Ananas. Skrevet 4. november 2018 #10121 Skrevet 4. november 2018 25 minutter siden, J.. skrev: Jeg blir ihvertfall ikke med på spleis. Kjipt for bakeren å tape penger sånn,men jeg har ingen interesse av å betale for Annas kaker,noe man da gjør ved å spleise på den tapte lønna. Hun bør fakturerr henne,og evt la det gå til inkasso. Jeg er enig i det, det er bare en spontan reaksjon på dusteoppførsel. Så lenge ripen i lakken blir større i det «offisielle» systemet, så bør det skje der. 5
Sheila-S Skrevet 4. november 2018 #10122 Skrevet 4. november 2018 (endret) Bakeren har jeg all sympati for, men finner det ikke riktig at folk skal spleise for å gi henne penger, som strengt tatt AR skylder henne. At bakeren gikk inn i en avtale er hennes eget ansvar. Hun har tross alt fått det hun ønsket seg etter samarbeidet med AR, masse publisitet - men nå altså via Vg. Har du ekstra penger så bruk/ doner de heller til noe annet som f.eks. Leger uten grenser. Endret 4. november 2018 av Sheila-S 48
Papirfly Skrevet 4. november 2018 #10123 Skrevet 4. november 2018 (endret) Tråden er ryddet for krenkende utsagn og svar til dette. Papirfly, mod. Endret 4. november 2018 av Papirfly 1
PecanPie Skrevet 4. november 2018 #10124 Skrevet 4. november 2018 10 timer siden, MoKath skrev: Hun har jo lagt ut enkelte bilder, allerede dagen etter bryllupet var det bilde av henne og Jan fra sermonien. Det er jo ikke verre enn at hun avtalte med fotograf at kakebildene måtte prioriteres pga. av avtalen med bakeren. Nå er det vel en mnd siden den store dagen og fortsatt ingen kakeinnlegg? Det er ganske vanlig å få noen få bilder 1-2 dager etter, for deretter å få avtalt antall bilder en viss tid i etterkant. Da mannen min og jeg avtalte med fotograf var leveringstiden på opp til 6 uker. Vi fikk 5-6 bilder dagen etter bryllupet, og resten av bildene etter ca 4 uker. I dette tilfellet vil jeg tro at både AR og alle samarbeidspartnerne til AR ville profittert på å få bildene raskt, også fotografen. Jo lenger tid det går, jo mindre vil folk bry seg om bryllupet. Da tjener ingen på det. 6
Drakan Skrevet 5. november 2018 #10125 Skrevet 5. november 2018 På 03.11.2018 den 22.16, Mrs O'Donell skrev: AB truer og stalker folk, CBE selger ungene og lyver om det, Funkygine skylder på at alle er ute etter å ta de såkalte influencerene og barnet Anna svindler og lyver. Dette må da snart ta slutt!?! Hvem er AB? Jeg kan ingenting om bloggere generelt. Ble litt nysgjerrig om dette er noe som er i aviser med kilder eller noe. >_< 11 timer siden, MoKath skrev: Hun har jo lagt ut enkelte bilder, allerede dagen etter bryllupet var det bilde av henne og Jan fra sermonien. Det er jo ikke verre enn at hun avtalte med fotograf at kakebildene måtte prioriteres pga. av avtalen med bakeren. Nå er det vel en mnd siden den store dagen og fortsatt ingen kakeinnlegg? Hun har også lagt ut bilder av kaker fra en annen dame hun tydeligvis har bestilt kake av før den 28. For meg virker det som hun bevis har unngått å oppholde kontrakten, i alle fall når jeg så at hun hadde postet av en annen "fast baker" venninne. ^_^' Laget en sak om kake dramaet i aktuelle saker og politikk, synes det virker grusomt at en baker som jobber hardt skal bli nærmest svindlet. Driver litt hobby baking selv, så synes synd, spesielt etter å ha sett bilder av arbeidet til bakeren. Hun må ha jobbet så hardt, og lagt mye av sin sjel, også er det takken. Er en av de som valgte å følge henne på Instagram i alle fall, hun virker som en veldig god konditor, og kanskje jeg kan lære noe fra å følge henne 9
elvane Skrevet 5. november 2018 #10126 Skrevet 5. november 2018 Enda et innlegg med umerket reklame på insta. Reklame for tannbleking. Utrolig at hun ikke allerede har fått ny bot, for slik har hun holdt på lenge nå. 19
Gjest Brielle Skrevet 5. november 2018 #10127 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, elvane skrev: Enda et innlegg med umerket reklame på insta. Reklame for tannbleking. Utrolig at hun ikke allerede har fått ny bot, for slik har hun holdt på lenge nå. Ta bilde og send inn til forbrukertilsynet med en gang 🙂
halvehimmelen Skrevet 5. november 2018 #10128 Skrevet 5. november 2018 Nok en manglende merking på instastory: https://imgur.com/a/t2f0eIV Anbefaler flest mulig å sende inn lovbruddet til forbrukertilsynet. 10
My <3 Skrevet 5. november 2018 #10129 Skrevet 5. november 2018 Nei altså ærlig talt...en spleis for å gi bakeren penger for kakene til Anna?? Unnskyld meg as. Dette må Anna rydde opp i selv. Bakeren ble advart mot å samarbeide med henne, men tok likevel sjansen. Akkurat det får hun ta ansvar for selv. Jeg tror uansett at hun har fått MER publisitet nå, enn om Anna hadde holdt avtalen. 38
Summ Skrevet 5. november 2018 #10130 Skrevet 5. november 2018 Oi, hun tror julebord er et tegn på at hun blir eldre.. De fleste jeg kjenner har vært på julebord hvert år siden de var minst 18 år. Enten med jobb, eller med klasse/linjeforeninger osv. Tror hun henger litt etter, og ikke skjønner helt hvordan verden utenfor egentlig fungerer. 28
Consita Skrevet 5. november 2018 #10131 Skrevet 5. november 2018 7 timer siden, Drakan skrev: Hvem er AB? Jeg kan ingenting om bloggere generelt. Ble litt nysgjerrig om dette er noe som er i aviser med kilder eller noe. >_< Hun har også lagt ut bilder av kaker fra en annen dame hun tydeligvis har bestilt kake av før den 28. For meg virker det som hun bevis har unngått å oppholde kontrakten, i alle fall når jeg så at hun hadde postet av en annen "fast baker" venninne. ^_^' Laget en sak om kake dramaet i aktuelle saker og politikk, synes det virker grusomt at en baker som jobber hardt skal bli nærmest svindlet. Driver litt hobby baking selv, så synes synd, spesielt etter å ha sett bilder av arbeidet til bakeren. Hun må ha jobbet så hardt, og lagt mye av sin sjel, også er det takken. Er en av de som valgte å følge henne på Instagram i alle fall, hun virker som en veldig god konditor, og kanskje jeg kan lære noe fra å følge henne AB = Anne Brith Davidsen. Bloggomtoppbloggere summerer ypperlig opp siste tidens hendelser. 4
halvehimmelen Skrevet 5. november 2018 #10132 Skrevet 5. november 2018 Selv om dette er i en helt annen skala, er det relevant for denne saken: https://techcrunch.com/2018/10/31/influencer-marketing-lawsuit Snap har kjøpt en avtale med en influencer, denne influenceren holder ikke kontrakten og leverer ikke som avtalt. De saksøker influenceren for de 45 000 amerikanske dollarne han har fått betalt, i tillegg til 45 000 dollar for skadene. Det ser ut til at det endelig begynner å bli fokus på influencere som ikke overholder avtalene sine, og det er jaggu på tide. Synes Kristina burde gjort noe av det samme. Jeg mener hun bør ha rett på mer enn de 18 000kr kakene var verdt. Spesielt etter Anna antydet at kakene hennes ikke er gode, det er jo stikk i strid med avtalen de hadde. Ikke at det kan måle seg med en avtale i hundretusenkronersklassen, men det er faktisk samme greia. 27
Gjest Macimba Skrevet 5. november 2018 #10133 Skrevet 5. november 2018 Anna kommer nå aldri til å klare å skirive noe positivt om den kaken, for det sitter langt inne å legge seg flat for noen, for å si unnskyld. Jeg tror at hun da føler seg ydmyket, og jeg tror derfor hun betaler bakeren.
FruRosa Skrevet 5. november 2018 #10134 Skrevet 5. november 2018 6 minutter siden, Macimba skrev: Anna kommer nå aldri til å klare å skirive noe positivt om den kaken, for det sitter langt inne å legge seg flat for noen, for å si unnskyld. Jeg tror at hun da føler seg ydmyket, og jeg tror derfor hun betaler bakeren. Ang det å (ikke) si unnskyld og/eller legge seg flat... Dette viste hun jo tydelig da hun var uvenner med alle i familien og hengte dem ut på bloggen i lang tid. Plutselig var de "inne i varmen" igjen, både moren og broren og den "slemme" faren. Uten at A med et eneste ord nevnte på bloggen at hun angret. Greit at de kanskje ville holde det privat, men etter så mye dritt hun skrev om dem i en periode burde hun absolutt skrevet noen forsonende ord! 17
Gjest marie_82 Skrevet 5. november 2018 #10135 Skrevet 5. november 2018 Jeg fant ikke reklamen på Instastory nå. Er den slettet?
elvane Skrevet 5. november 2018 #10136 Skrevet 5. november 2018 20 minutter siden, marie_82 said: Jeg fant ikke reklamen på Instastory nå. Er den slettet? Den er på vanlig post på Instagram og forøvrig på snap også. Begge er umerket reklame. For en kjeltring. 7
Gjest Blondie65 Skrevet 5. november 2018 #10137 Skrevet 5. november 2018 8 timer siden, Summ skrev: Oi, hun tror julebord er et tegn på at hun blir eldre.. De fleste jeg kjenner har vært på julebord hvert år siden de var minst 18 år. Enten med jobb, eller med klasse/linjeforeninger osv. Tror hun henger litt etter, og ikke skjønner helt hvordan verden utenfor egentlig fungerer. Altså: jeg gikk ikke på julebord da jeg var 10 år - så det er jo ikke heeeeelt feil at det at man går på julebord er et tegn på at en er blitt voksen mer moden eldre!
Panna Skrevet 5. november 2018 #10138 Skrevet 5. november 2018 Bilder av bryllupet er ute nå, men er det noen bilder av kaken? Neeei 14
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. november 2018 #10139 Skrevet 5. november 2018 (endret) Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Veslefrikk Skrevet 5. november 2018 #10140 Skrevet 5. november 2018 5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Gud hvor hun melker dette bryllupet. Ja hva annet har hun egentlig å skrive om? Det er barn eller bryllup og da får vi være glade for at barna slipper søkelyset, enn så lenge. 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå