Gå til innhold

Kvinner tiltrekkes av eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager,  du er helt ute og kjører. 

JO eldre menns dårlige sæd kvalitet er stor årsak til shizofreni  ol.  Man har lært mere om dette de siste årene , men myten om de "spreke "gamlis mennene sitter i.  

Og ettersom du er så opptatt  av av eldre menn "levere varene " :

SNAKK OM Å TA FEIL !  Nesten 50%av alle menn har erectil dysfunction. Er altså menn som sliter ikke kvinner, sorry.

Jeg tar ikke i,  en for meg eldre mann med en ildtang!  

Har nok av likealdrende deilige og gode menn å være sammen med.

Anonymkode: 34cd9...da5

Menn? Hvor gamle menn da? Er 33 år sprek, trent og sporty. Gamle menn er menn over 40++

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye bittere kvinnfolk som har blitt dumpet av en eldre mann for ei yngre jente:fnise: Ler så jeg griner🤣

Anonymkode: 5351d...6b8

Du får svar av mange i 20-årene........ 

Anonymkode: ec622...ca0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er unødvendig å la seg provosere av at vi finner noen krakilske kvinner her, hva annet kan man forvente i en tråd som denne? :P Startinnlegget må vel være skrevet for å erte, dette er jo egentlig et litt trist tema - for begge kjønn. For begge kjønn betaler en pris for aldersskjevheten på partnermarkedet, man betaler bare på forskjellig tidspunkt i livsløpet. 

For å være ærlig synes jeg det ville vært langt bedre om verden var helt annerledes og unge jenter aldri valgte eldre gutter og menn. Dessverre er det ikke slik verden er, alle menn har vært unge og opplevd hvordan jevnaldrende jenter var langt mer omsvermet enn tilsvarende attraktive gutter fordi de var aktuelle kjærester for gutter i flere årstrinn over dem. Unge jenter får en pangstart på partnermarkedet som følge av denne mekanismen, og for enkelte legger det sammen med overtaket på sexrelasjonsmarkedet grunnlaget for overdrevne forestillinger om egen attraktivitet, og en del kvinner ender opp som evig single, urealistisk kresne senere i livet når de ikke lenger har overtaket på tilsvarende attraktive jevngamle menn. 

post-28272-0-58038900-1392466411.png

 

Når det gjelder fruktbarhet - som jo er et ganske perifert tema all den tid folk flest har sex av mange andre grunner enn å få barn - ser vi at en så seriøs aktør som Oslo Universitetssykehus opererer med en aldersgrense på 45 år for den som skal gi sæd, og det er virkelig ingen menneskerett å få gi sæd eller blod, man har strenge utvelgelseskriterier så når man tar imot sæd fra menn opp til 45 år er det ikke av en slags misforstått snillisme eller for ikke å fornærme voksne menn. Men den som har trukket inn temaet sædkvalitet i denne tråden gjorde det selvsagt for å spore av debatten så jeg skal ikke gå videre på det temaet.

Det finnes to typer mennesker i verden, de som oppfatter andres interesse som smigrende og hyggelig også når det er noen man selv ikke har interesse av - og de som blir dødelig fornærmet og sinte om «feil folk» prøver seg. Som heterofil mann hender det at jeg møter homofile som prøver seg, det oppfatter jeg som smigrende selv om jeg ikke er interessert. Men jeg vet det finnes menn som i slike situasjoner blir sinte. Et kvinnelig motsvar er unge kvinner som skal ha seg frabedt å bli forsøkt sjekket opp av menn som er eldre enn dem - som om menn skulle kunne se på jentene om de tilhører de som liker eldre menn eller ikke. Jeg ser ikke bort fra at et par av de mest høyrøstede kvinnene i tråden kan tilhøre denne kategorien. Disse har jeg liten sympati for. Da har jeg faktisk større sympati om det er voksne kvinner som utgir seg for unge og påstår at alle unge kvinner hater eldre menn. Disse godt voksne kvinnene har i det minste litt grunn til å være sure.

Det beste ville som sagt vært om verden var helt annerledes og de to kjønn hadde helt like popularitetskurver gjennom livet. TSs triumferende tone har jeg altså ikke så veldig sans for. Og jeg tror unge menn har mye å gi, mye mer enn mange unge kvinner er villig til å se. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cuckold skrev:

Synes det er unødvendig å la seg provosere av at vi finner noen krakilske kvinner her, hva annet kan man forvente i en tråd som denne? :P Startinnlegget må vel være skrevet for å erte, dette er jo egentlig et litt trist tema - for begge kjønn. For begge kjønn betaler en pris for aldersskjevheten på partnermarkedet, man betaler bare på forskjellig tidspunkt i livsløpet. 

For å være ærlig synes jeg det ville vært langt bedre om verden var helt annerledes og unge jenter aldri valgte eldre gutter og menn. Dessverre er det ikke slik verden er, alle menn har vært unge og opplevd hvordan jevnaldrende jenter var langt mer omsvermet enn tilsvarende attraktive gutter fordi de var aktuelle kjærester for gutter i flere årstrinn over dem. Unge jenter får en pangstart på partnermarkedet som følge av denne mekanismen, og for enkelte legger det sammen med overtaket på sexrelasjonsmarkedet grunnlaget for overdrevne forestillinger om egen attraktivitet, og en del kvinner ender opp som evig single, urealistisk kresne senere i livet når de ikke lenger har overtaket på tilsvarende attraktive jevngamle menn. 

post-28272-0-58038900-1392466411.png

 

Når det gjelder fruktbarhet - som jo er et ganske perifert tema all den tid folk flest har sex av mange andre grunner enn å få barn - ser vi at en så seriøs aktør som Oslo Universitetssykehus opererer med en aldersgrense på 45 år for den som skal gi sæd, og det er virkelig ingen menneskerett å få gi sæd eller blod, man har strenge utvelgelseskriterier så når man tar imot sæd fra menn opp til 45 år er det ikke av en slags misforstått snillisme eller for ikke å fornærme voksne menn. Men den som har trukket inn temaet sædkvalitet i denne tråden gjorde det selvsagt for å spore av debatten så jeg skal ikke gå videre på det temaet.

Det finnes to typer mennesker i verden, de som oppfatter andres interesse som smigrende og hyggelig også når det er noen man selv ikke har interesse av - og de som blir dødelig fornærmet og sinte om «feil folk» prøver seg. Som heterofil mann hender det at jeg møter homofile som prøver seg, det oppfatter jeg som smigrende selv om jeg ikke er interessert. Men jeg vet det finnes menn som i slike situasjoner blir sinte. Et kvinnelig motsvar er unge kvinner som skal ha seg frabedt å bli forsøkt sjekket opp av menn som er eldre enn dem - som om menn skulle kunne se på jentene om de tilhører de som liker eldre menn eller ikke. Jeg ser ikke bort fra at et par av de mest høyrøstede kvinnene i tråden kan tilhøre denne kategorien. Disse har jeg liten sympati for. Da har jeg faktisk større sympati om det er voksne kvinner som utgir seg for unge og påstår at alle unge kvinner hater eldre menn. Disse godt voksne kvinnene har i det minste litt grunn til å være sure.

Det beste ville som sagt vært om verden var helt annerledes og de to kjønn hadde helt like popularitetskurver gjennom livet. TSs triumferende tone har jeg altså ikke så veldig sans for. Og jeg tror unge menn har mye å gi, mye mer enn mange unge kvinner er villig til å se. 

Ja jenter er mest attraktive fra 16 til begynnelsen av 30 årene. Jenter er tidligere utviklet og gutter/menn er programmert fra et biologisk perspentiv å få barn med yngre fruktbare jenter. Er rett å slett instinkter. Derimot så er det helt vanlig at jenter går etter status og eldre kjæreste som har lappen og bil og jobb når de selv er unge. Dette kan gjøre jenter veldig bortskjemte, og fallhøyden blir derfor stor når de ser at gutter får mere oppmerksomhet fra yngre jenter når man passerer 30. Da har menn plutselig god økonomi, ofte kjekkere enn når de var 18 år hvis de trener å holder seg i form. Mens den biologiske klokka tikker for damene, og de ikke er like søt og bedårende som da de var 16-25, og ikke klarer å tvinne gutter rundt lillefingeren mere. Da blir mange bittre og ulykkelig. Alle vet at damer går etter status, penger, sosial status osv og srøvfølgelig andre ting også, så dette får jo menn mest av når de har fått orden på livet, jobb osv.. Det er fakta og vanskelig å gjøre noe med. Da må det holdningsendringer til..

Anonymkode: 5351d...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Cuckold skrev:

Synes det er unødvendig å la seg provosere av at vi finner noen krakilske kvinner her, hva annet kan man forvente i en tråd som denne? :P Startinnlegget må vel være skrevet for å erte, dette er jo egentlig et litt trist tema - for begge kjønn. For begge kjønn betaler en pris for aldersskjevheten på partnermarkedet, man betaler bare på forskjellig tidspunkt i livsløpet. 

For å være ærlig synes jeg det ville vært langt bedre om verden var helt annerledes og unge jenter aldri valgte eldre gutter og menn. Dessverre er det ikke slik verden er, alle menn har vært unge og opplevd hvordan jevnaldrende jenter var langt mer omsvermet enn tilsvarende attraktive gutter fordi de var aktuelle kjærester for gutter i flere årstrinn over dem. Unge jenter får en pangstart på partnermarkedet som følge av denne mekanismen, og for enkelte legger det sammen med overtaket på sexrelasjonsmarkedet grunnlaget for overdrevne forestillinger om egen attraktivitet, og en del kvinner ender opp som evig single, urealistisk kresne senere i livet når de ikke lenger har overtaket på tilsvarende attraktive jevngamle menn. 

post-28272-0-58038900-1392466411.png

 

Når det gjelder fruktbarhet - som jo er et ganske perifert tema all den tid folk flest har sex av mange andre grunner enn å få barn - ser vi at en så seriøs aktør som Oslo Universitetssykehus opererer med en aldersgrense på 45 år for den som skal gi sæd, og det er virkelig ingen menneskerett å få gi sæd eller blod, man har strenge utvelgelseskriterier så når man tar imot sæd fra menn opp til 45 år er det ikke av en slags misforstått snillisme eller for ikke å fornærme voksne menn. Men den som har trukket inn temaet sædkvalitet i denne tråden gjorde det selvsagt for å spore av debatten så jeg skal ikke gå videre på det temaet.

Det finnes to typer mennesker i verden, de som oppfatter andres interesse som smigrende og hyggelig også når det er noen man selv ikke har interesse av - og de som blir dødelig fornærmet og sinte om «feil folk» prøver seg. Som heterofil mann hender det at jeg møter homofile som prøver seg, det oppfatter jeg som smigrende selv om jeg ikke er interessert. Men jeg vet det finnes menn som i slike situasjoner blir sinte. Et kvinnelig motsvar er unge kvinner som skal ha seg frabedt å bli forsøkt sjekket opp av menn som er eldre enn dem - som om menn skulle kunne se på jentene om de tilhører de som liker eldre menn eller ikke. Jeg ser ikke bort fra at et par av de mest høyrøstede kvinnene i tråden kan tilhøre denne kategorien. Disse har jeg liten sympati for. Da har jeg faktisk større sympati om det er voksne kvinner som utgir seg for unge og påstår at alle unge kvinner hater eldre menn. Disse godt voksne kvinnene har i det minste litt grunn til å være sure.

Det beste ville som sagt vært om verden var helt annerledes og de to kjønn hadde helt like popularitetskurver gjennom livet. TSs triumferende tone har jeg altså ikke så veldig sans for. Og jeg tror unge menn har mye å gi, mye mer enn mange unge kvinner er villig til å se. 

Den statistikken der kan jeg som ung kvinne ikke si jeg kjenner meg igjen i. Menn har samme attraktivitetskurve hva gjelder alder som det kvinner har. Det er bare det at menn har vansker med å akseptere dette og henge med å tiden. Samfunnet har utviklet seg veldig de siste 10 årene og menn kan rett og slett ikke regne med at de har noen fortrinn over damer gjennom utdanning og inntekt lenger. Damer er selvstendige og tjener ofte mer enn menn. Det finnes så mange godt voksne menn der ute som aldri vokser opp og som ødelegger familier og svikter barna sine fordi de ikke klarer innse at de blir eldre og ikke lenger er attraktive for kvinner. Menn orienterer seg uforholdsmessig mye til sex tidlig i livet, og så blir de bitre når de innser at de ikke lenger har like mye tilgang til sex (som de i realiteten aldri har hatt, det er kvinners marked). Det er ikke naturlig for yngre kvinner å like eldre menn. Det naturlige er at vi sikler på jevnaldrende menn, hvilket vi også gjør. Hver dag. På skolen. På campus. I kjæresteforholdene våre. Eldre kvinner går også etter stadig yngre menn, så sorry,

 

eldre menn: dere har aldri være mindre populære enn dere er idag. Ikke vil unge kvinner ha dere og nå er det nesten ingen eldre kvinner som vil ha dere heller.  :ler: 

Anonymkode: 477af...97f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn? Hvor gamle menn da? Er 33 år sprek, trent og sporty. Gamle menn er menn over 40++

Anonymkode: 5351d...6b8

Du kan selvfølgelig ikke sammenlikne deg med en yngre kroppslig sett. Om du trener som besatt som om du har djevelen i hælen kan forfallet utsettes noen få år.  Er så utrolig lei av tråder der menn skal fortelle hva kvinner mener!!

Der henger ikke på greip! Mange gamliser og halv gamliser simpelthen nekter å høre kva kvinner selv sier og det er idioti!

Når jeg selv er midten i 30 årene skal nok en jevnaldrende duge. Ikke et sekund før 

Anonymkode: 34cd9...da5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den statistikken der kan jeg som ung kvinne ikke si jeg kjenner meg igjen i. Menn har samme attraktivitetskurve hva gjelder alder som det kvinner har. Det er bare det at menn har vansker med å akseptere dette og henge med å tiden. Samfunnet har utviklet seg veldig de siste 10 årene og menn kan rett og slett ikke regne med at de har noen fortrinn over damer gjennom utdanning og inntekt lenger. Damer er selvstendige og tjener ofte mer enn menn. Det finnes så mange godt voksne menn der ute som aldri vokser opp og som ødelegger familier og svikter barna sine fordi de ikke klarer innse at de blir eldre og ikke lenger er attraktive for kvinner. Menn orienterer seg uforholdsmessig mye til sex tidlig i livet, og så blir de bitre når de innser at de ikke lenger har like mye tilgang til sex (som de i realiteten aldri har hatt, det er kvinners marked). Det er ikke naturlig for yngre kvinner å like eldre menn. Det naturlige er at vi sikler på jevnaldrende menn, hvilket vi også gjør. Hver dag. På skolen. På campus. I kjæresteforholdene våre. Eldre kvinner går også etter stadig yngre menn, så sorry,

 

eldre menn: dere har aldri være mindre populære enn dere er idag. Ikke vil unge kvinner ha dere og nå er det nesten ingen eldre kvinner som vil ha dere heller.  :ler: 

Anonymkode: 477af...97f

Det er bare det at mennene du skal overbevise lever i en verden der din virkelighetsbeskrivelse ikke stemmer. Selv om du skulle ønske at det var slik du beskriver skal det godt gjøres å overbevise menn om at virkeligheten de opplever hver dag ikke er reell. Det er noe av problemet i tråder som dette, en del av kvinnene argumenterer utfra en virkelighet de ønsker seg og glemmer at mennene ikke sitter innelåst på mørke celler uten kontakt med verden. Det er våre egner erfaringer vi beskriver, og virkeligheten er at det ikke er mangel på unge kvinner som foretrekker menn som er noen år eldre. Selv om du og enkelte andre kvinner misliker det intenst og forsøker å benekte det. 

Endret av Cuckold
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuckold skrev:

Det er bare det at mennene du skal overbevise lever i en verden der din virkelighetsbeskrivelse ikke stemmer. Selv om du skulle ønske at det var slik du beskriver skal det godt gjøres å overbevise menn om at virkeligheten de opplever hver dag ikke er reell. Det er noe av problemet i tråder som dette, en del av kvinnene argumenterer utfra en virkelighet de ønsker seg og  glemmer at mennene ikke sitrer innelåst på mørke celler uten kontakt med verden. Det er våre egner erfaringer vi beskriver, og virkeligheten er at det ikke er mangel på unge kvinner som foretrekker menn som er noen år eldre. Selv om du og enkelte andre kvinner misliker det intenst og forsøker å benekte det. 

Stemmer at veldig mange menn lever i en virkelighetsfjern verden og neppe lar seg overbevise. Men det er ikke kvinners problem :ler: Det er bare et ytterst fåtall av eldre menn som er attraktive for kvinner (unge som gamle). Det store flertallet av menn er heldige om de får mulighet til å stifte familie med en kvinne, uansett hennes alder. Ser du på datingsider så vil 98% av unge kvinner ha menn som er maks fem år eldre. 98% av eldre kvinner vil ha menn som er maks 5 år eldre og HELST 10 år yngre. Mange flere menn vil ha yngre kvinner, men de får det ikke, for de yngre kvinnene vil ha yngre eller jevnaldrende menn :ler: Sånn apropos benektning og det å mislike realitetene ;) Lukter gammel sæd helt hit jo! Phøy!

Anonymkode: 477af...97f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan selvfølgelig ikke sammenlikne deg med en yngre kroppslig sett. Om du trener som besatt som om du har djevelen i hælen kan forfallet utsettes noen få år.  Er så utrolig lei av tråder der menn skal fortelle hva kvinner mener!!

Der henger ikke på greip! Mange gamliser og halv gamliser simpelthen nekter å høre kva kvinner selv sier og det er idioti!

Når jeg selv er midten i 30 årene skal nok en jevnaldrende duge. Ikke et sekund før 

Anonymkode: 34cd9...da5

Jeg tror de egentlig sånn innerst inne vet det, hvis ikke hadde de ikke giddi å stresse så jævlig med å overbevise oss. Funker ikke  hittil da. 

Anonymkode: ec622...ca0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cuckold skrev:

Det er bare det at mennene du skal overbevise lever i en verden der din virkelighetsbeskrivelse ikke stemmer. Selv om du skulle ønske at det var slik du beskriver skal det godt gjøres å overbevise menn om at virkeligheten de opplever hver dag ikke er reell. Det er noe av problemet i tråder som dette, en del av kvinnene argumenterer utfra en virkelighet de ønsker seg og  glemmer at mennene ikke sitter innelåst på mørke celler uten kontakt med verden. Det er våre egner erfaringer vi beskriver, og virkeligheten er at det ikke er mangel på unge kvinner som foretrekker menn som er noen år eldre. Selv om du og enkelte andre kvinner misliker det intenst og forsøker å benekte det. 

Helt enig. Jenter prøver å overbevise seg om at dette ikke stemmer, selv om vi ser rundt oss hele tiden at det stemmer. Vi snakker ikke om 50-60 åringer her. Hvor vanlig er det ikke å se ei jente på 18 med en på 25, eller ei på 22 med en som er 33 osv. Det værste av alt er at mange unge jenter har elskere som er gift og opptatt og mye eldre enn de selv i skjul å skryter av hvor gode de er i sengen osv. De tenker ikke mye på kona hannes, men det gjør de den dagen de står i den situasjonen selv..

Anonymkode: 5351d...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg på da vi gikk på vgs og menn over 40 luktet så jæææævlig vondt sammenlignet med guttene i klassen. Det var nok stanken av sæd utgått på dato, i rynkete hengeballer, så vi luktet! :ler: 

Anonymkode: 477af...97f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan selvfølgelig ikke sammenlikne deg med en yngre kroppslig sett. Om du trener som besatt som om du har djevelen i hælen kan forfallet utsettes noen få år.  Er så utrolig lei av tråder der menn skal fortelle hva kvinner mener!!

Der henger ikke på greip! Mange gamliser og halv gamliser simpelthen nekter å høre kva kvinner selv sier og det er idioti!

Når jeg selv er midten i 30 årene skal nok en jevnaldrende duge. Ikke et sekund før 

Anonymkode: 34cd9...da5

Kan jeg love deg at jeg kan gjøre. Har du sett kroppen til Daniel Craig i James Bond? Han er myye eldre enn meg, men har likevel mye bedre kropp enn den normale hengslete pinglete gutten på 18 år.. Så der tok du feil.;) 

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Jenter prøver å overbevise seg om at dette ikke stemmer, selv om vi ser rundt oss hele tiden at det stemmer. Vi snakker ikke om 50-60 åringer her. Hvor vanlig er det ikke å se ei jente på 18 med en på 25, eller ei på 22 med en som er 33 osv. Det værste av alt er at mange unge jenter har elskere som er gift og opptatt og mye eldre enn de selv i skjul å skryter av hvor gode de er i sengen osv. De tenker ikke mye på kona hannes, men det gjør de den dagen de står i den situasjonen selv..

Anonymkode: 5351d...6b8

Haha, tror du virkelig disse mennene er noe som helst tap? Konene hadde nok vært glade til om mannen dro. Hallo? Koko? Noen hjemme? Ingen normale menn holder på slik, og de som sier slikt er normalt er neppe normal selv. 

Anonymkode: 477af...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan jeg love deg at jeg kan gjøre. Har du sett kroppen til Daniel Craig i James Bond? Han er myye eldre enn meg, men har likevel mye bedre kropp enn den normale hengslete pinglete gutten på 18 år.. Så der tok du feil.;) 

Anonymkode: 5351d...6b8

Æsj , det trynet på den skuespilleren er helt tragisk. Heller en ung, fresh 18-åring med fresh sæd enn den gamle oldisen der som minner om Putin i trynet :fart2:

Anonymkode: 477af...97f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer at veldig mange menn lever i en virkelighetsfjern verden og neppe lar seg overbevise. Men det er ikke kvinners problem :ler: Det er bare et ytterst fåtall av eldre menn som er attraktive for kvinner (unge som gamle). Det store flertallet av menn er heldige om de får mulighet til å stifte familie med en kvinne, uansett hennes alder. Ser du på datingsider så vil 98% av unge kvinner ha menn som er maks fem år eldre. 98% av eldre kvinner vil ha menn som er maks 5 år eldre og HELST 10 år yngre. Mange flere menn vil ha yngre kvinner, men de får det ikke, for de yngre kvinnene vil ha yngre eller jevnaldrende menn :ler: Sånn apropos benektning og det å mislike realitetene ;) Lukter gammel sæd helt hit jo! Phøy!

Anonymkode: 477af...97f

Som sagt blir det litt dumt å forsøke å overbevise menn om at verden er helt annerledes enn det vi opplever selv. Jeg kan love deg at menn på KG ikke er redde for å beklage seg over skjevheter som faller uheldig ut for menn, så når menn her ikke klager på at de får mindre sjans på damene etter hvert tror jeg du skal spørre deg om det kanskje heller er du som bør stikke fingeren i jorden. ;-) Verden er ikke alltid slik vi ønsker, og selv om du intenst misliker eldre menn er det heldigvis nok av kvinner som ikke gjør det. 

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, tror du virkelig disse mennene er noe som helst tap? Konene hadde nok vært glade til om mannen dro. Hallo? Koko? Noen hjemme? Ingen normale menn holder på slik, og de som sier slikt er normalt er neppe normal selv. 

Anonymkode: 477af...97f

Selvfølgelig er det et tap og de føler seg misslykket som blir bedratt med ei yngre finere jente foreksempel..

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, jeg må le. Han så jo SÅ mye bedre ut som ung. Nå ser han jo helt latterlig ut. DC.thumb.jpg.fbe6e040441cd5c59e88913e67e6242b.jpgYoung-Daniel-Craig-daniel-craig-33189145-463-700.jpg.c5a5441f8e9fccdd9b310cd4314ac11f.jpg

Anonymkode: 477af...97f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg love deg at jeg kan gjøre. Har du sett kroppen til Daniel Craig i James Bond? Han er myye eldre enn meg, men har likevel mye bedre kropp enn den normale hengslete pinglete gutten på 18 år.. Så der tok du feil.;) 

Anonymkode: 5351d...6b8

Hilsen mann, 44.

Anonymkode: ec622...ca0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Æsj , det trynet på den skuespilleren er helt tragisk. Heller en ung, fresh 18-åring med fresh sæd enn den gamle oldisen der som minner om Putin i trynet :fart2:

Anonymkode: 477af...97f

Er du gammel nok til å være på kg? Høres ut som en fjortis med all snakken om fresh sæd. Unge gutter i dag sitter jo å spiller dataspill å drikker cola, og er pill råtten og kan ikke gjøre et stykke arbeid med hendene. Blir ikke mye mann av dagens puddinger seriøst. 

Anonymkode: 5351d...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cuckold skrev:

Som sagt blir det litt dumt å forsøke å overbevise menn om at verden er helt annerledes enn det vi opplever selv. Jeg kan love deg at menn på KG ikke er redde for å beklage seg over skjevheter som faller uheldig ut for menn, så når menn her ikke klager på at de får mindre sjans på damene etter hvert tror jeg du skal spørre deg om det kanskje heller er du som bør stikke fingeren i jorden. ;-)

Hvem er vi? Deg og de to kompisene dine som ikke har draget på voksne kvinner? Så interessant. Hva med meg og alle mine venninner da, som synes menn som deg er patetiske, illeluktende gamle sædballer? :ler: Menn er desillusjonerte og tror at en kvinne som smiler til de har lyst til å ha sex med de = de har fortsatt sjans på damene :ler: Menn kan innbille seg hva som helst. HVA som helst. Du er en av disse. Stinkeballe :ler: 

Anonymkode: 477af...97f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...