Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger ikke,men dukker opp i feed. Ser aldri mer enn noen snapper da de varer like lenge som en flytur til Mallorca.... Men jeg lurer på hva jobber Jan med? Er han kakse? Hvordan har de råd til å bygge nytt hus, reise rundt osv. Det synes jeg er merkelig. Dama er jo ikke "blogg" kjent lengre, mange år siden hun var bloggedronning....

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
suprise skrev (På 18.7.2026 den 11.19):

Følger ikke,men dukker opp i feed. Ser aldri mer enn noen snapper da de varer like lenge som en flytur til Mallorca.... Men jeg lurer på hva jobber Jan med? Er han kakse? Hvordan har de råd til å bygge nytt hus, reise rundt osv. Det synes jeg er merkelig. Dama er jo ikke "blogg" kjent lengre, mange år siden hun var bloggedronning....

Janbanan jobber i kassa på en babybutikk, han gjorde i alle fall det. Han er langt fra rik, de turene deres er nok på kreditt.

• Liker 4
Skrevet
baremeg007 skrev (4 timer siden):

Janbanan jobber i kassa på en babybutikk, han gjorde i alle fall det. Han er langt fra rik, de turene deres er nok på kreditt.

Men kreditten skal betales tilbake og. Og de bygger jo stadig nye hus. Hvordan har de råd? Med 4 unger? Jeg lurer også 😅

• Liker 4
Skrevet
baremeg007 skrev (4 timer siden):

Han er Sales Manager, jobber ikke i kassa (sikkert sporadisk men jobben er markedsføring og forhandle leverandøravtaler). Så han har nok grei lønn. 

Alex_rude skrev (43 minutter siden):

Men kreditten skal betales tilbake og. Og de bygger jo stadig nye hus. Hvordan har de råd? Med 4 unger? Jeg lurer også 😅

Hun bygde jo seg opp en del formue de første årene og var svært tidlig på boligmarkedet, så jeg vil anta hun har en god del egenkapital i bolig, og derfor ikke trenger veldig store lån. 

Mye av kostnadene ved reiser tas sikkert på firmaet og ikke av lønnen hennes? 

• Liker 2
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Han er Sales Manager, jobber ikke i kassa (sikkert sporadisk men jobben er markedsføring og forhandle leverandøravtaler). Så han har nok grei lønn. 

Hun bygde jo seg opp en del formue de første årene og var svært tidlig på boligmarkedet, så jeg vil anta hun har en god del egenkapital i bolig, og derfor ikke trenger veldig store lån. 

Mye av kostnadene ved reiser tas sikkert på firmaet og ikke av lønnen hennes? 

Ja dette gir jo mening ☺️

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (10 timer siden):

Det stemmer ikke helt. Han har ingen utdannelse. Hoppet av før første året på BI var ferdig. Prøvde heller å bygge seg karriere på å komme i buksa på AR (etter at SE og alle andre tilsvarende bloggere avviste han).

inntekten hans er hakket høyere enn AR, men ikke mye - ca en butikkmedarbeider-lønn.

Skrevet
baremeg007 skrev (50 minutter siden):

Det stemmer ikke helt. Han har ingen utdannelse. Hoppet av før første året på BI var ferdig. Prøvde heller å bygge seg karriere på å komme i buksa på AR (etter at SE og alle andre tilsvarende bloggere avviste han).

inntekten hans er hakket høyere enn AR, men ikke mye - ca en butikkmedarbeider-lønn.

Skjønner ikke helt hva utdannelse har med saken å gjøre? Det er ikke 1-1 sammenheng mellom utdannelse og lønn. 

Hvorfor vet du hva han har i lønn? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (30 minutter siden):

Skjønner ikke helt hva utdannelse har med saken å gjøre? Det er ikke 1-1 sammenheng mellom utdannelse og lønn. 

Hvorfor vet du hva han har i lønn? 

Selvfølgelig har utdannelse relevans! Mange yrker trengs det utdannelse for å utføre, og selvfølgelig tjener man bedre med en utdannelse enn uten.

Som sagt droppet han ut av BI etter 4 måneder, og han hadde åpenbart hatt godt av å ta opp igjen den tråden. 

• Liker 1
Skrevet
baremeg007 skrev (23 minutter siden):

Selvfølgelig har utdannelse relevans! Mange yrker trengs det utdannelse for å utføre, og selvfølgelig tjener man bedre med en utdannelse enn uten.

Som sagt droppet han ut av BI etter 4 måneder, og han hadde åpenbart hatt godt av å ta opp igjen den tråden. 

Det er ingen selvfølge nei. Man kan få seg en godt betalt jobb uten utdannelse, eller en dårlig betalt jobb med utdannelse. Mannen min har ikke utdannelse og har en årslønn på 1.5 mill. Sannsynligheten for en bedre betalt jobb er høyere med utdannelse, men det er altså ikke en 1-1 sammenheng. 

Jeg spør igjen - hvordan VET du hva han tjener? Eller driver du bare regelbrudd og grov spekulasjon? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun er så flat i stemmen når hun prater. Har også sett henne i en reklame. Det er hverken energi eller et normalt tonefall når hun snakker. Bare flatt og livløst. 

• Liker 5
Skrevet

Ny clickbait.. Orker ikke bla meg gjennom xxx-antall snapper med monotont og meningsløst babbel..

• Liker 1
Skrevet

Billige ting hun prøver å selge a du 😆

Skrevet (endret)
MzMe skrev (På 22.7.2026 den 1.02):

Ny clickbait.. Orker ikke bla meg gjennom xxx-antall snapper med monotont og meningsløst babbel..

Ny clickbait i dag.  "Nå svarer jeg på spørsmål om Jan og meg" Hvor mange ganger skal hun melke den kua 🙄 

Endret av SH#
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Enda en clickbait 

Nå svarer jeg på alle spørsmål om ny baby vei. 

Kommer ikke å trykke meg innpå. 

Er det noen her som fortsatt trykker seg igjennom?

• Liker 7
Skrevet
mon_nom skrev (4 timer siden):

Enda en clickbait 

Nå svarer jeg på alle spørsmål om ny baby vei. 

Kommer ikke å trykke meg innpå. 

Er det noen her som fortsatt trykker seg igjennom?

Jeg trykka meg igjennom! Det slår meg at man ikke kan se at det er en film man trykker seg gjennom, for det er ørsmå bevegelser. Det mest spennende er egentlig salgsinnleggene, der «skjer» det noe ihvertfall. Nå skal det sies at jeg ikke har på lyd, så det kan jo være at hun sier noe spennende, men utifra mimikk og kroppsbevegelser så ser det ikke slik ut. Og sist jeg prøvde å lytte, så ga jeg opp før det var gått to min, for hun kommer aldri til noe poeng🥵

Skrevet
ms. Perfect skrev (15 minutter siden):

Jeg trykka meg igjennom! Det slår meg at man ikke kan se at det er en film man trykker seg gjennom, for det er ørsmå bevegelser. Det mest spennende er egentlig salgsinnleggene, der «skjer» det noe ihvertfall. Nå skal det sies at jeg ikke har på lyd, så det kan jo være at hun sier noe spennende, men utifra mimikk og kroppsbevegelser så ser det ikke slik ut. Og sist jeg prøvde å lytte, så ga jeg opp før det var gått to min, for hun kommer aldri til noe poeng🥵

Så det er altså det samme gamle hun holder på med. 

kan  jo bare slutte å følge med. For gjør regning med om det kommer noe nytt fra den fronten som er relevant. Dette gjelder også andre influensere kommer det vel i avisene i løpet av kort tid. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun selger jo ting hele tiden? Nå selger hun alt av møbler. Er alltid noe til salgs 

Skrevet
delias skrev (9 minutter siden):

Hun selger jo ting hele tiden? Nå selger hun alt av møbler. Er alltid noe til salgs 

Trenger penger vet du 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...