Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Blekkulf skrev:
 

Nå har hun tatt det bort?

Ja, det har hun gjort, det var der for  5 minutter siden, men borte vekk nå......hun er nok her inne og leser ja 😒

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blekkulf skrev:
 

Nå har hun tatt det bort?

Da håper jeg noen har tatt kopi og kan sende det til hun som bakte, så hun kan gå videre med det 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på punktet om bilder/video? Hun insinuerer at fotografen vil tjene penger på bildene hun tar tatt av bryllupet og anbefaler å bruke venner og familie i stedet. Nå er Moment Studio blant de beste bryllupsfotografene i Norge og slik jeg kjenner dem, dønn seriøse. Jeg aner selvfølgelig ikke hva de har avtalt med Anna, men jeg synes det er utrolig kjipt å se hun skrive noe slik som gjør at man kan trekke dem i tvil. Teksten med hvem som har tatt bildene er også så liten at man knapt legger merke til det, og ingen bilder på instagram var tagget såvidt jeg kunne se. Det er jo helt normalt å kreditere fotografen, og det står også nevnt i Moments prisliste at det skal gjøres (med mindre de hadde en annen avtale).

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
Akkurat nå, Marguerite skrev:
 

Er det bare jeg som reagerer på punktet om bilder/video? Hun insinuerer at fotografen vil tjene penger på bildene hun tar tatt av bryllupet og anbefaler å bruke venner og familie i stedet. Nå er Moment Studio blant de beste bryllupsfotografene i Norge og slik jeg kjenner dem, dønn seriøse. Jeg aner selvfølgelig ikke hva de har avtalt med Anna, men jeg synes det er utrolig kjipt å se hun skrive noe slik som gjør at man kan trekke dem i tvil. Teksten med hvem som har tatt bildene er også så liten at man knapt legger merke til det, og ingen bilder på instagram var tagget såvidt jeg kunne se. Det er jo helt normalt å kreditere fotografen, og det står også nevnt i Moments prisliste at det skal gjøres (med mindre de hadde en annen avtale).

Jeg reagerer også på dette. Hun tråkker rett og slett på fotografens håndverk og arbeidet som blir lagt ned i det å ta gode bryllupsbilder. Jeg oppfatter det Anna skriver som at hun må betale ekstra for å kunne bruke bildene til kommersielt bruk (reklame), noe som er helt naturlig og noe hun burde ha undersøkt på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Marguerite said:
 

Er det bare jeg som reagerer på punktet om bilder/video? Hun insinuerer at fotografen vil tjene penger på bildene hun tar tatt av bryllupet og anbefaler å bruke venner og familie i stedet. Nå er Moment Studio blant de beste bryllupsfotografene i Norge og slik jeg kjenner dem, dønn seriøse. Jeg aner selvfølgelig ikke hva de har avtalt med Anna, men jeg synes det er utrolig kjipt å se hun skrive noe slik som gjør at man kan trekke dem i tvil. Teksten med hvem som har tatt bildene er også så liten at man knapt legger merke til det, og ingen bilder på instagram var tagget såvidt jeg kunne se. Det er jo helt normalt å kreditere fotografen, og det står også nevnt i Moments prisliste at det skal gjøres (med mindre de hadde en annen avtale).

Jeg leste det punktet høyt for mannen min som er fotograf. Han bare lo og sa han orket ikke bli provosert engang når det kommer fra henne. 

Jeg tipper Anna må ha full kontroll over alt, og det at fotografen kanskje har i en standardkontrakt at bilder kan publiseres i hans/hennes egne kanaler ble for mye for henne. Det er jo hun som er viktigst i verden, hun er motivet, hun er kunsten. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dråpe skrev:
 

Hvilken planet befinner denne bloggeren seg på?!

Og hvem tror hun at hun er? Og måten hun henviste til mannen i gata... Det er så nedlatende og helt tydelig at hun føler seg som en verdenskjendis. Noen burde realitetsorientere den jenta litt. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hei2016-2 skrev:
 

Och postar inlägg före detta om en annan tjej som har bakat till sonens födelsedag, som hon varmt recomanderar... 

Hun gir i det minste ros til Elin som har bakt den kaken. Elin er kjempeflink så det fortjener hun. Bare synd at Kristina ble behandlet som dritt. Anna bør skamme seg! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok et sinna-innlegg fra Jan snart, begynner å bli lenge siden sist og det er ikke mange andre som forsvarer Anna for tiden 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, clyde skrev:
 

Hun gir i det minste ros til Elin som har bakt den kaken. Elin er kjempeflink så det fortjener hun. Bare synd at Kristina ble behandlet som dritt. Anna bør skamme seg! 

Absolut! Menade inte att Elin inte förtjänte beröm för sitt arbete :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette illustrerer uten tvil hvor umoden hun er. Hva er det for noen ting å skrive om profesjonelle mennesker? Og dette står i sterk kontrast til «ingen poeng i å gifte seg uten millionbryllup» holdningen!

 

Innlegget er ryddet for sitering av slettet lenke til Imgur.

Endret av Papirfly
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Veslefrikk skrev:
 

Og hvem tror hun at hun er? Og måten hun henviste til mannen i gata... Det er så nedlatende og helt tydelig at hun føler seg som en verdenskjendis. Noen burde realitetsorientere den jenta litt. 

Det står i så sterk kontrast til hvordan hun skryter tannbleking, betakaroten og vippeserum opp i skyene. Når hun får godt betalt er det ingen grenser hvor flott reklameobjektene er 😊

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som venner og familie må belage seg på å både bake kaker og ta bilder fremover.

Når det gjelder bildene ville jeg heller valgt en profesjonell fotograf som har erfaring med ting som lysbruk, vinkler og innstillinger enn Tante Olga med kompaktkamera.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Justlooking said:
 

Det står i så sterk kontrast til hvordan hun skryter tannbleking, betakaroten og vippeserum opp i skyene. Når hun får godt betalt er det ingen grenser hvor flott reklameobjektene er 😊

Jeg vil si 18 000 i gratis bakverk er ganske godt betalt jeg da! Tror nok der hele er på grunn av at Kristina faktisk ville at Anna skulle holde seg til kontrakten. Anna liker vel ikke så godt å bli holdt ansvarlig.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kristinaandersen.no/2018/11/06/nar-man-blir-bortskjemt-som-blogger/

Fant dette blogg innlegget tidligere, under undersøkelser av saken om det var oppdateringer om konditoren. 
Er bra andre bloggere i bransjen står opp for bakeren. :) 
Tenker siden det er mer blogg relatert, så kunne jeg nevne det her i stede for nyhet saken. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, feebee skrev:
 

Jeg vil si 18 000 i gratis bakverk er ganske godt betalt jeg da! Tror nok der hele er på grunn av at Kristina faktisk ville at Anna skulle holde seg til kontrakten. Anna liker vel ikke så godt å bli holdt ansvarlig.

18000 for 160 timer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...