Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Hei tøsa mi! Eller fruen min - for å være ordentlig!

GRATULERER som nygift! Var så utrolig koselig å se deg hos Nina på dagen vår. Du bare strålte du Vic  - jeg så du var stresset, men du STRÅLTE! Og var så vakker! Jeg har sett noen bilder av dere utenfor kirken (Peony og Lille MY), og dere ser så glade ut. Gleder meg til skikkelig referat og til å se alle bildene. Når er du tilbake igjen til Oslo??

STOR klem til deg Vic! :klem:

NÅ ER VI GIFTE KVINNER! ER DET IKKE FANTASTISK??

Kjære søte deg...herlige tøysetuttevennen min! :kyss:

Veeeldig godt å se deg hos Nina altså, det gjorde starten på den viduderlige dagen vår enda bedre! ;)

Kjempekos å lese rapporten din, har fått lov til å sniktitte på noen bilder selv ser du...av deg og L! :hjerte: Men håper jeg får se MANGE fler!

Kommer til Oslo 9. september igjen - skal på kusine-fetter-fest fredag kveld, men ellers er helgen fri - har du tid?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, here we go...

Må bare få summet meg til å skrive rapport, det er bare det at jeg nærmest føler meg tom for ord! :rodme:

Dessuten er ikke disse støpeneglene mine de som egner seg best for et tastatur! :grine2:

Nu vel!

Siste natten som ugift tilbragte jeg på Hotel Europa, rett ved slottet, sammen med min forlover. Aller først var vi ute og spiste middag på Big Horn, min ene forlover, foreldrene mine, svigermor og snart-mannen min! ;) Så hastet vi til hotellet der jeg satte løsnegler på min forlover, vi knasket godter, tjaset og vaset. Sløret mitt hadde falt ned i bunnen av kjoleposen og var en eneste krøllete ball :overrasket: , men jeg hang det i dusjen, satt varmen på for fullt og dampet det ut i 10 minutter - perfekt!!! :danse:

Så sovnet vi til slutt da, over midnatt en gang, nokså spente begge to, min forlover nok hakket mer spent enn meg! *s*

Våknet til "I would do anything for love" rungende fra TV´en 06.30 om morgenen på den store dagen, og ble bare liggende og sløve mens min forlover dusjet og styrte. Gjorde alt kvelden før jeg, siden jeg fikk streng beskjed om ikke å smøre meg med noen kremer etc selve dagen pga. stay-up-strømpene med silikon.

Så kom mannen til forloveren med taxi fra nattoget, og vi spiste frokost i buffeten. Veeel, frokost og frokost...det ble med en halv skive og to glass juice...det var ved frokostbordet magen min gjorde "opprør" for alvor!

Etter frokost bestilte vi drosje og hastet videre til Nina Frisør der vi skulle være kl. 9. Jeg må innrømme at det var en nesten magisk følelse og endelig entre salongen for å gjøres klar til mitt livs øyeblikk, så mye som jeg hadde vært der i forkant for å forberede. Det var helt merkelig, men Nina strålte og gjorde timene hos frisøren til en virkelig avslappende opplevelse, et godt grunnlag for en dag fylt med sterke inntrykk, glede og tårer! ;)

Til tross for en times tid seendes ut som en gammal gås, så ble vi nå veldig fine til slutt!

Så kom min andre forlover, ferdig pyntet, for å sminke meg, og temperaturen steg et hakk inni meg. Hun var jo ferdig, alt var liksom klart - dagen var her!

:hoppe:

Jeg ble i allefall sminket, omsider...for Janick kom med buketten og det hele midt i rougen, og jeg ble veldig oppspilt. Buketten var så fiiiiiiin! :hjerter: Enda finere enn hva jeg hadde drømt om, enda litt mer spesiell og bare min! :Hehe:

post-6936-1124881989_thumb.jpg

Så kom jo Izaria da, søte vennen min...og roet meg litt ned... For idét jeg fikk på meg kjolen og alt skulle på plass, så skal jeg ikke være flau for å innrømme at pulsen steg med nokså mange hakk og jeg fikk en litt sånn "ut av meg selv-opplevelse" der jeg ikke var helt med, bare svevde rundt og så på "kaoset"!

Men Izaria klappet og klemte på meg, fortalte meg hvor fin jeg er og lærte meg å puste! Hun ga meg noen visdomsord og var veeeldig god å ha! (:kyss: til deg vennen)

post-6936-1124882189_thumb.jpg post-6936-1124882133_thumb.jpg

Så kom taxien! :hakeslepp:

Da var det ingen "nåde" og jeg fikk satt meg inn til slutt, jeg med alle skjørtene mine...*s*...og turen til kirken gikk! Det var ikke mer at idét jeg steg ut av bilen, så begynte klokkene å ringe og jeg ble helt gelé. Pappa sukket og felte noen tårer, og det var ikke fritt for at jeg måtte tørke meg i øyekroken før orgelet begynte å spille Purpose og dørene gikk opp. Guri, jeg var ekstatisk, mo, skrekkslagen - alt på én gang!!!

post-6936-1124880929_thumb.jpg

Så gikk vi opp der da, og jeg forsøkte tappert å smile mens jeg hylgrein inni meg...og da jeg fikk øye på den herlig kjekke mannen min holdt det på å renne over for meg. Han var jo bare så fiin - prinsen min! :hjerte:

Da jeg kom opp bare smilte han og grep hånden min, og jeg ble enda mer gelé - skal si det var godt å kunne sette seg! *puh*

Satt bare å smilte under hele vielse, fikk med meg noen av det presten sa, men ellers så jeg bare på prinsen min jeg...fine, fine prinsen! :wow:

Husker jeg måtte smile og så holde opp, før jeg kunne smile igjen...for hvis jeg smilte for lenge, krøllet bare leppene min seg, jeg nærmest skalv jo, av lykke selvsagt...men jeg var et aspeløv altså, nesten som en vassen klut!

Min onkel spilte magisk trompet sammen med orgelet, og jeg gråt da han spilte "What a wonderful world"... Han var så flink, og jeg ble helt salig - det tror jeg mange ble! Og så ble vi gift, og kunne ikke holde fingrene vekke fra hverandre. Vandret ut til Mendelssohn og var strålende lykkelige begge to!

post-6936-1124880881_thumb.jpg

post-6936-1124881111_thumb.jpg

post-6936-1124881019_thumb.jpg

post-6936-1124878997_thumb.jpg

Etter bilder og fjas, steg vi inn i bilen, avsted for å fotograferes. Fotografen var kjempeflink og jeg har sjelden følt meg så avslappet foran et kamera før... Tror det ble mange flotte bilder - han tok rundt 1200 stykker! :overrasket: Burde være noen vellykkete blant de! :tommel:

Kl. 17 kom vi til Østmarkseteren en halvtime forsinket, og gikk rett til bords der vi fikk servert et aldeles nyyydelig måltid, og mange flotte taler - vi var helt rørte!

Kaken var en drøm når den ble servert - utrolig fin og vanvittig god (ja, det sier jeg - tror samtlige var imponerte over smaken - sjokolade med et lett vaniljefyll :sikle) og vi hadde en utrolig flott kveld med våre gjester - et fritt ord, og min kusine sang duett med kjæresten til en fetter, "Summertime", tostemt - nydelig det også!

post-6936-1124882285_thumb.jpg post-6936-1124882440_thumb.jpg post-6936-1124882388_thumb.jpg

Og brudepikene var så søte - hele dagen hadde jeg små hjelpere som skulle bære slepet og sløret mitt! :grine2:

post-6936-1124882623_thumb.jpg

Bryllupsnatten tilbragte vi så på Grand Hotell, i en juniorsuite - helt fantastisk det også, mer vil jeg ikke si om den saken!

:hjerter_rundt:

Egentlig var vi også blitt enige om ikke å legge så mye i morgengaven, men jeg fikk nå et nydelig lite armbånd i hvitt gull - og han ble så glad for stjernen sin, ren symbolsk - så jeg tror ikke vi kunne fått det bedre! :)

Dagen var vidunderlig!!!

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå..endelig fikk vi lese om dagen din!! Høres kjempeflott ut!!! Og dere var jo helt nydelige begge to!! Gratulere nok en gang, fra en frue til en annen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å endelig få lese om den store dagen din - den hørtes helt fantastisk ut!

Må jo bare si at brudepikene var utrolig søte, da! Vi beundret de veldig på lørdag og de så veldig stolte ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som frue!!!!

Spennende å lese om dagen din.

Det virket jo helt fantastisk. Kjolen, bukket og ikke minst dere to, det var jo helt NYDELIG!!

Nok en gang grattis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, for en fin dag det høres ut som!!! :hjerter_rundt:

Og så utrolig fine dere var begge to, og brudepikene var kjempesøte!

Gratulerer en gang til, TT! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! Så flotte dere var!!! Hørtes ut som dere hadde en fantastisk dag!

Nydelig bukett,kjole,brudepiker,mann...ja,ALT!

Gratulerer som FRUE enn en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan virkelig skrive så jeg begynner å gråte... sitter her og snufser for meg selv. For noen bilder!! For en bukett!!! For ei kake!!! For en brudgom!!! FOR EN BRUD!!!!

Åh, det er bare helt herlig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Så koselig å lese om dagen deres Vic - fikk helt frysninger, jeg! :kyss:

Kjempekos å lese rapporten din, har fått lov til å sniktitte på noen bilder selv ser du...av deg og L! :hjerte: Men håper jeg får se MANGE fler!

Klart du skal få se alle bildene...og filmen!! ;)

Kommer til Oslo 9. september igjen - skal på kusine-fetter-fest fredag kveld, men ellers er helgen fri - har du tid?

Ja, det skal jeg nok i så fall presse inn tid til...kan ikke vi 'yndlingene' avtale å møtes lørdag kveld da?? Hadde jo bare vært så gøy og få sett bilder fra alles bryllup!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: Åhh, det var veldig koselig å lese om dagen deres, Toria :hjerte:

Virkelig fantastisk dag altså!!!

Brudepikene deres var jo såååå søte men hun ene sovnet før kirken tror jeg :ler: Men hun andre som bærer sløret ditt på ene bildet her var jo søt som en liten prinsesse. Tror hun like seg veldig godt i rampelyset og ble mindre fornøyd da hun IKKE fikk være med på bilder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Utrolig fint og rørende referat,og strålende vakre bilder.Dere ser så flotte og forelskede ut :hjerte:

Håper vi får en like fin dag som dere når vår tur kommer :hjerter_rundt:

Gratulerer som nygifte-nyt hvetebrødsdagene!

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakkert! Og så nydelige dere var!! Sitter her på skolen og griner jeg nå :grine2:

Jeg tenkte så på deg den dagen, TT, gikk med sommerfugler i magen mens vi flyttet :ler:

Gratulerer så mye igjen, og takk for referat og flotte bilder!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...