ikke har råd til å dra på ferie bo der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anna skal visst til Dubai hun. Ja hvorfor ikke, jeg vil tro at valget av destinasjon er like veloverveid som en del andre valg vi har sett fra den kanten.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Var det en Mac PC på rommet til michelle? 😐😫

På skolen nå idag, må de ha PC hjemme, noen skoler får låne pc-er/padder med seg hjem til og med. 

Hvis de i husstanden er vandt til å bruke Mac, så er det ikke merkelig at de kjøper det til barna også.

Men ja, mine barn må ha slikt på faste plasser i stuen, slik at de ikke bruker det etter leggetid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Summ skrev:

På skolen nå idag, må de ha PC hjemme, noen skoler får låne pc-er/padder med seg hjem til og med. 

Hvis de i husstanden er vandt til å bruke Mac, så er det ikke merkelig at de kjøper det til barna også.

Men ja, mine barn må ha slikt på faste plasser i stuen, slik at de ikke bruker det etter leggetid. 

Sikkert ulikt fra skole til skole, men her pålegges ikke barna å brune PC hjemme før ungdomstrinnet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, WhiteSwan said:

De trenger jo ikke de pengene en gang. Synes hun kunne gitt tilbake for en gang skyld å la noen som vanligvis ikke har råd til å dra på ferie bo der. 

Nja, det man man jo sikkert si om de fleste av oss som leier ut - at vi likesågodt kan la folk bo der gratis.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...