Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig at du fortsetter med denne dagboka! Litt uvant å "se" TeddyToria igjen, egentlig :) Hvordan gikk det med kjoleprøvingen til venninnen din da? Kan ikke huske å ha sett at du har skrevet noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende hvis du får vite kjønnet om bare noen uker! ;)

Fantastisk å gifte seg ja?... :sjarmor::hjerte: Gleder meg.

Nyyyt mens du er gravid & gled deg.

Må være litt kjipt når mannen er borte endel, men da blir det jo ENDA kjekkere når han kommer hjem :sjarmor:

Ha en superduper helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann snupp!

Tok denne boken først jeg ettersom den er det det skjer minst i av bøkene dine. ;)

Nyyydelige bryllupsbilder av dere! Den fotografen visste virkelig hva han gjorde. Synes bildet med buketten med dere dust langt bak var utrolig stilig også i tillegg til alle de UTROLIG VAKRE bildene av dere søte små.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du er innom her en gang i blant også! Godt å vite at livet etter bryllupet også er bra! :) Skjønner hvordan det er å ha mannen/kjæresten langt unna. Dere får nyte helgene sammen!

Kos deg med babyens utvikling. Jeg følger med, selv om jeg kanskje ikke skriver så mye hos Orkideen.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Så koselig at dere fremdeles titter innom denne kjærlighetsboken min...som jeg må innrømme at jeg savner sårt også! Det er godt å være gift, og jeg nyter dagene sammen med mannen min, og tanken på vår lille spire som bor i magen min - en liten gutt! :hjerte: Men det er fremdeles litt rart å ikke ha noe bryllup å planlegge!

Sitter her og venter på at takkekortene skal komme, så vi får skrevet og sendt de ut! Hadde håpet å slippe unna julekort-rushet, men den gang ei. Sånn er det når fotografen går inn i militær tjeneste og reiser til Afghanistan, slik at vi må fortsette kommunikasjon med en annen fotograf i samme studio. De er kjempeflinke, men det ble allikevel en liten omveltning.

Nu vel, jeg må se om ikke jeg får oppdatert meg i dagbøkene til de av dere som enda ikke har gått ned kirkegulvet - det er så koselig å lese om alle forberedelser mm, selv om jeg ikke alltid tar meg tid til å skrive...

:klem: fra fru Toria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant...

TT - det er liksom MEG det! ;)

Har sendt en forespørsel om å gjøre om Orkis til TT også, siden graviditeten jo er offisiell for lengst, og jeg ikke har noe å skjule! :)

Koselig å titte innom bryllupsforumet også!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

titt deg! :klem:

får håpe at de greier å slå sammen profilene dine da.

De vet jo at du er samme person så det burde vel ikke være for vansklig får vi håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det går visst ikke... :tristbla:

Hvis de skal forsøke å endre Orkidéen, så får de bare beskjed om at brukernavnet TeddyToria er opptatt! :sur:

Men hva tenker dere om at jeg evt. legger til en ~ på hver side av navnet, eller noe annet!???

Eks:

~TeddyToria~

-TeddyToria-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det går visst ikke... :tristbla:

Hvis de skal forsøke å endre Orkidéen, så får de bare beskjed om at brukernavnet TeddyToria er opptatt! :sur:

Men hva tenker dere om at jeg evt. legger til en ~ på hver side av navnet, eller noe annet!???

Eks:

~TeddyToria~

-TeddyToria-

Ingen dum idé! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det løste seg etter hva jeg skjønte i den andre boka

Jepp, det ble TeddyToria med en - i hver ende! ;)

Er jo ikke noe problem med evt. forveksling siden jeg er begge to, og har de samme linkene i signaturen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...