Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (5 timer siden):

Åpenbart bare hun som eier huset da. Trodde de eide det sammen jeg 

Huset er kult da. Billigere enn mitt og mye mer fancy! Kunne lett bodd der om jeg hørte til området 

Enig at huset er flott. Jeg forstår godt at det er behov for en kjellerstue/TV-stue, når barna blir eldre. Men hun klager utrolig mye til å ha så grei bolig. Mange steder bor samme antall på mye mindre kvadrat, og trives godt med det. Det blir nok likt i det nye huset. Trives en stund, så er det på an igjen med klaging.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SH# skrev (20 timer siden):

Enig at huset er flott. Jeg forstår godt at det er behov for en kjellerstue/TV-stue, når barna blir eldre. Men hun klager utrolig mye til å ha så grei bolig. Mange steder bor samme antall på mye mindre kvadrat, og trives godt med det. Det blir nok likt i det nye huset. Trives en stund, så er det på an igjen med klaging.  

Hva er hun misfornøyd med i huset? Jeg syns det var lekket, det eneste jeg stusser på er at de har åpent mellom bad og soverom? Jeg elsker mannen min er og 100 % komfortabel med han, men jeg vil ikke ha publikum mens jeg dusjer eller er på do! 

• Liker 6
Skrevet

Tror det var mulighet for en TV stue til barna når de har venner på besøk. 

Skrevet
Lærke skrev (4 timer siden):

Utrolig fint og rimelig hus :) Hadde jeg bodd i området ville jeg vurdert det huset. Eneste minus er at det virker, utfra bildene, at naboene er svært tett på. 

Hvor skal hun flytte? Blir singel? Som hun har nevnt i 5 år😅🤮

• Liker 2
Skrevet
M.H85 skrev (10 timer siden):

Hvor skal hun flytte? Blir singel? Som hun har nevnt i 5 år😅🤮

De bygger nytt hus i Søgne

• Liker 1
Skrevet

Huset er jo priset alt for høyt, når man ser hva tilsvarende hus i området går for. De fleste hus i området med samme standard går jo for rundt 1,5 millioner under deres prisantydning 

• Liker 4
Skrevet
reiseglad skrev (På 26.4.2026 den 16.01):

Upersonlig, trist og pregløst hus, ser ut som ingen har bodd der.

Ser ut som en institusjon 

• Liker 2
Skrevet
mrbamb skrev (På 4.3.2026 den 20.10):

IMG_2211.png

Irja skrev (På 16.2.2026 den 0.21):

IMG_1752.jpeg

Har hun vært på Fretex?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Datteren virker allerede mer moden enn mor. Jeg håper hun satser alt på fremtidsplanen sin og lykkes. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Linazer skrev (På 29.4.2026 den 20.02):

https://www.vg.no/rampelys/i/GxPKXm/michelle-med-mamma-anna-rasmussen-paa-roed-loeper-for-foerste-gang

Nå er det datterens tur. Hun er vel groomet gjennom hele livet for dette....

Oj! Huff🙈

Veldig spill for galleriet, mor vil "vise" frem datteren. 

Datteren fremstår smart, men den store usikkerheten er lett å se. Kanskje ikke så rart med tanke på det "Dukkehjemmet"  hun lever i som mor viser frem..

Dukkehjemmet ( Ibsen)

Endret av M.H85
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
MzMe skrev (På 23.4.2026 den 0.17):

OMG!! Man slipper ikke unna henne uansett… Nå dukka hu opp i en reklame hos en annen offentlig snapper 🙄

IMG_0778.png

Har hun fått silikonpupper ?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (16 timer siden):

Har hun fått silikonpupper ?

Flere år siden.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Trist og se at Anna er så desperat at hun driver lettkledd og reklamerer fra sitt eget bad innsmurt i babyolje.. 

Har fått det opp både på Facebook og som reklame på snap. 
Sistnevnte er en app som blir brukt mye hos ungdommen. Så selv om datteren ikke får sosiale medier så har nok vennene.
Jeg hadde gravd meg ned om mine venner/bekjente kunne se moren min slik.. 

At Anna utsetter barna sine for dette🙄

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor selger hun omtrent alt de eier og har? Til og med klesskap på soverommet? Det bør jo følge med i salget av huset 

• Liker 2
Skrevet
Surikatt skrev (4 timer siden):

Hvorfor selger hun omtrent alt de eier og har? Til og med klesskap på soverommet? Det bør jo følge med i salget av huset 

Hu er sikkert pengelens….

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...