Gå til innhold

Kvinner tiltrekkes av eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Først påstår du at menn tenker mye mer på utseende et før, før du i forrige svar skriver at skjønnhetsindustrien ikke tjener noe på menn. Nå impliserer du at dette er viktig igjen. No offense, men når du tilsynelatende skifter mening fra innlegg til innlegg så er det vanskeligere å få tak på hva du faktisk mener. 

Selvsagt kan skjønnhetsindustrien ha noe met utseende å gjøre, mitt poeng er at man ikke må benytte skjønnhetsprodukter for å kunne fremstå som attraktiv ganske lenge. Og joda, trening (riktig sammensatt, med yoga, kondisjon, styrke, svømming etc.) bidrar også til å holde huden frisk og fin. Selvsagt kan du forbedre resultatet ytterligere med hudpleieprodukter, men veldig ofte handler dette også mye om helse, ikke bare utseende. Ser man bort fra utseendet er det faktisk lurt å holde huden frisk også, det samme med føttene. Hele kroppen bør holdes frisk, men det handler da ikke bare om utseendet. Folk har også blitt mer helsebevisste enn før. 

Anonymkode: d9083...7b4

"Kompisene mine bruker mye mer penger på skjønnhetspleie enn feks du gjør. Garantert! Vi er fra en generasjon hvor utseendet faktisk teller!"

"Og nei, menn tenker ikke på utseendet spesielt mye. Hvem tror du skjønnhetsindustrien tjener penger på? Det er ikke menn. "

"Nei, de tenker mer på det. Ikke mye, men mer enn før. Det ingenting motstridende med det."

"Menn har brydd seg om utseendet ja, men de bryr seg MER nå."

Hva er motstridene her? Jeg skriver det samme hver gang. Jeg skriver at menn bruker mer tid på utseendet sitt i dag enn før. Det var du som skrev at menn tenker spesielt mye på utseendet sitt. Det synes ikke jeg. Jeg synes de tenker mer på det, men spesielt mye? Nei.



Der får vi være uengie igjen. Jeg mener alle burde investere i gode hud og hårpleie-produkter dersom de ønsker fin hud og flott hår.

Anonymkode: cbaf6...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Nimbolt skrev:

1996? 2008? Hva med litt mer oppdatert statistikk? Ti-tyve år siden dette. Som ei av damene her inne skrev har mye endret seg etter inntog av sosiale medier og nettdating. Ble postet en link her til en undersøkelse som viste at damer foretrekker gå fem år ned enn fem år opp i alder på mannen. Hva sier du til det? 

Nei, her tror jeg du skal lese deg litt opp på samfunnstrender. Dette er tabellene som ligger ute på ssbs sider, hvis de mente dette var helt utdatert ville de vel oppdatert artikkelen eller fjernet den. Nettdating er en arena der kvinnen har nesten det samme overtak som på sexrelasjonsmarkedet, og grunnen er at dette nettopp er en arena der de mest populære av hannkjønn fikser seg sexdates.

Kvinner som ikke forstår dette og som tror de har reell sjans på alle de menn de har sjans på for en date skriver stadig bitre innlegg på KG om at menn «bare er ute etter en ting», mens virkeligheten er at de ikke har et så stort overtak som de tror, og derfor priser de seg ut av markedet. De fleste kvinner velger menn som er mellom ett og ti år eldre enn dem, og din beskrivelse av virkeligeheten har mer med enkelte kvinners meninger og ønsketenkning å gjøre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Cuckold skrev:

Det er nok ikke jeg som lever i et snevert miljø, dette viser SSBs tall:

fig-2010-10-04-02.png

Det er den som benekter aldersskjevheten på partnermarkdet som ikke kjenner forholdene i samfunnet vi lever i. 

Du har nok et forklaringsproblem:

 

— Mange av disse er såkalte henteekteskap - mellom en eldre norsk mann og en yngre kvinne fra et ikke-vestlig land - særlig Thailand, Russland eller Filippinene, sier Kristiansen. I tillegg er det en del allianser av den typen ukebladene skriver om - en rik, eldre mann som får barn med en ung kvinne.

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Prorsum skrev:

Skal liksom 9 år gammel statistikk bevise at jeg og så å si alle menneskene rundt meg tar feil? Jeg forholder meg til 2017.

De fleste rundt deg tar ikke feil, det er du og de få som benekter at det er vanlig at menn oftere er eldre enn kvinnen enn omvendt som tar feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nimbolt skrev:

Du har nok et forklaringsproblem:

 

— Mange av disse er såkalte henteekteskap - mellom en eldre norsk mann og en yngre kvinne fra et ikke-vestlig land - særlig Thailand, Russland eller Filippinene, sier Kristiansen. I tillegg er det en del allianser av den typen ukebladene skriver om - en rik, eldre mann som får barn med en ung kvinne.

 

 

Hahaha. Derfor det lukter så "menn som kommer til å rømme til Thailand om 10 år, fordi norske kvinner er så "håpløse"" av enkelte menn her inne. 

Anonymkode: ec622...ca0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du rik spiller det ingen rolle hvor gammel du er, ellers er de fleste med en mann som er like gammel eller 10+år eldre. Alle jeg kjenner stort sett er mannen uansett eldre enn jenta om det er 3 eller 10 år. Fakta er at de puler mest oppover. Case closed..

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nimbolt skrev:

Du har nok et forklaringsproblem:

 

— Mange av disse er såkalte henteekteskap - mellom en eldre norsk mann og en yngre kvinne fra et ikke-vestlig land - særlig Thailand, Russland eller Filippinene, sier Kristiansen. I tillegg er det en del allianser av den typen ukebladene skriver om - en rik, eldre mann som får barn med en ung kvinne.

 

 

At disse bidrar til statistikken er nok utvilsomt, men du ser at det likevel er forsvinnende få par der hun er eldre enn han. Så du greier nok ikke å komme fra at det er du som er satt til veggs. Og du hadde stått deg på å innrømme det. Stahet er ikke alltid et aktverdig motiv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuckold skrev:

Nei, her tror jeg du skal lese deg litt opp på samfunnstrender. Dette er tabellene som ligger ute på ssbs sider, hvis de mente dette var helt utdatert ville de vel oppdatert artikkelen eller fjernet den. Nettdating er en arena der kvinnen har nesten det samme overtak som på sexrelasjonsmarkedet, og grunnen er at dette nettopp er en arena der de mest populære av hannkjønn fikser seg sexdates.

Kvinner som ikke forstår dette og som tror de har reell sjans på alle de menn de har sjans på for en date skriver stadig bitre innlegg på KG om at menn «bare er ute etter en ting», mens virkeligheten er at de ikke har et så stort overtak som de tror, og derfor priser de seg ut av markedet. De fleste kvinner velger menn som er mellom ett og ti år eldre enn dem, og din beskrivelse av virkeligeheten har mer med enkelte kvinners meninger og ønsketenkning å gjøre. 

Jeg tror neppe du tilhører kategorien utdannet, gift mann. Du glemmer et viktig poeng, hvilket er at de kvinnene som føler seg utnyttet aldri hadde ønsket et parforhold til disse mennene som du hevder bruker nettdating for sexdates. Disse mennene setter seg selv ut på sidelinjen og ender opp som travhester mellom ulike kvinner. Ikke mye til menn, og ikke mye til livskvalitet. 

Så har man tendensen til at kvinner ønsker seg yngre partnere enn tidligere. Og tendensen til at menn som velges vekk av jevnaldrende damer er nødt til å importere damer fra utlandet. At disse damene er yngre bør ikke komme som noen overraskelse. Men det er da ikke som om disse damene velger eldre, norske menn av hjertets lyst. Eller andre kroppsdeler. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuckold skrev:

At disse bidrar til statistikken er nok utvilsomt, men du ser at det likevel er forsvinnende få par der hun er eldre enn han. Så du greier nok ikke å komme fra at det er du som er satt til veggs. Og du hadde stått deg på å innrømme det. Stahet er ikke alltid et aktverdig motiv. 

Det var i 2008. Jeg er ikke satt til veggs i 2017. 

 

— Når det gjelder ekteskapene der kvinnen er eldre enn mannen, ser det ut som disse er mer fordelt på ulike grupper.

Økende likestilling kan være en årsak denne trenden, tror Kristiansen.

— 60-tallets ideal - med at mannen helst skulle være noen år eldre enn kvinnen, var praktisk i og med han hadde forsørgeransvaret. I dag har jentene ofte mer utdannelse enn mannen, hun tjener egne penger og det økonomiske spiller mindre rolle. Kvinner trenger ikke gifte seg med en mann som er mer etablert. Med nye generasjoner følger også litt opprør mot gamle normer, sier Kristiansen.

 

Blir interessant å se nyere statistikk. Tror neppe oppegående unge norske kvinner idag går for eldre norske menn. Det vil være svært uklokt på så mange måter. Men sier meg enig med damene her inne i at enkelte illusjoner må vi menn få lov til å ha. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med alle trådene der jenter sier at eldre menn er bedre i senga, og mere opptatt av å  tilfredsstille jenta osv? Er bare å ta en kjappt søk i trådene her, så finner dere flust av tråder om dette. Men nå er vi i benektelsesfasen av fakta, så derfor blir det usaklig å fortsette diskusjonen.. 

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Prorsum skrev:

Skal liksom 9 år gammel statistikk bevise at jeg og så å si alle menneskene rundt meg tar feil? Jeg forholder meg til 2017.

Nå er det jo to samples, fra 1966 og 2008, altså med 42 års forskjell mellom. Jeg tviler på at du ser en utvikling som peker på at kvinnen i flere tilfeller er eldre enn manne innefor de ulike aldersforskjellssegmentene på 9 år. Utelukker ikke at det kan skje, men det er nok mange på forumet her som ikke lever lenger når det eventuelt skjer. 

Anonymkode: d9083...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nimbolt skrev:

Jeg tror neppe du tilhører kategorien utdannet, gift mann. Du glemmer et viktig poeng, hvilket er at de kvinnene som føler seg utnyttet aldri hadde ønsket et parforhold til disse mennene som du hevder bruker nettdating for sexdates. Disse mennene setter seg selv ut på sidelinjen og ender opp som travhester mellom ulike kvinner. Ikke mye til menn, og ikke mye til livskvalitet. 

Så har man tendensen til at kvinner ønsker seg yngre partnere enn tidligere. Og tendensen til at menn som velges vekk av jevnaldrende damer er nødt til å importere damer fra utlandet. At disse damene er yngre bør ikke komme som noen overraskelse. Men det er da ikke som om disse damene velger eldre, norske menn av hjertets lyst. Eller andre kroppsdeler. 

Så nå er vi over på person? ;-) Hva er grunnen til at du tror jeg ikke tilhører kategorien utdannet gift mann?

At menn som er attraktive nok til å bruke nettdating for å fikse seg sexdates skulle velges bort er nok et eksempel på uvitenskapelig tankegang og ren ønsketenkning, det er ingen grunn til at menn ikke både kan ha sex med mange som de ikke anser aktuelle kjæresteemner og likevel finne seg en kvinne når den rette dukker opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nimbolt skrev:

Det var i 2008. Jeg er ikke satt til veggs i 2017. 

 

— Når det gjelder ekteskapene der kvinnen er eldre enn mannen, ser det ut som disse er mer fordelt på ulike grupper.

Økende likestilling kan være en årsak denne trenden, tror Kristiansen.

— 60-tallets ideal - med at mannen helst skulle være noen år eldre enn kvinnen, var praktisk i og med han hadde forsørgeransvaret. I dag har jentene ofte mer utdannelse enn mannen, hun tjener egne penger og det økonomiske spiller mindre rolle. Kvinner trenger ikke gifte seg med en mann som er mer etablert. Med nye generasjoner følger også litt opprør mot gamle normer, sier Kristiansen.

 

Blir interessant å se nyere statistikk. Tror neppe oppegående unge norske kvinner idag går for eldre norske menn. Det vil være svært uklokt på så mange måter. Men sier meg enig med damene her inne i at enkelte illusjoner må vi menn få lov til å ha. 

Som skrevet i forrige innlegg (idet jeg siterte en annen bruker) tviler jeg på at du ser at kvinner som oftest er eldst i en undersøkelse som er 9 år nyere. Det er en økende trend for at også kvinner søkere nyere partnere ja, men man leser ganske enkelt fra tabellen at den sannsynligvis ikke er sterk nok til at kvinner er eldst i flertall av alle par som danner i en nyere undersøkelse (nå 9 år etter), med utgangspunkt i at det er ganske lang tid mellom samplingsperiodene (hele 42 år). 

Anonymkode: d9083...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Nimbolt skrev:

Det var i 2008. Jeg er ikke satt til veggs i 2017. 

 

— Når det gjelder ekteskapene der kvinnen er eldre enn mannen, ser det ut som disse er mer fordelt på ulike grupper.

Økende likestilling kan være en årsak denne trenden, tror Kristiansen.

— 60-tallets ideal - med at mannen helst skulle være noen år eldre enn kvinnen, var praktisk i og med han hadde forsørgeransvaret. I dag har jentene ofte mer utdannelse enn mannen, hun tjener egne penger og det økonomiske spiller mindre rolle. Kvinner trenger ikke gifte seg med en mann som er mer etablert. Med nye generasjoner følger også litt opprør mot gamle normer, sier Kristiansen.

 

Blir interessant å se nyere statistikk. Tror neppe oppegående unge norske kvinner idag går for eldre norske menn. Det vil være svært uklokt på så mange måter. Men sier meg enig med damene her inne i at enkelte illusjoner må vi menn få lov til å ha. 

Du tror, men SSBs statistikk er veldig tydelig over lange perioder, det er nok ikke spesielt sannsynlig at trenden vi ser er helt nullet ut og snudd på de siste 8 år. (Siden dette ble lagt ut i 2009-2010)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuckold skrev:

Så nå er vi over på person? ;-) Hva er grunnen til at du tror jeg ikke tilhører kategorien utdannet gift mann?

At menn som er attraktive nok til å bruke nettdating for å fikse seg sexdates skulle velges bort er nok et eksempel på uvitenskapelig tankegang og ren ønsketenkning, det er ingen grunn til at menn ikke både kan ha sex med mange som de ikke anser aktuelle kjæresteemner og likevel finne seg en kvinne når den rette dukker opp. 

Du virker overivrig etter å fremme ditt syn om at yngre kvinner foretrekker eldre menn. Det slår meg ikke som noe som er typisk for en godt gift normaltfungerende mann. 

Menn som lever et liv hvor de utnytter kvinner i stor stil er ofte ikke egnet som partnere eller familiefedre. Det er veldig lite sannsynlig at en mann som finner glede av stadig nye seksualpartnere plutselig skal ønske slå seg til ro. Dette handler mer om personlighetsforstyrrelser enn noe annet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Kompisene mine bruker mye mer penger på skjønnhetspleie enn feks du gjør. Garantert! Vi er fra en generasjon hvor utseendet faktisk teller!"

"Og nei, menn tenker ikke på utseendet spesielt mye. Hvem tror du skjønnhetsindustrien tjener penger på? Det er ikke menn. "

"Nei, de tenker mer på det. Ikke mye, men mer enn før. Det ingenting motstridende med det."

"Menn har brydd seg om utseendet ja, men de bryr seg MER nå."

Hva er motstridene her? Jeg skriver det samme hver gang. Jeg skriver at menn bruker mer tid på utseendet sitt i dag enn før. Det var du som skrev at menn tenker spesielt mye på utseendet sitt. Det synes ikke jeg. Jeg synes de tenker mer på det, men spesielt mye? Nei.



Der får vi være uengie igjen. Jeg mener alle burde investere i gode hud og hårpleie-produkter dersom de ønsker fin hud og flott hår.

Anonymkode: cbaf6...850

Hvorfor skulle kompisene dine bruke mye mer penger på skønnhetspleie (første paragraf) om menn ikke tenker på utseendet spesielt mye (paragraf 2)? Så jo, det er ganske enkelt å lese dette som en motstridende mening. 

Men greit nok, vi kan være enige om å være uenige. Mitt poeng var i grunnen bare at denne trenden på ingen måte er noe nytt, den har pågått lenge. Og bare for å sette det litt på spissen, også tidligere historien i andre enn vestlige kulturer der menn bla. brukte sminke. 

Men ja, fin hud og flott hår er bra. Men det igjen handler også om å være sunn, ikke bare utseende. 

Anonymkode: d9083...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Cuckold skrev:

Du tror, men SSBs statistikk er veldig tydelig over lange perioder, det er nok ikke spesielt sannsynlig at trenden vi ser er helt nullet ut og snudd på de siste 8 år. (Siden dette ble lagt ut i 2009-2010)

Nettopp, du er faktisk den eneste som har kommet med noe substansielt i denne tråden. Kudos til det. Det var for øvrig mitt poeng også, for trekker du en trendkurve gjennom disse to samples, som faktisk er hele 42 år mellom, så vil enhver oppegående person med et noenlunde edruelig forhold til statistikk se at trenden der kvinner søker yngre partnere ikke har vært sterk nok til at dette skulle kunne vært snudd på hodet nå 9 år etter (for det var jo 42 år mellom de to første samples). 

Anonymkode: d9083...7b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuckold skrev:

Du tror, men SSBs statistikk er veldig tydelig over lange perioder, det er nok ikke spesielt sannsynlig at trenden vi ser er helt nullet ut og snudd på de siste 8 år. (Siden dette ble lagt ut i 2009-2010)

Du må nok lese grunnlaget for statistikken din litt bedre, det gir litt perspektiv;

 

Eldre enn mannen

I 2008 har dette bildet endret seg vesentlig. Spredningen i aldersforskjell har økt betraktelig. Vi ser flere ekteskapsinngåelser der aldersforskjellen er relativt stor, samtidig som andelene med typiske eller tradisjonelle aldersforskjeller i mannens favør (mannen to til fem år eldre) er kraftig redusert.

Andelen ekteskapsinngåelser hvor mannen var mer enn ni år eldre enn kvinnen, er den gruppen som har økt mest; andelen slike ekteskap er nesten doblet. Ellers er den systematiske økningen i ekteskapsinngåelser der kvinnen var eldre enn mannen, det mest iøynefallende. I 1966 utgjorde disse 14 prosent av ekteskapene, i 2008 var kvinnen eldre enn mannen i hvert femte ekteskap som ble inngått. Og relativt sett har økningen vært størst for gruppen hvor kvinnen er fire år eldre eller mer; denne gruppen har økt fra 3 til nesten 7 prosent.

Mange årsaker

Denne endringen i retning av større aldersforskjeller mellom menn og kvinner skyldes flere forhold. Blant annet inngås nå flere og flere ekteskap av menn og/eller kvinner som har vært gift tidligere. I 2008 var denne andelen vel 30 prosent, sammenliknet med bare vel 10 prosent på 1950-tallet.

De tidligere gifte er eldre, og dette er en av grunnene til at alderen ved ekteskapsinngåelsen har økt. Med økende alder blir så å si aldersforskjellene «mindre» (de får mindre betydning), samtidig som antallet «tilgjengelige» partnere blir færre etter hvert som stadig flere av ens jevnaldrende allerede er gift. Dermed må mange - både menn og kvinner - gifte seg med langt yngre partnere.

Mange ville kanskje tro at de ugifte samboende er mer utradisjonelle også med hensyn til aldersforskjellen. Men ugifte samboere er forbausende like ekteparene når det gjelder aldersforskjellen - med ett unntak: Andelen bestående samliv hvor mannen er mer enn ni år eldre enn kvinnen, er langt lavere. Og siden svært mange av dem som gifter seg, jo har vært samboende en kortere eller lengre periode, er det ikke overraskende at aldersstrukturen er omtrent den samme.

Mer familieinnvandring

En annen faktor som har bidratt til at mannen nå oftere er svært mye eldre enn kvinnen, er økt familieinnvandring og et økende antall såkalte henteekteskap. Globalisering og internasjonal mobilitet har etter hvert forplantet seg til det norske ekteskapsmarkedet, og i stadig flere ekteskap har én eller begge partene innvandrerbakgrunn. I 2008 var 12 prosent av ekteskapsinngåelsene mellom to innvandrere eller to norskfødte med innvandrerforeldre, mens 6 prosent var mellom en kvinne uten innvandrerbakgrunn og en mann med innvandrerbakgrunn. I alt 13 prosent var mellom en mann uten innvandrerbakgrunn og en kvinne med innvandrerbakgrunn.

Særlig denne siste gruppen har økt kraftig de siste årene, og flertallet av mennene gifter seg med kvinner fra Thailand, Russland og Filippinene. Disse kvinnene er ofte svært mye yngre enn sine ektefeller. Mens andelen ekteskap hvor mannen var seks år eldre eller mer i ekteskap mellom to uten innvandrerbakgrunn var vel 20 prosent, var denne andelen nesten 60 prosent i ekteskap mellom menn uten innvandrerbakgrunn og kvinner med innvandrerbakgrunn. Også i den økende andelen ekteskap mellom personer med innvandrerbakgrunn er mannen oftere langt eldre.

 

Det er alt i alt veldig lite som tyder på at statistikken fra 2008 reflekterer noe som helst av ditt syn om at yngre kvinner har en preferanse for eldre menn. Det er fremmedkulturelle og samlivsmessige årsaker til at en gruppe yngre kvinner ender opp med eldre menn. Ikke den seksuelle preferansen. Mistenker heller at der det handler om seksuell preferanse finner man økt tendens til ekteskap mellom kvinner og yngre menn. 

 

Men nå roper kona på meg fra soverommet. Jeg er heldig som har ei! Og hun er norsk og bare to år yngre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle kompisene dine bruke mye mer penger på skønnhetspleie (første paragraf) om menn ikke tenker på utseendet spesielt mye (paragraf 2)? Så jo, det er ganske enkelt å lese dette som en motstridende mening. 

Men greit nok, vi kan være enige om å være uenige. Mitt poeng var i grunnen bare at denne trenden på ingen måte er noe nytt, den har pågått lenge. Og bare for å sette det litt på spissen, også tidligere historien i andre enn vestlige kulturer der menn bla. brukte sminke. 

Men ja, fin hud og flott hår er bra. Men det igjen handler også om å være sunn, ikke bare utseende. 

Anonymkode: d9083...7b4

Fordi de tenker mer på det. Derfor har de begynt å kjøpe litt, fordi de faktisk tenker mer og ikke bare trener slik du foreslår. De er jo ikke i nærheten av oss kvinner. For meg tenker kvinner generelt spesielt mye på utseendet. Hvis menn som gidder å kjøpte to hudkremer tenker mye, hva gjør kvinner da? Som har serum, oljer, trener, går på dietter, 5 ulike body lotions, 6 ulike hårkurer...
Finner ingenting av det motstridende.

Anonymkode: cbaf6...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nimbolt skrev:

Du virker overivrig etter å fremme ditt syn om at yngre kvinner foretrekker eldre menn. Det slår meg ikke som noe som er typisk for en godt gift normaltfungerende mann. 

Menn som lever et liv hvor de utnytter kvinner i stor stil er ofte ikke egnet som partnere eller familiefedre. Det er veldig lite sannsynlig at en mann som finner glede av stadig nye seksualpartnere plutselig skal ønske slå seg til ro. Dette handler mer om personlighetsforstyrrelser enn noe annet. 

Dette vidner jo om at du har på deg svært spesielle briller. Jeg ble først med i tråden i dag, og det som fikk meg til å engasjere meg var alle de krakilske kvinnene som virker overivrige etter å benekte at menn kan oppleve at de har sjans på yngre kvinner. I motsetning til deg og disse benekter jeg ikke at det finnes variasjon, at det også finnes mange kvinner som foretrekker jevnaldrende, eller til og med hater og avskyr menn som er eldre enn dem, jeg nøyer meg med å påpeke fakta, at menn ofte opplever at man ikke taper seg så raskt som man kanskje kunne frykte og at det er ganske mange kvinner som finner menn som er 10 år eldre ganske attraktive.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...