Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MzMe skrev (1 time siden):

Altsåååå….IMG_2213.thumb.jpeg.c676eb253384ea190f70a5deefd7a339.jpeg

Herregud så desperat..

• Liker 16
  • Nyttig 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Er det bare meg som ikke forstår hvorfor hun sier at det nærmer seg innflytting raskt nå. Er det bare jeg som med et halvt øye ser at det enda er flere måneder før dette huset er ferdig og innflytningsklart? Hun har jo tømt hele huset allerede og prater som om di står klar til å flytte inn… skjønner ingenting… også er det HELT SYKT at absolutt alt skal skiftes ut   fra gafler til møbler når di skal flytte.. Tror dette blir å ende med konkurs ganske fort dessverre!! Dette er ikke normalt. Har aldri vært borti verre🤔

• Liker 7
Skrevet (endret)
Anno1969 skrev (13 timer siden):

Er det bare meg som ikke forstår hvorfor hun sier at det nærmer seg innflytting raskt nå. Er det bare jeg som med et halvt øye ser at det enda er flere måneder før dette huset er ferdig og innflytningsklart? Hun har jo tømt hele huset allerede og prater som om di står klar til å flytte inn… skjønner ingenting… også er det HELT SYKT at absolutt alt skal skiftes ut   fra gafler til møbler når di skal flytte.. Tror dette blir å ende med konkurs ganske fort dessverre!! Dette er ikke normalt. Har aldri vært borti verre🤔

Har ikke vært inne og sett, men dette er typisk anna. Hun bruker flyttingen for det det er verdt. Lokker folk innpå med å få de til å tro hun flytter snart. Det samme skjer når de er på ferie i Dubai, de er på ferie selv om de har vært hjemme 1 uke. 

Hun selger ting hele tiden, til blodpriser. Ren svindel det hun holder på med. Klær, møbler, kjøkkenutstyr, barneleker, absolutt alt selger hun. Blir uvel av hele dama

Endret av Really
  • Liker 2
Skrevet

Anna prøver nok bare desperat å holde seg relevant i influencer-miljøet, selv om storhetstiden hennes er over for lengst. Ikke kan hun spille på det at hun er ung mor lenger. Hun er blitt 30 nå, en helt vanlig alder å ha barn. Nå hender det jeg en og annen gang kikker innom Anna da jeg fulgte henne før, men kan ikke helt forstå hvorfor noen som ikke har kjent til henne tidligere, skulle få interesse av å begynne å følge henne nå. Ser jo også for meg at hun har mistet mange av sine opprinnelige følgere gjennom årene 😅

• Liker 7
Skrevet

Er det i det hele tatt lov å gå inn i et uferdig bygg uten sikkerhets utstyr som vernesko og hjelm?

Skrevet
ToveM skrev (12 timer siden):

Er det i det hele tatt lov å gå inn i et uferdig bygg uten sikkerhets utstyr som vernesko og hjelm?

Tror ikke det er no spesielle regler for det så lenge det er snakk om privatpersoner i et privat hjem.. 

• Liker 1
Skrevet

..it goes on and on and on.. IMG_2712.jpeg.256d51c5307e15ec86f7fef4609948bf.jpeg

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet
MzMe skrev (21 timer siden):

..it goes on and on and on.. IMG_2712.jpeg.256d51c5307e15ec86f7fef4609948bf.jpeg

20 år gammelt bilde. Hun ser ikke så ung ut lenger 😄

• Liker 1
Skrevet

Altså det undertøysbildet ? Er a så desperat? Denne har hun lagt ut så mange ganger 😂

• Liker 5
Skrevet
Really skrev (På 20.9.2026 den 5.41):

Har ikke vært inne og sett, men dette er typisk anna. Hun bruker flyttingen for det det er verdt. Lokker folk innpå med å få de til å tro hun flytter snart. Det samme skjer når de er på ferie i Dubai, de er på ferie selv om de har vært hjemme 1 uke. 

Hun selger ting hele tiden, til blodpriser. Ren svindel det hun holder på med. Klær, møbler, kjøkkenutstyr, barneleker, absolutt alt selger hun. Blir uvel av hele dama

Hvorfor selger hun alt i huset? Har de ikke møbler og senger de kan ta med? Hun skulle til og med selge en visp. 

• Liker 2
Skrevet
Surikatt skrev (1 time siden):

Hvorfor selger hun alt i huset? Har de ikke møbler og senger de kan ta med? Hun skulle til og med selge en visp. 

Selger hun en vips??🤣 Ingen grenser hva hun selger. Til og med string trusene sine har hun lagt ut for salg

Skrevet
Really skrev (På 27.9.2026 den 18.26):

Selger hun en vips??🤣 Ingen grenser hva hun selger. Til og med string trusene sine har hun lagt ut for salg

De får litt av en jobb om de skal kjøpe alt nytt til det huset som bygges. Helt vanvittig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
J_1990 skrev (23 timer siden):

Hun virker jo ikke frisk?

Hun er langt fra frisk.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg007 skrev (På 21.7.2026 den 23.51):

Selvfølgelig har utdannelse relevans! Mange yrker trengs det utdannelse for å utføre, og selvfølgelig tjener man bedre med en utdannelse enn uten.

Som sagt droppet han ut av BI etter 4 måneder, og han hadde åpenbart hatt godt av å ta opp igjen den tråden. 

Uten kilder er dette bare påstander.

Skrevet

Syns Mika Abdallah ligner så mye på Michelle. 

IMG_1914.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Urwa skrev (På 6.10.2026 den 1.46):

Syns Mika Abdallah ligner så mye på Michelle. 

IMG_1914.jpeg

Der var det likhet ja 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...