Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg synes de siste blogginnleggene er flere bevis på at Anna burde skjermes mot seg selv. Hvis man ønsker å ha en god relasjon til barnefar, så nytter det ikke å sverte ham på en offentlig blogg. Uansett hvilket språk som er hans morsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Jeg synes de siste blogginnleggene er flere bevis på at Anna burde skjermes mot seg selv. Hvis man ønsker å ha en god relasjon til barnefar, så nytter det ikke å sverte ham på en offentlig blogg. Uansett hvilket språk som er hans morsmål. 

Dette treffet er en ren gavepakke for AR. Nå kan hun skrive innlegg i god,gammel stil. Og nyte all «oppstusset» rundt det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Tran09 skrev:

Hva i alle dager driver hun med. På snapchat-story dokumenterer hun uvettig kjøring over fartsgrensen (40 sone) med 48 på speedometeret. Over fotoverganger, bak andre biler, fotgjengere langs kanten, flere biler på veien, tettbebygget område m.m. Skal nok fokusere på sangen, men hun filmer inn i rattet, over radioen, veien, speedometer osv. 

Skam deg Anna, gjett om dette kommer til å meldes inn. Boten kan komme opp på 2100 kr for fartsovertredelsen+1700 for mobilbruk+to prikker. 

Håper Jan har det bra, jeg hadde blitt knust dersom kjæresten min hadde tilbringt så masse tid med eksen for så å gjøre et nummer ut av at han hørte på sangen «not gonna cry». 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror utlevering av dette er både avklart og avtalt sammen med Jan. Dette fører til mer trafikk på bloggen, og det tjener han også på.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna er et skrekkens eksempel på hvor galt det kan gå med en umoden jente som satser på blogging. Som blir høy på seg selv, mister seg selv - og som blir avhengig av å stå i lyset. Som blir grådig, hensynsløs og ekstremt selvsentrert. Og psykisk ustabil.

Å dele ukens gjøremål, er i seg selv tragisk. For dette handler ikke om deg Anna. Det handler om en mindreårigs privatliv. En som ikke har bedt om brutte forbindelser eller eksponering. 

At du kan synke så dypt at du vil tjene penger på dette i din selvsentrerte grådighet, er intet mindre enn forkastelig og respektløst. Overfor alle involverte. Skam deg. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, jentekvinne skrev:

Hvorfor er du på KG?

Ikke for å delta i mobbing hvertfall 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tran09 skrev:

Hva i alle dager driver hun med. På snapchat-story dokumenterer hun uvettig kjøring over fartsgrensen (40 sone) med 48 på speedometeret. Over fotoverganger, bak andre biler, fotgjengere langs kanten, flere biler på veien, tettbebygget område m.m. Skal nok fokusere på sangen, men hun filmer inn i rattet, over radioen, veien, speedometer osv. 

Skam deg Anna, gjett om dette kommer til å meldes inn. Boten kan komme opp på 2100 kr for fartsovertredelsen+1700 for mobilbruk+to prikker. 

Dette kan ikke jeg se? Er det slettet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Vera skrev:

Så du ville ha sendt avgårde barnet ditt på 4-5 år ALENE - til en totalt fremmed mann, som barnet ditt ikke kjenner eller har sett før (kun da barnet såvidt var født) èn hel dag?? Attpåtil en mann som ikke snakker norsk? Lykke til 👏🏻

Totalt fremmed? Det ble vel dokumentert her inne at de har hatt besøk i Søgne, for en tid tilbake. 

Det foregår nok mer i det huset enn bloggleserne har kontroll på, men bare det som skaper trafikk, blir blogget om. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt at de arrangerer samværshelg i Stavanger for så å dra ut på byen lørdags kveld begge to mens mellomste blir hos mormor..? Ref. Instagram. Tenker at det finnes nok av helger i året for festing...

Og kan ikke forstå at Jan godtar alt dette. Er helt sikkert clickbait 99% av det hun skriver, men alle vet jo hvordan de ble sammen. Må være ganske nedverdigende for han. Hun driter han jo loddrett ut. Hvor er ryggraden hans 😬

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, barføtt skrev:

Veldig spesielt at de arrangerer samværshelg i Stavanger for så å dra ut på byen lørdags kveld begge to mens mellomste blir hos mormor..? Ref. Instagram. Tenker at det finnes nok av helger i året for festing...

Og kan ikke forstå at Jan godtar alt dette. Er helt sikkert clickbait 99% av det hun skriver, men alle vet jo hvordan de ble sammen. Må være ganske nedverdigende for han. Hun driter han jo loddrett ut. Hvor er ryggraden hans 😬

Er så enig. Det blir helt feil. Og hun ønsker så spekulasjoner rundt om hun hadde med en spesiell på det hotellrommet. 

Hvor er logikken i det hun skriver? Samværshelg og fokus på bare han mellomste. Ja ser den når hun booker hotell istedenfor å dra hjem og sove 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ikke hva Jan tenker på. Dessverre synes jeg bloggen hennes blir bare mer og mer stusselig. Hun har ingen ting å komme med bortsett fra drama, og atter drama. Er det ikke drama skriver hun slik at vi skal tro det er noe spennende på gang som viser seg å være ingenting. 

Endret av Oppland
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Synes Anna virker veldig på flørtern på videoen hun og eksen har lastet opp. Sitter veldig nærme, ler, tar han på låret, mimrer tilbake til tiden de var sammen, føttene deres er borti hverandre, tuller med hverandre. 
 

For meg er det i værtfall ikke normalt å oppføre seg slik når man er i et forhold! 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
2 minutter siden, Skeivskank said:

Synes Anna virker veldig på flørtern på videoen hun og eksen har lastet opp. Sitter veldig nærme, ler, tar han på låret, mimrer tilbake til tiden de var sammen, føttene deres er borti hverandre, tuller med hverandre. 
 

For meg er det i værtfall ikke normalt å oppføre seg slik når man er i et forhold! 

Det som jeg er usikker på, er om hun ser forskjellen på det å ha en god relasjon til barnefar for barnets del, versus det å ha muligheten til å flørte med vedkommende for sin egen del/bloggens del. Men så er det jo clickbait-dronninga vi snakker om også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...