Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Smn1995 skrev:

Etter innlegget jeg skrev i går ble det en del spørsmål rundt om jeg og Jan har gjort det slutt, om bryllupet er avlyst eller hva som egentlig skjer i forholdet vårt. Jeg kan begynne med å si at vi selvsagt er et par, og trives godt under samme tak. Innlegget mitt handlet litt mer om at vi er kommet et stykke inn i forholdet vårt nå, som gjør at vi møter forskjellige utfordringer, og tanker, blant annet med tanke på at vi har et bryllup som kommer oss i møte neste sommer, som drar med seg en hel rekke følelser. 

Er det lov å være usikker? Ikke på om man elsker noen eller ikke. Men usikker på seg selv. Er man klar for et gifte mål, er man klar for å love bort livet sitt sammen med en annen person. Jeg føler meg plutselig veldig ung, samtidig som jeg begynner å kjenne på følelsen av å bli eldre. Livet, men også ikke minst kjærlighetslivet bærer med seg veldig mange valg, og noen bedre enn andre. Jeg merker at det plutselig ikke er så lenge til jeg skal gifte meg, skal lille meg, plutselig være gift resten av livet? 

Hvordan skal vi klare å holde sammen livet ut? Hvordan skal jeg og Jan på 22 og 25 år være et par til vi ikke er her mer? Det er en hau av spørsmål som jeg stiller meg selv, ikke fordi jeg er usikker på oss som et par, men mer fordi jeg er usikker på meg selv og på mine tanker. Jeg mener det skal være lov å være usikker i et forhold, enten det gjelder et stort valg som giftemål og barn eller om det gjelder å være usikker på hverandre med tanke på andre jenter/gutter exer eller «venner». 

Å være litt usikker er en del av et forhold, uten at det trenger å være noe negativt. Jeg prøver å snu min sjalue side til noe positivt hver eneste gang jeg kjenner på den. Jeg prøver å gjøre det bedre for meg selv med å tenke på hvor fint det er at man bryr oss så mye om personen man er sammen med, at man blir sjalu. Både om det er jeg som er sjalu og ønsker å vise at jeg bryr meg, eller om det er Jan som bryr seg så mye om meg at han viser det med å bli sjalu om noen andre får min oppmerksomhet

 

(kopiert fra bloggen)

Dette har ingenting med å bry seg å gjøre, dette er sykelig sjalusi og ikke normalt. Vil heller kalle det eiertrang.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ingen i verden som tror at dette forholdet kommer til å vare. Giftemål eller ikke. Jeg gir dem MAX et par år.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er ærlig med leserne nå faktisk. Tror det forholdet nærmer seg slutten. Anna begynner å tvile. Hun er ung, har flere år fremfor seg. Men har allerede fått barn med forskjellige. Nå tviler hun på om hun og Jan er "for alltid". Er sikkert mer spennende å forlove seg enn å gjennomføre et bryllup tenker hun kanskje? De har jo ikke hatt tid til å bare være kjærester? Hele forholdet deres har handlet om å oppfostre barn (og barn som ikke er Jan sine. Så det handlet om det før de fikk barn sammen også). 

Tenk at det finnes folk som tar lett på å sette barn til verden, som er en livsvarig forpliktelse, men plutselig får kalde føtter når det gjelder å gifte seg.. Noe som ikke er i nærheten så forpliktende, siden man tross alt kan skille seg.

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt hva sjalusi hadde med å være for ung for bryllup å gjøre men men.. hun skriver jo gjerne litt usammenhengende. Jeg syns det må være helt greit å ikke ville gifte seg når man er 22 da, forstår ikke helt hasten. De har ikke vært sammen så lenge heller, de fleste venter vel til de er litt eldre og har vært sammen noen år før de gifter seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Diamant skrev:

Dette har ingenting med å bry seg å gjøre, dette er sykelig sjalusi og ikke normalt. Vil heller kalle det eiertrang.

Men hvordan sjalusi kan det være? 

Er jo ikke akkurat som om at de er med så mange andre enn hverandre og Jan sin familie.

 

Eller. Vent litt... Når hun reiser bort kommer det jo snap av henne i seng med fremmede menn.

Forstår at det kan bli litt dårlig stemning i heimen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig negativt m.t.p. de unge leserne bloggen har at sjalusi blir omtalt som noe positivt som hører sammen med kjærlighet i et forhold. Bloggens innhold er basert på utlevering av mindreårige samt umodne og lite gjennomtenkte budskap til leserne, slik jeg ser det.

I likhet med de fleste andre toppbloggerne så synes jeg denne har lite positivt å bidra med samfunnsmessig, og jeg skulle gjerne ha sett at denne også ble avviklet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Helt ærlig, så må jeg innrømme at jeg tenker at innleggene om usikkerhet bare er for å skape spekulasjoner og dermed skaffe seg lesere. Bloggen er tuftet på privatlivsdrama, så jeg klarer ikke å lese dette uten å tenke at det bare er for å røre opp litt nysgjerrighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina
1 time siden, Smn1995 skrev:

Etter innlegget jeg skrev i går ble det en del spørsmål rundt om jeg og Jan har gjort det slutt, om bryllupet er avlyst eller hva som egentlig skjer i forholdet vårt. Jeg kan begynne med å si at vi selvsagt er et par, og trives godt under samme tak. Innlegget mitt handlet litt mer om at vi er kommet et stykke inn i forholdet vårt nå, som gjør at vi møter forskjellige utfordringer, og tanker, blant annet med tanke på at vi har et bryllup som kommer oss i møte neste sommer, som drar med seg en hel rekke følelser. 

Er det lov å være usikker? Ikke på om man elsker noen eller ikke. Men usikker på seg selv. Er man klar for et gifte mål, er man klar for å love bort livet sitt sammen med en annen person. Jeg føler meg plutselig veldig ung, samtidig som jeg begynner å kjenne på følelsen av å bli eldre. Livet, men også ikke minst kjærlighetslivet bærer med seg veldig mange valg, og noen bedre enn andre. Jeg merker at det plutselig ikke er så lenge til jeg skal gifte meg, skal lille meg, plutselig være gift resten av livet? 

Hvordan skal vi klare å holde sammen livet ut? Hvordan skal jeg og Jan på 22 og 25 år være et par til vi ikke er her mer? Det er en hau av spørsmål som jeg stiller meg selv, ikke fordi jeg er usikker på oss som et par, men mer fordi jeg er usikker på meg selv og på mine tanker. Jeg mener det skal være lov å være usikker i et forhold, enten det gjelder et stort valg som giftemål og barn eller om det gjelder å være usikker på hverandre med tanke på andre jenter/gutter exer eller «venner». 

Å være litt usikker er en del av et forhold, uten at det trenger å være noe negativt. Jeg prøver å snu min sjalue side til noe positivt hver eneste gang jeg kjenner på den. Jeg prøver å gjøre det bedre for meg selv med å tenke på hvor fint det er at man bryr oss så mye om personen man er sammen med, at man blir sjalu. Både om det er jeg som er sjalu og ønsker å vise at jeg bryr meg, eller om det er Jan som bryr seg så mye om meg at han viser det med å bli sjalu om noen andre får min oppmerksomhet

 

(kopiert fra bloggen)

For et latterlig innlegg av henne! De har selv påstått at de med vilje ble gravide når de hadde vært kjærester i to uker! Men å gifte seg halvannet år senere gir kalde føtter?? 😂 En mann kan du hvert fall skille deg fra mens barna har du resten av livet... Og hun har tre barn med tre forskjellige menn og lever av å utlevere privatlivet og å lure lesere. Jeg håper faktisk at hun og Jan holder sammen de neste 10-15 årene for ungenes del, så ustabil oppvekst som de barna har hatt unner jeg ingen. Flytting hit og dit, forskjellige fedre og besteforeldre annenhvert år, ulike bhg osv. Stakkars små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna har tydeligvis ikke blitt mer reflektert etter bloggpausen. Hun fortsetter med sine utspekulerte overskrifter, og å lure sine lesere. Lite respektfullt. 

Joda, hun tjener gode penger. Men hun opparbeider seg ingen gode relasjoner og venner på sin kyniske vei. Tvert imot. 

En vakker dag trenger også du andre Anna. Om du måler vellykkethet i klikk og klingende mynt, tenker du kortsiktig. Du må så for å høste. Du har ikke mye å høste den dagen ting butter imot, for du sår ikke. Du bare melker. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Gnellen skrev:

Men miniene er det en stund siden vi har sett noe til, også før bloggpausen?

Noe av det siste hun skrev om før pausen var jo miniene på danmarkstur, selv om hun slettet det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det MÅ jo være en offentlig instans som har reagert på dette dramaet. Helt seriøst, hvis ikke Anna har hatt kaffebesøk så skjønner jeg virkelig ingenting.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AneKS skrev:

Noe av det siste hun skrev om før pausen var jo miniene på danmarkstur, selv om hun slettet det

Ja, dermed tenker jeg/håper jeg at hun kanskje har tenkt å barna være i fred fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
1 minutt siden, Gnellen skrev:

Ja, dermed tenker jeg/håper jeg at hun kanskje har tenkt å barna være i fred fremover...

Det jeg har lest er at Bloggomtoppbloggere tok henne i noe løgn ang innlegget fra Danmark. At hun skrev to forskjellige ting om turen. Dermed slettet hun det. Vet ikke om dette er sanningen men leste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Aaaaaaalt for privat og intimt. Hun vrenger det mest private ut i det offentlige, uten å blunke og med full støtte av kjæresten. Det virker ikke helt patent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Gnellen skrev:

Men miniene er det en stund siden vi har sett noe til, også før bloggpausen?

Var det ikke fokus på miniene som var så ille? Når hun nå i stedet fokuserer på seg selv, og beholder topplasseringer blant bloggere, så er visst det også galt i følge reaksjonene her inne på de siste dagers nye blogginnlegg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Valetta skrev:

Det MÅ jo være en offentlig instans som har reagert på dette dramaet. Helt seriøst, hvis ikke Anna har hatt kaffebesøk så skjønner jeg virkelig ingenting.

Offentlig instans skal reagere på om hun skal gifte seg eller ikke? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, JackIost skrev:

Var det ikke fokus på miniene som var så ille? Når hun nå i stedet fokuserer på seg selv, og beholder topplasseringer blant bloggere, så er visst det også galt i følge reaksjonene her inne på de siste dagers nye blogginnlegg :)

Ja, det var igrunn det som var min tanke også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Valetta skrev:

Ja det er jo helt vanvittig. Ble gravid to uker etter de ble sammen, og gifte seg?? Njæææ..skummelt da :haar:

Jeg tipper at hun faktisk begynner å bli usikker på hele forholdet. Selv har jeg vært usikker på det forholdet i lang tid. Spesielt siden hun har mistet kontakten med "alle" sine etter at Jan kom inn i bildet. Man kan spørre seg hvorfor, jeg tror jeg vet svaret, men det ville garantert blitt moderert bort om jeg hadde skrevet det her.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...