Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Sjokka skrev:

Og nå henger hun ut x'en. Hun er så skuffet. Fordi planene deres er utsatt? Anna ber jo om problemer. Hold skuffelsen for deg selv og ikke blogg om det. 

Det vet hun ikke hva er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Sjokka skrev:

Nei tydeligvis ikke.. Hun gjør det samme om og om igjen. 

Jepp.

Snart kommer vel nr 4,med "hvem er faren?!" reprise.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, J.. skrev:

Jepp.

Snart kommer vel nr 4,med "hvem er faren?!" reprise.

🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling

Jeg ble nysgjerrig og gikk inn og leste de siste innleggene til Anna. Jeg syns ikke det fremstår så ille som dere skriver. Hun skriver jo at i 2015 så ble det veldig slutt mellom dem. Hun skriver at det var rart å være på lekeland med eksen hele dagen mens deres felles barn løp rundt og lekte og det hadde vi vel alle følt. Det er bare det at Anna faktisk skriver det. Av respekt for Jan så burde hun jo ikke ha skrevet det, men alt hun skriver er naturlige reaksjoner på å treffe igjen eksen som hun ikke har sett på lenge. Og vi vet jo at Anna er veldig vant med clickbaiting. Her blåser hun en fjær opp til fem høns, og så blåses det ytterligere opp til tjue høns her inne. Syns vi skal gi henne minst mulig oppmerksomhet, for ungenes skyld.

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Jeg ble nysgjerrig og gikk inn og leste de siste innleggene til Anna. Jeg syns ikke det fremstår så ille som dere skriver. Hun skriver jo at i 2015 så ble det veldig slutt mellom dem. Hun skriver at det var rart å være på lekeland med eksen hele dagen mens deres felles barn løp rundt og lekte og det hadde vi vel alle følt. Det er bare det at Anna faktisk skriver det. Av respekt for Jan så burde hun jo ikke ha skrevet det, men alt hun skriver er naturlige reaksjoner på å treffe igjen eksen som hun ikke har sett på lenge. Og vi vet jo at Anna er veldig vant med clickbaiting. Her blåser hun en fjær opp til fem høns, og så blåses det ytterligere opp til tjue høns her inne. Syns vi skal gi henne minst mulig oppmerksomhet, for ungenes skyld.

Når man har barn sammen,så er det å omgås exen en del av kaka.

Om det er annenhver uke eller hver 4 år så er det faktisk sånn det funker for alle.

Og har man da evt fortsatt "slike følelser" rundt det,burde man jobbe med det med seg selv,privat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Jeg ble nysgjerrig og gikk inn og leste de siste innleggene til Anna. Jeg syns ikke det fremstår så ille som dere skriver. Hun skriver jo at i 2015 så ble det veldig slutt mellom dem. Hun skriver at det var rart å være på lekeland med eksen hele dagen mens deres felles barn løp rundt og lekte og det hadde vi vel alle følt. Det er bare det at Anna faktisk skriver det. Av respekt for Jan så burde hun jo ikke ha skrevet det, men alt hun skriver er naturlige reaksjoner på å treffe igjen eksen som hun ikke har sett på lenge. Og vi vet jo at Anna er veldig vant med clickbaiting. Her blåser hun en fjær opp til fem høns, og så blåses det ytterligere opp til tjue høns her inne. Syns vi skal gi henne minst mulig oppmerksomhet, for ungenes skyld.

Synes du det er greit å legge opp til spekulasjoner rundt x'en? Anna skriver hun blir skuffet gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
Akkurat nå, Sjokka skrev:

Synes du det er greit å legge opp til spekulasjoner rundt x'en? Anna skriver hun blir skuffet gang på gang.

Her skriver hun jo at planen hun og eksen hadde lagt var å være sammen med fellesbarnet hele dagen. Og at eks'en tydeligvis har utsatt disse planene (altså utsatt å være sammen med barnet sitt). Og at hun da ble lei seg men klistret på seg et smil for barnets skyld, så ikke barnet også skulle bli lei seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Jeg ble nysgjerrig og gikk inn og leste de siste innleggene til Anna. Jeg syns ikke det fremstår så ille som dere skriver. Hun skriver jo at i 2015 så ble det veldig slutt mellom dem. Hun skriver at det var rart å være på lekeland med eksen hele dagen mens deres felles barn løp rundt og lekte og det hadde vi vel alle følt. Det er bare det at Anna faktisk skriver det. Av respekt for Jan så burde hun jo ikke ha skrevet det, men alt hun skriver er naturlige reaksjoner på å treffe igjen eksen som hun ikke har sett på lenge. Og vi vet jo at Anna er veldig vant med clickbaiting. Her blåser hun en fjær opp til fem høns, og så blåses det ytterligere opp til tjue høns her inne. Syns vi skal gi henne minst mulig oppmerksomhet, for ungenes skyld.

Hun får det tydeligvis til å fremstå slik at far ikke vil ha noe med barnet å gjøre, jf. kommentarene under lenken på facebook "..hvis far ikke ønsker kontakt med sine barn er det hans tap. En dag blir barna store og de bet da hvem som har vært der.." vi vet ingenting om grunnen, så helt feil å fremstille det at han ikke VIL ha kontakt med barnet.

Endret av Panda90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse følelsene Anna skriver om. Vil hun vi skal spekulere i om det fremdeles er følelser inni bildet med x'en? Hadde hun håpet på mer enn hva det ble? Når hun skriver jeg er så takknemlig for x'en min, og nå til jeg blir så skuffet.... Forstå den som kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
Akkurat nå, Panda90 skrev:

Hun får det tydeligvis til å fremstå slik at far ikke vil ha noe med barnet å gjøre, jf. kommentarene under lenken på facebook "..hvis far ikke ønsker kontakt med sine barn er det hans tap. En dag blir barna store og de bet da hvem som har vært der.."

Her inne spekuleres det jo i om Anna fremdeles er forelsket i eks'en sin, var det jeg reagerte på. Syns følelsene hun beskriver ikke er så unormale sånn sett. De var unge og hun var stormforelska og ble dumpa. Men hun skriver like fullt at det ble skikkelig slutt i 2015.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
3 minutter siden, Panda90 skrev:

Hun får det tydeligvis til å fremstå slik at far ikke vil ha noe med barnet å gjøre, jf. kommentarene under lenken på facebook "..hvis far ikke ønsker kontakt med sine barn er det hans tap. En dag blir barna store og de bet da hvem som har vært der.."

Ja det er jeg enig i. Men vi vet vel ikke hvor mye de eventuelt har vært sammen. Om jeg hadde et barn i et annet land (for M studerte vel hjemme i Belgia hvor han er fra) så hadde jeg hvert fall reist hjem til det i hver eneste ferie. Og om faren hadde nektet meg det så hadde jeg laget tidenes helvete på familiekontoret (eller hvor man nå bestemmer slikt).

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Her skriver hun jo at planen hun og eksen hadde lagt var å være sammen med fellesbarnet hele dagen. Og at eks'en tydeligvis har utsatt disse planene (altså utsatt å være sammen med barnet sitt). Og at hun da ble lei seg men klistret på seg et smil for barnets skyld, så ikke barnet også skulle bli lei seg.

Ja jeg har lest og forstått hva hun skrev. Men hun legger opp til spekulasjoner rundt han om at han ikke stiller opp. Anna kan ikke forvente at x'en skal stille opp på hennes timeplan. Garantert er det anna som har planlagt alt, og også klokkeslett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Jeg ble nysgjerrig og gikk inn og leste de siste innleggene til Anna. Jeg syns ikke det fremstår så ille som dere skriver. 

Det som gjør det så merkelig er jo at hun ikke har sagt et godt ord om noen av eksene etter at Jan kom inn i bildet. Det har kun vært negativt når de har blitt nevnt. Og så plutselig er alt så rosenrødt og hallelujastemning, og hun forteller at hun og eksen har kost seg i flere timer (uten sønnen), at de har planlagt å spille inn videoblogg sammen osv. 

At det må føles litt rart å være sammen med eksen etter så lang tid kan jeg jo forstå, men jeg synes hun fremstiller det hele på en veldig rar måte. Men selvfølgelig, hun må jo melke det for alt det er verdt og lage flest mulig spekulasjoner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ofret livet sitt for å ta vare på barna sine? Nei, jeg blir bare flau....... 

man ofrer en fest for å ta seg av barna sine, man ofrer søvn, man ofrer en jentetur til syden, og man ofrer den dusjen man helst skulle hatt for fler dager siden. Men ofret livet sitt? Skjønner hva hun mente når hun skrev at hun ofte føler seg som en fjortenåring.. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så er hun skuffet igjen. Livet til Anna består for det meste å være skuffet. Over familien sin, ja spesielt pappa, skuffet over mannen sin gang på gang og skuffet over barna sine, så er hun skuffet over media, over venner, som hun egentlig ikke er særlig interessert i, bare de kan rose henne, så er hun skuffet over folka i Søgne og folka i Stavanger, skuffet over tv2 og sånn generelt så er hun ganske skuffet. Og da kan hun jo gå i kjelleren, være litt offer...igjen, alle er slemme og så kan hun bruke yndlingsordet sitt som er hater. Alle hater Anna, eller ikke jeg da:) jeg synes bare hun er en skikkelig dramaqueen som egentlig burde ti stille om hvor forferdelig hun har det og heller se seg rundt, litt lengre enn dit nesetippen når ut, og se at verden er stor og du skal ikke dra så veldig langt før lille AR bare er en liten skuffa unge som ingen vet hvem er....Og det er jo egentlig bra:)

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 time siden, J.. skrev:

Når man har barn sammen,så er det å omgås exen en del av kaka.

Nei, det er det nødvendigvis ikke.

Hvorfor i alle dager skulle mannen min dra på badeland med eksen sin når han er sammen med meg? Jeg er kona hans nå og familien hans, sammen med barna. Ekskona hans er moren til ungene hans, og kun det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk det handler om at hun er skuffet over at det ikke funket mellom henne og barnefar.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Nei, det er det nødvendigvis ikke.

Hvorfor i alle dager skulle mannen min dra på badeland med eksen sin når han er sammen med meg? Jeg er kona hans nå og familien hans, sammen med barna. Ekskona hans er moren til ungene hans, og kun det! 

Så du ville ha sendt avgårde barnet ditt på 4-5 år ALENE - til en totalt fremmed mann, som barnet ditt ikke kjenner eller har sett før (kun da barnet såvidt var født) èn hel dag?? Attpåtil en mann som ikke snakker norsk? Lykke til 👏🏻

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...