nøtta Skrevet 11. mars #16041 Skrevet 11. mars mrbamb skrev (På 4.3.2026 den 20.10): Har ikke sett eller hørt noe om mamma til michelle på årevis. Så popper dette opp på utforsk-siden min på snap. HVA er dette Du ser da vel det? Influenser yrket som kræsjlander. Etter desperasjonen og mangel på stolthet hos alle influensere å dømme;) 2 12
Si1772 Skrevet 12. mars #16042 Skrevet 12. mars Finnes det møbler i huset? Det ser så tomt og sterilt ut. Hun selv er også striglet å glatt ( hun bruker endel filter da) Håret er så glatt at det virker ikke som hun gjør annet enn å gre det. Det finnes ikke spor av at det bor noen der og hun har fire barn. Hvordan er det mulig. Sist hun sto på kjøkkenet var benken helt tom. Nesten litt guffent og trist. 8 1
Anno1969 Skrevet 15. mars #16043 Skrevet 15. mars Si1772 skrev (På 12.3.2026 den 16.04): Finnes det møbler i huset? Det ser så tomt og sterilt ut. Hun selv er også striglet å glatt ( hun bruker endel filter da) Håret er så glatt at det virker ikke som hun gjør annet enn å gre det. Det finnes ikke spor av at det bor noen der og hun har fire barn. Hvordan er det mulig. Sist hun sto på kjøkkenet var benken helt tom. Nesten litt guffent og trist. Nei, der kan ikke være mye i det huset… noe så utrivelig å bo i.. stakkars barn. Hun har tømt huset, og nyhuset er enda ikke begynt å bli bygget engang. Hun tror di skal få flytte til høsten… er jo helt sprøtt å tro. Et hus tar utrolig lang tid å bygge og få ferdig uansett. Tipper di ikke får flyttet inn for tidligst neste vår/sommer… hvis det blir i det hele tatt….
Lillibetha Skrevet 16. mars #16044 Skrevet 16. mars Anno1969 skrev (På 15.3.2026 den 11.15): Nei, der kan ikke være mye i det huset… noe så utrivelig å bo i.. stakkars barn. Hun har tømt huset, og nyhuset er enda ikke begynt å bli bygget engang. Hun tror di skal få flytte til høsten… er jo helt sprøtt å tro. Et hus tar utrolig lang tid å bygge og få ferdig uansett. Tipper di ikke får flyttet inn for tidligst neste vår/sommer… hvis det blir i det hele tatt…. Og hvorfor må man egentlig tømme et hus før man flytter, er vel bare å leie en flyttebil? Hun selger også ting til kjøkkenet - og kjøper nytt før hun flytter. Jeg kan absolutt være med på at man må kjøpe ny sofa fordi den gamle ikke passer inn i en ny stue, men må virkelig alt være nytt, type må man ha nye skåler og glass? 8
Anno1969 Skrevet 17. mars #16045 Skrevet 17. mars Lillibetha skrev (På 16.3.2026 den 11.47): Og hvorfor må man egentlig tømme et hus før man flytter, er vel bare å leie en flyttebil? Hun selger også ting til kjøkkenet - og kjøper nytt før hun flytter. Jeg kan absolutt være med på at man må kjøpe ny sofa fordi den gamle ikke passer inn i en ny stue, men må virkelig alt være nytt, type må man ha nye skåler og glass? Mennesket er jo ikke frisk… er lite som er normalt hos henne… 6 1
Margit777 Skrevet 17. mars #16046 Skrevet 17. mars Rart hun har råd til å bygge hus. Hun kan da ikke tjene noe særlig penger mer. 7 2
Scoop Skrevet 29. mars #16048 Skrevet 29. mars (endret) Er det ingen rundt henne som kan skaffe hjelp? Det er noe alvorlig galt her. Hun nevner ikke engang noen graviditetstest før dette siste bildet. Rett før filmer hun at hun står på badet og poserer. Er så kleint at det gjør litt vondt. Sist jeg så henne på snap sa hun at hun visste at foreldrene til barn på skolen etc. følger henne, og så legger hun likevel ut sånt? Endret 29. mars av Scoop 7 3
Sommer48 Skrevet 29. mars #16049 Skrevet 29. mars Scoop skrev (32 minutter siden): Er det ingen rundt henne som kan skaffe hjelp? Det er noe alvorlig galt her. Hun nevner ikke engang noen graviditetstest før dette siste bildet. Rett før filmer hun at hun står på badet og poserer. Er så kleint at det gjør litt vondt. Sist jeg så henne på snap sa hun at hun visste at foreldrene til barn på skolen etc. følger henne, og så legger hun likevel ut sånt? 🤦🏼♀️
Si1772 Skrevet 29. mars #16050 Skrevet 29. mars Scoop skrev (1 time siden): Er det ingen rundt henne som kan skaffe hjelp? Det er noe alvorlig galt her. Hun nevner ikke engang noen graviditetstest før dette siste bildet. Rett før filmer hun at hun står på badet og poserer. Er så kleint at det gjør litt vondt. Sist jeg så henne på snap sa hun at hun visste at foreldrene til barn på skolen etc. følger henne, og så legger hun likevel ut sånt? Ja noe er alvorlig galt, det er jo bekymringsfullt. 18
Irja Skrevet 29. mars #16051 Skrevet 29. mars Scoop skrev (3 timer siden): Er det ingen rundt henne som kan skaffe hjelp? Det er noe alvorlig galt her. Hun nevner ikke engang noen graviditetstest før dette siste bildet. Rett før filmer hun at hun står på badet og poserer. Er så kleint at det gjør litt vondt. Sist jeg så henne på snap sa hun at hun visste at foreldrene til barn på skolen etc. følger henne, og så legger hun likevel ut sånt? Trodde ikke det kunne bli værre nå 6
Solstråle1 Skrevet 29. mars #16052 Skrevet 29. mars Man får jo Britney Spears vibber av hele damen! Og det uten at jeg har sett en eneste snap på månedsvis. 23 4
Love2017juni Skrevet 8. april #16053 Skrevet 8. april Jeg har ikke tenkt og gi henne klikk, men er det noen som har hørt gjennom; «Ikke kjærester mer» «livet blei ikke som jeg ønsket»-eller noe i den duren.? Clickbait som før?
Lillibetha Skrevet 8. april #16054 Skrevet 8. april Love2017juni skrev (2 timer siden): Jeg har ikke tenkt og gi henne klikk, men er det noen som har hørt gjennom; «Ikke kjærester mer» «livet blei ikke som jeg ønsket»-eller noe i den duren.? Clickbait som før? Jeg orker ikke se snappene hennes, men kan kanskje tenke meg at hun "mimrer" tilbake til da hun ble gravid med William eller noe sånt.
Nobetterthanaman Skrevet 8. april #16055 Skrevet 8. april Love2017juni skrev (2 timer siden): Jeg har ikke tenkt og gi henne klikk, men er det noen som har hørt gjennom; «Ikke kjærester mer» «livet blei ikke som jeg ønsket»-eller noe i den duren.? Clickbait som før? Hun er så dorgende kjedlig og så monoton når hu prater, at clickbaiten hennes fungerer ikke på meg lenger🙈 hun er faktisk et av de kjedeligste menneskene jeg noen gang har hørt prate. Sitter der store i øynene og stakkarslig stemmen og kommer aldri til poenget. At hu der tjener noe som helst på snap forstår jeg ikke. Hun bare irriterer meg grenseløst 14 6
Krabba2k Skrevet 11. april #16056 Skrevet 11. april Love2017juni skrev (På 8.4.2026 den 18.06): Jeg har ikke tenkt og gi henne klikk, men er det noen som har hørt gjennom; «Ikke kjærester mer» «livet blei ikke som jeg ønsket»-eller noe i den duren.? Clickbait som før? Bare clickbait. Det er ikke slutt. Hun nevnte at hun noen ganger føler at hun og Jan er mer bestevenner enn kjærester, fordi hverdagen deres er så hektisk🫣 1 1
Solstråle1 Skrevet 11. april #16057 Skrevet 11. april Krabba2k skrev (36 minutter siden): Bare clickbait. Det er ikke slutt. Hun nevnte at hun noen ganger føler at hun og Jan er mer bestevenner enn kjærester, fordi hverdagen deres er så hektisk🫣 Det er alt hun har. Antydning om brudd og graviditet. På repeat, år etter år etter år. Kan hun leve av sosiale medier lenger? Hun er jo helt irrelevant, blir jo ikke brukt i reality engang. Tilogmed Anne Ma har flere tilbud enn Anna. 16 8
Anno1969 Skrevet 11. april #16058 Skrevet 11. april Er det noen som tror på at hun får disse spørsmålene hun svarer på av følgere? Hun legger dem jo aldri ut sånn som andre influensere. Di handler stort sett om henne og graviditetene og småbarnsfasene. Noe som overhode ikke er relevant lengre hos henne! Hun kan jo umulig tjene noe på å poste en post hver dag der hun sitter å prater om ingenting interresant, kommer aldri til poenget og hvis hun gjør det er det bare tull og tennåringsfjas. Glowup til 30 års dagen… Hun er jo ingen plasser og får sosial imputt for å komme videre i livet mentalt. Kler seg nesten naken på bilder og lar barna få en grunn til å bli skikkelig mobbet og baksnakket.. Alle burde slutte å følge henne for hele familiens beste! Og for å beskytte henne mot seg selv! 14 4
Surikatt Skrevet 15. april #16059 Skrevet 15. april Hva er det med denne personen? Jeg ser på snap «når livet raser sammen» og så snakker hun om sommerferie, bursdager og konfirmasjon? Hva er dette? 1
SH# Skrevet 15. april #16060 Skrevet 15. april Anno1969 skrev (På 11.4.2026 den 15.54): Er det noen som tror på at hun får disse spørsmålene hun svarer på av følgere? Hun legger dem jo aldri ut sånn som andre influensere. Di handler stort sett om henne og graviditetene og småbarnsfasene. Noe som overhode ikke er relevant lengre hos henne! Hun kan jo umulig tjene noe på å poste en post hver dag der hun sitter å prater om ingenting interresant, kommer aldri til poenget og hvis hun gjør det er det bare tull og tennåringsfjas. Glowup til 30 års dagen… Hun er jo ingen plasser og får sosial imputt for å komme videre i livet mentalt. Kler seg nesten naken på bilder og lar barna få en grunn til å bli skikkelig mobbet og baksnakket.. Alle burde slutte å følge henne for hele familiens beste! Og for å beskytte henne mot seg selv! Ser følgertallet går en vei, og det er nedover. Kan ikke forstå hvordan det skal gå hvis hun forsetter med de dyre vanene sine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå