Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria

Jeg hørte det på radio Norge i dag at hun ikke hadde delt bilde av kaken noe hun skulle ha gjort og det er dårlig gjort når hun hadde gått inn i et samarbeid om spons av bryllups kake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
16 minutter siden, Honey Dew skrev:
 

Håper hun aldri går inn på samarbeid med bloggere etter dette og spesielt ikke influencere.

Dårlig gjort og ikke holde samarbeid avtale og det gjør at andre samarbeids partnere må tenke seg godt om før dem går inn i et samarbeid med henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carina Maria skrev:
 

Jeg hørte det på radio Norge i dag at hun ikke hadde delt bilde av kaken noe hun skulle ha gjort og det er dårlig gjort når hun hadde gått inn i et samarbeid om spons av bryllups kake. 

Yupp! Det er akkurat det de siste 3-4 sidene her inne handler om, artikkel i VG om dette på formiddagen i dag  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Dottie skrev:
 

Så at KA har brukt samme bakeren til sin bursdag, og hun kunne absolutt anbefale kakene til andre. 

Hun var også ute i kommentarfeltet til VG i går og gikk ut mot Anna og oppførselen hennes 👍🏼

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Dottie skrev:
 

Så at KA har brukt samme bakeren til sin bursdag, og hun kunne absolutt anbefale kakene til andre. 

Hvem er KA?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Carina Maria skrev:
 

Er ikke det hun Kristina?

 

Det kan vel ikke være henne når har brukt samme bakeren til sin bursdag, og hun kunne absolutt anbefale kakene til andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske man kunne være anonym når man oppretter spleis, så vi kunne skaffet bakeren pengene sine. Vet det er naivt av meg når det er bloggernes ansvar, men jeg blir så sint på hennes vegne. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rett og slett lei meg når Anna bare driter på noens arbeid og stolthet på den måten. Bakeren gjorde sin del av jobben, stod på og leverte, og når alt kom til alt, ble omtalt som negativ, ikke imøtekommende og  "jeg anbefaler ikke ting jeg ikke liker" eller hva Anna klarte å lire av seg. For en råtten, råtten ting å gjøre mot noen som har stått så hardt på for å bidra til bryllupet hennes. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ananas. skrev:
 

Skulle ønske man kunne være anonym når man oppretter spleis, så vi kunne skaffet bakeren pengene sine. Vet det er naivt av meg når det er bloggernes ansvar, men jeg blir så sint på hennes vegne. 

Jeg er med på evt spleis, men hør med bakeren først. Det er ikke sikkert hun vil like det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det er ikke synd på bloggernes samarbeidspartnere. Hun gir bort jobben sin til en som er kjent for å misbruke annonsører, og ikke holde avtaler.

Selvsagt er det surt men det gjentas ganske ofte her i forumet at man skal benytte forbrukermakten overfor aktører som samarbeider med bloggere - så fordi denne dama ikke fikk det hun betalte for (reklameplass, med sin arbeidstid) så er det synd på henne?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Prinsesse788 skrev:
 

Altså, det er ikke synd på bloggernes samarbeidspartnere. Hun gir bort jobben sin til en som er kjent for å misbruke annonsører, og ikke holde avtaler.

Selvsagt er det surt men det gjentas ganske ofte her i forumet at man skal benytte forbrukermakten overfor aktører som samarbeider med bloggere - så fordi denne dama ikke fikk det hun betalte for (reklameplass, med sin arbeidstid) så er det synd på henne?

Jeg tenker at det er litt forskjell på en stor bedrift og en person helt i startfasen..

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:
 

Blir rett og slett lei meg når Anna bare driter på noens arbeid og stolthet på den måten. Bakeren gjorde sin del av jobben, stod på og leverte, og når alt kom til alt, ble omtalt som negativ, ikke imøtekommende og  "jeg anbefaler ikke ting jeg ikke liker" eller hva Anna klarte å lire av seg. For en råtten, råtten ting å gjøre mot noen som har stått så hardt på for å bidra til bryllupet hennes. 

Så enig med deg, men heldigvis kan det virke som det er bakeren som får all sympati her. Hun har fått drøssevis med nye følgere på SoMe og jeg tipper hun får mange nye oppdrag etter dette. Anna står på nytt igjen som en man ikke kan stole på og kan miste mange samarbeidspartnere på dette.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er enig i at det er en særskilt stilling å være nyoppstartet. Samtidig har vedkommende all min sympati altså - men når du velger å promoteres gjennom AR AS så har du gjort dårlig research.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Prinsesse788 skrev:
 

Altså, det er ikke synd på bloggernes samarbeidspartnere. Hun gir bort jobben sin til en som er kjent for å misbruke annonsører, og ikke holde avtaler.

Selvsagt er det surt men det gjentas ganske ofte her i forumet at man skal benytte forbrukermakten overfor aktører som samarbeider med bloggere - så fordi denne dama ikke fikk det hun betalte for (reklameplass, med sin arbeidstid) så er det synd på henne?

Jeg synes det er synd for henne fordi hun lever av håndverket sitt. Hun har gitt bort arbeidstimer hun aldri får tilbake, som er mye verdt for en liten bedrift. En (riktignok naiv) person med under 1000 følgerne på Instagram og som prøver å skape seg et levebrød er for meg noe litt annet enn store kommersielle aktører som burde vite bedre, og som egentlig ikke taper noe nevneverdig på å sende ut et par treningsplagg eller en leke eller fem. Hadde det vært eksponering av barn som var «bestilt», ville jeg vært like prinsipiell som jeg er ellers. 

Jeg synes i og for seg ikke synd på henne, men jeg blir langt mer provosert av bloggeren som utnytter en persons godvilje på den måten, enn av at hun var villig til å sponse en blogger. For meg er hele forskjellen kynisk bruk av bloggere og barna deres og naiv bommert, i mine øyne ser dette ut som det siste, men det er nok noen som vil være uenige med meg i det. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ananas. said:
 

Skulle ønske man kunne være anonym når man oppretter spleis, så vi kunne skaffet bakeren pengene sine. Vet det er naivt av meg når det er bloggernes ansvar, men jeg blir så sint på hennes vegne. 

Man bør vel se det an. Veldig leit for kakebakeren, men kan jo være hun får betalt fra Anna. Det har kun gått to uker og de burde vel forsøke med forliksrådet eller noe om de ikke klarer å komme til en løsning på egenhånd. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...