Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

5 timer siden, smartbimbo skrev:

Dette stemmer ikke. Skal komme med en innrømmelse nå, om at jeg faktisk bor i dette nabolaget! Klarer ikke holde meg mer.

Tar noen sekunder for meg å gå til huset Anna selger, og ser det nesten fra huset vårt. Ingen snakker dårlig om huset til Anna, selv om Anna har bodd der. Det er et fint hus, og et etablert, fint og rolig nabolag, men huset Anna prøver å selge er overpriset mtp. oljekrisen i Stavanger. Dette har jeg og samboer selv fått kjenne på, da vi i fjor høst solgte en eiendom, og flyttet til huset vi nå bor i, i nabogata til Anna sitt hus. 

I nabolaget vårt er det småbarnsfamilier, men også flere eldre mennesker osv. Mange som ikke har peiling på hvem MTM er, det skal jeg love deg. Ikke lek så velvitende nå, med mindre du også bor her. Bare fordi du er fra Stavanger (?) så vet du nok ikke alt. 

Ingen som lar være å kjøpe et hus pga en blogger har eid, men såvidt bodd i boligen. Det er heller prisantydningen folk reagerer på her, da både vi og en annen nabo kjøpte våre hus til et par millioner mindre enn det Anna ber om. Våre hus er også større enn Anna sitt.

Må være en haug med "barnslige" mennesker du kjenner da siden det tydeligvis er normalt å ikke ville kjøpe et hus, fordi en person kjent i media har eid det. Latterlig påstand fra deg. 

100% enig med deg! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var veldig ekstremt for Anna,nå ligger hun på 8 plass. Lurer på om strategien hun har brukt er å la det gå bloggpause for at ting skal roe seg ned for å så komme med et sjokkerende overskrift og da har alle glemt det som har skjedd? Kommer det til å funke denne gangen også tro?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ulzzang skrev:

Dette var veldig ekstremt for Anna,nå ligger hun på 8 plass. Lurer på om strategien hun har brukt er å la det gå bloggpause for at ting skal roe seg ned for å så komme med et sjokkerende overskrift og da har alle glemt det som har skjedd? Kommer det til å funke denne gangen også tro?

Ja, det kommer til å funke som tidligere. Inntektektene blir vel uansett lavere mens hun har en pause. Så jeg tror ikke denne pausen varer lenge.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Ja, det kommer til å funke som tidligere. Inntektektene blir vel uansett lavere mens hun har en pause. Så jeg tror ikke denne pausen varer lenge.

Kanskje det er derfor hun nå velger å leie ut huset igjen? For å spe på inntekten mens hun ikke blogger...

Endret av FruRosa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Rose11 skrev:

Hvor mange hus har hun egentlig bodd i? Hun flytter jo hele tiden virker det som.

Det er vel ikke mange? Først i kjellerleiligheten hos mora (inntil nr. var født), så leide hun i et hus på Kypros i ca. et halvt år, så huset i Stavanger i noen mnd. og nå det siste året huset i Søgne.

På en måte er det mange steder, på en annen måte ikke. Selv flyttet jeg sikkert 9-10 ganger i en alder av 18-22 år (på grunn av studiene).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eksblogger
2 timer siden, Ny Bruker skrev:

Ja, det kommer til å funke som tidligere. Inntektektene blir vel uansett lavere mens hun har en pause. Så jeg tror ikke denne pausen varer lenge.

Den varer vel til legen friskemelder henne. Tror det er sånn sykemeldinger pleier å funke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Eksblogger skrev:

Den varer vel til legen friskemelder henne. Tror det er sånn sykemeldinger pleier å funke. 

nja, det er nok ikke helt rett. en sykemelding fungerer slik: legen sykemelder for en periode (eks en måned). Da har man to muligheter, 1) man kan friskmelde seg selv dersom man føler seg bedre før sykemeldingen har gått ut, 2) man kan vente til sykemeldingen går ut --> da har man igjen to muligheter 1) gå til legen å få forlenget sykemeldingen eller få gradert sykemelding 2) begynne å jobbe igjen. Så...Anna kan friskmelde seg selv når som helst å begynne å blogge igjen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eksblogger
27 minutter siden, hulillerunde skrev:

nja, det er nok ikke helt rett. en sykemelding fungerer slik: legen sykemelder for en periode (eks en måned). Da har man to muligheter, 1) man kan friskmelde seg selv dersom man føler seg bedre før sykemeldingen har gått ut, 2) man kan vente til sykemeldingen går ut --> da har man igjen to muligheter 1) gå til legen å få forlenget sykemeldingen eller få gradert sykemelding 2) begynne å jobbe igjen. Så...Anna kan friskmelde seg selv når som helst å begynne å blogge igjen

Korrigerer meg selv: Pausen varer nok til Anna er frisk nok til å jobbe igjen. 

Endret av Eksblogger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eksblogger skrev:

Den varer vel til legen friskemelder henne. Tror det er sånn sykemeldinger pleier å funke. 

Mulig jeg er helt på viddene her, men :)

Pausen varer vel til hun selv bestemmer å komme tilbake? Ingen kan vel fysisk tvinge henne til å jobbe, og hun kan ikke få sparken fra egen blogg. Hun kan miste sponsavtaler etc, men jeg tror ikke det blir noe problem å skaffe seg nye... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
3 minutter siden, mjauritz skrev:

Mulig jeg er helt på viddene her, men :)

Pausen varer vel til hun selv bestemmer å komme tilbake? Ingen kan vel fysisk tvinge henne til å jobbe, og hun kan ikke få sparken fra egen blogg. Hun kan miste sponsavtaler etc, men jeg tror ikke det blir noe problem å skaffe seg nye... 

Nå er det jo faktisk Jan som har sykemeldt henne. Så da blir det vel henne selv som bestemmer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, TomineB skrev:

Nå er det jo faktisk Jan som har sykemeldt henne. Så da blir det vel henne selv som bestemmer 

Dr Jan? 😊 Jeg tror at det er lurt at hun tar en pause. Hun er ikke i balanse.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
13 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Dr Jan? 😊 Jeg tror at det er lurt at hun tar en pause. Hun er ikke i balanse.

Dr. Jan, ja🙊 Flink lege, for hun trengte en pause 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eksblogger
56 minutter siden, TomineB skrev:

Dr. Jan, ja🙊 Flink lege, for hun trengte en pause 

Hvordan vet du at det ikke er en lege som har sykemeldt henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB

Sikter til innlegget Jan skrev, skulle tro han var en lege: "Anna er sykemeldt." 😊 Prøvde å dra en spøk bare... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ny Bruker skrev:

Det er vel ikke mange? Først i kjellerleiligheten hos mora (inntil nr. var født), så leide hun i et hus på Kypros i ca. et halvt år, så huset i Stavanger i noen mnd. og nå det siste året huset i Søgne.

På en måte er det mange steder, på en annen måte ikke. Selv flyttet jeg sikkert 9-10 ganger i en alder av 18-22 år (på grunn av studiene).

Hun leide ikke et hus på Kypros. Om jeg husker riktig så er det huset på Kypros kjøpt. Noe hun var stålt av og fortalte om en del på bloggen. Huset i Stavanger er også kjøpt. Og huset i Søgne.

Nei, hun er ikke i samme situasjon som deg selv om dere har lik alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Hun leide ikke et hus på Kypros. Om jeg husker riktig så er det huset på Kypros kjøpt. Noe hun var stålt av og fortalte om en del på bloggen. Huset i Stavanger er også kjøpt. Og huset i Søgne.

Nei, hun er ikke i samme situasjon som deg selv om dere har lik alder.

Jeg mener at hun leide huset på Kypros for ett år

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på hun leide det, hun skreiv vel også at hun kunne videreformidle utleie for de som ønsket, og poengterte at det var av høyere standard/pris. 

Leide vel 12 mnd, men blei der bare 6-8 (?) mnd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, konkelimonke skrev:

Ganske sikker på hun leide det, hun skreiv vel også at hun kunne videreformidle utleie for de som ønsket, og poengterte at det var av høyere standard/pris. 

Leide vel 12 mnd, men blei der bare 6-8 (?) mnd

Hun skulle leie det i 12 måneder, men det ble vel faktisk bare fire, fra august til desember....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Ny Bruker skrev:

Det er vel ikke mange? Først i kjellerleiligheten hos mora (inntil nr. var født), så leide hun i et hus på Kypros i ca. et halvt år, så huset i Stavanger i noen mnd. og nå det siste året huset i Søgne.

På en måte er det mange steder, på en annen måte ikke. Selv flyttet jeg sikkert 9-10 ganger i en alder av 18-22 år (på grunn av studiene).

 

14 timer siden, Ny Bruker skrev:

Hun leide ikke et hus på Kypros. Om jeg husker riktig så er det huset på Kypros kjøpt. Noe hun var stålt av og fortalte om en del på bloggen. Huset i Stavanger er også kjøpt. Og huset i Søgne.

Nei, hun er ikke i samme situasjon som deg selv om dere har lik alder.

Svar: Jo, hun leide på Kypros. Og logg av min brukerkonto for ellers ser det ut som at jeg snakker med meg selv :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...