Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Anna Rasmussen i kakebråk – brøt blogg-kontrakt. Bryllupskaken og en rekke andre bakervarer fikk bloggeren sponset av hobbybaker Kristina Jimenez. To uker på overtid har Rasmussen fortsatt ikke gjort sin del av avtalen:  https://www.vg.no/rampelys/i/7lvkQo/anna-rasmussen-i-kakebraak-broet-blogg-kontrakt?utm_content=row-1&utm_source=vgfront

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Asti skrev:
 

Anna Rasmussen i kakebråk – brøt blogg-kontrakt. Bryllupskaken og en rekke andre bakervarer fikk bloggeren sponset av hobbybaker Kristina Jimenez. To uker på overtid har Rasmussen fortsatt ikke gjort sin del av avtalen:  https://www.vg.no/rampelys/i/7lvkQo/anna-rasmussen-i-kakebraak-broet-blogg-kontrakt?utm_content=row-1&utm_source=vgfront

(Anna) skriver videre at hun ikke ønsker å anbefale noe hun ikke er fornøyd med til leserne sine. Dette til tross for at anbefalingen er spesifisert i kontrakten. (Sitat fra VG-artikkelen) 

Interessant! Det blir spennende å se når blogginnlegget kommer, om Anna anbefaler eller ikke. Anbefaler hun kakene så lyger hun, anbefaler hun ikke så bryter hun kontrakten.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Asti skrev:
 

Anna Rasmussen i kakebråk – brøt blogg-kontrakt. Bryllupskaken og en rekke andre bakervarer fikk bloggeren sponset av hobbybaker Kristina Jimenez. To uker på overtid har Rasmussen fortsatt ikke gjort sin del av avtalen:  https://www.vg.no/rampelys/i/7lvkQo/anna-rasmussen-i-kakebraak-broet-blogg-kontrakt?utm_content=row-1&utm_source=vgfront

Når man ikke trodde hun kunne synke lavere

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
2 minutter siden, Honey Dew skrev:
 

Når man ikke trodde hun kunne synke lavere

Helt sant!

Hadde jeg vært kakebakeren hadde jeg sendt regning. Den hentydningen til at det er vanskelig å anbefale noe en ikke er fornøyd med er virkelig over streken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.11.2018 den 21.02, Mrs. Random Nick skrev:
 

Anna påstår nå at hun har opplevd at hverdagen både før og etter drømmebryllupet hennes har vært en stor feiring.

 

Tror hun vi er dumme? At Internett ikke husker? 

 

Ironien i det hele er jo at hun hadde helt hvit brudekjole i tillegg til den hvite blomsterveggen bak de, i det nye bildet de har delt Hvitfargen som blir brukt i bryllup er jo ofte symbolet på uskyld, det vil si det helt motsatte av hva Anna er. På alle måter. :rolleyes: 

 

Som lesere har vi nå fått sett to bilder av brudeparet. Personlig tenker jeg at det holder med det. Dersom mine bekjente gifter seg, så holder det å se 2-5 bilder fra deres store dag, dersom jeg ikke var invitert. 

 

Jeg er på ingen måte bekjent av Anna, men synes det blir litt vel mye likevel? Så kommer vi jo også tilbake til spørsmålet om hva i alle dager hun skal skrive om på bloggen sin fra nå av..... Hun skriver at leserne skal få se enda flere bilder fra drømmebryllupet.. 

 

 

Dersom det var slik at bare mennesker med uskylden fortsatt intakt kunne brukt hvit brudekjole i bryllupet sitt, tror jeg den nye motefargen på brudekjolene hadde blitt svart..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Asti skrev:
 

Anna Rasmussen i kakebråk – brøt blogg-kontrakt. Bryllupskaken og en rekke andre bakervarer fikk bloggeren sponset av hobbybaker Kristina Jimenez. To uker på overtid har Rasmussen fortsatt ikke gjort sin del av avtalen:  https://www.vg.no/rampelys/i/7lvkQo/anna-rasmussen-i-kakebraak-broet-blogg-kontrakt?utm_content=row-1&utm_source=vgfront

Jeg lurte på hvem den stakkaren var, personen som fikk det "ærefulle" oppdraget. Trist at det var Kristina, hun er ei bra jente og fortjener ikke den dritten der. 

Endret av Purple Basil
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Fy søren leste akkurat på VG om saken - vil ikke promotere noe hun er misfornøyd med. Så uredelig hun er. Det synes jeg rett og slett var tarvelig gjort. Føler for bakeren som virkelig har gjort sitt. Det er skammelig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna skriver på bloggen at bryllupsinnleggene ligger klar på rekke og rad for publisering.. kakeinnlegget bør vel da komme ut i løpet av kvelden?!

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

En fire etasjer stor bryllupskake, 80 makroner, 67 cupcakes, 42 cakepops og 50 pikekyss ble laget av Kristina Jimenez til bryllupet til Anna Rasmussen 6. oktober. 

Det er så utrolig mye jobb og planlegging bak dette at jeg blir forbanna, Anna Rasmussen, voks opp og gjør opp for deg! Ikke drit på andres arbeid fordi du ikke klarer å følge opp dine egne avtaler!!

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun skriver under på at promotering skal skje innen 10 dager får hun heller sikre seg at hun har de bildene hun trenger tilgjengelig. Ikke skylde på andre.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dikteren

Det er en ting jeg ikke forstår: Hun visste vel selv at hun skulle ha fotograf i bryllupet sitt, når hun skrev under kontrakten? Og at det tok muligens lenger tid enn 10 dager før hun fikk bildene av fotografen? Anna burde ha kontaktet bakeren og sagt at innlegget blir forsinket, fordi hun ikke har fått bildene enda. Men det virker som at hun har bare latt det gå - altså ikke sagt i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skrueløs skrev:
 

Det er en ting jeg ikke forstår: Hun visste vel selv at hun skulle ha fotograf i bryllupet sitt, når hun skrev under kontrakten? Og at det tok muligens lenger tid enn 10 dager før hun fikk bildene av fotografen? Anna burde ha kontaktet bakeren og sagt at innlegget blir forsinket, fordi hun ikke har fått bildene enda. Men det virker som at hun har bare latt det gå - altså ikke sagt i fra.

Den damen gir rett og slett bare fanden i avtaler. Er ikke første gang hun ikke holder en avtale foråsidetsånn. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MoKath skrev:
 

Om hun skriver under på at promotering skal skje innen 10 dager får hun heller sikre seg at hun har de bildene hun trenger tilgjengelig. Ikke skylde på andre.

Absolutt. Men det er ikke akkurat et ukjent fenomen at bloggere skylder på alle andre. Denne gangen var det liksom fotografen sin skyld🙄 
Anna - når du har en kontrakt om at det skal være en innlegg på bloggen om kakene innen 10 dager etter bryllupet, er det ditt ansvar å sørge for det. Ikke bryllupsfotografen. Nå vet jo ikke jeg hvilken avtale Anna og fotografen har, men Anna burde sørget for å ha tatt private bilder av kakene om hun skulle skrevet innlegget innen 10 dager. Jeg skjønner at Anna ikke hadde tid til å ta bildene selv under bryllupet, men hun kunne spurt en gjest om dette. Og i det minste burde det vært noe av det første hun prioriterte da hun fikk bildene, noe hun tydeligvis har fått ut i fra de siste innleggene hun har lagt ut på bloggen.

Og ikke legger hun seg flat og beklager heller, men i kjent bloggerstil går hun i forsvar. Men det er kanskje ikke så rart det, når jeg ser hvor arrogant representanten hennes er. Skal bli spennende å se hva hun skriver i anbefalingen hun skal skrive. Og det at Kvamme sier at de har tanker om å be Jimenez om unnskyldning.. Det høres jo ikke sånn ut, når jeg leser hva bloggeren uttaler til VG. Og de har da vitterlig at veldig god tid til å komme med en skikkelig beklagelse til henne i løpet av disse ukene, om det var noe de faktisk tenkte å gjøre. En unnskyldning behøver jo ikke så lang planlegging, og det tar heller ikke så lang tid.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Veslefrikk skrev:
 

Hun sier også at hun ikke ønsker å anbefale leserne sine noe hun ikke er fornøyd med. Hun er virkelig på tynn is om dagen. Lurer på når bloggen blir lagt ned. Sånn som hun holder på nå, så styrer hun jo rett ned i avgrunnen.  

Noe hun ikke er fornøyd med... Den kommentaren kan meget vel være et forsøk på å "ta igjen" med bakeren siden denne har gått til media med saken. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...