Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingenting? Var siste del av innlegget det han hadde skrevet? DE SKRIVER JO HELT LIKT?!?!

Tror ikke noen hadde merket det om han tok over bloggen en mnd.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde rett og slett bare boikotte hele bloggen hennes.. Det er så mange andre bloggere som fortjener å ligge øverst på listene, egentlig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
På 2.6.2017 den 12.43, Clementina skrev:

Jeg lurer på hva Jan så i Anna jeg da. Hun er jo ei søt jente og har både god råd og en viss kjendisstatus. Men hun hadde jo en veldig stor bagasje til å være tjue år, med to små barn med to forskjellige menn. Jan er jo en normalt kjekk ung fyr uten bagasje selv (bortsett fra en pokergjeld som han vel har kvittet seg med?) så hvorfor påtok han seg papparollen for to barn med våkenetter, husvask og klesvask uten å blunke?

Hun var vel den han ville ha,da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Jan ute etter penger, fame eller begge deler? Lurer på om han kommer til å starte egen blogg hvis forholdet skjærer seg... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, EiJente skrev:

Er Jan ute etter penger, fame eller begge deler? Lurer på om han kommer til å starte egen blogg hvis forholdet skjærer seg... 

Jeg tror begge deler.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ricecrispies skrev:

Hun var vel den han ville ha,da..?

Tror heller hun var den eneste som ikke avviste han.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sisti

Unnskyld meg, men nå er dere bare skikkelig stygge! Snakk om å komme med stygge spekulasjoner. Skjerp dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sisti skrev:

Unnskyld meg, men nå er dere bare skikkelig stygge! Snakk om å komme med stygge spekulasjoner. Skjerp dere! 

Neida, i følge bermen er inne er det ingen som er stygge, de driver bare med konstruktiv bloggerkritikk :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, JackIost skrev:

Neida, i følge bermen er inne er det ingen som er stygge, de driver bare med konstruktiv bloggerkritikk :)

Og hva driver du med her inne?

 

Og nei, ikke alle er like greie i hva de skriver,men ikke ta alle som en unison masse som står å hyler det samme om hvor dumme bloggerne er...

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fjær skrev:

Og hva driver du med her inne?

 

Jeg reagerer på alle negative innleggene rettet mot bloggere. Jeg undrer meg over årsaken :)

Noen hevder "bloggerkritikken" er fordi man er bekymret for de som leser, andre hevder det er fordi man er bekymret for barna til bloggerne, men basert på innleggene her inne etter at Anna R. har sluttet å blogge om barna, så er det lite som tyder på at disse unnskyldningene for å bedrive hets har noen rot i virkeligheten, det er nok snarere bare et skalkeskjul for de fleste :)

Endret av JackIost
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmelse: jeg tilhører ikke målgruppen hennes. Jeg er ikke ung mor med ymse barnefedre. Jeg har et stabilt liv og er voksen.

Likevel tillater jeg meg å titte innom bloggen i ny og ne, (innrømmelse, del 2: nysgjerrig!) og kan igjen konkludere: for noe reinspikket søppel! 

Det virker planløst, kunnskapsløst og uintelligent. Jeg (innrømmelse, del 3) tar meg i å synes synd på barna. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna bekrefter i innlegget om brevet at det IKKE var de som ble angrepet på Sørlandssenteret. Var det ikke mange her som mente det motsatte? Bloggomtoppbloggere sa hun "hadde hørt dette fra sikre kilder", til og med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vipser skrev:

Anna bekrefter i innlegget om brevet at det IKKE var de som ble angrepet på Sørlandssenteret. Var det ikke mange her som mente det motsatte? Bloggomtoppbloggere sa hun "hadde hørt dette fra sikre kilder", til og med. 

Det ble avkreftet nesten med en gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vipser skrev:

Anna bekrefter i innlegget om brevet at det IKKE var de som ble angrepet på Sørlandssenteret. Var det ikke mange her som mente det motsatte? Bloggomtoppbloggere sa hun "hadde hørt dette fra sikre kilder", til og med. 

Hadde det vært Anna og Jan hadde det garantert blitt slått stort opp i mediene. Hun kommer jo i mediene for den minste lille ting, nå sist at hun hadde hatt en bloggpause, noe som er uinterressant for de aller fleste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Diamant skrev:

Hadde det vært Anna og Jan hadde det garantert blitt slått stort opp i mediene. Hun kommer jo i mediene for den minste lille ting, nå sist at hun hadde hatt en bloggpause, noe som er uinterressant for de aller fleste.

Jaa. JEG har aldri trodd at det var dem, men det var mange som var overbevist. Deriblant bloggomtoppbloggere som hadde fått det bekreftet av "sikre kilder".. som jeg er spent på hvem/hva var. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Vipser skrev:

Jaa. JEG har aldri trodd at det var dem, men det var mange som var overbevist. Deriblant bloggomtoppbloggere som hadde fått det bekreftet av "sikre kilder".. som jeg er spent på hvem/hva var. 

Ja, jeg skjønte det, mulig jeg brukte feil sitat her, men uavhengig av det så tror jeg nok vi hadde lest om det i mediene om det hadde vært dem ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
7 timer siden, Diamant skrev:

Hadde det vært Anna og Jan hadde det garantert blitt slått stort opp i mediene. Hun kommer jo i mediene for den minste lille ting, nå sist at hun hadde hatt en bloggpause, noe som er uinterressant for de aller fleste.

Hvor har hun bekreftet at det ikke var de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Vipser skrev:

Anna bekrefter i innlegget om brevet at det IKKE var de som ble angrepet på Sørlandssenteret. Var det ikke mange her som mente det motsatte? Bloggomtoppbloggere sa hun "hadde hørt dette fra sikre kilder", til og med. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...