Justlooking Skrevet 3. mai #16101 Skrevet 3. mai MzMe skrev (42 minutter siden): Hu er sikkert pengelens…. Hun og Caroline Berg Eriksen er vel de som har falt lengst ned av influencerne. Fra millioninntekter til godt under en alminnelig inntekt. 12 2
plomman Skrevet 5. mai #16102 Skrevet 5. mai Synes det fremstår som om det Michelle sier i videoen hos nettavisen (ligger på instagram) er øvd inn på forhånd.. Anna mimer ordene samtidig som Michelle sier dem høyt. 4 2
M.H85 Skrevet 5. mai #16103 Skrevet 5. mai Surikatt skrev (På 2.5.2026 den 22.40): Hvorfor selger hun omtrent alt de eier og har? Til og med klesskap på soverommet? Det bør jo følge med i salget av huset Til blodpris....🤭 1
baremeg007 Skrevet fredag kl. 01:19 #16104 Skrevet fredag kl. 01:19 plomman skrev (På 5.5.2026 den 18.49): Synes det fremstår som om det Michelle sier i videoen hos nettavisen (ligger på instagram) er øvd inn på forhånd.. Anna mimer ordene samtidig som Michelle sier dem høyt. Mor har selvsagt hatt «audition»» med M på forhånd, hvor målet har vært å fremstille datteren (og dertil også mor) i best mulig lys. Anna tok dessverre ikke høyde for hvor lett det var å gjennomskue. Og hvem går på en innøvd setning ala «jeg er 14 år, men jeg har allerede planlagt hele fremtiden min og skal bli lege»? (Svar; de (få) som ikke gjennomskuer aksjeselskapet AR). 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå