Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Blondie65 skrev:
 

Brudgom er bare en accesorie for bridezillaens eventyr bryllup. Dette trodde jeg alle visste ...!

Jeg visste det ikke, men tanken var der. Hadde selvsagt håpet det hadde vært annerledes, men A fornekter seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
Akkurat nå, Oppland skrev:
 

Jeg visste det ikke, men tanken var der. Hadde selvsagt håpet det hadde vært annerledes, men A fornekter seg ikke.

1) Jeg snakket på generell basis - ikke spesielt om Anna

2) Det var ment som en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThessyB

Herregud at den jenta ikke skjemmes. Det siste innlegget hvor hun skriver under kake: vi valgte en lokal hobbybaker, det skulle jeg aldri h gjort...

 

jeg gremmes over st det er mulig å være så lite profesjonell når man har vært såpass lenge i gamet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThessyB skrev:
 

Herregud at den jenta ikke skjemmes. Det siste innlegget hvor hun skriver under kake: vi valgte en lokal hobbybaker, det skulle jeg aldri h gjort...

 

jeg gremmes over st det er mulig å være så lite profesjonell når man har vært såpass lenge i gamet!!

Fy faen, så dårlig gjort! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
ThessyB skrev (På 6.11.2018 den 20.08):
 

Herregud at den jenta ikke skjemmes. Det siste innlegget hvor hun skriver under kake: vi valgte en lokal hobbybaker, det skulle jeg aldri h gjort...

 

jeg gremmes over st det er mulig å være så lite profesjonell når man har vært såpass lenge i gamet!!

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, ThessyB said:
 

Herregud at den jenta ikke skjemmes. Det siste innlegget hvor hun skriver under kake: vi valgte en lokal hobbybaker, det skulle jeg aldri h gjort...

 

jeg gremmes over st det er mulig å være så lite profesjonell når man har vært såpass lenge i gamet!!

Er det mulig?! Så vanvittig pinlig!! 😳 Dette bør være en advarsel til andre som får tilbud om/ønsker å samarbeide med denne bloggeren. Helt utrolig!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupskake og kakebord: Kaken skal fraktes til lokalet, og oppbevares. Det er noe som er viktig å tenke på når man velger hvem som skal lage kakene. Vi brukte en lokal hobby-baker til vårt bryllup. Det burde jeg aldri ha gjort... Hun har aldri baket noe for oss tidligere, men Kristina´s Kakeverden laget bryllupskake og kakebord til oss til vårt bryllup. Til neste anledning vil jeg heller bruke en venn eller familie til å lage kakene.

 

omg! 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo klart at hun vil velger en venn eller en i familien neste gang, da trenger hun jo ikke betale noe.

Etter hva jeg har sett var kaken og makronene kjempefine,om de ikke smakte slik de ønsket kunne de vel fokusere på utseende på selve kaken og at alle makronene hadde deres initialer.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun burde begrunne årsaken til at hun ikke ville valgt en ukjent hobby-baker jeg. 

At kaken skal fraktes og oppbevares, er liksom ikke noe grunn.

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ak90 skrev:
 

Bryllupskake og kakebord: Kaken skal fraktes til lokalet, og oppbevares. Det er noe som er viktig å tenke på når man velger hvem som skal lage kakene. Vi brukte en lokal hobby-baker til vårt bryllup. Det burde jeg aldri ha gjort... Hun har aldri baket noe for oss tidligere, men Kristina´s Kakeverden laget bryllupskake og kakebord til oss til vårt bryllup. Til neste anledning vil jeg heller bruke en venn eller familie til å lage kakene.

 

omg! 

Wow...!! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dottie skrev:
 

Jeg synes hun burde begrunne årsaken til at hun ikke ville valgt en ukjent hobby-baker jeg. 

At kaken skal fraktes og oppbevares, er liksom ikke noe grunn.

 

Enig, det er åpenbart at det bare er for å sverte bakeren.

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dottie skrev:
 

Jeg synes hun burde begrunne årsaken til at hun ikke ville valgt en ukjent hobby-baker jeg. 

At kaken skal fraktes og oppbevares, er liksom ikke noe grunn.

 

Det er heller uvanlig at kaken kommer rett fra ovnen, ja. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Hei2016-2 skrev:
 

Och postar inlägg före detta om en annan tjej som har bakat till sonens födelsedag, som hon varmt recomanderar... 

Så utspekulert og ondskapsfullt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MoKath skrev:
 

Ja, men det er jo klart at hun vil velger en venn eller en i familien neste gang, da trenger hun jo ikke betale noe.

Etter hva jeg har sett var kaken og makronene kjempefine,om de ikke smakte slik de ønsket kunne de vel fokusere på utseende på selve kaken og at alle makronene hadde deres initialer.

Kaken var kjempe fin!! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, MoKath skrev:
 

Ja, men det er jo klart at hun vil velger en venn eller en i familien neste gang, da trenger hun jo ikke betale noe.

Etter hva jeg har sett var kaken og makronene kjempefine,om de ikke smakte slik de ønsket kunne de vel fokusere på utseende på selve kaken og at alle makronene hadde deres initialer.

Hun  nok velge en venn eller en i familien til å bake ved neste anledning, enten hun vil eller ei. Tviler nemlig på at noen vil samarbeide med henne igjen etter denne episoden. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blekkulf skrev:
 

Nå har hun tatt det bort?

Det er bra, men likevel for sent. Det som er lagt ut på nettet, blir på nettet. Så skaden har skjedd. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...