Justlooking Skrevet 3. mai #16101 Skrevet 3. mai MzMe skrev (42 minutter siden): Hu er sikkert pengelens…. Hun og Caroline Berg Eriksen er vel de som har falt lengst ned av influencerne. Fra millioninntekter til godt under en alminnelig inntekt. 14 2
M.H85 Skrevet 5. mai #16102 Skrevet 5. mai Surikatt skrev (På 2.5.2026 den 22.40): Hvorfor selger hun omtrent alt de eier og har? Til og med klesskap på soverommet? Det bør jo følge med i salget av huset Til blodpris....🤭 1
Måne Rampelyset Skrevet 15. mai #16103 Skrevet 15. mai Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Maia3 Skrevet fredag kl. 17:07 #16104 Skrevet fredag kl. 17:07 De går og går og går, og spiser og spiser og spiser igjen, i uendelige mengder. Hvem har interresse av å se på sånt? Har ikke vært inne på snappen hennes på månedsvis. Det samme dønn kjedelige innholdet som vanlig ser jeg . Hva er det hun har kledd på seg?
Ellenn Skrevet fredag kl. 18:28 #16105 Skrevet fredag kl. 18:28 Maia3 skrev (1 time siden): De går og går og går, og spiser og spiser og spiser igjen, i uendelige mengder. Hvem har interresse av å se på sånt? Har ikke vært inne på snappen hennes på månedsvis. Det samme dønn kjedelige innholdet som vanlig ser jeg . Hva er det hun har kledd på seg? Kjolen til en av de slemme stesøstrene i Askepott? 8 2 3
Advocadomama Skrevet lørdag kl. 18:39 #16106 Skrevet lørdag kl. 18:39 Ellenn skrev (På 12.6.2026 den 20.28): Kjolen til en av de slemme stesøstrene i Askepott? Ohnooo, var første jeg tenkte på. 6
tante_grusom Skrevet 11 timer siden #16107 Skrevet 11 timer siden Er barna hjemme i Norge eller er de i Bamseklubben på hotellet?
reiseglad Skrevet 6 timer siden #16108 Skrevet 6 timer siden tante_grusom skrev (4 timer siden): Er barna hjemme i Norge eller er de i Bamseklubben på hotellet? Ettersom de ikke er filmet, antar jeg at de har forlatt dem hjemme. Men hva er tingen med å reise til Dubai når UD fraråder å reise dit? Gjelder reiseforsikringen når du drar til land som ikke er anbefalt? https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_emiratene/id2428549/
tante_grusom Skrevet 5 timer siden #16109 Skrevet 5 timer siden reiseglad skrev (34 minutter siden): Ettersom de ikke er filmet, antar jeg at de har forlatt dem hjemme. Men hva er tingen med å reise til Dubai når UD fraråder å reise dit? Gjelder reiseforsikringen når du drar til land som ikke er anbefalt? https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_emiratene/id2428549/ Drar til Dubai det frarådes å reise til og barna er hjemme? Skulle tatt seg ut om flyene ble innstilt igjen… umodent gjort. 1
Novellemonster Skrevet 5 timer siden #16110 Skrevet 5 timer siden (endret) Så Anna velger å dra til Dubai selv med reiseråd som fraråder å dra, og med den situasjonen som har vært i Midtøsten de siste månedene? Snakk om å virkelig leve i sin egen boble hvor det eneste hun tenker på er å få oppleve luksusen og vandre rundt i byen. Endret 5 timer siden av Novellemonster 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå