Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, fjær skrev:

Jeg må si jeg er imponert over hvordan Jan svarer i kommentarfeltet til flytte-innlegget på Instagram...

:roll:

Det er jo så enkelt at de legger opp til det selv. Anna forteller A men ikke B, og hennes eminente clickbaitrådgiver av en samboer lar seg hisse opp av reaksjonene på IG. Vel, jakten på klikk har sin pris. Velger du lurestil, må du tåle sprsmål og spekulasjon. Hjelp..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en på insta som kommenterer at de nok skal flytte....sofaen. Overrasker meg ikke.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket innom bloggen for å se om utleveringen (http://masterbloggen.no/blog/2013/06/24/barn-personvern-og-sosiale-medier/) har blitt noe bedre. Dessverre ikke. Jeg ser at enkelte har begynt å kalle bloggere som ikke følger FNs barnekonvensjon for harrybloggere.  Og det tenker jeg er et dekkende begrep for en slik virksomhet. 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje denne bloggen "fortjener" et skarpere lys. Helt ærlig, selv om hun er størst, har jeg sjelden vært innom bloggen; den er så dørgende kjedelig! Ikke at de andre er så mye bedre, men denne tar kaka (kanskje etter Pihl, riktignok). Samtidig fremstår hun såpass mye yngre enn CBE (veteranbloggeren bør vite bedre), men jeg ser jo at hun har en "rådgiver" i huset og til sammen bør de jo ha bedre vett enn å pushe ungene foran seg, slik det ser ut til at de gjør. (De som kjenner bloggen bedre, må gjerne korrigere.)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AneR ikke skrev:

Og pantsatt for 4.900'.  Huset i Søgne er pantsatt for 5.650'.

Vil det si at hun har kjøpt hus for (4 000 000 + 6 650 000) 10 650 000kr, og har lån på (4 900 000 + 5 650 000) 10 550 000kr? Kan vel trygt si at den clickbaitingen vil fortsette fremover, dessverre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skal sikkert pusse opp og må flytte til foreldrene til Jan for en periode. Vedder på det! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. derfor har de garasjesalg. De skal fornye stilen i hjemmet/eller liknende. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Annas og Camilla Øvestads fanskare konkurrerer hardt i å være de korteste og mest naive menneskene i det langstrakte landet vårt. Maken til ukritiske mennesker har jeg aldri sett før. 

Før jeg begynte å henge her inne var jeg sånn nogenlunde naiv, men aldri på nivåene til enkelte man ser på instagram og facebook. Det er faktisk skremmende.

Endret av Galaxy X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, fjær skrev:

Jeg må si jeg er imponert over hvordan Jan svarer i kommentarfeltet til flytte-innlegget på Instagram...

:roll:

Hissig type han der #idiot

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det nyeste innlegget skriver hun at de skal flytte for en periode og at hun kan si til hvor enda. Er det snakk om en tvinnspilling eller noe i den duren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, TheSara skrev:

I det nyeste innlegget skriver hun at de skal flytte for en periode og at hun kan si til hvor enda. Er det snakk om en tvinnspilling eller noe i den duren?

Tror ikke hun hadde hatt garasjesalg for en TV-innspilling 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

Det eg tenker om siste innlegg er at Anna skal byrja på skule og vil ha familien med. Kvifor skal dei ellers flytta for ein ukjend periode? 

Men spørsmåla står jo i kø, sjølv om me iflg bloggerbedrifta ikkje har noko med det:

Kvifor treng dei å tømme huset for å vera vekke ein periode?

Skal borna mista endå meir av sitt sosiale liv og berre vera heima med far/stefar utan noko input frå andre born?

Skal eldste bloggobjekt bli heimeskulert av stefar og mor som ikkje har utdanning utøve grunnskulen?

Så beklager, Anna, du gjer ikkje det beste for borna dine. Du gjer igjen det du føler er best her og nå. Du er inga god mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Antall lesere går jevnt nedover, og for hvert klikkåte så blir enda flere lesere lei. Inntjeningen er nok ikke så god lenger både på grunn av lavere klikkrate men også fordi leserskaren ikke er så attraktiv for annonsører. Det blir større og større forskjell mellom livet Anna lever og det unge lesere vil lese om. Pushingen av betakaroten forteller i klartekst hva slags forbrukere du kan nå gjennom bloggen. Reklame knyttet til å være mor, som annonser for barnetøy etc gir ikke annonsører valuta for pengene fordi flesteparten av leserne ikke har barn, men er barn.  Herr Lossius sine kunnskaper om hvordan man kan pumpe opp lesertall har blitt utdaterte, det som funket for tre år siden, har nå blitt gjennomskuelig.  

You do the math.

Inntjeningen synker, gjeldsbyrden blir for høy. Slik sett er det økonomisk riktig å flytte. Spørsmålet er også om dette er grunnen til at bloggpausen ble så kort. De har ut fra dokumentasjon tidligere i tråden store utgifter og må få inn penger på noe. Luftslottet som de har bygget på bloggingen er i ferd med å kollapse. 

Og for ordens skyld, det finnes ikke et gram av skadefryd i kommentaren min, situasjonen er bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Smil på mine vegne, i stede for å kritisere et sak du ikke vet fakta om ;)"

Så del fakta da di *#@!&!!!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg ble litt sjokkert da jeg leste at de skulle flytte igjen. Og for å komme seg unna kritikken om at de røskes opp fra nettverk, og må tilpasse seg enda et nytt nettverk, så skriver hun at de ikke skal bli kjent med noen nye på dette stedet. Barna skal altså gå å tråkke hjemme uten å sosialiseres med andre enn sin egen familie? Ikke barnehage, ikke skole, ikke venner, ingenting? Ja, man kjenner stort sett barna sine, men man kan virkelig ta gale valg allikevel altså. Hun skriver også at de skal være hjemme med Jan, og delvis henne selv. Delvis? Hva betyr det?  

Nei, dette synes jeg var trist lesning. Det går helt sikkert fint med mange som flytter ofte i løpet av sitt liv, men for mange kan det gå hardt utover det sosiale livet og tilknytning til nye mennesker når man ikke har noe grobunn for det fra start. Synes hele greia er hårreisende. Også understreker hun i tillegg at dette er en privatsak, og at ingen trenger å stille spørsmålstegn ved situasjonen rundt flyttingen, men ut på bloggen skal det! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna skal jo bo med Jan, og delvis med henne. Høres ut som planlagt skolegang? I så fall er det jo flott :-) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det lengste innlegget jeg har lest som er totalt uten innhold. Det er visst det beste for ungene. Jeg kjenner at jeg er ganske sikker på at det er egoistiske behov som står i fokus her. Eller økonomiske. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...