Gå til innhold

Kvinner tiltrekkes av eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja har heldigvis voskt opp i en familie der fridrett og trenig har stått høyt i kurs. Faren min på snart 70 løper 3000 meter fortere enn en gjennomsnittlig 18 åring, takket være trening gjennom hele livet. Du blir det du gjør det til. Med innsats og trening vil du se bra ut lenge som mann hvis du ellers har gode gener/ansktstrekk. Celulittene og strekkmerkene og appelsinhud, er forbeholdt kvinner i størst grad desverre. Se ei kvinne på 40 uten sminke kontra en mann på 40 så skjønner du at damer eldes fortere. Testosteron gjør at menn holde seg yngre. Men det forutsetter at man trener å spiser sundt, og ikke ligger å drikker øl å spiser potetgull hele dagen..

Anonymkode: 5351d...6b8

Du er ganske desillusjonert. Ansiktet på menn er oftere mye mer rynkete enn hos damer. Ingen menn sier neitakk på grunn av litt celulitter eller strekkmerker. Du skjønner ikke det at etterhvert som vi menn blir eldre er det færre damer som tenner på oss. Men vi menn, apropos testosteron, vi menn med ok testosteronnivåer, sier aldri neitakk til damer uansett om puppene henger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere kan ha så mye sæd dere vil, men dere er ikke en "bedre" og mer overlevelsesdyktig mekanisme enn kvinnene, som du påstår.

Kvinner og menn må faktisk stå sammen om å komme videre. Ingen av partene gjør det uten hverandre. Uten kvinner vil det ikke bli flere mennesker på jorda. Og uten menn vil det ikke bli flere mennesker på jorda. Så enkelt er det. Uten menn og kvinner, så vil ikke vår art overleve.

 

 

 

 

Anonymkode: 76d15...581

"Uten menn og kvinner, så vil ikke vår art overleve."

 

Nei det har du helt rett i, og det faktigst på høy tide. Mennesker har herpet planeten alt for lenge uansett, så menneskeheten bør begynne å gå bakover å utrydde seg selv. Vokser folketallet videre vil verden være en jævlig plass om 500 år.. Håper det skjer noe drastisk sånn at homo sapiens "dør" ut..

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Celulittene og strekkmerkene og appelsinhud, er forbeholdt kvinner i størst grad desverre.

Anonymkode: 5351d...6b8

Cellulitter og appelsinhud er det samme.

Anonymkode: 43e7e...862

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 time siden, LavMann skrev:

Du kommer jo bare med det samme gnålet for 111. gang i ny innpakning. dette nærmer jo seg farlig et sirkulært argument. Nå er jeg lei av alle de frekke jentene som skriver her inne. Dere skriver frekke ting og har en opponerende tone i tastingen deres. Dere hadde aldri i verden turt å si dette til oss menn på 40-tallet for da hadde dere fått en ørefik og sprunget grinende ut av kjøkkenet! skal ta en lengre pause fra alle klagetrådene deres på dette syteforumet der dere sutrer over alt mulig!

Si fra hvor vi skal møtes, så skal jeg si deg dette rett i fjeset på´ræ. Du hadde ikke turt å gi meg en ørefik, men jeg ville lett knipsa deg på nesa og fortalt deg hvor skapet skal stå. OKEI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye bittere kvinnfolk som har blitt dumpet av en eldre mann for ei yngre jente:fnise: Ler så jeg griner🤣

Anonymkode: 5351d...6b8

Ja! Og mange menn med behov for en livsløgn å klamre seg til... :fnise: Jaja, vi har alle vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

Si fra hvor vi skal møtes, så skal jeg si deg dette rett i fjeset på´ræ. Du hadde ikke turt å gi meg en ørefik, men jeg ville lett knipsa deg på nesa og fortalt deg hvor skapet skal stå. OKEI?

Haha så tøff du er.. Gid av meg:baby:

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nimbolt skrev:

Flaut...av en mann å ikke tåle høre noen velvalgte ord fra damene. Er voksen mann sjøl men tar meg da ikke så høytidelig at jeg sutrer over at unge damer ikke synes jeg har noe å by på lenger. 

Hehe. Velvalgte ord? Virkelig? Det er jo så mye tull og unnlatelse av fakta at man må jo si i fra. Noen kunne finne på å ta det for god fisk.  Jeg synes LavMann gjør en strålende jobb med å formidle fakta.  

Anonymkode: 53573...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha så tøff du er.. Gid av meg:baby:

Anonymkode: 5351d...6b8

Du kan komme du og. :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Velvalgte ord? Virkelig? Det er jo så mye tull og unnlatelse av fakta at man må jo si i fra. Noen kunne finne på å ta det for god fisk.  Jeg synes LavMann gjør en strålende jobb med å formidle fakta.  

Anonymkode: 53573...8bc

Fakta? Det er fordreid fakta å hevde at yngre kvinner har preferanser for eldre menn, for yngre kvinner liker best menn på sin egen alder. Det kan jo være at noen eldre menn leser tråden og tror de har sjans på unge frøkner. Det er ille og kan resultere i ubehagelige situasjoner for de unge damene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Velvalgte ord? Virkelig? Det er jo så mye tull og unnlatelse av fakta at man må jo si i fra. Noen kunne finne på å ta det for god fisk.  Jeg synes LavMann gjør en strålende jobb med å formidle fakta.  

Anonymkode: 53573...8bc

Her finner dere en del fakta om menns fruktbarhet: http://yourfertility.org.au/for-men/age/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nowyouseeme skrev:

Du kan komme du og. :trampe:

:sprettert: Er old school så bruker hjemmelagde våpen da:fnise:

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Nimbolt skrev:

Fakta? Det er fordreid fakta å hevde at yngre kvinner har preferanser for eldre menn, for yngre kvinner liker best menn på sin egen alder. Det kan jo være at noen eldre menn leser tråden og tror de har sjans på unge frøkner. Det er ille og kan resultere i ubehagelige situasjoner for de unge damene. 

Det du kommenterte var et svar til Nowyouseeme sitt korstog mot det hun kaller råtten sæd.  Altså et sidespor i den egentlige debatten. 

Anonymkode: 53573...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du kommenterte var et svar til Nowyouseeme sitt korstog mot det hun kaller råtten sæd.  Altså et sidespor i den egentlige debatten. 

Anonymkode: 53573...8bc

Skjønner brukeren godt jeg, lett for kvinner å få assosiasjoner til noe udelikat når gamle mannfolk tror de er evigunge. Er du en av de?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, antbug skrev:

Her finner dere en del fakta om menns fruktbarhet: http://yourfertility.org.au/for-men/age/

Ingen har vel nektet på dette.  Det er den latterlige fremstilling av menns råtne oldissæd som vi visstnok begynner å produsere i en alder av 30 år som det reageres på. LavManns argumenter og faktafremstilling er forbilledlig her. 

Anonymkode: 53573...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nimbolt skrev:

Skjønner brukeren godt jeg, lett for kvinner å få assosiasjoner til noe udelikat når gamle mannfolk tror de er evigunge. Er du en av de?

Du forstår ikke, gjør du vel? ;) Jeg skal gjøre det enkelt for deg. Hun snakker om alle menn, ikke bare menn som tror de er evigunge som du skriver.  Spiller det noen rolle hvor gammel jeg er? Klarer du ikke å diskutere uten å bli personlig?

Anonymkode: 53573...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen har vel nektet på dette.  Det er den latterlige fremstilling av menns råtne oldissæd som vi visstnok begynner å produsere i en alder av 30 år som det reageres på. LavManns argumenter og faktafremstilling er forbilledlig her. 

Anonymkode: 53573...8bc

Det er vel lett å skjønne at ordbruken er payback for alle trådene om utdaterte og innskrumpa kvinner på 30? Ting er jo ikke så rosenrødt for menn heller som enkelte støtt og stadig hevder.

Dere tar nå fælt på vei når det er dere som blir latterliggjort, synes jeg. Vi må jo tåle sånne kommentarer her inne hver eneste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår ikke, gjør du vel? ;) Jeg skal gjøre det enkelt for deg. Hun snakker om alle menn, ikke bare menn som tror de er evigunge som du skriver.  Spiller det noen rolle hvor gammel jeg er? Klarer du ikke å diskutere uten å bli personlig?

Anonymkode: 53573...8bc

Det er helt naturlig for yngre kvinner å være kritiske til eldre menn. Det er ikke noe å gå i forsvarsposisjon for på noe som helst måte. At de harselerer med sædkvalitet skjønner jeg også godt. Det ser ut som at det er du som tar ting personlig her. Sæden min er ikke verdig en ung kvinne, det må jeg bare ta til etteretning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nimbolt skrev:

Skjønner brukeren godt jeg, lett for kvinner å få assosiasjoner til noe udelikat når gamle mannfolk tror de er evigunge. Er du en av de?

Nå er det jo to diskusjoner som har pågått i denne tråden. Den med at yngre kvinner skal tenne på eldre menn og den om sædkvalitet hos menn og høy alder hos kvinnen. Virker som du har blandet kortene litt her?

Anonymkode: de319...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo to diskusjoner som har pågått i denne tråden. Den med at yngre kvinner skal tenne på eldre menn og den om sædkvalitet hos menn og høy alder hos kvinnen. Virker som du har blandet kortene litt her?

Anonymkode: de319...1b4

Godt mulig, men de henger kanskje ihop. Yngre kvinner tenner ikke på eldre menn fordi sædkvaliteten til eldre menn er dårlig? Høres helt logisk ut, det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LavMann skrev:

stråmenn!? er du helt fullstendig kortsluttet i topplokket? en stråmann er å dikte opp et standpunkt som motparten ikke har gitt uttrykk for for så å argumentere mot dette. det jeg derimot gjorde var å svare direkte på det mølet som ble presentert. du har jo faen ikke kontroll på begrepene du bruker en gang. Det er da underforstått at "dere" henspiller på de som har ført dette poenget.

Beklager,  du er helt ute og kjører. 

JO eldre menns dårlige sæd kvalitet er stor årsak til shizofreni  ol.  Man har lært mere om dette de siste årene , men myten om de "spreke "gamlis mennene sitter i.  

Og ettersom du er så opptatt  av av eldre menn "levere varene " :

SNAKK OM Å TA FEIL !  Nesten 50%av alle menn har erectil dysfunction. Er altså menn som sliter ikke kvinner, sorry.

Jeg tar ikke i,  en for meg eldre mann med en ildtang!  

Har nok av likealdrende deilige og gode menn å være sammen med.

Anonymkode: 34cd9...da5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...