Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Jeg vet i hvertfall at fettern min gifter seg på lørdag også - men jeg har jo avklart tidligere at det ikke er noen av dere KG-brudene som er hans utkårede! ;)

Tenk - i overimorgen - kjenner det kribler i magen å deres vegne! :hoppe:

Og jeg lover deg - det kommer til å bli ENDA bedre enn du forestiller deg...det kommer til å bli helt vidunderlig!

Lykke til med aller, aller siste innspurt! :tommelsmil:

Og du, det været - det spiller ingen rolle når du er midt oppi det, tro meg! (Vi hadde øspøs-regn hele dagen, og det var like vidunerlig for det! ;) )

Ha en god, ikke så alfor stressende dag, Toria! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

:sur: Nei nei nei... vi vil ikke ha regn. Men som du sier så er det greit med en dråpe eller 2 for lykke!

iiiiiiik2 DAGER IGJEN!

Om 48 timer står vi antagelig i dusjen, nesten klar til å dra til frisøren.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer til å bli strålende sol på lørdag!

"krysser fingrene"

Endret av idahe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfelle jeg ikke rekker å si det: Ønsker deg masse lykke til på lørdag! Kos deg masse, du får det nok helt fantastisk!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

hei kjendisen! :vinke:

TO DAGER IGJEN TIL DEN STORE DAGEN DIN (og litt min :sjenert: )..

Så et fantastisk flott navn i avisen i dag - tror det må være deg ;) Veldig fin annonse. Så du at det var noen andre som også skulle feire det på Ø.markseteren? Stemmer det?

Ser over at noen er bekymret for været. samlet inn litt værvarsel:

NRK vær

TV2

Meteorologisk inst.

Jeg tror mest på TV2 og håper og tror at dere får sol. :Nikke:

Jeg gleder meg så utrolig til å komme inn igjen i Uranienborg kirke og se vakre Victoria komme ned midtgangen. Det kommer til å bli vakkert.

Klem til deg så lenge, Toria. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar igang en liten 200 sider fest jeg!!!! :Hehe:  :enig:  :tommel:  :digge:  :briller:  :hoppe:  :sminkedokke:  :bukke:  :perebrus:  :tommelsmil:  :wow:  :vinke:  :smoke:  :sprettoy:

Det blir sikkert flott vær til lørdag :)

Jeg og vil... :danse::kose::perebrus:

Lykke til på lørdag, TT!!! :klem: Håper du får den drømmedagen du har planlagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Jeg og vil... :danse:  :kose::perebrus:

Lykke til på lørdag, TT!!!  :klem: Håper du får den drømmedagen du har planlagt!

Åååååå. 2 dager igjen!!!!! DETTE BLIR GØY!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her var det liv... :danse:

Det er helt sykt at det nå nærmer seg med stormskritt og vel så det! :overrasket:

I dag stod jo annonsen i Aftenposten som mange vet, og i går stod det i Fædrelandsvennen, da jg jo gifter meg med en Kristiansandsgutt og bor i Kr.sand til vanlig, for de som ikke vet det! ;)

Brud2005 - det var nok mitt navn ja, håper i allefall det var mitt du siktet til! *s*

Tre navn... Så også det var noen andre, vet det er 3 bryllup der den dagen, men det ene skal være oppe på loftet, et lite et...og et annet ute, i telt på et større område litt bortenfor! Det er med andre ord vi som virkelig RULER plassen! :ler:

cons & Jettes - takk for gratulasjoner allerede! :klem:

tommeline, Heidi & Vigdis - PAAAAAARTY! :danse::hoppe: :enig_anim:

Izaria - det var så det stod på nett i stad, men bare en dråpe eller noe...uansett, lykkedråper i sløret skader ikke om solen skinner aller mest! Ikke sant?!?

Endret av TeddyToria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikker innom her og ønsker deg lykke til på lørdag - håper dere får en fantastisk dag.

Jeg skal etter all sannsynlighet ha utdrikkningslag den dagen jeg da, det er bare 1 uke og 2 dager til jeg skal gifte meg..........gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 1 hel dag (og 2 halve ) igjen som frøken, kjære Teddy!

Gleder meg stort til å se deg på lørdag! Får vi forresten lov til å ta bilder i kirken, eller skal vi vente til vi er utenfor?

Og så gøy å gå der med en liten hemmelighet i magen - en liten brudesvenn eller brudepike som nesten ingen vet om! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et frafall!

En fetter av gommen... Kjenner jeg blir litt provosert jeg, I DAG fant han liksom ut at han ikke fikk fri fra jobben i en platebutikk!???

Tror det går mye på vilje jeg, ingenting annet!

Status 2 dager før dagen:

JA 65 (deriblant 2 barn)

NEI 15

I tillegg kommer det 2 ekstra til kaffe, min fetter og min kusines mann som i siste liten måtte takke nei til middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeee LYKKE TIL på lørdag, håper dagen deres blir helt FANTASTISK!! Kos deg de siste to dagene som ugift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæææ? Høres rart ut, melde avbud 2 dager før fordi han ikke får fri...

Håper dere slipper å betale hans kuvert? Går det greit med bordplanen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ? Høres rart ut, melde avbud 2 dager før fordi han ikke får fri...

Håper dere slipper å betale hans kuvert? Går det greit med bordplanen?

Ja, ikke sant?

Igrunnen er jeg ikke overrasket... Han er 22 og har bare vært med på familianliggende oa. et par ganger i løpet av de 5 årene jeg og G har vært sammen. Men tidligere har han uttrykket at han virkelig gledet seg... Helt greit han ikke kommer, men han kunne likegodt takket nei fra dag én, for den jobben hans er bare deltid og han har visst det så lenge at jeg nekter å tro at 5 timer i platesjappa stod om livet!

Men, igjen, det blir billigere for oss - eller, vi kommer i null, i og med at vi underveis også har fått nye gjester til! :roll:

Kuverten slipper vi betale for - alt regnes ut etterpå og vi får nok litt særservice siden han som eier stedet er en god venn av pappa! ;) Uansett, det blir også en mindre alkoholnyter, og derfor enda billigere! *ching*

Jeg må bare se det positive i det, når det kommer slik på tampen og flere ting jo må gjøres om, deriblant bordplanene. Skal se på det når G kommer i kveld, men tror det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Aftenposten i dag jeg da - for å se kunngjøringen! :) Både til dere og fettern min! Gøy å se! :hjerte:

Tror ikke ungdom tenker så veldig over om det spiller noen rolle om de dukker opp eller ikke jeg - så dere får være overbærende med fettern din. ;)

Fortsatt god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte vennen min!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tenk i dag nå er det under 48 timer til du er fru!!!

:danse: :danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

Og attpåtil er det 200-siders fest!!!!

Jeg gleder meg noe så utrolig til å se deg i finstasen på lørdag.. feler jo nesten en tåre bare av å tenke på det! Tenk deg og den kjekke gommen i den vakre kirken!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...