Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke trykk inn på siste innlegget som heter "navnet klart: blir det lillebror eller lillesøster?".

Det er bare synsing om at Anna lurer på om hun skal få et til barn senere i livet. Og at de allerede har navnet klart hvis det skulle skje, men det røpes selvfølgelig ikke. Kjempespennende innlegg, som vanlig :):) 

Endret av smartbimbo
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
1 time siden, smartbimbo skrev:

Ikke trykk inn på siste innlegget som heter "navnet klart: blir det lillebror eller lillesøster?".

Det er bare synsing om at Anna lurer på om hun skal få et til barn senere i livet. Og at de allerede har navnet klart hvis det skulle skje, men det røpes selvfølgelig ikke. Kjempespennende innlegg, som vanlig :):) 

Var på vei til å klikke meg inn på bloggen etter å ha sett bilde på Instagram. Men jeg har lært, å går alltid innom her først, å som jeg trodde, gjorde jeg lurt i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det siste bilde på IG , så ser ut som hun skulle vært gravid. Synes den clickbaiten var drøy og tror nok mange gikk 5 på. Ja, jeg klikket meg inn på bloggen :dry:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Christy89 skrev:

På det siste bilde på IG , så ser ut som hun skulle vært gravid. Synes den clickbaiten var drøy og tror nok mange gikk 5 på. Ja, jeg klikket meg inn på bloggen :dry:

Clickbaitsene hennes blir verre og verre, og drøyere og drøyere. Alt for penger.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Belle âme skrev:

Må jo vere sånn passe dum for å bli lurt gang på gang då:fnise: 

 

Jeg vet. Jeg er skikkelig dum :klaske:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sluttet å bli lurt for lenge siden.

Siden hun kom tilbake etter bloggpausen sin har bloggen hatt varierende lesertall og plasseringen på topplisten har variert. Så regner med det blir mye clickbaits for å redde seg inn igjen..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å selge seg selv for oppmerksomhet. Er jo det disse bloggdamene gjør. Seg selv, venner/venninner og ikke minst familiemedlemmer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som deler bilder av barna sine på nett burde lese denne også. Det står blant annet om ei på 18 år som saksøkte sine foreldre etter at de hadde delt en rekke bilder av henne på Facebook. Datatilsynet mener det trolig vil komme lignende saker i Norge i fremtiden.

Det står også om barn som blir mobbet av andre barn på bakgrunn av bilder foreldrene har lagt ut av barna, Videre står det også om mulige konsekvenser som kan oppstå for disse barna i voksenlivet.

http://www.tv2.no/nyheter/9192785/

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Pås skrev:

Hele bloggen er bare trist og burde ties i hjel....

Helt enig! Den er både dørgende kjedelig og etisk forkastelig i forhold til de mindreårige. Så hvorfor er det så mange som leser den? Jeg forstår det rett og slett ikke. Når jeg en sjelden gang i blant trykker meg inn der, står det bare noe uinteressant svada...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Hebbbbbe skrev:

Helt enig! Den er både dørgende kjedelig og etisk forkastelig i forhold til de mindreårige. Så hvorfor er det så mange som leser den? Jeg forstår det rett og slett ikke. Når jeg en sjelden gang i blant trykker meg inn der, står det bare noe uinteressant svada...

Enig! Jeg er inne på bloggen en sjelden gang, men det er aldri noe interessant å lese der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cookie123 skrev:

Enig! Jeg er inne på bloggen en sjelden gang, men det er aldri noe interessant å lese der. 

Tror mange lar seg lure av overskriftene på bloggen. Ikke så rart: hun er jo gravid hver 11. måned, så man vet jo aldri om det er verd å klikke inn eller ikke... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, rotet meg inn på bloggen hennes- lenge siden sist. For en hvit/beige verden de lever i. Til og med bursdags-pynten! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina
14 timer siden, Speedmaster skrev:

Tror mange lar seg lure av overskriftene på bloggen. Ikke så rart: hun er jo gravid hver 11. måned, så man vet jo aldri om det er verd å klikke inn eller ikke... 

Unnskyld meg men man vet veldig godt at det aldri er verdt å klikke seg inn... Anna har hatt ville clickbait-overskrifter i halvannet år  (siden hun ble sammen med Jan)! De som lar seg lure for 376'e gang er det jammen meg ikke mye synd på, gullfiskminne deluxe :a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...