Valetta Skrevet 29. mai 2017 #341 Del Skrevet 29. mai 2017 "Det er ingen hemmelighet at jeg har hatt et vanskelig år....." De vanlige frasene er på plass. Og nå er det tilbake til clickbates og utleveringen? Hun er selv skyld i sin egen elendighet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wildfig Skrevet 29. mai 2017 #342 Del Skrevet 29. mai 2017 Satt lang inne å selge huset Tror ikke denne jenta har kvaler på noe som helst jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 29. mai 2017 #343 Del Skrevet 29. mai 2017 På 27.5.2017 den 18.26, Diamant skrev: Tror ikke interessen er dalende. Hun ligger på 9.plass uten å ha skrevet et innlegg på evigheter. Bare vent, når hun kommer med et nytt innlegg fyker hun rett til topps igjen. Det er jo litt merkelig at du og mange andre, som åpenbart er utrolig interessert i denne bloggen og å diskutere den, samtidig tilsynelatende er overrasket over at mange andre også er interessert i den 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 29. mai 2017 #344 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) Se der ja, der kom hun feiende inn igjen og fortalte om alle sine gjøremål mens hun har vært sykmeldt. Leid ut huset, tatt kjøretimer og skrevet bok. Ingen grunn til å bekymre seg over det dramatiske innlegget "ikke rør henne" med bilde fra en sykehusseng postet av samboeren... Endret 29. mai 2017 av Friluftsdame 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 29. mai 2017 #345 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) - Endret 11. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 29. mai 2017 #346 Del Skrevet 29. mai 2017 Han virker i det minste ganske beskyttende han typen hennes, men er det riktig at han omtaler henne som "Norges største blogger"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 29. mai 2017 #347 Del Skrevet 29. mai 2017 4 minutter siden, visningsnamn skrev: Dumt at hun er tilbake igjen. 👎 Ikke overraskende i det hele tatt. Jeg ser bare ikke hvordan ting skal bli annerledes. Har sagt det før - hun har blogget seg opp i et hjørne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. mai 2017 #348 Del Skrevet 29. mai 2017 21 minutter siden, Pipa skrev: Han virker i det minste ganske beskyttende han typen hennes, men er det riktig at han omtaler henne som "Norges største blogger"? Jeg SPYR av den selvpåtatte tittelen om å være Norges største blogger,hun er jo ikke det. Blogg.no's største og Norges største.. Ørliten forskjell der,gitt .. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 29. mai 2017 #349 Del Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, JackIost skrev: Det er jo litt merkelig at du og mange andre, som åpenbart er utrolig interessert i denne bloggen og å diskutere den, samtidig tilsynelatende er overrasket over at mange andre også er interessert i den Forskjellen på meg og "mange andre" er at jeg ikke leser bloggen sånn som "mange andre" gjør. Det hender kanskje èn gang i halvåret at jeg klikker meg inn. Så å si at jeg er interessert i selve bloggen er feil, men jeg kan likevel like diskusjonen rundt bloggen da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 29. mai 2017 #350 Del Skrevet 29. mai 2017 Nå blir det hvertfall morsommere click-baits fremover ! Ble litt kjedelig med bare IR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 29. mai 2017 #351 Del Skrevet 29. mai 2017 3 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Nå blir det hvertfall morsommere click-baits fremover ! Ble litt kjedelig med bare IR Hva er IR ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 29. mai 2017 #352 Del Skrevet 29. mai 2017 @Diamant sraad.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 29. mai 2017 #353 Del Skrevet 29. mai 2017 6 timer siden, VildeS skrev: Hovedinnholdet i innlegget står i en sak på VG for dere som ikke vil klikke på bloggen. I tillegg har hun leid ut huset i Stavanger fordi det satt langt inne å selge det. Litt merkelig at hun da satte ned prisen før siste visningsrunde. Boligmarkedet i Stavanger er nok ikke til å sammenligne med Oslo for eksempel så hvorfor ikke bare skrive at hun ikke fikk solgt til ønsket pris og heller leide det ut? Fordi hun er blogger og lever av å servere sånne halvsannheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 30. mai 2017 #354 Del Skrevet 30. mai 2017 Å, jeg orker ikke dette comeback'et. Jeg kan enkelt fortsette å ignorere bloggen, men hvorfor må avisene absolutt blåse opp alt hun gjør? 🙄 Artikkelplassen de bruker på henne kunne vært anvendt myyye mer fornuftig. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 30. mai 2017 #355 Del Skrevet 30. mai 2017 12 minutter siden, MissMaya skrev: Å, jeg orker ikke dette comeback'et. Jeg kan enkelt fortsette å ignorere bloggen, men hvorfor må avisene absolutt blåse opp alt hun gjør? 🙄 Artikkelplassen de bruker på henne kunne vært anvendt myyye mer fornuftig. Helt enig! Klarer fint å la være å klikke meg inn på bloggen, men orker ikke se navnet hennes i rampelyset lenger! Blir bare påmint om hvor tragisk hele situasjonen er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva14 Skrevet 30. mai 2017 #356 Del Skrevet 30. mai 2017 En liten "tilfeldighet" at hennes siste innlegg ble postet 29 april, og comebacket kom 29 mai? 🤔 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 30. mai 2017 #357 Del Skrevet 30. mai 2017 13 timer siden, Prinsesse788 skrev: @Diamant sraad.blogg.no Ah, takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 30. mai 2017 #358 Del Skrevet 30. mai 2017 18 timer siden, Diamant skrev: Forskjellen på meg og "mange andre" er at jeg ikke leser bloggen sånn som "mange andre" gjør. Det hender kanskje èn gang i halvåret at jeg klikker meg inn. Så å si at jeg er interessert i selve bloggen er feil, men jeg kan likevel like diskusjonen rundt bloggen da Du skiller deg fra de som leser bloggen til daglig, men når du som ikke en gang leser bloggen er såpass interessert i bloggen at du diskuterer den jevnlig, så burde det ikke overraske at mange andre også er interessert i bloggen, og sågar leser den også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 30. mai 2017 #359 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) 4 timer siden, eva14 skrev: En liten "tilfeldighet" at hennes siste innlegg ble postet 29 april, og comebacket kom 29 mai? 🤔 Er vel ikke noe galt med å ta en pause på akkurat en måned? Finnes de som tar sabbatsår, og sabbatsmåned fremfor f.eks sabbatstrettifemdager er det vel ikke noe spesielt med? Endret 30. mai 2017 av JackIost 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 30. mai 2017 #360 Del Skrevet 30. mai 2017 11 minutter siden, JackIost skrev: Er vel ikke noe galt med å ta en pause på akkurat en måned? Finnes de som tar sabbatsår, og sabbatsmåned fremfor f.eks sabbatstrettifemdager er det vel ikke noe spesielt med? Jaja, doktor Jan. Du kommer tilbake så fort bloggen er oppe igjen ser jeg. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå