Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Veslefrikk skrev (På 5.11.2018 den 19.11):
 

Ja hva annet har hun egentlig å skrive om? Det er barn eller bryllup og da får vi være glade for at barna slipper søkelyset, enn så lenge. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Panna skrev:
 

Bilder av bryllupet er ute nå, men er det noen bilder av kaken? Neeei

I tillegg presterer hun å omtale der hun har leid stolene feil. På Facebook heter firmaet «Bryllup & Events», mens AR konsekvent omtaler det som «Bryllups events». Altså... Jeg går tom for ord. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Panna skrev:
 

Bilder av bryllupet er ute nå, men er det noen bilder av kaken? Neeei

Men hun presterer å ha med makroner på noen av bildene, uten å skrive hvem som har levert dem!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte inn å lese dagens innlegg, det var i kjent Anna stil. Hun var bl.a. så stolt over alt hun hadde fått til helt selv. Tanken bare for gjennom hodet mitt, hva med brudgommen? Hadde han ingen innflytelse på hvordan ting skulle være? Var det bare hennes ønsker og smak som gjaldt? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macimba
22 minutter siden, vafle skrev:
 

Tenkt på at dette kan være avtalt på forhånd? Begge parter får jo maks oppmerksomhet nå. 

Dette kaller jeg spekulasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, vafle skrev:
 

Tenkt på at dette kan være avtalt på forhånd? Begge parter får jo maks oppmerksomhet nå. 

Neppe avtalt på forhånd. Anna kommer jo veldig dårlig ut av dette her. Hun beviser jo nok en gang at hun ikke er til å stole på, dermed får hun et enda dårligere rykte, som igjen kan føre til at hun mister samarbeidspartnere.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2018 den 21.18, Sheila-S skrev:
 

Bakeren har jeg all sympati for, men finner det ikke riktig at folk skal spleise for å gi henne penger, som strengt tatt AR skylder henne. At bakeren gikk inn i en avtale er hennes eget ansvar. Hun har tross alt fått det hun ønsket seg etter samarbeidet med AR, masse publisitet - men nå altså via Vg.

 

 Har du ekstra penger så bruk/ doner de heller til noe annet som f.eks. Leger uten grenser. 

Det er som å spleise og betale Annas bot til Forbrukerrådet. 

Vil man støtte bakeren, så kan man heller bestille en kake av henne neste gang man skal feire en bursdag.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ny Bruker skrev:
 

Det er som å spleise og betale Annas bot til Forbrukerrådet. 

Vil man støtte bakeren, så kan man heller bestille en kake av henne neste gang man skal feire en bursdag.

Det er ikke så lett fordi de som ikke bor i nærheten av henne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne bestilt kake fra henne, hadde jeg bodd i Vest-Agder, men jeg bor ikke engang i Norge, så da blir det dessverre litt vanskelig 😔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:
 

Det er ikke så lett fordi de som ikke bor i nærheten av henne

Hun skrev vel på FB (?) at det lengste kakene hennes hadde "reist" var til Oslo. Selv holder hun vel til i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Diamant skrev:
 

Hun skrev vel på FB (?) at det lengste kakene hennes hadde "reist" var til Oslo. Selv holder hun vel til i Kristiansand.

Det var dessverre for langt unna :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, FruRosa skrev:
 

Men hun presterer å ha med makroner på noen av bildene, uten å skrive hvem som har levert dem!

Det skal vel strengt tatt stå «sponsede produkter» der da, eller?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Mnjah skrev:
 

Det skal vel strengt tatt stå «sponsede produkter» der da, eller?

Det er jo denne bakeren som har laget makronene også, så det er fryktelig dårlig gjort å vise bilder av dem uten nevne henne. Spesielt etter at hun har brutt avtalen om publisering på bloggen!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruRosa skrev:
 

Det er jo denne bakeren som har laget makronene også, så det er fryktelig dårlig gjort å vise bilder av dem uten nevne henne. Spesielt etter at hun har brutt avtalen om publisering på bloggen!

Hun som har bakt for henne bør jo bare sende en faktura og da det videre derifra.  

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Oppland skrev:
 

Jeg måtte inn å lese dagens innlegg, det var i kjent Anna stil. Hun var bl.a. så stolt over alt hun hadde fått til helt selv. Tanken bare for gjennom hodet mitt, hva med brudgommen? Hadde han ingen innflytelse på hvordan ting skulle være? Var det bare hennes ønsker og smak som gjaldt? 

Litt å henge seg opp i. Bridezillas er ikke et ukjent fenomen, eller bare at en brud har hatt bilder og tanker om sitt eget bryllup, mens mannen er mer nøytral. Dette er ikke spesifikt for Anna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
20 timer siden, Oppland skrev:
 

Jeg måtte inn å lese dagens innlegg, det var i kjent Anna stil. Hun var bl.a. så stolt over alt hun hadde fått til helt selv. Tanken bare for gjennom hodet mitt, hva med brudgommen? Hadde han ingen innflytelse på hvordan ting skulle være? Var det bare hennes ønsker og smak som gjaldt? 

Brudgom er bare en accesorie for bridezillaens eventyr bryllup. Dette trodde jeg alle visste ...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...