Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Anna vet best. Alltid! Det nytter ikke for noen nå prøve å lære henne noe.

Når ikke engang en bot på 100 000 får henne til å innse at hun ikke "har hele vettet alene", da er det nesten ikke håp. Kanskje (flere) økonomiske følger er det eneste som kan åpne øynene hennes for at hun faktisk ikke er hevet over loven...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være et slitsomt liv der i heimen når alt skal være ryddig og det som vises skal matche. For mammas blogg. Influenceren. 

Hvem i huleste heiteste har et slikt overarrangert, outsourcet kakebord som Anna alltid har i bursdager? Ikke folk flest jeg kjenner iallefall. Blir jo nesten redd for å spise kake i redsel for å ødelegge utstillingen..

Og hvem i huleste heiteste kler hele gjengen i matchende farger før ytterdøren får passeres? Snodig. Eller; sykt? I det minste spesielt. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sjokka skrev:
 

Anna vil ikke lære. Hun vil ha klikk på bloggen, og tar sjansen på å ikke bli tatt en gang til.. Det kalles å være sær.

og grådig!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen vinner er foreløpig trukket i Nettbonus og Anna sin konkurranse "Vinn Iphone XS". Konkurransen skal trekkes idag, 29 okt. Følger nøye med. Håper flerefølger med å sender inn om vinner ikke trekkes iløpet av kvelden.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Panda90 skrev:
 

Ingen vinner er foreløpig trukket i Nettbonus og Anna sin konkurranse "Vinn Iphone XS". Konkurransen skal trekkes idag, 29 okt. Følger nøye med. Håper flerefølger med å sender inn om vinner ikke trekkes iløpet av kvelden.

Jeg mener det var nettbonus som skulle treķke vinner i denne konkuransen og kontakte vinneren på e-mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sjokka skrev:
 

Jeg mener det var nettbonus som skulle treķke vinner i denne konkuransen og kontakte vinneren på e-mail.

Det stemmer, men det skal likevel være tydelig at det er trukket vinner. Enten ved å dele navn eller deler av mailadresse (Eks. KariOlsen@*********.no). De har ut kvelden på seg, ellers går det rett som klage til FT.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Panda90 skrev:
 

Det stemmer, men det skal likevel være tydelig at det er trukket vinner. Enten ved å dele navn eller deler av mailadresse (Eks. KariOlsen@*********.no). De har ut kvelden på seg, ellers går det rett som klage til FT.

Sjekk inbox om litt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2018 den 11.42, konkelimonke skrev:
 

Skjønner ikke at hu tørr/gidder.

vi alle vet jo at hu sier hu har gått ned ekstremt i lønn.

å sitte i ett hus til 12 mill+ett til 2, bil til 700k,og tre barn barn med Bgh/sfo gir jo en viss utgift i mnd.

hvorfor må hu da presse grenser og prøve hele tiden å være på kanten? Skulle tru hu var 14 år og ikke viste bedre, men dette er en på over 20 med all verdens av teknologiske hjelpemidler for å kunne finne ut av det/få hjelp om hu var usikker på reglene 🤷🏻‍♀️🤬

De kjøpte huset for for 6.6 mill. Ikke 12..

Endret av SansaS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, SansaS said:
 

De kjøpte huset for for 6.6 mill. Ikke 12..

I tillegg har de skattefri inntekt ved å leie ut underetasjen. Med 2 ok inntekter og rekordlav rente, er neppe det noe problem. Anna får også ekstra inntekt ved å leie ut stavanger huset som forresten ikke hadde en særlig høy prislapp da hun kjøpte det. 

Endret av elvane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Panda90 skrev:
 

Ingen vinner er foreløpig trukket i Nettbonus og Anna sin konkurranse "Vinn Iphone XS". Konkurransen skal trekkes idag, 29 okt. Følger nøye med. Håper flerefølger med å sender inn om vinner ikke trekkes iløpet av kvelden.

Det er pr. 30.10 kl 06.16 tilsynelatende ikke trukket vinner av konkurransen. Oppfordrer flere til å sende inn tips/klage til Forbrukertilsynet her; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage

Ta gjerne med at Nettbonus hadde 171 følgere  på instagram 1 time etter at konkurransen ble publisert 21.okt. per 30 oktober har de 1630 følgere og det ligger 2465 kommentarer under det aktuelle konkurranseinnlegget. Samtidig har Anna Rasmussens bloggtall vært høyere enn de ellers ville vært, da en måtte gå inn på Annas blogg for å registrere seg via lenken hun delte i blogginnlegg (påmelding nyhetsbrev til Nettbonus) for å være med i konkurransen om en Iphone XS.

 

Endret av Panda90
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Panda90 skrev:
 

Det er pr. 30.10 kl 06.16 tilsynelatende ikke trukket vinner av konkurransen. Oppfordrer flere til å sende inn tips/klage til Forbrukertilsynet her; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage

Ta gjerne med at Nettbonus hadde 171 følgere  på instagram 1 time etter at konkurransen ble publisert 21.okt. per 30 oktober har de 1630 følgere og det ligger 2465 kommentarer under det aktuelle konkurranseinnlegget. Samtidig har Anna Rasmussens bloggtall vært høyere enn de ellers ville vært, da en måtte gå inn på Annas blogg for å registrere seg via lenken hun delte i blogginnlegg (påmelding nyhetsbrev til Nettbonus) for å være med i konkurransen om en Iphone XS.

 

Blir interessant å se hvor fort neste reaksjon fra FT blir.

Endret av J..
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2018 den 6.19, Panda90 skrev:
 

Det er pr. 30.10 kl 06.16 tilsynelatende ikke trukket vinner av konkurransen. Oppfordrer flere til å sende inn tips/klage til Forbrukertilsynet her; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage

Ta gjerne med at Nettbonus hadde 171 følgere  på instagram 1 time etter at konkurransen ble publisert 21.okt. per 30 oktober har de 1630 følgere og det ligger 2465 kommentarer under det aktuelle konkurranseinnlegget. Samtidig har Anna Rasmussens bloggtall vært høyere enn de ellers ville vært, da en måtte gå inn på Annas blogg for å registrere seg via lenken hun delte i blogginnlegg (påmelding nyhetsbrev til Nettbonus) for å være med i konkurransen om en Iphone XS.

 

Jeg ser de har trukket nå! Bra for dem.

Endret av Samme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Samme skrev:
 

Jeg ser de har trukket nå! Bra for dem.

Så det. 3 dager på etterskudd. Mulig FT har vært i kontakt med de. Pepsi max konkurransen til Nettbonus som skulle vært kåret vinner på igår, er enda ikke trukket. 

Endret av Panda90
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Anna påstår nå at hun har opplevd at hverdagen både før og etter drømmebryllupet hennes har vært en stor feiring.

 

Tror hun vi er dumme? At Internett ikke husker? 

 

Ironien i det hele er jo at hun hadde helt hvit brudekjole i tillegg til den hvite blomsterveggen bak de, i det nye bildet de har delt Hvitfargen som blir brukt i bryllup er jo ofte symbolet på uskyld, det vil si det helt motsatte av hva Anna er. På alle måter. :rolleyes: 

 

Som lesere har vi nå fått sett to bilder av brudeparet. Personlig tenker jeg at det holder med det. Dersom mine bekjente gifter seg, så holder det å se 2-5 bilder fra deres store dag, dersom jeg ikke var invitert. 

 

Jeg er på ingen måte bekjent av Anna, men synes det blir litt vel mye likevel? Så kommer vi jo også tilbake til spørsmålet om hva i alle dager hun skal skrive om på bloggen sin fra nå av..... Hun skriver at leserne skal få se enda flere bilder fra drømmebryllupet.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs. Random Nick skrev:
 

Anna påstår nå at hun har opplevd at hverdagen både før og etter drømmebryllupet hennes har vært en stor feiring.

 

Tror hun vi er dumme? At Internett ikke husker? 

 

Ironien i det hele er jo at hun hadde helt hvit brudekjole i tillegg til den hvite blomsterveggen bak de, i det nye bildet de har delt Hvitfargen som blir brukt i bryllup er jo ofte symbolet på uskyld, det vil si det helt motsatte av hva Anna er. På alle måter. :rolleyes: 

 

Som lesere har vi nå fått sett to bilder av brudeparet. Personlig tenker jeg at det holder med det. Dersom mine bekjente gifter seg, så holder det å se 2-5 bilder fra deres store dag, dersom jeg ikke var invitert. 

 

Jeg er på ingen måte bekjent av Anna, men synes det blir litt vel mye likevel? Så kommer vi jo også tilbake til spørsmålet om hva i alle dager hun skal skrive om på bloggen sin fra nå av..... Hun skriver at leserne skal få se enda flere bilder fra drømmebryllupet.. 

 

 

Mest sannsynlig legger hun opp til spekulasjoner om ny graviditet når bryllupet ikke er like populært lenger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
21 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:
 

Anna påstår nå at hun har opplevd at hverdagen både før og etter drømmebryllupet hennes har vært en stor feiring.

 

Tror hun vi er dumme? At Internett ikke husker? 

 

Ironien i det hele er jo at hun hadde helt hvit brudekjole i tillegg til den hvite blomsterveggen bak de, i det nye bildet de har delt Hvitfargen som blir brukt i bryllup er jo ofte symbolet på uskyld, det vil si det helt motsatte av hva Anna er. På alle måter. :rolleyes: 

 

Som lesere har vi nå fått sett to bilder av brudeparet. Personlig tenker jeg at det holder med det. Dersom mine bekjente gifter seg, så holder det å se 2-5 bilder fra deres store dag, dersom jeg ikke var invitert. 

 

Jeg er på ingen måte bekjent av Anna, men synes det blir litt vel mye likevel? Så kommer vi jo også tilbake til spørsmålet om hva i alle dager hun skal skrive om på bloggen sin fra nå av..... Hun skriver at leserne skal få se enda flere bilder fra drømmebryllupet.. 

 

 

For en dum ting å si, skulle tro du levde i 1850 siden meningene er fra den tidsepoken.

Hva legger du i uskyld, egentlig? Jeg var gravid da vi giftes oss, og jeg var hvit brud, hva pokker er galt med det. 

 

Endret av Macimba
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:
 

Anna påstår nå at hun har opplevd at hverdagen både før og etter drømmebryllupet hennes har vært en stor feiring.

 

Tror hun vi er dumme? At Internett ikke husker? 

 

Ironien i det hele er jo at hun hadde helt hvit brudekjole i tillegg til den hvite blomsterveggen bak de, i det nye bildet de har delt Hvitfargen som blir brukt i bryllup er jo ofte symbolet på uskyld, det vil si det helt motsatte av hva Anna er. På alle måter. :rolleyes: 

 

Som lesere har vi nå fått sett to bilder av brudeparet. Personlig tenker jeg at det holder med det. Dersom mine bekjente gifter seg, så holder det å se 2-5 bilder fra deres store dag, dersom jeg ikke var invitert. 

 

Jeg er på ingen måte bekjent av Anna, men synes det blir litt vel mye likevel? Så kommer vi jo også tilbake til spørsmålet om hva i alle dager hun skal skrive om på bloggen sin fra nå av..... Hun skriver at leserne skal få se enda flere bilder fra drømmebryllupet.. 

 

 

Rett skal være rett, hun skriver ikke at hverdagen før og etter bryllup har vært en stor feiring. 

Hun skriver at hun har opplevd hverdager, før og etter en stor feiring. 

Sitat: «Jeg har opplevd mitt drømnebryllup, og hverdager både før og etter en stor feiring. «

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...