Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX

Hadde jeg vært bakeren hadde jeg bedt om å få betalt i norske kroner. Hva slags verdi har profilering på AR sin blogg nå, når alle har kunnet lese i Norges største nettavis at Anna ikke kan gå god for kakene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, My <3 skrev:
 

Helt enig. Og ja, dette burde jo skremme Gud og hvermann fra noe som helst samarbeid med henne. Dette skjønner hun tydligvis ikke selv. Det er hun som er taperen her, ikke bakeren. Haha, nei hun er ikke like imøtekommende lenger??? Nei det hadde ikke jeg vært heller, etter å ha blitt ført bak lyset på denne måten!!

Det er jo tydelig at hun allerede har dårlig omdømme, siden bakeren uttaler at hun ble advart på forhånd.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som kontrakten er kraftig brutt så kan vel kanskje bakeren sende regning for utført arbeid? Var det ikke nesten 19000 avisa fant ut at det var verdt? Og så til inkasso om den ikke blir betalt. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Christiane_W skrev:
 

Leste saken i VG nå og var innom kommentarfeltet. AR får jo ikke akkurat uforbeholden støtte der, snarere tvert i mot faktisk.

Jeg reagerer på at Anna omtaler bakeren som kunden. Altså ser tydeligvis AR på henne som en kunde som betaler for omtale på bloggen med å levere kaker til bryllupet hennes. Eh, det er vel å snu det helt på hodet...? Hennes representant kontaktet jo bakeren og spurte henne om hun ville lage kakene, ikke omvendt. Altså er AR hennes kunde og betalingen for jobben er 3500 kr + omtale på bloggen innen 10 dager, det er spesifisert i kontrakten. Anna er arrogant og har null respekt for andre mennesker virker det som. Og managementet hennes virker ikke det spøtt bedre (er vel forresten de som representerer AB også?)

Lurte jeg litt på også. Er vel den som betaler for en vare som er kunde, så vidt jeg skjønner. 

Endret av neiognei
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i alle dager takket hun ja til å samarbeide med Rasmussen? Det er det jeg ikke helt forstår. At Rasmussen ikke holder hva hun lover og oppfører seg som  en kynisk drittunge i ettertid er jo bare som forventet. Jeg ville også tro at man mistet kunder når man velger å samarbeide med en såpass upopulær blogger? Jeg handler f.eks bevisst ikke produkter som denne bloggeren har blitt sponset med. 

Uansett er det nå på sin plass at Frøken Rasmussen får regningen på 18 000kr. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt. Da jeg første gang sjekket Instaprofilen til bakeren i går kveld sånn i 21-22 tiden, hadde hun 578 følgere. Nå har hun 735 :) Bakeren blir nok den store vinneren her, tipper hun får mange oppdrag etter dette. Mens Anna har fått et enda dårligere rykte og kommer til å tape på dette...

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, elvane skrev:
 

Hvorfor i alle dager takket hun ja til å samarbeide med Rasmussen? Det er det jeg ikke helt forstår. At Rasmussen ikke holder hva hun lover og oppfører seg som  en kynisk drittunge i ettertid er jo bare som forventet. Jeg ville også tro at man mistet kunder når man velger å samarbeide med en såpass upopulær blogger? Jeg handler f.eks bevisst ikke produkter som denne bloggeren har blitt sponset med. 

Uansett er det nå på sin plass at Frøken Rasmussen får regningen på 18 000kr. 

 

Denna kakemakeren hadde noe med 400 følgere på kakekontoen sin i går. I dag nærmere 800. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hevn fra Anna når hun sier hun ikke var fornøyd med kakene. Ser på FB at bakeren får masse positive tilbakemeldinger fra fornøyde kunder som sier at kakene smakte nydelig.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Stjernekikkeren said:
 

Nå som kontrakten er kraftig brutt så kan vel kanskje bakeren sende regning for utført arbeid? Var det ikke nesten 19000 avisa fant ut at det var verdt? Og så til inkasso om den ikke blir betalt. 

Synes det ville vært rart om bakren ikke hadde rett på betaling når kontrakten er brutt av Anna. Det er jo ikke aktuelt med reklame hos Anna lenger når Anna har sagt hun ikke kan gå god for kakene. Så da må jo det å betale full pris være den eneste løsningen. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Ut fra VG, så er kontrakten brutt. Hadde jeg vært bakeren, skulle hun fått betalt fullt ut. Nå vet vi ikke, om bloggeren sendte mail dagen etter bryllupet, der hun sa hun ikke var fornøyd. At gjestene ikke var fornøyd? Sendte hun i det heletatt noen mail, før bakeren tok kontakt? 

Jeg skulle også tatt betalt, for at hun dreper omdømmet mitt med å si: "jeg kan ikke anbefale" 

Kjære baker. Ikke vent. Krev det du har krav på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trodde vel at denne bakeren var et enkelt bytte å utnytte seg av. Litt vanskeligere å komme unna store selskaper med store juridiske avdelinger.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo lagt ut enkelte bilder, allerede dagen etter bryllupet var det bilde av henne og Jan fra sermonien. Det er jo ikke verre enn at hun avtalte med fotograf at kakebildene måtte prioriteres pga. av avtalen med bakeren.

Nå er det vel en mnd siden den store dagen og fortsatt ingen kakeinnlegg?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna og Jan klarer vel å ta opp telefonene sine og ta noen noe lunde bra bilder sånn som resten av oss, og de har vel mulighet for redigering for å fremme motivet også, ikke verre enn at de hadde tatt en haug av bilder av kakene og lagt ut på bloggen med takk og anbefaling til bakeren. Hva enn dronning Anna tror så er ikke bakeren kunden her, det er det faktisk Anna som er, og hun kan jekke seg ned noen hakk og finne ydmykheten sin.  

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Minlillesky skrev:
 

Kristinas kakeverden.
Ta å følg henne på Facebook og dere. Hun fortjener alle følgere hun kan få.

Takk :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at bakeren har lagt ut bilder av kaken og makroner på Instagram (måtte inn og følge hun! Anbefales!) som hun har tagget Anna i. Her kunne Anna fint ha spurt om å få låne bildene til et midlertidig innlegg mens de venter på bilder fra fotografen. Så mange løsninger men det hun gjør er å overse det fordi hun i sitt hode har bestemt seg for at hun har rett. Så stygt gjort mot en som jobber hardt for bedriften sin - noe Anna ikke ser ut til å gjøre lenger. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, bryllupskropp skrev:
 

Ser at bakeren har lagt ut bilder av kaken og makroner på Instagram (måtte inn og følge hun! Anbefales!) som hun har tagget Anna i. Her kunne Anna fint ha spurt om å få låne bildene til et midlertidig innlegg mens de venter på bilder fra fotografen. Så mange løsninger men det hun gjør er å overse det fordi hun i sitt hode har bestemt seg for at hun har rett. Så stygt gjort mot en som jobber hardt for bedriften sin - noe Anna ikke ser ut til å gjøre lenger. 

Håper hun aldri går inn på samarbeid med bloggere etter dette og spesielt ikke influencere.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at bakeren har skrevet om den store  bryllupsbestillingen hun hadde fått 17sept.. Så dette bryllupet må vel ha sjedd meget fort? Om man bestiller så nær bryllupsdagen? 🙈 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...