Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, ingeniørfrue skrev:

"Hjem i ambulanse"

Jan er ikke så overbeskyttende lenger og lar Anna dra på palmesus med ei venninne. Men han håper hun ikke kommer hjem i ambulanse. 

 

:murvegg:

Huff. Har lest denne bloggen i et års tid - og fulgt med tråden her inne de siste mnd. Dette opplegget er grusomt, skulle så gjerne ønske de skjermet seg selv. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, marthes skrev:

Hahaha så tragisk Jan er.... 🙈😂😂

Ja, han er faktisk skikkelig tragisk 😂 Finner ikke ord. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ingeniørfrue skrev:

"Hjem i ambulanse"

Jan er ikke så overbeskyttende lenger og lar Anna dra på palmesus med ei venninne. Men han håper hun ikke kommer hjem i ambulanse. 

 

:murvegg:

Åherregud.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ingeniørfrue skrev:

"Hjem i ambulanse"

Jan er ikke så overbeskyttende lenger og lar Anna dra på palmesus med ei venninne. Men han håper hun ikke kommer hjem i ambulanse. 

 

:murvegg:

:huh:

Bruker folk noengang å bli kjørt hjem i ambulanse? Politibil ja, men ambulanse? Åh disse overskriftene gir meg hodepine.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X
41 minutter siden, Renate89 skrev:

:huh:

Bruker folk noengang å bli kjørt hjem i ambulanse? Politibil ja, men ambulanse? Åh disse overskriftene gir meg hodepine.

:fnise::mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på det siste innlegget, fordi filmen kom opp opp fb. Det er vanskelig å forestille seg at denne jenta er mor - og faktisk mor til 3, der hun sitter og slafser tyggegummi med åpen munn og føler at hun er stjerna som alle vil møte på byen. Her krasjer to roller fullstendig for meg. En selvgod, veslevoksen 13 åring, mot en mamma. Dette er for meg et skikkelig bevis for at barn ikke skal få barn og at utviklingen har stoppet rundt 13 års alder. Når det gjentatte ganger blir diskutert om dårlige valgt her inne, så er det ikke vanskelig å skjønne hvorfor det blir slik. Jeg kan ikke annet enn å synes synd på barna.

For å understreke: Jeg mener selvsagt ikke at man som mor ikke kan slå ut håret, men det er ikke det denne filmen viser meg.

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Renate89 skrev:

:huh:

Bruker folk noengang å bli kjørt hjem i ambulanse? Politibil ja, men ambulanse? Åh disse overskriftene gir meg hodepine.

Anna trengs å pumpes - kjøres hjem til doktor Jan :opplyser:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før, og sier det igjen. Dette forholdet er ikke sundt. 

Hun, en ensom, survete og lost jentunge uten fullført obligatorisk skolegang. Han, en kalkulert  ceepy og sjalu stalker-dude, som holder i trådene. 

Endret av Perle
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

'Slippe henne løs'??? Altså, ser han ikkje kor sjukt dette er? Det er faktisk heilt normalt at man går på byen kvar for seg sjølv om man er i eit forhold. Eg trur heller aldri at mannen min har tenkt at eg kan komme heim i ambulanse. Men så har han heller ikkje hatt behov for å skape fengande overskrifter heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til panikk, ut i fra språket å dømme er det hun selv som har kluret ned dette på tastaturet :)

Endret av vafle
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk et bra inntrykk av Jan på Bloggerne, men det inntrykket er helt borte. Fyren er jo sykelig sjalu og det er virkelig ikke sunt for noen. Å være i et sånt forhold er utrolig ødeleggende. Lurer egentlig på hvor lenge Anna gidder. Har Jan i det hele tatt jobb eller lever han av Anna? 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det tenkes at hun/de ikke har råd til å sitte med huset lenger, og dermed MÅ selge? Går an å vinkle det på mange måter slik at fasaden opprettholdes ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset ser ut som et stort lagerbygg eller noe. Det ser veldig ukoslig ut og hadde ikke villet bo der. Vet ikke helt hvordan det ser ut på baksiden, men fremsiden ser veldig kjedelig og trist ut 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker ikke som dem har planer om å selge huset i Søgne. Dem skal jo flytte allerede i august så huset burde ligget ute om det er meningen at det skal selges før dem flytter. Hun har skrevet innlegget "til salgs" med bilde av huset. Innlegget derimot handler om hva hun skal selge på garasjesalget i morgen.

Endret av Sola*
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bortifra at en midlertidig flytting har sammenheng med bokutgivelse. 

Forøvrig interessant å lese at en person som til de grader søker og lever av offentlighet, mistrives med å bli gjenkjent av en og annen i det offentlige rom - i går på festival. Punkt 1 er at hun kanskje har litt høye tanker om hvor kjent hun er, punkt 2 at hun kanskje bør tenke over at det er enda vanskeligere for dem hun eksponerer. 

Slutt å blogge Anna, du takler åpenbart ikke et liv i offentlighet. Fordi du mister kontrollen du er avhengig av å ha. Du kan ikke rømme fra deg selv. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte, Anna! Du er en kynisk, beregnende kommersiell blogger. Betakaroten er omdiskutert, og kan gi skader. Og det demper slettes ikke arr og strekkmerker. Det gir gulfarge. 

Kan du virkelig stå for all svadaen du lirer av deg på bloggen din??? 

http://www.bramat.no/kosthold/naeringsstoffer/1514-er-det-trygt-a-ta-betakaroten

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...