Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet
MzMe skrev (42 minutter siden):

Hu er sikkert pengelens….

Hun og Caroline Berg Eriksen er vel de som har falt lengst ned av influencerne. Fra millioninntekter til godt under en alminnelig inntekt. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Surikatt skrev (På 2.5.2026 den 22.40):

Hvorfor selger hun omtrent alt de eier og har? Til og med klesskap på soverommet? Det bør jo følge med i salget av huset 

Til blodpris....🤭

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

• 4 uker senere...
Skrevet

De går og går og går, og spiser og spiser og spiser igjen, i uendelige mengder. Hvem har interresse av å se på sånt?

Har ikke vært inne på snappen hennes på månedsvis. 

Det samme dønn kjedelige innholdet som vanlig ser jeg .

Hva er det hun har kledd på seg? 

Screenshot_20260612_185818_Snapchat.jpg

• Liker 5
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

De går og går og går, og spiser og spiser og spiser igjen, i uendelige mengder. Hvem har interresse av å se på sånt?

Har ikke vært inne på snappen hennes på månedsvis. 

Det samme dønn kjedelige innholdet som vanlig ser jeg .

Hva er det hun har kledd på seg? 

Screenshot_20260612_185818_Snapchat.jpg

Kjolen til en av de slemme stesøstrene i Askepott?

• Liker 14
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Ellenn skrev (På 12.6.2026 den 20.28):

Kjolen til en av de slemme stesøstrene i Askepott?

Ohnooo, var første jeg tenkte på. 

• Liker 6
Skrevet

Er barna hjemme i Norge eller er de i Bamseklubben på hotellet?

Skrevet
tante_grusom skrev (4 timer siden):

Er barna hjemme i Norge eller er de i Bamseklubben på hotellet?

Ettersom de ikke er filmet, antar jeg at de har forlatt dem hjemme. 

Men hva er tingen med å reise til Dubai når UD fraråder å reise dit? Gjelder reiseforsikringen når du drar til land som ikke er anbefalt?

https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_emiratene/id2428549/

• Liker 4
Skrevet
reiseglad skrev (34 minutter siden):

Ettersom de ikke er filmet, antar jeg at de har forlatt dem hjemme. 

Men hva er tingen med å reise til Dubai når UD fraråder å reise dit? Gjelder reiseforsikringen når du drar til land som ikke er anbefalt?

https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_emiratene/id2428549/

Drar til Dubai det frarådes å reise til og barna er hjemme? Skulle tatt seg ut om flyene ble innstilt igjen… umodent gjort.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Så Anna velger å dra til Dubai selv med reiseråd som fraråder å dra, og med den situasjonen som har vært i Midtøsten de siste månedene? Snakk om å virkelig leve i sin egen boble hvor det eneste hun tenker på er å få oppleve luksusen og vandre rundt i byen.

Endret av Novellemonster
  • Liker 19
Skrevet (endret)

Jeg har ikkke fulgt med på en stund, men det kan jo være en reprise? Altså at hun nå viser fra en tur de har hatt for en stund tilbake? Det har hun gjort før.

Endret av Lillibetha
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillibetha skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikkke fulgt med på en stund, men det kan jo være en reprise? Altså at hun nå viser fra en tur de har hatt for en stund tilbake? Det har hun gjort før.

Nei, det er ikke reprise. Hun postet blant annet en utrolig pinlig seanse knyttet til feiringen av sin egen 30-årsdag på hotell-rommet for noen dager siden. 

• Liker 1
Skrevet
Me0987 skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke reprise. Hun postet blant annet en utrolig pinlig seanse knyttet til feiringen av sin egen 30-årsdag på hotell-rommet for noen dager siden. 

Skal ikke være dårligere enn Isabel… 

Hun burde besøkt henne for gode interiørråd.

Skrevet

Jeg er ganske så sikker på at disse spørsmålsrundene hun har er oppdiktete spørsmål. Hun deler aldri meldingene slik som er vanlig. Tror hun gjør det slik at hun kan snakke om seg selv, styre emnene og for å virke relevant. Ser ikke andre influensere får den type spørsmål. Veldig konstruert. 

• Nyttig 16
Skrevet
Si1772 skrev (8 timer siden):

Jeg er ganske så sikker på at disse spørsmålsrundene hun har er oppdiktete spørsmål. Hun deler aldri meldingene slik som er vanlig. Tror hun gjør det slik at hun kan snakke om seg selv, styre emnene og for å virke relevant. Ser ikke andre influensere får den type spørsmål. Veldig konstruert. 

Noe mer bånn I bøtta enn det hun serverer på disse snappene sine skal man lete lenge etter. Opp igjen og opp igjen det samme hele tiden, og kommer aaaldri til poenget. 

Hjelpes for et kjedelig og monotont vesen. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Sitter hun pyntelig på balkongen med designerposene i bakgrunnen enda?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Gud bedre… har aldri sett noe særlig av AR, men d e jo ikke rart ho her ikke har følgere lengre? Dørgende kjedelig! Går og går og går og snakker kjeeeeedezzzzzzliiii på innpust og utpust..snork!

• Liker 5
Skrevet

Den videoen hvor hun leser opp disse lappene, så utrolig kleint. Minner om når man leser opp fra bårebuketter i en begravelse.

Forstår heller ikke hvordan hun har råd til det nye, svære huset? Der gangen alene er på størrelse med en 2-roms leilighet. Hun klager jo over at hun omtrent ikke har inntekt, og forsørger 5 unger på under 500k (skattelisten). Fyren tjener vel ikke mer han heller. Hvordan er det mulig? Er husbygging nesten gratis der borte?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor lenge skal de være på denne reisen uten barna? Skjønner ikke greie med å reise bort så lenge uten småbarn 

Skrevet
Ab85 skrev (1 time siden):

Hvor lenge skal de være på denne reisen uten barna? Skjønner ikke greie med å reise bort så lenge uten småbarn 

Komt hjem for lenge siden. Hun drar det bare ut over 2, 3, 4 uker.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...