Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun maser veldig om hvor hektisk hun har det, men hun er jo i prinsippet hjemmeværende. Hvordan haddet det vært med 8-16 jobb? 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SH# skrev (På 15.4.2026 den 20.58):

Ser følgertallet går en vei, og det er nedover. Kan ikke forstå hvordan det skal gå hvis hun forsetter med de dyre vanene sine. 

Hver gang det kommer en nyhet om OF-profiler tatt for skatteunndragelse eller anna, så tenker jeg alltid "lurer på om en av de er Anna" 😆 skjønner ikke hvordan ho/de kan tjene penger ellers. Men jeg aner ikke hva Jan gjør?

• Liker 3
Skrevet (endret)
Lillibetha skrev (På 17.4.2026 den 8.56):

Hun maser veldig om hvor hektisk hun har det, men hun er jo i prinsippet hjemmeværende. Hvordan haddet det vært med 8-16 jobb? 

Hun hadde ikke fått tid til å tenke over det. Vi som har barn, er i full jobb, er forballtrenere og korpsmamma osv, har det for travelt til å bruke tid på å klage over hvor travelt alt er. Vi har en  lang liste over alt vi må rekke over og bare gjør det. 

Jeg tror influensere har alt for mye tid til å tenke på alt som stress. 

Endret av SH#
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Lillibetha skrev (På 17.4.2026 den 8.56):

Helt sant. `Mammabloggere` lever av å vise frem livet som hjemmeværende husmødre og mødre. Helt utrolig at det forstatt er et marked for det kjedelige greiene, og de er jo så mange også. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

OMG!! Man slipper ikke unna henne uansett… Nå dukka hu opp i en reklame hos en annen offentlig snapper 🙄

IMG_0778.png

• Liker 1
Skrevet
MzMe skrev (16 minutter siden):

OMG!! Man slipper ikke unna henne uansett… Nå dukka hu opp i en reklame hos en annen offentlig snapper 🙄

IMG_0778.png

Ja denne fikk jeg og opp 🫣 Hva har hu klina seg inn med?!

• Liker 2
Skrevet

Så at Anna nå har lagt ut ting for salg igjen, og i dag kunne man f.eks. kjøpe noen godt brukte krydderglass til 300 kr, hvor lokkene har fått synlig slitasje og noen av glassene har blitt farget av krydder. Hvem er det som egentlig kjøper dette? Googlet krydderglass kjapt og fikk opp helt like glass og samme antall til 120 kr på Clas Ohlson. 😅 

Hvorfor vil noen bruke 300 kr på tydelig brukte glass når de er billigere splitter nye? 🤔

• Liker 16
Skrevet

Nei. Det ligger på finn.no

Skrevet
Nissemor66 skrev (26 minutter siden):

Nr 164? 

Skrevet
MzMe skrev (På 23.4.2026 den 0.17):

IMG_0778.png

Blir tjukk å 😳

Skrevet
Poyse skrev (Akkurat nå):

Blir tjukk å 😳

Det minste problemet med henne er kroppen. 

• Liker 6
Skrevet
Poyse skrev (12 minutter siden):

Blir tjukk å 😳

Nei du må du sannelig gi deg! 
Man kan si mye om Anna, men tjukk er hun aldeles ikke! 

• Liker 21
  • Nyttig 6
Skrevet
Anno2024 skrev (42 minutter siden):

Nei du må du sannelig gi deg! 
Man kan si mye om Anna, men tjukk er hun aldeles ikke! 

Tjukk i hue 

• Liker 2
Skrevet
Poyse skrev (2 timer siden):

Blir tjukk å 😳

Det er hun ikke! Mye vi kan kristisere med henne. Men tjukk? Skjerp deg!!!

• Liker 6
Skrevet
Nissemor66 skrev (3 timer siden):

Helt utrolig hvor sterilt det er. Greit at man skal rydde bort personlige ting før bilder tas, men det er jo ingenting der av pynt eller interiør. Jeg har ganske minimalistisk stil selv, men dette er et nytt nivå. 

• Liker 1
Skrevet
Janey79 skrev (33 minutter siden):

Helt utrolig hvor sterilt det er. Greit at man skal rydde bort personlige ting før bilder tas, men det er jo ingenting der av pynt eller interiør. Jeg har ganske minimalistisk stil selv, men dette er et nytt nivå. 

Link?

• Liker 1
Skrevet (endret)
Lorieen skrev (På 14.2.2026 den 3.32):

Har hun ikke noe familie eller noen voksne rundt seg som kan få henne tvangsinnlagt?

Eh...Tvangsinnlagt? I Norge blir du ikke tvangsinnlagt før du er til fare for deg selv/andre, dvs la oss si du er psykotisk å løper etter naboen med kniv da kommer de å henter deg 🚑

At dama ikke er stabil er noe annet, har aldri fulgt henne, men dukker opp i feed enten med tekst " its a girl" "gravid" BRUDD osv🤭

Det er jo helt hinsidig. Man hører når hun prater hun IKKE er frisk.. 

Dama er fra Stavanger, la om til Søgne dialekt, men har nå lagt om til Stavanger dialekt igjen.....Det er et skuespill alt.

Endret av M.H85
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Åpenbart bare hun som eier huset da. Trodde de eide det sammen jeg 

Huset er kult da. Billigere enn mitt og mye mer fancy! Kunne lett bodd der om jeg hørte til området 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...