Gå til innhold

Kvinner tiltrekkes av eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

https://www.google.no/search?q=sexy+older+men&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwis7a3h_bPTAhVJZCwKHR--AV4Q_AUIBygB&biw=360&bih=512

 

Her ser man flust av menn på 50 år+ som er kjekke. Alder er bare et tall, hvis man tar vare på seg selv..

Anonymkode: 5351d...6b8

Jeg ser ingen. De kunne vært kompisen til min far, og siden jeg ikke har daddy issues er ikke det noe jeg ønsker meg.

Anonymkode: cbaf6...850

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, det er nok flere menn enn Cuckold. Ingen har påstått at absolutt alle yngre kvinner ønsker å gå for litt eldre menn, men det finnes en del. Alle er ikke så nedlatende, patetiske mennesker som deg vet du, som ikke greier å drite ned forumet med annet enn personangrep. Du må nesten be den psykiatriske sykepleieren din låse deg inn på rommet ditt og medisinere deg igjen før du flyr helt i flint ;) 

Anonymkode: d9083...7b4

Det er nok på tide at vi menn innser at slaget er tapt. Ingen vil ha oss. Aller minst de unge damene. Mange menn sliter med å svelge dette, og det ser man enkelte eksempler på her i tråden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de egentlig sånn innerst inne vet det, hvis ikke hadde de ikke giddi å stresse så jævlig med å overbevise oss. Funker ikke  hittil da. 

Anonymkode: ec622...ca0

Dette er akkurat det   SYKE SYKE  forkvaklede synet jeg prater om. Det nekter å høre for pokker!  Ost i ørene eller redusert hørsel??😂

Du lurer ingen, lukter lusa på gangen,  stinker gammelmanns kvinnefiendtlighet herifra til Thailand!

Anonymkode: 34cd9...da5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nimbolt skrev:

Det er nok på tide at vi menn innser at slaget er tapt. Ingen vil ha oss. Aller minst de unge damene. Mange menn sliter med å svelge dette, og det ser man enkelte eksempler på her i tråden. 

Vel, deg om det. Jeg legger meg bare på nivået på de andre debattantene her inne, har sluttet å være høflig mot folk som ikke er det selv. En egenskap man får som "gammel" mann ;) 

Anonymkode: d9083...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.google.no/search?q=sexy+older+men&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwis7a3h_bPTAhVJZCwKHR--AV4Q_AUIBygB&biw=360&bih=512

 

Her ser man flust av menn på 50 år+ som er kjekke. Alder er bare et tall, hvis man tar vare på seg selv..

Anonymkode: 5351d...6b8

Du tuller nå? De ser ut som de er laget av plast:fnise: 

Anonymkode: 39502...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fremstår ekstremt nedlatende. Det du skriver er akkurat det samme vi kan skrive til deg. Vi sitter heller ikke på mørke celler. Vi beskriver vår virkelighet. Vår erfaring. Hvor mange unge kvinner kjenner du? Jeg kjenner flere. I tillegg er jeg en
Jeg venter og venter på å få høre alle disse jentene som ikke vil ha medstudenten på 25 og heller 37 åringen med tynt hår og rynker.

Du og flere her må faktisk oppdatere dere. Kvinner er i dag økonomisk uavhengige av menn. Det gjør at vi i dag begynner å se mer på utseendet enn noen gang før. Kompisene mine bruker mye mer penger på skjønnhetspleie enn feks du gjør. Garantert! Vi er fra en generasjon hvor utseendet faktisk teller. Hos begge kjønn. OG når utseendet begynner å bli viktig. Da kan ikke en mann på 40 måle seg mot en på 20 feks. Det virker som flere av dere ikke klarer å takle at verden går videre og at menn mer og mer begynner å bli utsatt for samme utseendetpress som kvinner blir fra de er barn. Selv om du og enkelte andre menn misliker det intenst og forsøker å benekte det, så skjer utviklingen. Dere er bare for gamle til å se den. Snakk med menn i 20 års alderen.

Anonymkode: cbaf6...850

Å ja, jeg som ung kvinne i 2017 vil heller ha den halvråtne foreleseren min med 2 unger fra før av, fordi jeg bare MÅ ha en mann med makt og kunnskap...såååå sexy altså. Jeg er jo bare en liten,ung kvinne som ikke vet bedre. Så forsvarsløs og uskyldig og så trengende. :ler: Nei fy faen. Hva med han kjekke, UNGE, spennende og FRESHE jevngamle medstudenten. Det er DE vi ser på, det er DE vi fantaserer om. Unge menn med flott utseende, som tar vare på seg selv. Du har helt rett i at menns utseendet teller mye for oss kvinner, men det virker ikke som menn over 35 tør å innse dette. Men de får jo panikk når de nærmer seg 40, begynner å trene og går berserk for å tøffe seg til birkebeinerrittet og whatnot. Alt forgjeves, tapt ungdom. Disse utdanka gubbene her inne er heldige som får lov til å skrive med oss, dette er det nærmeste de kommer unge kvinner! :ler: Så tragisk at de ikke bare kan skaffe seg normale liv og dø med litt verdighet. RIP, oldies!

Anonymkode: 477af...97f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du tuller nå? De ser ut som de er laget av plast:fnise: 

Anonymkode: 39502...157

Dette er mer virkelighetsnært:

 

https://www.google.no/search?q=sexy+older+men&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwis7a3h_bPTAhVJZCwKHR--AV4Q_AUIBygB&biw=360&bih=512#tbm=isch&q=ugly+older+men

 

:hoho:

 

Anonymkode: 477af...97f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fremstår ekstremt nedlatende. Det du skriver er akkurat det samme vi kan skrive til deg. Vi sitter heller ikke på mørke celler. Vi beskriver vår virkelighet. Vår erfaring. Hvor mange unge kvinner kjenner du? Jeg kjenner flere. I tillegg er jeg en
Jeg venter og venter på å få høre alle disse jentene som ikke vil ha medstudenten på 25 og heller 37 åringen med tynt hår og rynker.

Du og flere her må faktisk oppdatere dere. Kvinner er i dag økonomisk uavhengige av menn. Det gjør at vi i dag begynner å se mer på utseendet enn noen gang før. Kompisene mine bruker mye mer penger på skjønnhetspleie enn feks du gjør. Garantert! Vi er fra en generasjon hvor utseendet faktisk teller. Hos begge kjønn. OG når utseendet begynner å bli viktig. Da kan ikke en mann på 40 måle seg mot en på 20 feks. Det virker som flere av dere ikke klarer å takle at verden går videre og at menn mer og mer begynner å bli utsatt for samme utseendetpress som kvinner blir fra de er barn. Selv om du og enkelte andre menn misliker det intenst og forsøker å benekte det, så skjer utviklingen. Dere er bare for gamle til å se den. Snakk med menn i 20 års alderen.

Anonymkode: cbaf6...850

De som svarer frekt i slike tråder er stort sett kvinner. Om man ikke liker eldre menn så kan man vel bare skrive det istedet for å begynne å tulle med begreper som "gammelmannsæd" og lignende? 

Nei, det er faktisk noen av dere yngste som må oppdatere. Det er ikke noe nytt at menn tenker mye på utseende, det ble gjort på slutten av nittitallet også, der "groomingtrenden" ble ganske omfattende. Utseendet har telt ganske mye for begge kjønn de siste 20-30 årene eller så.

Anonymkode: d9083...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fremstår ekstremt nedlatende. Det du skriver er akkurat det samme vi kan skrive til deg. Vi sitter heller ikke på mørke celler. Vi beskriver vår virkelighet. Vår erfaring. Hvor mange unge kvinner kjenner du? Jeg kjenner flere. I tillegg er jeg en
Jeg venter og venter på å få høre alle disse jentene som ikke vil ha medstudenten på 25 og heller 37 åringen med tynt hår og rynker.

Du og flere her må faktisk oppdatere dere. Kvinner er i dag økonomisk uavhengige av menn. Det gjør at vi i dag begynner å se mer på utseendet enn noen gang før. Kompisene mine bruker mye mer penger på skjønnhetspleie enn feks du gjør. Garantert! Vi er fra en generasjon hvor utseendet faktisk teller. Hos begge kjønn. OG når utseendet begynner å bli viktig. Da kan ikke en mann på 40 måle seg mot en på 20 feks. Det virker som flere av dere ikke klarer å takle at verden går videre og at menn mer og mer begynner å bli utsatt for samme utseendetpress som kvinner blir fra de er barn. Selv om du og enkelte andre menn misliker det intenst og forsøker å benekte det, så skjer utviklingen. Dere er bare for gamle til å se den. Snakk med menn i 20 års alderen.

Anonymkode: cbaf6...850

Det er bare det at jeg ikke benekter at det finnes en del unge kvinner som ikke ønsker eldre menn, jeg påpeker bare at det er mange nok unge kvinner som velger eldre partner til at menn har en mindre negativ utvikling og stiller sterkere enn tilsvarende attraktive jevngamle kvinner - mens de tilsvarende attraktive jevngamle kvinnene i tenårene og tjueårene var langt mer omsvermet enn oss. Utseendepress har det alltid vært, og det er nådeløst, men har ikke så mye med denne problematikken å gjøre. For selv om du skulle tilhøre den gruppen kvinner som ikke liker menn som er eldre enn deg er du ikke representant for ditt kjønn, det er som sagt litt tåpelig å stikke hodet i sanden og forsøke å få det til at det vi opplever, forholdene vi har er illusjoner. Du er så intenst opptatt av å ønske deg en virkelighet der menn taper på alle fronter at du mister forståelsen for at det er en virkelighet der ute - som du ikke kan benekte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene/jentene i denne tråden lukter sur fitte lang vei😂 Nå skal jeg gå å kose meg med min yngre kjæreste, så kan dere sitte å kakkle som høns i flokk å overbevise dere selv om at dere er bra nok selv om dere begynner å gå ut på dato. Alt vi ser i denne tråden er forsvarsmekanismer og missunnelse. Blit nesten for patetisk å diskutere med så virkelighetsfjerne mennesker. God natt å kos dere ut over natten med den usaklige diskusjonen. De mennene som har draget vet det, og burde bruke tiden på å ha sex, istedet for å overbevise bittre folk om at det ikke stemmer.😉

Anonymkode: 5351d...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, deg om det. Jeg legger meg bare på nivået på de andre debattantene her inne, har sluttet å være høflig mot folk som ikke er det selv. En egenskap man får som "gammel" mann ;) 

Anonymkode: d9083...7b4

Tror nok damene her inne er mye mer på sporet av fakta hva angår kjønn, alder og attraktivitet enn mennene som svarer i tråden (meg selv ekskludert, naturligvis). Ser ingen tegn til at kvinner velger eldre menn. Da må det isåfall være noe problemer i denne kvinnens liv, noe tragisk som har hendt henne. At hun tror hun ikke kan finne noe bedre eller yngre selv. Hvilken hun i de fleste tilfeller meget vel kan.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damene/jentene i denne tråden lukter sur fitte lang vei😂 Nå skal jeg gå å kose meg med min yngre kjæreste, så kan dere sitte å kakkle som høns i flokk å overbevise dere selv om at dere er bra nok selv om dere begynner å gå ut på dato. Alt vi ser i denne tråden er forsvarsmekanismer og missunnelse. Blit nesten for patetisk å diskutere med så virkelighetsfjerne mennesker. God natt å kos dere ut over natten med den usaklige diskusjonen. De mennene som har draget vet det, og burde bruke tiden på å ha sex, istedet for å overbevise bittre folk om at det ikke stemmer.😉

Anonymkode: 5351d...6b8

Lær deg å stave, white trash lavstatus gammelmann.

Anonymkode: 477af...97f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som svarer frekt i slike tråder er stort sett kvinner. Om man ikke liker eldre menn så kan man vel bare skrive det istedet for å begynne å tulle med begreper som "gammelmannsæd" og lignende? 

Nei, det er faktisk noen av dere yngste som må oppdatere. Det er ikke noe nytt at menn tenker mye på utseende, det ble gjort på slutten av nittitallet også, der "groomingtrenden" ble ganske omfattende. Utseendet har telt ganske mye for begge kjønn de siste 20-30 årene eller så.

Anonymkode: d9083...7b4

Der er vi uenige. Jeg synes det er like mye frekt fra begge kanter. Og nei, menn tenker ikke på utseendet spesielt mye. Hvem tror du skjønnhetsindustrien tjener penger på? Det er ikke menn.

1 time siden, Cuckold skrev:

Det er bare det at jeg ikke benekter at det finnes en del unge kvinner som ikke ønsker eldre menn, jeg påpeker bare at det er mange nok unge kvinner som velger eldre partner til at menn har en mindre negativ utvikling og stiller sterkere enn tilsvarende attraktive jevngamle kvinner - mens de tilsvarende attraktive jevngamle kvinnene i tenårene og tjueårene var langt mer omsvermet enn oss. Utseendepress har det alltid vært, og det er nådeløst, men har ikke så mye med denne problematikken å gjøre. For selv om du skulle tilhøre den gruppen kvinner som ikke liker menn som er eldre enn deg er du ikke representant for ditt kjønn, det er som sagt litt tåpelig å stikke hodet i sanden og forsøke å få det til at det vi opplever, forholdene vi har er illusjoner. Du er så intenst opptatt av å ønske deg en virkelighet der menn taper på alle fronter at du mister forståelsen for at det er en virkelighet der ute - som du ikke kan benekte. 

For det første var det innlegget du siterte mitt første innlegg i denne tråden, så hvis meg gjerne hvor intenst jeg er opptatt av noe som helst. Det er det jo strengt tatt du som er som har deltatt her mer enn meg.

For det andre, det du sier her, sender jeg rett tilbake til deg - det er som sagt litt tåpelig å stikke hodet i sanden og forsøke å få det til at det vi opplever, forholdene vi har er illusjoner.
For det er det du gjør. Du benekter mine og andre kvinners erfaringer med at dine er mer ekte. Ekstremt arrogant og nedlatende. Neste gang du kommer med personangrep og nedlatende tone rapporterer jeg deg.

Anonymkode: cbaf6...850

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nimbolt skrev:

Tror nok damene her inne er mye mer på sporet av fakta hva angår kjønn, alder og attraktivitet enn mennene som svarer i tråden (meg selv ekskludert, naturligvis). Ser ingen tegn til at kvinner velger eldre menn. Da må det isåfall være noe problemer i denne kvinnens liv, noe tragisk som har hendt henne. At hun tror hun ikke kan finne noe bedre eller yngre selv. Hvilken hun i de fleste tilfeller meget vel kan.

Spør deg selv, hvor mange vet du om der mannen er 5-10 år eldre? Vi snakker ikke om menn som er 60 som er med jenter på 20 år. Er ofte snakk om en aldersforskjell på 5-10-15 år maks. Fakta er at jenter vil ha gutter som er litt eldre stort sett. Ikke men som kunne være faren deres likssom. Hvor ofte hører man ikke at jenta vil ha en litt eldre kjæreste. Hører det hele tiden. Dere sitter å dikterer at det er snakk om menn på 50 som vil ha 20 åringer...

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nimbolt skrev:

Tror nok damene her inne er mye mer på sporet av fakta hva angår kjønn, alder og attraktivitet enn mennene som svarer i tråden (meg selv ekskludert, naturligvis). Ser ingen tegn til at kvinner velger eldre menn. Da må det isåfall være noe problemer i denne kvinnens liv, noe tragisk som har hendt henne. At hun tror hun ikke kan finne noe bedre eller yngre selv. Hvilken hun i de fleste tilfeller meget vel kan.

Det får du gjerne tro, det spiller ingen rolle for meg hva du tror eller ikke. At du og andre, spesielt kvinnene her inne, ikke innser at folk er forskjellige og kan akseptere forskjellig alder på sine partnere forteller meg bare at dere sannsynligvis er relativt uerfarne. Mitt poeng er altså ikke at alle kvinner foretrekker eldre menn, for det stemmer selvsagt ikke. Men du finner de som både liker eller kan godta eldre menn også, og nei - det handler ikke alltid om at hun tror hun ikke kan finne noe bedre selv. Noen ganger klaffer det bare, enten det er kvinnen eller mannen som er eldst. 

Om du på grunnlag av uttalelser her inne eller erfaringer fra vennegjengen din ønsker å gi opp kjærligshetslivet fordi du mener ingen kvinner vil ha deg likevel - be my guest. Men det er ingen andre enn deg selv som taper på det, om ønsket ditt er å finne en kjæreste vel og merke. Om du ser for deg å være singel hele livet, så har slike tanker en tendens til å bli selvoppfyllende profetier.

Anonymkode: d9083...7b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spør deg selv, hvor mange vet du om der mannen er 5-10 år eldre? Vi snakker ikke om menn som er 60 som er med jenter på 20 år. Er ofte snakk om en aldersforskjell på 5-10-15 år maks. Fakta er at jenter vil ha gutter som er litt eldre stort sett. Ikke men som kunne være faren deres likssom. Hvor ofte hører man ikke at jenta vil ha en litt eldre kjæreste. Hører det hele tiden. Dere sitter å dikterer at det er snakk om menn på 50 som vil ha 20 åringer...

Anonymkode: 5351d...6b8

Svært få. Kjenner en håndfull der mannen er rundt 5 år eldre. Kjenner en håndfull der dama er rundt 5 år eldre. Kjenner en drøss der aldersforskjellen er 2-3 år uavhengig av hvilket kjønn. Litt eldre kjæreste er litt eldre kjæreste; 2-5 år. Ikke 5-15. Funker sjelden i lengden det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lær deg å stave, white trash lavstatus gammelmann.

Anonymkode: 477af...97f

Akkurat fylt 30, så gammel mann treffer ikke meg.. Bare forteller hva jeg observerer og opplever selv i samfunnet. Null stress å dra på byen å ha sex med ei på 20 år. Been there, done that. 10 år aldersforskjell er null problem for en mann som ser bra ut. Du ser vel ikke ut i måneskinn engang.. 

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det får du gjerne tro, det spiller ingen rolle for meg hva du tror eller ikke. At du og andre, spesielt kvinnene her inne, ikke innser at folk er forskjellige og kan akseptere forskjellig alder på sine partnere forteller meg bare at dere sannsynligvis er relativt uerfarne. Mitt poeng er altså ikke at alle kvinner foretrekker eldre menn, for det stemmer selvsagt ikke. Men du finner de som både liker eller kan godta eldre menn også, og nei - det handler ikke alltid om at hun tror hun ikke kan finne noe bedre selv. Noen ganger klaffer det bare, enten det er kvinnen eller mannen som er eldst. 

Om du på grunnlag av uttalelser her inne eller erfaringer fra vennegjengen din ønsker å gi opp kjærligshetslivet fordi du mener ingen kvinner vil ha deg likevel - be my guest. Men det er ingen andre enn deg selv som taper på det, om ønsket ditt er å finne en kjæreste vel og merke. Om du ser for deg å være singel hele livet, så har slike tanker en tendens til å bli selvoppfyllende profetier.

Anonymkode: d9083...7b4

Jeg er ikke singel om du tror det. Jeg er gift med ei dame som er 2 år yngre enn meg. Ser ikke på det som et overveldende bevis fra eget liv som understøtter myten om at kvinner foretrekker eldre menn, dog.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nimbolt skrev:

Svært få. Kjenner en håndfull der mannen er rundt 5 år eldre. Kjenner en håndfull der dama er rundt 5 år eldre. Kjenner en drøss der aldersforskjellen er 2-3 år uavhengig av hvilket kjønn. Litt eldre kjæreste er litt eldre kjæreste; 2-5 år. Ikke 5-15. Funker sjelden i lengden det.

Bullshit, du må ha svært få venner, eller være maks 18-20 år.. Er det dummeste jeg har hørt at det er få folk som er sammen der det bare er 2-3 års aldersforskjell.. Slutt å lyve så du tror det selv. Er det mulig..

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...