Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

:ler:

så at du var på msn så jeg sendte en hilsen hvor det stod 'er alt bra?', og fikk tilbake et svar fra Gunnar : 'jeg tror det, men vic sitter å ser på en julefilm, så jeg vet ikke'

:ler:

Er ikke bare bare å være gravid, kan skjønne! :ler:

:ler::ler::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Han Gunnar altså - han er alltid på nett vet dere, og er nå en underlig skrue - søte mannen min! :hjerte::ironi:

---

:grine:

I dag kom svigermor på besøk! Og hun hadde med seg restene av buketten min... Buketten har jo ligget på graven til svigerfar i to uker nå, og var ikke det den engang var! Naturlig nok! Men nå sitter jeg igjen med "stativet" da, fylt med perler, og egentlig ganske fint... Et koselig minne! :hjerte:

...selv om jeg kjenner at jeg blir litt sentimental over at buketten ikke lenger ER! :sur:

Venter fremdeles på fotografbildene, men jeg har med vilje ikke etterlyst dem, for desto lenger tid det tar før vi får dem, desto lenger tid tar det før vi må betale - og akkurat nå er det midt i blinken! Jeg venter på lån og stipend, samt G på neste lønning - så det er igrunnen like greit! ;)

Ellers er det koselig å være gift dere!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Det var nydelig....

Ja, det var forresten dere også! :-D

Jeg får sjekke hvor bredt kirkegulvet er i vår kirke også da, men den er litt sånn "mørk", så jeg tror det hadde gjort seg med levende lys! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten :klem: til deg.

Godt du har mange bilder av buketten din da!

Min henger opp ned i taket på gjesterommet... Tenkte jeg skulle prøve og tørke den, se hvordan det blir. Vil ikke gi slipp på den.. ;)

Ha en fin dag!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten :klem: til deg.

Godt du har mange bilder av buketten din da!

Min henger opp ned i taket på gjesterommet... Tenkte jeg skulle prøve og tørke den, se hvordan det blir. Vil ikke gi slipp på den.. ;)

Ha en fin dag!

:kyss:

Skjønner veldig godt at du ikke vil gi slipp på den nei... Men roser er jo flott å tørke! Så kan du ha den enn så lenge;)

Ha en kjempefin dag du også, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere, i dag fikk vi fotografbildene!!!

Og de er så fine!

:hjerter_rundt:

Fotografen har virkelig klart å få frem det beste i oss begge, ikke minst kjærligheten og det magiske! ;)

Legger ved et lite utvalg her, men det er bare "negativer", så dessverre er det skrift over dem... Men det gir i det minste et inntrykk, ikke sant!??

På vei til kirken...

...opp midtgangen med en meget rørt pappa...

...til en ventende brudgom! :hjerte:

Vielsen

Ut som nygift

Kyss på kirketrappen!

...sammen med brudepiken som klarte å holde seg våken! :ler:

Bare bruden!

Nok et kyss!

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nei, nei, nei! Ville bare at du skal hilse ham og si at han er en vakker mann! :)

Det er så greit atte, da blir han glad vettu! ;)

Pappa er tegner skjønner du, og nokså profilert - i allefall på Østlandet - derfor jeg tenkte at du kanskje visste hvem han var! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, han er litt kjendis, ja. Huff, håper ikke jeg har dumma meg helt ut! Fint hvis han blir glad, da.

Jeg stakk egentlig innom dagboka for å lese om kjolekvaler, Lillelou skrev du hadde hatt det (jeg også, på en måte, mer om det i dagboka). Og så glemte jeg alle kvalene da jeg så de flotte bildene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, han er litt kjendis, ja. Huff, håper ikke jeg har dumma meg helt ut! Fint hvis han blir glad, da.

Jeg stakk egentlig innom dagboka for å lese om kjolekvaler, Lillelou skrev du hadde hatt det (jeg også, på en måte, mer om det i dagboka). Og så glemte jeg alle kvalene da jeg så de flotte bildene deres.

Ånei da, du har ikke dumma deg ut... Jeg ble liksom bare litt usikker på om du kjente han igjen eller noe! Ikke tenk på det... Burde jo bare skjønt at du generelt synes han var en flott mann! ;)

Stemmer det, jeg har lidd valgets kval når det gjelder brudekjole!

Var 110% sikker på den første jeg fikk fra USA, men den var for kort til meg og jeg fikk solgt den videre! Heldigvis! Den kjolen har nok ruget i hodet på meg en tid, skal innrømme det og jeg har tatt meg selv i å tenke hvordan den ville vært... MEN, da jeg fant KJOLEN, den jeg endte opp med...da var jeg ikke lenger i tvil altså! Det var den kjolen jeg faktisk hadde som var kjolen MIN! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte bilder fra fotografen!!! Kjempefine altså! :klappe:

Jeg har jo sagt før at dere var flotte begge to, og det mener jeg ennå!!!

Men nå skal jeg ta meg en tur i din nye dagbok. Bryllupet er jo over nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...