Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, marthes skrev:
 

Får håpe slike små bedrifter snart innser at det absolutt ikke er utelukkende positivt å sponse bloggere (kjenner ikke kake bakeren, mulig hun er flink, men jeg skygger unna firmaer som velger å sponse bloggere som Anna og AB). 

Kan i utgangspunktet være enig, for bloggerne reklamerer for hva som helst for penger og er ikke troverdige i det hele tatt. Men her er det en (for mange) ukjent baker. Skjønner at dette kan være en mulighet for henne og derfor er det trist at hun tok sjansen og at Anna ikke overholdt sin del av avtalen. Tenk så mange timer som ligger bak for bakeren, og håper hun får masse oppdrag etter dette! 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Justlooking skrev:
 

Kan i utgangspunktet være enig, for bloggerne reklamerer for hva som helst for penger og er ikke troverdige i det hele tatt. Men her er det en (for mange) ukjent baker. Skjønner at dette kan være en mulighet for henne og derfor er det trist at hun tok sjansen og at Anna ikke overholdt sin del av avtalen. Tenk så mange timer som ligger bak for bakeren, og håper hun får masse oppdrag etter dette! 

Jeg skjønner hva du mener. Og selvfølgelig er det trist for henne, men håper dette gjør at andre blir mer kritiske til å både inngå samarbeid som bedrift og at kunder blir mer kritiske til såkalte anbefalinger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marixxx skrev:
 

- men å anbefale vippeserum når man bruker vippe-extensions, det er innafor?🤔

Er rimelig sikker på at kakene var både velsmakende og flotte, jeg. Annas troverdighet er nemlig under nullpunktet.  

En måte å ro seg unna på, tror jeg.. Skylde på alle andre virker som å være regel nummer en i bloggerverdenen 😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna reklamerte jo for den latterlige tannblekinga som ble bevist at ikke fungerte, men det var hun altså stråååålende fornøyd med. Jada!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR er lovverket som skal sørge for at denne blogg-busynessen ikke skal utnytte og tråkke på andre mennesker? Anna er en skurk. Hun bør få konsekvenser for kontraktbrudd. 

Endret av Frøken fjong
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakeren har fått 25 nye følgere på Insta den siste timen (jeg er en av dem). Håper hun får mange mange fler.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tar kaka...!

Det kan virke som om det er et kontraktsbrudd, ergo brudd på avtaleloven. Bakeren bør kontakte advokat, og siden dette tilsynelatende er en «no brainer», så bør det ikke være vanskelig å tenke seg til resultatet...

Vel og merke, har jeg ikke lest kontrakten og vet ikke hva som står med liten skrift. Dersom Anna var misfornøyd med kaken skulle hun ha reklamert på bakevarene så fort hun var gjort oppmerksom på at produktet ikke innfridde. Sorry, men da hjelper det ikke å klage gjennom VG etter så lang tid! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvordan Anna driver foreningen på, er det kanskje en grunn til at bildene lar vente på seg. Kanskje Kristina og fotografen har noe til felles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så nedrig! Synes det er flott at de linker til «Hilton er en fiasko»-uttalelsen hennes i samme artikkel, for denne påstanden om at hun ikke kan anbefale kakene kommer fra akkurat samme mørke hjørnet av hennes personlighet. Når hun føler seg avslørt eller fornærmet er det rett i angrep og raseri, uten å tenke seg om. 

1-0 til Jimenez. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Diamant skrev:
 

Bakeren har fått 25 nye følgere på Insta den siste timen (jeg er en av dem). Håper hun får mange mange fler.

Finner henne ikke på instagram jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Honey Dew skrev:
 

Finner henne ikke på instagram jeg

Kristinas kakeverden.
Ta å følg henne på Facebook og dere. Hun fortjener alle følgere hun kan få.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Minlillesky skrev:
 

Kristinas kakeverden.
Ta å følg henne på Facebook og dere. Hun fortjener alle følgere hun kan få.

👍🏻 Enig. Anna’s oppførsel er skremmende. Den burde skremme enhver fra å samarbeide med henne.

Tenk å ha så liten evne til å forstå andres situasjon og så total mangel på respekt for forretningsforbindelser at man glatt overser kontrakten. Dette føyer seg inn i rekken av «Anna gjør som hun selv vil». Lurekonkurranser, umerkede reklameinnlegg, kontraktsbrudd osv. 

Tar for gitt at også fotografen får lite betalt, mot profilering på denne «flatterende» bloggen.

Uetisk forretningsdrift er det du bedriver, Anna. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
9 timer siden, bue skrev:
 

Med tanke på hvordan Anna driver foreningen på, er det kanskje en grunn til at bildene lar vente på seg. Kanskje Kristina og fotografen har noe til felles...

Det er vel grunn til å tro at mye av Annas virksomhet er basert på sponsing og redusert pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, wolfpotion skrev:
 

Her burde Anna bare lagt seg flat istedenfor å "angripe" bakeren og si hun ikke anbefaler ting hun ikke er fornøyd med.. 

I tillegg så klager han Kvamme på at bakeren ikke er like positiv og imøtekommende som hun var tidligere. Hvor mange hadde fortsatt vært positive og imøtekommende når de har brukt masse tid og krefter på å holde sin del av en avtale(hvor de her faktisk har skrevet en kontrakt), for at den andre enden ikke tar kontakt og sier det blir forsinkelser engang.

Helt enig. Og ja, dette burde jo skremme Gud og hvermann fra noe som helst samarbeid med henne. Dette skjønner hun tydligvis ikke selv. Det er hun som er taperen her, ikke bakeren. Haha, nei hun er ikke like imøtekommende lenger??? Nei det hadde ikke jeg vært heller, etter å ha blitt ført bak lyset på denne måten!!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...