Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Hva handler innlegget om at hun er usikker på forholdet EGENTLIG om? Regner med det er click bait.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Mildemoses skrev:

Hva handler innlegget om at hun er usikker på forholdet EGENTLIG om? Regner med det er click bait.

Må innrømme at jeg klikket meg inn på bloggen for første gang på minst et halvt år. Mest av nysgjerrighet for hva hun hadde å komme med etter en mnd pause.

Det med usikkerheten på forholdet var som vanlig en clickbait. Hun skriver noe om at hun ikke har et perfekt kjærlighetsliv selv om hun har funnet drømmemannen. Hun krangler mer og mer med Jan, men legger mye av skylden på dette på seg selv. Hun er sjalu og føler seg sjeldent som en bra kjæreste. Men i siste setning står det at "de står sterkt".

Men av en eller annen grunn har jeg på følelsen at det aldri blir noe bryllup mellom de to.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
23 minutter siden, Diamant skrev:

Må innrømme at jeg klikket meg inn på bloggen for første gang på minst et halvt år. Mest av nysgjerrighet for hva hun hadde å komme med etter en mnd pause.

Det med usikkerheten på forholdet var som vanlig en clickbait. Hun skriver noe om at hun ikke har et perfekt kjærlighetsliv selv om hun har funnet drømmemannen. Hun krangler mer og mer med Jan, men legger mye av skylden på dette på seg selv. Hun er sjalu og føler seg sjeldent som en bra kjæreste. Men i siste setning står det at "de står sterkt".

Men av en eller annen grunn har jeg på følelsen at det aldri blir noe bryllup mellom de to.

Her er innlegget: 

Jeg har vært veldig åpen om mitt kjærlighetsliv gjennom hele tiden min som blogger, men først etter at jeg og Jan ble et seriøst par, med barn på vei, og plutselig en ring på fingeren har jeg sluttet å skrive om kjærlighetens bakside. Jeg har sluttet å dele kranglene, og de negative og usikre tankene mine. Jeg tviler på at noen kjærlighetsliv kan gå livet gjennom noen negative sider, og det gjør heller ikke mitt. Jeg er skuffet og litt sint på meg selv som ikke har vært helt ærlig med meg selv på bloggen.

Har jeg et perfekt kjærlighetsliv, selv om jeg har funnet min drømmemann? Langt i fra. Jeg er sjalu, jeg føler meg sjeldent som en bra kjæreste. Jeg har mine tanker, mine teorier om hva som påvirker forholdet vårt, og på mange områder så føler jeg selv at mye kun er min egen feil. Selv om jeg vet at det trengs to for å være uenig og to for å ha en krangel. Selv om jeg ikke liker å innrømme det så krangler jeg stadig mer og mer med Jan, og jeg vet at mye er min egen skyld.

Nå er det allerede blitt to år siden Jan fortalte meg at han hadde følelser for meg for første gang, selv om det er ingen hemmelighet at jeg merket det flere år før han innså det selv. Vi har vært utrolig tett på hverandre de siste to årene, og vært gjennom mye sammen på kort tid, som har vært en stor utfordring på forholdet vårt. Vi står sterkt og det er nok derfor jeg for første gang tør  å innrømme for meg selv at jeg som menneske klarer meg best alene. 

Så har hun kommet med et nytt innlegg med overskrift FORTVILET. Hun er fortvilet fordi hun ikke finner noe å ha på seg hver vår, noe hun føler hun ser bra nok i. Så kommer selvfølgelig reklamer for klær fra div nettsider og hva hun selv har funnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina

Jeg er bombesikker på at Anna og Jan lager disse innleggene om forholdet sitt sammen. De har helt sikkert snakket sammen om hva som kommer til å gi mest klikk og oppmerksomhet og da kommer jo krangling og usikkerhet over forholdet høyt opp på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Clementina skrev:

Jeg er bombesikker på at Anna og Jan lager disse innleggene om forholdet sitt sammen. De har helt sikkert snakket sammen om hva som kommer til å gi mest klikk og oppmerksomhet og da kommer jo krangling og usikkerhet over forholdet høyt opp på lista.

Den tanken har slått meg også. De vet nok nå hva som gir mest klikk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Clementina
Akkurat nå, Diamant skrev:

Den tanken har slått meg også. De vet nok nå hva som gir mest klikk.

Etter at Jan kom inn i bildet så har jo alt handlet om voldsomme overskrifter som ikke har noe særlig med innleggene å gjøre. Og hvor mange vinnere har det egentlig blitt av alle de konkurransene som de har arrangert for firmaet hans (shoppic) på bloggen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mildemoses skrev:

Hva handler innlegget om at hun er usikker på forholdet EGENTLIG om? Regner med det er click bait.

Ikke godt å si hva som foregår oppi det hodet der.. 

Reagerer mest på det hun skrev på slutten; at hun fungerer best alene.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fantastica skrev:

@Jacklost Hvor mye får du betalt for å omtale Anna i så positive ordelag?

Kanskje får jeg lønn for strevet i himmelen :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggene er bare "Oppgulp" spør du meg. Noen selvmotsigelelser og "det er ingen hemmelighet", og litt svada - voila!!! Noen tusen inn i kassa. Hun har ingenting å skrive om! Ingenting!!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Valetta skrev:

Innleggene er bare "Oppgulp" spør du meg. Noen selvmotsigelelser og "det er ingen hemmelighet", og litt svada - voila!!! Noen tusen inn i kassa. Hun har ingenting å skrive om! Ingenting!!

Ganske genialt, ikke sant? Mange av oss husker sikkert at komiserien Seinfeld toppet ratinglistene i USA, til tross for at de selv spilte på at det var "a show about nothing" :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er første hint om at forholdet går mot slutten? De har jo tross alt vært sammen en stund nå, og fått et barn. Det er vel på tide å finne en ny mann å få barn med snart...??

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, JackIost skrev:

Ganske genialt, ikke sant? Mange av oss husker sikkert at komiserien Seinfeld toppet ratinglistene i USA, til tross for at de selv spilte på at det var "a show about nothing" :)

Genialt er selvfølgelig en måte å se det på. Hvis man er villig til å ofre integritet, verdighet, barnas privatliv/digitale identitet, familie/relasjoner, muligheter for en normalt liv...joda. Alt etter hvordan man ser det 🖒

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Valetta skrev:

Innleggene er bare "Oppgulp" spør du meg. Noen selvmotsigelelser og "det er ingen hemmelighet", og litt svada - voila!!! Noen tusen inn i kassa. Hun har ingenting å skrive om! Ingenting!!

Hu får gifte seg nå kjapt også la det gå noen mnd eller år før hun skiller seg. I mellom tiden kan hun jo få hund og to nye unger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Valetta skrev:

Genialt er selvfølgelig en måte å se det på. Hvis man er villig til å ofre integritet, verdighet, barnas privatliv/digitale identitet, familie/relasjoner, muligheter for en normalt liv...joda. Alt etter hvordan man ser det 🖒

Skrev du ikke nettopp at bloggen hennes handler om "ingenting"? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JackIost skrev:

Skrev du ikke nettopp at bloggen hennes handler om "ingenting"? :) 

Jo?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Miranda16 skrev:

Hvis hun føler at Jan ikke er mannen i sitt liv, så er det noe leserne har visst etter at de ble sammen. Hun har valgt tryggheten fremfor kjærlighet. De har tråkket oppe på hverandre siden de flyttet til Søgne og nå går det, mer og mer opp for henne.

Det kan være derfor hun beholder huset i Stavanger. For en plan B.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at dette er clickbait også. Nyeste innlegg: "Bryllupet avlyst?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke om jeg gidder å klikke meg inn for å lese det nye innlegget.. Noen som har lest og kan gi litt referat? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter innlegget jeg skrev i går ble det en del spørsmål rundt om jeg og Jan har gjort det slutt, om bryllupet er avlyst eller hva som egentlig skjer i forholdet vårt. Jeg kan begynne med å si at vi selvsagt er et par, og trives godt under samme tak. Innlegget mitt handlet litt mer om at vi er kommet et stykke inn i forholdet vårt nå, som gjør at vi møter forskjellige utfordringer, og tanker, blant annet med tanke på at vi har et bryllup som kommer oss i møte neste sommer, som drar med seg en hel rekke følelser. 

Er det lov å være usikker? Ikke på om man elsker noen eller ikke. Men usikker på seg selv. Er man klar for et gifte mål, er man klar for å love bort livet sitt sammen med en annen person. Jeg føler meg plutselig veldig ung, samtidig som jeg begynner å kjenne på følelsen av å bli eldre. Livet, men også ikke minst kjærlighetslivet bærer med seg veldig mange valg, og noen bedre enn andre. Jeg merker at det plutselig ikke er så lenge til jeg skal gifte meg, skal lille meg, plutselig være gift resten av livet? 

Hvordan skal vi klare å holde sammen livet ut? Hvordan skal jeg og Jan på 22 og 25 år være et par til vi ikke er her mer? Det er en hau av spørsmål som jeg stiller meg selv, ikke fordi jeg er usikker på oss som et par, men mer fordi jeg er usikker på meg selv og på mine tanker. Jeg mener det skal være lov å være usikker i et forhold, enten det gjelder et stort valg som giftemål og barn eller om det gjelder å være usikker på hverandre med tanke på andre jenter/gutter exer eller «venner». 

Å være litt usikker er en del av et forhold, uten at det trenger å være noe negativt. Jeg prøver å snu min sjalue side til noe positivt hver eneste gang jeg kjenner på den. Jeg prøver å gjøre det bedre for meg selv med å tenke på hvor fint det er at man bryr oss så mye om personen man er sammen med, at man blir sjalu. Både om det er jeg som er sjalu og ønsker å vise at jeg bryr meg, eller om det er Jan som bryr seg så mye om meg at han viser det med å bli sjalu om noen andre får min oppmerksomhet

 

(kopiert fra bloggen)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...