Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

3 timer siden, MeredithG skrev:

Irriterer meg over at det blir insistert på at det var snakk om 5 konkurranser, når det i virkeligheten var langt flere! I tillegg til slett merking av reklame i alle sosiale media.

Hver eneste gang Anna skrev at hun har vært utro (på face med link til bloggen, uten merking) viser det seg å være reklame for helvetes Shai-høvler. Jeg meldte inn minst fem slike lovbrudd. 😡 Håper boten består. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Vipser skrev:

Irriterer meg over at det blir insistert på at det var snakk om 5 konkurranser, når det i virkeligheten var langt flere! I tillegg til slett merking av reklame i alle sosiale media.

Hver eneste gang Anna skrev at hun har vært utro (på face med link til bloggen, uten merking) viser det seg å være reklame for helvetes Shai-høvler. Jeg meldte inn minst fem slike lovbrudd. 😡 Håper boten består. 

Det var faktisk snakk om nærmere 25-30 konker PR DAG.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, J.. skrev:

Det var faktisk snakk om nærmere 25-30 konker PR DAG.

I tillegg alle konkurransene Anna og Jan har arrangert på Inspire Norge sin facebookside. Ja, de eier den sammen - registrert under LUMIWI AS på proff.no ( https://www.proff.no/roller/lumiwi-as/søgne/reklamebyråer/IF7N7Z601DI/ )

Mange av konkurransene på Inspire Norge ligger der fortsatt, ingen vinner er trekt. Seneste konkurranse var i mai 2018. Flere tusen kommentarer på flesteparten av konkurransene, og de er fulle av annonselenker i kommentarfeltene under konkurransene, selvfølgelig publisert av siden selv. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Panda90 skrev:

I tillegg alle konkurransene Anna og Jan har arrangert på Inspire Norge sin facebookside. Ja, de eier den sammen - registrert under LUMIWI AS på proff.no ( https://www.proff.no/roller/lumiwi-as/søgne/reklamebyråer/IF7N7Z601DI/ )

Mange av konkurransene på Inspire Norge ligger der fortsatt, ingen vinner er trekt. Seneste konkurranse var i mai 2018. Flere tusen kommentarer på flesteparten av konkurransene, og de er fulle av annonselenker i kommentarfeltene under konkurransene, selvfølgelig publisert av siden selv. 

 

Det var jeg som nevnte disse konkene her inne i første omgang,så ja,dette visste jeg.

Fullstendig kaos.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok at hun så fin ut der hun satt i sofaen, men det tok ikke lang tid før hun denne gangen smilende tok på seg rollen som et offer. Et offer som har blitt angrepet av media og følgere. Som igjen vrir og vrenger på alt hun sier. Dette er jo ikke riktig og igjen suller hun seg inn i sin egen verden av uriktighet. Anna har vært i media for sine egne sprell, gift ikke gift, gift ikke gift, inn og ut, slutter blogg, blogger videre, naken naken naken, sex på kamera, liksomsex som hun påsto, noe å være stolt av og så legger vi like godt teppe uten klær på og viser det til hele verden. Og det griper media tak i og jeg kan med beste vilje ikke forstå hva hun mener med at media da driver heksejakt på noe hun selv legger ut på nett til offentlig skue? Har hun ikke evne til å se seg selv i dette bilde? Hun høres ikke dum ut, men er hun dum? Hvor lenge skal hun skylde på at hun er ung? Skyldte på hun at hun var ung og naiv når hun fikk nr 1, nr 2, nr 3. Vil hun si det samme når M får nr 1 når hun er 14 kanskje....

Noen ganger er det bedre å ti stille og heller gå inn i seg selv og i Anna sitt tilfelle er er det ikke oss det er noe i veien med, vi reagerer bare på henne offentlige fremtreden som hun lever av å vise frem, men Anna selv som velger å provosere.

Hun burde vel ta seg til viktigere ting å engasjere seg litt mer i livet enn husarbeid og den nyoppdagede hobbyen trening.

Hadde vært morsomt å høre noen spørre Anna om noe politisk, noe som skjer i verdensbilde eller hva hun skal gjøre når det er dugnad i barnehagen. Hun er jo kjendis og kan jo ikke gå dit, for da vil alle le av henne, nei send Jan (ikkje spis godteri Jan). 

Haters, Annas yndlings ord, for alle hater Anna, alle er slemme mot henne. Hun aner ikke hva Heksejakt er hun. Hun burde være flau over å tørre å si det høyt. 

 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Diamant skrev:

Har ikke sett det selv. men regner med at det er dette.

https://www.tv2.no/v/1413571/

Nei så trist å se på! Tenkte på en av disse mgpjr jentene blir som intervjuet.. 

hun slet med å ordlegge seg! Drøyt av en trebarnsmor. Rett deg opp i ryggen, og konsentrer deg!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
46 minutter siden, Summ skrev:

Nei så trist å se på! Tenkte på en av disse mgpjr jentene blir som intervjuet.. 

hun slet med å ordlegge seg! Drøyt av en trebarnsmor. Rett deg opp i ryggen, og konsentrer deg!

En ting er sikkert, det er veldig lett å være etterpåklok etter et intervju med TV-kamera til stede. Alt man sier føles teit og det er ofte vanskelig å finne de rette ordene. Vet det selv, da jeg også har vært et par ganger på skjermen. 

Er søren ikke enkelt å snakke for seg.. Til Annas forsvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Dævendøtte skrev:

En ting er sikkert, det er veldig lett å være etterpåklok etter et intervju med TV-kamera til stede. Alt man sier føles teit og det er ofte vanskelig å finne de rette ordene. Vet det selv, da jeg også har vært et par ganger på skjermen. 

Er søren ikke enkelt å snakke for seg.. Til Annas forsvar. 

Da trenger hun ikke stille opp. Har ingenting å komme med. Legg ned bloggen. Begynn å jobb. Få litt erfaring på rumpa!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Dævendøtte skrev:

En ting er sikkert, det er veldig lett å være etterpåklok etter et intervju med TV-kamera til stede. Alt man sier føles teit og det er ofte vanskelig å finne de rette ordene. Vet det selv, da jeg også har vært et par ganger på skjermen. 

Er søren ikke enkelt å snakke for seg.. Til Annas forsvar. 

God morgen Norge har intervjuer med folk fra rampelyset relativt ofte, og majoriteten bruker ikke 5 sekunder på å tenke over hva de skal svare og hvordan de skal ordlegge seg...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
8 timer siden, Summ skrev:

God morgen Norge har intervjuer med folk fra rampelyset relativt ofte, og majoriteten bruker ikke 5 sekunder på å tenke over hva de skal svare og hvordan de skal ordlegge seg...

Noen slapper av foran et kamera og noen gjør det ikke. Er som å holde en tale i et selskap, enkelt for noen og umulig for andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.1.2019 den 15.57, Brielle skrev:

Hun skriver at Kjevik Lufthavn er 35 min. unna. Ligger den rett ved dyreparken? 

Dyreparken ligger ikke langt unna Kjevik nei. 

Synes likevel disse prisene til Anna er satt alt for høyt 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan le alt dere vil av utleieprisen på villaen til Anna & fam men jeg bor selv i Kristiansand og det er fullt mulig å få 15-20 000 i uka for et stort hus med plass til 2-3 familier. Å bo i dyreparken for 3 familier en ukes tid koster mye mer..... sjekk airbnb, flere hus til 3000+ natta med færre soveplasser. Sørlandet er veldig populært om sommeren, men nå er det jo et stykke fra Søgne til Dyreparken....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Twinkle~ said:

Dere kan le alt dere vil av utleieprisen på villaen til Anna & fam men jeg bor selv i Kristiansand og det er fullt mulig å få 15-20 000 i uka for et stort hus med plass til 2-3 familier. Å bo i dyreparken for 3 familier en ukes tid koster mye mer..... sjekk airbnb, flere hus til 3000+ natta med færre soveplasser. Sørlandet er veldig populært om sommeren, men nå er det jo et stykke fra Søgne til Dyreparken....

Så veldig langt er det jo ikke, de i Kristiansand er bare litt "bortskjemt" med at parken ligger så nært byen. 

Dessuten er jo ikke Dyreparken det eneste som drar folk til sørlandet. Hele Sørlandet er populært på sommeren, også Mandal og Lyngdal, selv om det er enda lengre unna enn Søgne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Albbas skrev:

Så veldig langt er det jo ikke, de i Kristiansand er bare litt "bortskjemt" med at parken ligger så nært byen. 

Dessuten er jo ikke Dyreparken det eneste som drar folk til sørlandet. Hele Sørlandet er populært på sommeren, også Mandal og Lyngdal, selv om det er enda lengre unna enn Søgne. 

Helt sant :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Dere kan le alt dere vil av utleieprisen på villaen til Anna & fam men jeg bor selv i Kristiansand og det er fullt mulig å få 15-20 000 i uka for et stort hus med plass til 2-3 familier. Å bo i dyreparken for 3 familier en ukes tid koster mye mer..... sjekk airbnb, flere hus til 3000+ natta med færre soveplasser. Sørlandet er veldig populært om sommeren, men nå er det jo et stykke fra Søgne til Dyreparken....

Men med kun syv sengeplasser, så er det ikke plass til to-tre familier. Derfor er den prisen hun forventer urealistisk dyrt. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Men med kun syv sengeplasser, så er det ikke plass til to-tre familier. Derfor er den prisen hun forventer urealistisk dyrt. 

Eg såg og på det, trudde huset var rimeleg svært? Det burde kanskje vera ein ide for Anna å kjøpa inn nokre billige senger for å gjera det meir attraktivt for fleire familiar å dela huset og prisen meir overkommeleg. Det å leia ut huset er som andre og seier her ikkje så uvanleg på Sørlandet, eg har venner som har gjort det i mange år, lenge før Airbnb si tid og. Så viss Anna berre gjer eit par små grep for å få fleire sengeplasser så trur eg ikkje det er problem å få leigd ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, decker skrev:

Eg såg og på det, trudde huset var rimeleg svært? Det burde kanskje vera ein ide for Anna å kjøpa inn nokre billige senger for å gjera det meir attraktivt for fleire familiar å dela huset og prisen meir overkommeleg. Det å leia ut huset er som andre og seier her ikkje så uvanleg på Sørlandet, eg har venner som har gjort det i mange år, lenge før Airbnb si tid og. Så viss Anna berre gjer eit par små grep for å få fleire sengeplasser så trur eg ikkje det er problem å få leigd ut.

Ja vi leier ut en hytte på fjellet og der har vi sengeplasser med tilhørende baderom til 18. Også har vi to hytter/hus ved sjøen som vi også leier ut og der har vi sengeplasser til hhv 14 og 16 personer. Ligger man i det øvre prissjiktet så må det være stort nok og nok sengeplasser til at flere familier kan dele. 

Tror nok, som du sier, at det er lurt av henne å gjøre noen justeringer for lettere å få leid ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...