Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Den bloggen og opplegget til Anna blir bare særere og særere... Håper i det minste at barna faktisk har det greit under disse omstendighetene. Man kan ikke flytte i hytt og pine når barna har begynt på skolen og det håper jeg hun tar hensyn til. Hun og hennes "partner" er overhodet ikke i stand til å undervise barna selv og det er virkelig ikke til barnas beste at de går rundt hjemme å trør hele dagen. Så skole må de på, helst både store som små.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna, er du naiv?

Du driver en offentlig blogg, en blogg som handler om deg, barna og Jan. I tillegg til masse reklame. 

Du livnærer deg ved å skape interesse ved hjelp av "lureoverskrifter", og du porsjonerer ut informasjon du deler. Når du driver på denne måten, skaper du spekulasjon og du skaper meninger. Du skjønner vel det? 

Anna, de reaksjonene du får er naturlige. Det er du selv, og ingen andre, som har lagt grunnlaget for dem. Du er opptatt av å ha stålkontroll. Du kan kontrollere mye, men ikke leserne dine. 

Slutt å sutre når du blir kritisert. Du har bedt om det. Det er du selv og ingen andre som skaper ditt omdømme. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Tenker som så

Kjære Anna
Slutt med blogging, ta deg en utdannelse for du er jo ung. For din egen og ikke minst det aller viktigste for barnas del. Barn fortjener å vokse opp uten å få ansiktene sine og livene generelt klistret utover en blogg som faktisk ikke har noe vettugt å komme med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna, jeg synes du skal gjøre alvor av å slutte å blogge. Det du beskriver er å være avhengig av bloggen for inntektens del. Du har ikke glede av jobben din lenger, du blogger dårlig som du selv skriver. 

Mens andre i en sånn situasjon bare ville søkt andre jobber, står du i et stort dilemma. Levestandarden din krever høy inntekt, og alternative jobber er ikke like godt betalte. Det er vel situasjonen? På et tidspunkt må du ut av det, boblen vil på et tidspunkt briste. Hva skal Anna drive med da? Hva er det som gir deg energi? Jeg vil anta at det IKKE er å selge 6åringens bursdagsfeiring..

At folk der ute i samfunnet har meninger om og er kritiske til måten du eksponerer mindreårige, måten du bruker lureoverskrifter og måten du har brukt bloggen ifm personlige konflikter må du ikke skylde på andre. Det er en konsekvens av den linjen du har lagt deg på, og som har ført til en god inntekt men kanskje ikke fred i sjelen. 

Med mindre du slutter å eksponere mindreårige, slutter å lure leserne dine og slutter å gjøre deg selv til offer i en familiekonflikt vil du aldri oppleve at kritikken stilner. Du er ikke lenger den hardtarbeidende enslige moren til M som delte din tanker og dager, du er blitt - iallefall fremstår du som - en reinspikka, kynisk forretningskvinne. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke så mye av det flytteinnlegget. Skal de flytte til et annet sted sammen? Er de fortsatt sammen eller har de gått fra hverandre?

For øvrig er jeg enig i at hun bør slutte å blogge gitt den langvarige dårlige motivasjonen. Hun blogger åpenbart på grunn av inntekt og ikke interesse. Hun bør fullføre videregående og innse at bloggingen ikke varer evig. Hun kan ikke forvente å blogge til hun blir pensjonist, så noe må skje før eller siden.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilunich

Det jeg leser i disse innleggene er at HUN har fått en mulighet (TV, samarbeid, innspilling, konkurranse) og at det vil være best for dem alle at de alle sammen er med på lasset. De vil se MTM noe, og ellers være med J. 

Jeg lurer dog på hva garasjesalget har med dette å gjøre. Tipper hun uansett ville bli kvitt litt babyting etc og lokker med denne historien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Jeg ble rett og slett sint av det flytteinnlegget. Hun er en dårlig mor! Rykke opp ungene igjen, og så si at de løser problemet med å at ungene skal knytte seg til noen nye med at de ikke skal ha kontakt med andre enn folk de kjenner fra før?! Det er helt latterlig og de burde aldri hatt ansvar for barn. De evner ikke å sette ungene først. Det er ikke så ofte jeg sier det, men her burde faktisk BV vært inne i bildet.

Endret av Dorey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg leste "slutte å blogge"- innlegget og det var et godt innblikk i hvor skadelig det kan være å blogge. Både positive og negative sider er skissert. Da jeg leste det så tenkte jeg at det finnes bare en konklusjon på dette og det er å slutte. Men nei. Det er virkelig helt forferdelig å se hvor avhengig man blir av oppmerksomhet og likes. Det er jo nesten som med rusmisbruk; man skjønner at det er skadelig men klarer likevel ikke å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal flytte til kypros.. for der får hun så nydelig brunfarge når hun bruker betakaroten  #annonse

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod
48 minutter siden, Dorey skrev:

Jeg ble rett og slett sint av det flytteinnlegget. Hun er en dårlig mor! Rykke opp ungene igjen, og så si at de løser problemet med å at ungene skal knytte seg til noen nye med at de ikke skal ha kontakt med andre enn folk de kjenner fra før?! Det er helt latterlig og de burde aldri hatt ansvar for barn. De evner ikke å sette ungene først. Det er ikke så ofte jeg sier det, men her burde faktisk BV vært inne i bildet.

Da syns jeg du skal ring BV å melde i fra, om du er så bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen har kontaktet barnevernet før så er det på tide. Et glanseksempel på at barn ikke bør få barn. Ihvertfall ikke en tenåring i en forsinket trassalder. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, fjær skrev:

De skal flytte til kypros.. for der får hun så nydelig brunfarge når hun bruker betakaroten  #annonse

Ja det er klart, Betakaroten er viktig.  At M skal begynne på skolen da, lurer jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2017 den 20.44, richbitch skrev:

Er det ikke litt rart at det står tre personer registrerte på adressen deres? Jan, og to utenlandske (polske?) personer? 

De har utleieleilighet da... Eller så har Jan diktet opp noe. Har du sjekket om Anna forts står oppført på huset i Stvg. At hun "bor" der ? 

Endret av Viking-girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna burde kommet seg ut å fått seg en skikkelig jobb, en plass hvor hun kunne hatt andre å snakke med enn bare Jan hver dag! Eller begynt på skole og få andre impulser og bli kjent med folk der! Jeg hadde blitt gal av å gå hjemme hver dag med min mann...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sadnesses skrev:

Anna burde kommet seg ut å fått seg en skikkelig jobb, en plass hvor hun kunne hatt andre å snakke med enn bare Jan hver dag! Eller begynt på skole og få andre impulser og bli kjent med folk der! Jeg hadde blitt gal av å gå hjemme hver dag med min mann...

Enig. Men de har enorme økonomiske forpliktelser, og siden hun kun har ett år på helse- og oppvekstfag på videregående, er det svært begrenset hvilke jobber hun vil kunne få, og lønningene i de jobbene vil ikke være i nærheten av å kunne dekke hennes del av utgiftene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun skal begynne å studere selv, få et normalt hus og flytte nærmere en av de andre fedrene? Men hun KAN ikke si noe om hvorfor hun flytter, enda... 😏 luremus ass

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎28‎.‎06‎.‎2017 den 20.44, richbitch skrev:

Er det ikke litt rart at det står tre personer registrerte på adressen deres? Jan, og to utenlandske (polske?) personer? 

De har utleieleiligheten i huset som Anna skulle bruke som kontor. Mulig de valgte å leie den ut allikevel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hjem i ambulanse"

Jan er ikke så overbeskyttende lenger og lar Anna dra på palmesus med ei venninne. Men han håper hun ikke kommer hjem i ambulanse. 

 

:murvegg:

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...