Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Eksblogger
7 minutter siden, Rosalie skrev:

Helt sikkert spilt inn en stund tidligere, da de bruker litt tid på å redigere før noe slippes. Siste innlegg på bloggen som Anna har skrevet er lagt ut 29/4, og innlegget fra Jan om at hun er syk er lagt ut 3/5. Ser for øvrig ut som om klippet er fra innspillingen av Camp Senkveld, og det begynner å bli en stund siden.

Da hadde det vært flott om hun fortsetter å flytte oppmerksomheten sin bort fra bloggen og over til sine barn og mammarollen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kommer på senkveld i kveld med de andre deltagerne. Det ble jo spilt inn igår. Så hun lever:p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, kindagirl skrev:

Hun kommer på senkveld i kveld med de andre deltagerne. Det ble jo spilt inn igår. Så hun lever:p

Så henne nå, hun så frisk og opplagt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamant skrev:

Så henne nå, hun så frisk og opplagt ut...

Det betyr ikke at hun er det...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella3 skrev:

Det betyr ikke at hun er det...

Nei, kanskje ikke.. Men hun hadde vel ikke orket å reise inn til Oslo og være med på Senkveld hvis hun virkelig var syk? Kan godt tenkes hun var sliten og trengte en pause fra bloggen, men tviler på at hun er direkte syk. Men såklart, sykdom finnes i mange varianter, også psykisk f.eks.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Jeg syns det er en bra ting at hun holder seg unna bloggingen. Barna hennes har i alle fall godt av det, og jeg håper virkelig hun ser det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Diamant skrev:

Nei, kanskje ikke.. Men hun hadde vel ikke orket å reise inn til Oslo og være med på Senkveld hvis hun virkelig var syk? Kan godt tenkes hun var sliten og trengte en pause fra bloggen, men tviler på at hun er direkte syk. Men såklart, sykdom finnes i mange varianter, også psykisk f.eks.

så når man er syk/sliten burde man holde seg hjemme og ikke vises blandt folk? jeg synes det er bra for henne å komme seg blandt folk. Det er en form for terapi det også bare ikke i så store doser. hun var ikke såå lenge der at det utgjør mye. og sminke gjør underverker... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 800000 hun fakturerte for tidligere i år innebærer nok også oppmøte på finalen av camp senkveld.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"SYK" er et ganske vidt begrep. Jeg regner jo med at dette dreier seg om en vanskelig tid med mye personlig drama osv, og den smarte avgjørelsen med å holde seg unna blogging er gjort for å skjerme seg selv. Eller om andre har tatt den avgjørelsen, det spiller jo egentlig ingen rolle.

Hun trenger jo ikke være sengeliggende.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tussien skrev:

så når man er syk/sliten burde man holde seg hjemme og ikke vises blandt folk? jeg synes det er bra for henne å komme seg blandt folk. Det er en form for terapi det også bare ikke i så store doser. hun var ikke såå lenge der at det utgjør mye. og sminke gjør underverker... 

Det sa jeg ikke, jeg stilte bare spørsmålstegn ved at hun orker å dra tur/retur Oslo og være gjest i studio hvis hun er så syk som det påstås at hun er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Diamant skrev:

Det sa jeg ikke, jeg stilte bare spørsmålstegn ved at hun orker å dra tur/retur Oslo og være gjest i studio hvis hun er så syk som det påstås at hun er.

Dersom hun er utbrent/sliter psykisk, er det bra at hun gjør ting som gjør henne glad. En tur til Oslo, jeg antar at hun har med seg Jan, gir andre impulser enn dagliglivet og kan få tankene bort fra alt det tunge/vonde. Det samme gjelde å treffe igjen de hun var på tur med i Camp Senkveld med. Det anbefales også at man begynner å jobbe igjen litt ganske raskt etter at man blir sykemeldt ved utbrenthet/psykiske problemer. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rosalie skrev:

Dersom hun er utbrent/sliter psykisk, er det bra at hun gjør ting som gjør henne glad. En tur til Oslo, jeg antar at hun har med seg Jan, gir andre impulser enn dagliglivet og kan få tankene bort fra alt det tunge/vonde. Det samme gjelde å treffe igjen de hun var på tur med i Camp Senkveld med. Det anbefales også at man begynner å jobbe igjen litt ganske raskt etter at man blir sykemeldt ved utbrenthet/psykiske problemer. 

Noe jeg liker dårlig er når folk er skeptiske og ikke tror når jeg er syk. Ordet syk er så mangt. Selv om man er syk, så betyr jo ikke at man er sengeliggende. Det kan være mange grunner til at man er syk. Jeg synes det er bra Anna tar en bloggpause. Er det noe psykisk, så er det ikke bra å mure seg inne. Hun hadde sikkert godt av den olso turen :)  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Rosalie skrev:

. Det anbefales også at man begynner å jobbe igjen litt ganske raskt etter at man blir sykemeldt ved utbrenthet/psykiske problemer. 

Her må du skille de to. Når man er deprimert kan jobb hjelpe. Er man utbrent skal man ta det veldig med ro og holde seg langt unna jobb.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.5.2017 den 9.23, tussien skrev:

så når man er syk/sliten burde man holde seg hjemme og ikke vises blandt folk? jeg synes det er bra for henne å komme seg blandt folk. Det er en form for terapi det også bare ikke i så store doser. hun var ikke såå lenge der at det utgjør mye. og sminke gjør underverker... 

Det samme mener jeg! Selv om hun er sykemeldt fra blogging, så må hun da få lov å reise til Oslo, være med familien og venner. Mener dere at når man er syk så skal man bare sitte hjemme, helst ligge til sengs og ikke vise seg blant folk?? Hun er jo ikke smittsomsyk. Hun kan reise til syden medJan og ungene og gjøre akkurat hva hun vil ! Syns det er smålig av folk å sitte og diskutere hva hun er for frisk eller for syk til å gjøre.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2017 den 13.09, Diamant skrev:

Det sa jeg ikke, jeg stilte bare spørsmålstegn ved at hun orker å dra tur/retur Oslo og være gjest i studio hvis hun er så syk som det påstås at hun er.

Hvem påstår "at hun er så syk som hun er"?? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hvem påstår "at hun er så syk som hun er"?? 

Mener det har blitt skrevet flere steder? Uten at jeg selv har lest bloggen så har visst Jan også skrevet at hun er syk/sykmeldt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke begripe at over 16.000 mennesker fortsatt klikker seg inn på den bloggen, når det ikke er blitt lagt ut nytt innlegg på lenge :O 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hollie skrev:

Kan ikke begripe at over 16.000 mennesker fortsatt klikker seg inn på den bloggen, når det ikke er blitt lagt ut nytt innlegg på lenge :O 

Skulle akkurat si det samme! Hvem er disse folka?!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AkkuratJa skrev:

Skulle akkurat si det samme! Hvem er disse folka?!

 

Jentunger i 12 års alderen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere være så snill å legge diskusjonen om sykdom dødt? Regner med at ingen her er kvalifiserte til å diagnostisere frøken mammatilmichelle gjennom et skjerm 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...