Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa

Hvordan er det å være tilbake i Kristiansand?? Nå kan du jo for alvor begynne å planlegge BABY! Og det er sikkert deilig! Eller har ikke alle bryllupsfølelsene lagt seg ennå?? ;)

Du forresten...hva syntes G om kjolen din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det å være tilbake i Kristiansand?? Nå kan du jo for alvor begynne å planlegge BABY! Og det er sikkert deilig! Eller har ikke alle bryllupsfølelsene lagt seg ennå?? ;)

Du forresten...hva syntes G om kjolen din??

Joda, det er greit...men fremdeles litt sånn antiklimaks - ikke så lett å lande synes jeg! Drømmer og ser på bildene jeg har så og si hele tiden - har til og med fått oss ny skjermsparer og skrivebordsbakgrunn! :ler:

Enn du da? Ikke heeelt vanlig hverdag enda vel?

Gunnar synes kjolen var utrolig fin, og han gråt litt da jeg kom opp kirkegulvet... :hjerter_rundt: Han kunne liksom ikke få nok av meg hele den dagen, og ikke nå heller for den sakens skyld! :grine2: :hjerte:

---

På tirsdag var vi forresten på kirkegården! Hadde på forhånd avtalt at vi ville legge buketten min på graven til svigerfar - som jeg dessverre aldri fikk hilse på... Buketten kunne uansett ikke tørkes, og jeg foreslo det fordi jeg tenkte at det kunne være flott. Gunnar ble jo kjempeglad da jeg sa det, satt stor pris på det. Fortalte det til svigermor på selve dagen, og hun ble helt rørt... Så tok vi med oss svigermor og dro dit, på tirsdag og la buketten pent på graven, det ble så flott! ;) Og det var ikke fritt for at vi til slutt stod der og gråt alle tre!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Så rørende og fint gjort, Vic! Svigerfar sitter jo der oppe og ser ned på dere og følger med på alle de viktige øyeblikkene i livet deres.

Virker som du har fått deg en varm og god svigerfamilie!

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, får helt tårer i øynene jeg nå!!

Det er en utrolig flott gest å gjøre, Toria.

Han fulgte nok med dere hele bryllupsdagen ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Det var fantastisk flott gjort, Vic.

Klokken er ikke mer en litt over ni og her sitter jeg og gråter.

Måtte ringe til min kjære og fortelle det, han sa svarte "slike tanker kommer alltid rett fra hjertet".

Du er bare god, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: En kjempefin gest. Vi endte opp med å gi vår til mannens tante, for hun hadde vært så snill og hjelpsom mot oss og min familie i dagene rundt bryllupet.

Tenk, i morgen har dere vært gift i en uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Kjære Victoria!

Så nydelig lesning. Skjønner dere hadde en vakker dag som umulig kan beskrives godt nok med ord dere også! Så nydelig du var!... og mannen flott og stram i sjakett. Nydelig kjole, bukett, hår, slør, brudepiker, kake, bil osv osv. :hjerter_rundt:

Like gjennomført som vi har fått inntrykk av at det ville bli ;)

Så koselig at dere la brudebuketten på svigerfars grav!

Det gjorde vi også men på grandtantes grav (Kai's) som døde fra oss for noen år siden. Hun betydde veldig mye for oss begge, så det var et naturlig valg. Vi var innom der dagen etter bryllupet. Helt enig med deg. Utrolig fint og rørende. Man føler man er ekstra nær dem i den situasjonen (ihvertfall gjorde jeg det). Følte hun så ned på oss.

TUSEN TAKK KJÆRE VIC for at du delte dagen sammen med oss og at vi fikk se alle de flotte bildene! Søte brudepiken som ville bære sløret :ler:

STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen!??? TeddyToria på side 2???? :klø:

*opp med deg*

For en flott ting å gjøre, og legge buketten på graven! Er en fantastisk person du!

:klem:

Må være rart at den dagen man har ventet så lenge på plutselig er over!

Men nå har du jo selvfølgelig Lille Noen å se fram til da!

Ha en flott søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig fint ut å legge blomsterbuketten på graven!

Min bukett ble igjen der vi feiret dagen... kanskje litt dumt, men tenkte at den holder seg så kort uansette, og vi skulle videre på ferie...

Håper du fortsatt nyter hvetebrødsdagene ;) !

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pssst! Er du ferdig med denne dagboken nå som du er blitt kone eller?

Nei, egentlig ikke!

Det er litt vemodig... :sjenert:

Jeg har masse på hjertet jeg, men på samme tid så har jeg liksom bare ladet og ladet ut etter bryllupet, og har mistet littn av futten. Finner liksom ikke tid til KG like mye som jeg gjorde - men jeg kommer nok sterkere tilbake! ;) Det har bare vært så mye!

Og i dag skal jeg faktisk på jobbintervju, til en jobb jeg nesten er lovet allerede. Ikke noe spennende da, bare på Kiwi, men det gir penger i kassa, penger vi MÅ ha, og det NÅ...ikke om et halvt år når jeg evt. får stipend/lån...

:hoppe:

Konen til den ene naboen jobber der nemlig, rett nedi bakken her hos oss, og hun ringte sjefen i går da, og han bare strålte og sa at jeg måtte komme ned når jeg ville i dag, så skulle vi se om ikke vi kunne ordne noe! *håpe håpe*

Penger er penger, og en jobb er en jobb! I allefall er det ikke viktig å være kresen når man er gravid og er nødt til å få en jobb for å få noe fødselspenger...

Kryss fingre for meg!!!

Får jeg ikke jobb må jeg hoppe på en eller annen resteplass på høgskolen NÅ, og få stipend og lån, for det må man også ha hatt rett på i minst 6 mnd. før fødsel, fant jeg ut i går... :overrasket: Frist er 1. september, så her blir det fart i dag!!!

Blir gressenke om noe uker jeg da - G har fått reisejobb igjen, i 6 - 8 uker i Stavanger. Jeg så bare dumt på han og konstanterte at han kom til å komme hjem til en vaglende kone han ikke kjente igjen! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tji hi - klart han kommer til å kjenne deg igjen. Og han kommer vel hjem på besøk i helgene??? Har han forresten fått igjen lappen?

Savner deg her inne TT - men skjønner at det er greit med en liten pause også :klem:

Lykke til med jobbsøking da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tji hi - klart han kommer til å kjenne deg igjen. Og han kommer vel hjem på besøk i helgene??? Har han forresten fått igjen lappen?

Savner deg her inne TT - men skjønner at det er greit med en liten pause også :klem:

Lykke til med jobbsøking da!

Takk, søte! :kose:

Joda, han kommer til å kjenne meg igjen - magemålet mitt kommer vel bare til å øke litt, antakeligvis! :grine2:

Han vet ikke helt når han får kommet hjem, kanskje annenhver helg eller noe... :grine: Kommer til å bli helt despa jeg! :overrasket::ler: Neida, skal nok klare meg. Som sagt, bare jeg får en jobb, så slipper jeg å tråkke hjemme dag ut og dag inn også!

Nei, lappen får han om presis 13 dager! Guri, som vi gleder oss begge to!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig at han må jobbe borte! :tristbla: Sender deg en stor :klem:.

I mellomtiden får du ha lykke til med jobbsøking og evt studieplass. Viktig med penger, gitt. Og så er jeg helt enig i at det er mye bedre å holde seg i aktivitet når man er alene.

Håper i alle fall at formen er bra. Skjønner godt at det blir en utladning etter et bryllup det har gått så mye energi i å arrangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en :klem: på en tirsdag.

Gratulerer så mye som kone.. (har ikke vært så mye på kg i det siste)

Det var en kjempe flott ting dere gjorde med blomsten på graven.

Hvordan går det med spiren i magen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, kjedelig at G blir borte litt...men nå er jeg i allefall konen hans, lille fruen, som han kan lengte hjem til! :hjerte:

Anyway - leverte CV og attester hos Kiwi i dag. Sjefen var koselig og skulle ringe meg når han hadde fått sett igjennom papirene. Naboefruen skal samtidig legge inn et veldig godt ord...så får vi se!

Jeg ligger imidlertid ikke på latsiden, og har derfor smelt avgårde en søknad til en sekretærstilling ved et legekontor i Songdalen, samt en søknad om stilling som butikkmedarbeider hos Telekiosken OG på Lampemagasinet! Burde ha en real sjans på Lampemagasinet, ettersom jeg har jobbet 4 år hos Lampehuset og kan det med belysning! ;)

Men fortsett å buste og krysse fingre jenter, for jeg trenger virkelig jobb! :sur:

Som en nødløsning, i tilfelle det går helt på tverke, har jeg fartet på HiA i dag også... Trodde jeg var ferdig med høgskolen, men gid det var så vel! Så nå har jeg i siste liten og ren desperasjon søkt meg til årsstudium i Kristendom, religion og livssyn. Var ikke så mye mer å velge i akkurat, dessverre - men religion er jo nokså interessant da...selv om jeg ikke er særlig utøvende religiøs av meg!

Har fått plass i allefall, og har meldt meg opp til eksamen. Får papirer om en ukes tid, og kan da søke lån og stipend via Lånekassen. Skulle jeg ikke få jobb, har jeg dermed krav på fødselsstipend uten at jeg trenger å fullføre utdanningen. Eneste jeg må gjøre dersom jeg ikke får jobb er å gå opp til 2.5 eksamener før jul, men det skal jeg klare om det er det det står på! Hva gjør man ikke for å overleve!???

I would do anything...

Får jeg jobb, avbryter jeg jo bare studiene, men nå er jeg i det minste sikret penger fom. sept./oktober uansett! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...