AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #201 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er mer virkelighetsnært: https://www.google.no/search?q=sexy+older+men&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwis7a3h_bPTAhVJZCwKHR--AV4Q_AUIBygB&biw=360&bih=512#tbm=isch&q=ugly+older+men Anonymkode: 477af...97f Kanskje ikke så ille da, men hadde de nå enda tatt noen menn som er attraktive i det minste. Trond Espen Seim f.eks. Tviler på han trekker 20 åringer akkurat, selv om han fortsatt er pen, for 45 å være..Men kona er 40 så han virker jo hakket mer normal en mennene i tråden uansett, til tross for pen-gen-fordelen sin. Anonymkode: 39502...157
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #202 Skrevet 20. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er vi uenige. Jeg synes det er like mye frekt fra begge kanter. Og nei, menn tenker ikke på utseendet spesielt mye. Hvem tror du skjønnhetsindustrien tjener penger på? Det er ikke menn. Anonymkode: cbaf6...850 Greit nok, slike debatter har vel en tendens til å bli litt for overopphetede. Tenker ikke menn mye på utseendet? Var det ikke du som påstod at menn nå tenker på utseendet mer enn noensinne? I så fall motsier du jo deg selv her. Neida, det er ikke nødvendigvis menn skjønnhetsindustrien tjener penger på, men man må ikke gjøre seg avhengig av denne for å fremstå som attraktiv (man kan f. eks. trene, gjøre ordinær grooming, noe som ikke nødvendigvis fordrer bruk av skjønnhetsprodukter, sørge for at håret ser bra ut osv.), noe som altså har vært viktig for menn også i flere tiår allerede. Det er ikke noe nytt, slik du fremstilte det som i forrige innlegg (Gitt at du er brukeren som skrev det innlegget selvsagt.) Anonymkode: d9083...7b4
Cuckold Skrevet 20. april 2017 #203 Skrevet 20. april 2017 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det første var det innlegget du siterte mitt første innlegg i denne tråden, så hvis meg gjerne hvor intenst jeg er opptatt av noe som helst. Det er det jo strengt tatt du som er som har deltatt her mer enn meg. For det andre, det du sier her, sender jeg rett tilbake til deg - det er som sagt litt tåpelig å stikke hodet i sanden og forsøke å få det til at det vi opplever, forholdene vi har er illusjoner. For det er det du gjør. Du benekter mine og andre kvinners erfaringer med at dine er mer ekte. Ekstremt arrogant og nedlatende. Neste gang du kommer med personangrep og nedlatende tone rapporterer jeg deg. Anonymkode: cbaf6...850 Bare å rapportere i vei, det vidner om mangel på grunnleggende forståelse av hva argumentasjon går ut på når du kaller dette personangrep. Jeg skriver at jeg ikke benekter at det finnes unge kvinner som har et intenst hat mot menn som er noen år eldre, men jeg påpeker samtidig at dere heldigvis ikke utgjør noen stor og merkbar gruppe ute i den virkelige verden, og når dere ønsker å benekte at mange unge kvinner finner seg menn som er en god del eldre enn dem slik at det bidrar til at menn - som tidlig i livet var langt mindre populære enn tilsvarende attraktive jevngamle kvinner - senere i livet har flere å velge blant, er det et forsøk på stikke hodet i sanden og benekte virkeligheten. Fordi dere ikke liker den. Endret 20. april 2017 av Cuckold 2
Nimbolt Skrevet 20. april 2017 #204 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bullshit, du må ha svært få venner, eller være maks 18-20 år.. Er det dummeste jeg har hørt at det er få folk som er sammen der det bare er 2-3 års aldersforskjell.. Slutt å lyve så du tror det selv. Er det mulig.. Anonymkode: 5351d...6b8 Så så. Men tror du misforstod svaret mitt. Jeg kjenne rikke få, men veldig MANGE, par der aldersforskjellen kun er et par-tre år. Det er helt normalt i min aldersgruppe (40+) og enda mer normalt hos de yngre. For foreldregenerasjonen igjen var det mer vanlig med større aldersforskjell. Men tidene endrer seg. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #205 Skrevet 20. april 2017 3 minutter siden, Nimbolt skrev: Jeg er ikke singel om du tror det. Jeg er gift med ei dame som er 2 år yngre enn meg. Ser ikke på det som et overveldende bevis fra eget liv som understøtter myten om at kvinner foretrekker eldre menn, dog. Vel, i så fall er det vel temmelig dramatisk å trekke frem at "slaget er tapt for oss menn" og lignende? Det kan jo fint tolkes til at du er singel. Det er heller ingen av oss som har deltatt i den siste delen av tråden som påstår at alle kvinner like eldre menn. Men de finnes, og det er en del av dem også. Og atter andre kvinner bryr seg ikke så mye om alder innen rimelighetens grenser (da ser jeg altså bort fra forhold der det er 20+ aldersforskjell, selv om det finnes enkelte av de også). Anonymkode: d9083...7b4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #206 Skrevet 20. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 33 år, og har aldri sett bedre ut, eller hatt mere tilgang på damer, så ingen klaging her. Og hvis ikke eldre menn er kjekke, skal du pule 18 åringer resten av ditt liv? Om noen år har strekkmerkene og celulittene og tyngdekraften gjort sitt, så da blir du byttet ut. Så du kan jo kose deg enn så lenge Anonymkode: 5351d...6b8 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat fylt 30, så gammel mann treffer ikke meg.. Bare forteller hva jeg observerer og opplever selv i samfunnet. Null stress å dra på byen å ha sex med ei på 20 år. Been there, done that. 10 år aldersforskjell er null problem for en mann som ser bra ut. Du ser vel ikke ut i måneskinn engang.. Anonymkode: 5351d...6b8 Anonymkode: 43e7e...862 5
Nimbolt Skrevet 20. april 2017 #207 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, Cuckold skrev: Bare å rapportere i vei, det vidner om mangel på grunnleggende forståelse av hva argumentasjon går ut på når du kaller dette personangrep. Jeg skriver at jeg ikke benekter at det finner unge kvinner som har et intenst hat mot menn som er noen år eldre, men jeg påpeker samtidig at dere heldigvis ikke utgjør noen stor og merkbar gruppe ute i den virkelige verden, og når dere ønsker å benekte at mange unge kvinner finner seg menn som er en god del eldre enn dem slik at det bidrar til at menn - som tidlig i livet var langt mindre populære enn tilsvarende attraktive jevngamle kvinner - senere i livet har flere å velge blant, er det et forsøk på stikke hodet i sanden og benekte virkeligheten. Fordi dere ikke liker den. Dette er ønsketenkning fra en liten gruppe menn. Er man populær og attraktiv som ung mann så ender man opp med jevnaldrende kvinner. Er man lite attraktiv som ung mann er man neppe attraktiv hos damene når man blir eldre. De "mange unge kvinnene" du snakker om tilhører nok landet for ønsketenkning eller utgjør ikke så mange som du vil ha det til. Det finnes en liten, marginalisert gruppe vanskeligstilte unge kvinner som søker seg til eldre menn. Men ikke pga kjærlighet eller tiltrekning. Det vet også du. 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #208 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, Nimbolt skrev: Så så. Men tror du misforstod svaret mitt. Jeg kjenne rikke få, men veldig MANGE, par der aldersforskjellen kun er et par-tre år. Det er helt normalt i min aldersgruppe (40+) og enda mer normalt hos de yngre. For foreldregenerasjonen igjen var det mer vanlig med større aldersforskjell. Men tidene endrer seg. At det er FLEST par med 0-3 års aldersforskjell er jo ganske vanlig, men dette handler da ikke nødvendigvis om hva man potensielt syntes er attraktivt, men om at man som regel treffes på felles arenaer med jevnaldrende. Folk i tyveårene for eksempel, studerer gjerne, og det er jo flest av jevnaldrende studenter, så det er ikke veldig overraskende at majoriteten finner seg noen på nesten samme alder. Anonymkode: d9083...7b4 3
Cuckold Skrevet 20. april 2017 #209 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, Nimbolt skrev: Dette er ønsketenkning fra en liten gruppe menn. Er man populær og attraktiv som ung mann så ender man opp med jevnaldrende kvinner. Er man lite attraktiv som ung mann er man neppe attraktiv hos damene når man blir eldre. De "mange unge kvinnene" du snakker om tilhører nok landet for ønsketenkning eller utgjør ikke så mange som du vil ha det til. Det finnes en liten, marginalisert gruppe vanskeligstilte unge kvinner som søker seg til eldre menn. Men ikke pga kjærlighet eller tiltrekning. Det vet også du. Dette tror du ikke på selv. Eller du lever langt ute på bygda der det er stor mannsoverskudd og mange single menn, der kvinnene derfor kan velge og vrake. Jeg har levd i storbyen hele mitt liv og har problemer med å ta deg på alvor. 2
Nimbolt Skrevet 20. april 2017 #210 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, i så fall er det vel temmelig dramatisk å trekke frem at "slaget er tapt for oss menn" og lignende? Det kan jo fint tolkes til at du er singel. Det er heller ingen av oss som har deltatt i den siste delen av tråden som påstår at alle kvinner like eldre menn. Men de finnes, og det er en del av dem også. Og atter andre kvinner bryr seg ikke så mye om alder innen rimelighetens grenser (da ser jeg altså bort fra forhold der det er 20+ aldersforskjell, selv om det finnes enkelte av de også). Anonymkode: d9083...7b4 Slaget er tapt for godt voksne menn som lever i håpet om å få napp hos yngre damer. Synes ikke det er så dramatisk. Idag finnes det nok flere eldre damer som liker litt yngre menn enn det finnes unge damer som virkelig liker eldre menn. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #211 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, Nimbolt skrev: Dette er ønsketenkning fra en liten gruppe menn. Er man populær og attraktiv som ung mann så ender man opp med jevnaldrende kvinner. Er man lite attraktiv som ung mann er man neppe attraktiv hos damene når man blir eldre. De "mange unge kvinnene" du snakker om tilhører nok landet for ønsketenkning eller utgjør ikke så mange som du vil ha det til. Det finnes en liten, marginalisert gruppe vanskeligstilte unge kvinner som søker seg til eldre menn. Men ikke pga kjærlighet eller tiltrekning. Det vet også du. Det er nok ingen ønsketenkning, det vet du nok godt. Det du skriver der handler om noe helt annet, en mann som aldri blir ansett som attraktivt vil selvsagt slite mer, men det er jo da uavhengig av alder. Anonymkode: d9083...7b4
Nimbolt Skrevet 20. april 2017 #212 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At det er FLEST par med 0-3 års aldersforskjell er jo ganske vanlig, men dette handler da ikke nødvendigvis om hva man potensielt syntes er attraktivt, men om at man som regel treffes på felles arenaer med jevnaldrende. Folk i tyveårene for eksempel, studerer gjerne, og det er jo flest av jevnaldrende studenter, så det er ikke veldig overraskende at majoriteten finner seg noen på nesten samme alder. Anonymkode: d9083...7b4 Det er heller ikke overraskende at både menn og kvinner finner det mest attraktivt med en jevngammel partner. Jeg ble ikke slått i bakken når kona mi fortalte meg nettopp at hun ikke synes menn i femtiåra er spennende. 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #213 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Greit nok, slike debatter har vel en tendens til å bli litt for overopphetede. Tenker ikke menn mye på utseendet? Var det ikke du som påstod at menn nå tenker på utseendet mer enn noensinne? I så fall motsier du jo deg selv her. Neida, det er ikke nødvendigvis menn skjønnhetsindustrien tjener penger på, men man må ikke gjøre seg avhengig av denne for å fremstå som attraktiv (man kan f. eks. trene, gjøre ordinær grooming, noe som ikke nødvendigvis fordrer bruk av skjønnhetsprodukter, sørge for at håret ser bra ut osv.), noe som altså har vært viktig for menn også i flere tiår allerede. Det er ikke noe nytt, slik du fremstilte det som i forrige innlegg (Gitt at du er brukeren som skrev det innlegget selvsagt.) Anonymkode: d9083...7b4 Nei, de tenker mer på det. Ikke mye, men mer enn før. Det ingenting motstridende med det. Skjønnhetsindustrien har absolutt noe med utseendet å gjøre. Det er jo her dere menn failer fatalt og hvorfor kompiser spør oss jenter om tips til hud og hår, og ikke dere menn. Du får ikke vekk rynker eller mister mindre hår av å bare trene. Menn har brydd seg om utseendet ja, men de bryr seg MER nå. Jeg har to venninner som jobber som fotterapeut og hudpleier. De opplever mer pågang fra menn nå enn før. 1 time siden, Cuckold skrev: Bare å rapportere i vei, det vidner om mangel på grunnleggende forståelse av hva argumentasjon går ut på når du kaller dette personangrep. Jeg skriver at jeg ikke benekter at det finner unge kvinner som har et intenst hat mot menn som er noen år eldre, men jeg påpeker samtidig at dere heldigvis ikke utgjør noen stor og merkbar gruppe ute i den virkelige verden, og når dere ønsker å benekte at mange unge kvinner finner seg menn som er en god del eldre enn dem slik at det bidrar til at menn - som tidlig i livet var langt mindre populære enn tilsvarende attraktive jevngamle kvinner - senere i livet har flere å velge blant, er det et forsøk på stikke hodet i sanden og benekte virkeligheten. Fordi dere ikke liker den. Igjen prøver du å latterliggjøre. Jeg har inget intenst hat mot eldre menn. Jeg har heller aldri benektet at det finnes yngre kvinner som liker eldre menn. Så nå lyver du. I tillegg kommer du med personangrep om at jeg mangler grunnleggende forståelse av hva argumentasjon går ut på. Det er kun du som ikke klarer å holde deg saklig her. Det er kun du som kommer med personangrep, forsøk på å latterliggjøre og er nedlatende, og når man begynner med dette har man allerede tapt diskusjonen. Rapportert. Anonymkode: cbaf6...850 2
Nimbolt Skrevet 20. april 2017 #214 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er nok ingen ønsketenkning, det vet du nok godt. Det du skriver der handler om noe helt annet, en mann som aldri blir ansett som attraktivt vil selvsagt slite mer, men det er jo da uavhengig av alder. Anonymkode: d9083...7b4 En middels attraktiv mann som ung blir ikke mer attraktiv kun fordi han blir eldre. Det fungerer ikke slik i dag når damene dominerer innen utdanning og yrkesliv. En gammel kropp er og blir en gammel kropp Tro du meg, damene skyr slikt som pesten. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #215 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, Cuckold skrev: Dette tror du ikke på selv. Eller du lever langt ute på bygda der det er stor mannsoverskudd og mange single menn, der kvinnene derfor kan velge og vrake. Jeg har levd i storbyen hele mitt liv og har problemer med å ta deg på alvor. Så du mener at det er helt kjempemessig for deg at du får en yngre kvinne bare fordi hun ikke har andre alternativer? Høres ut som True Love Blir ikke noe ferie på deg da, i fall hun ser en singel yngre mann på flyplassen! FØR dere drar. Anonymkode: 39502...157 4
Nimbolt Skrevet 20. april 2017 #216 Skrevet 20. april 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke så ille da, men hadde de nå enda tatt noen menn som er attraktive i det minste. Trond Espen Seim f.eks. Tviler på han trekker 20 åringer akkurat, selv om han fortsatt er pen, for 45 å være..Men kona er 40 så han virker jo hakket mer normal en mennene i tråden uansett, til tross for pen-gen-fordelen sin. Anonymkode: 39502...157 Det å være kjekk ekskluderer da ikke det å være normal? Liker ikke å tro det selv iallefall. Hilsen voksen mann med kone på samme alder 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #217 Skrevet 20. april 2017 3 minutter siden, Nimbolt skrev: Slaget er tapt for godt voksne menn som lever i håpet om å få napp hos yngre damer. Synes ikke det er så dramatisk. Idag finnes det nok flere eldre damer som liker litt yngre menn enn det finnes unge damer som virkelig liker eldre menn. Mine tilsvar til disse kommentarene er basert på det du skrev innledningsvis om dette, altså "Det er nok på tide at vi menn innser at slaget er tapt. Ingen vil ha oss. Aller minst de unge damene. Mange menn sliter med å svelge dette, og det ser man enkelte eksempler på her i tråden. " Altså et utsagn som lett kan tolkes til at du omfattet mer enn bare unge kvinner (Du skrev tross alt "Ingen vil ha oss"), men nå forandrer du jo på betydningen av det man svarer på, så da er det naturligvis ikke så lett å skrive korrekte tilsvar. Men nei, det er ikke nødvendigvis så dramatisk, for det er faktisk ikke slik at oppegående godt voksne menn ser etter yngre kvinner spesifikt. De fleste menn jeg kjenner som er eldre enn meg selv søker faktisk blant jevnaldrende, men hvis det først skulle klaffe med en som er yngre så vil de ikke nødvendigvis avvise henne på grunn av alder hvis hun er interessert. Anonymkode: d9083...7b4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #218 Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, de tenker mer på det. Ikke mye, men mer enn før. Det ingenting motstridende med det. Skjønnhetsindustrien har absolutt noe med utseendet å gjøre. Det er jo her dere menn failer fatalt og hvorfor kompiser spør oss jenter om tips til hud og hår, og ikke dere menn. Du får ikke vekk rynker eller mister mindre hår av å bare trene. Menn har brydd seg om utseendet ja, men de bryr seg MER nå. Jeg har to venninner som jobber som fotterapeut og hudpleier. De opplever mer pågang fra menn nå enn før. Igjen prøver du å latterliggjøre. Jeg har inget intenst hat mot eldre menn. Jeg har heller aldri benektet at det finnes yngre kvinner som liker eldre menn. Så nå lyver du. I tillegg kommer du med personangrep om at jeg mangler grunnleggende forståelse av hva argumentasjon går ut på. Det er kun du som ikke klarer å holde deg saklig her. Det er kun du som kommer med personangrep, forsøk på å latterliggjøre og er nedlatende, og når man begynner med dette har man allerede tapt diskusjonen. Rapportert. Anonymkode: cbaf6...850 Cry me a river.. Cuckold har kun argumentert saklig i motsetning til deg.. At det er mulig å ha sånne vranforestillinger. Du leser eller forstår det du vil forstå, og overser fakta og realitet.. Rapportert tilbake! Anonymkode: 5351d...6b8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #219 Skrevet 20. april 2017 5 minutter siden, Nimbolt skrev: Det er heller ikke overraskende at både menn og kvinner finner det mest attraktivt med en jevngammel partner. Jeg ble ikke slått i bakken når kona mi fortalte meg nettopp at hun ikke synes menn i femtiåra er spennende. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men på min alder ville noen i femtiårene havnet i 20+ aldersforskjell kategorien, altså det jeg definerte utenfor "rimelighetens grenser". Jeg siktet mer til aldersforskjell 5-10 år mellom noen i midten av tyveårene som er samme med noen i tredveårene for eksempel. Anonymkode: d9083...7b4
Cuckold Skrevet 20. april 2017 #220 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, de tenker mer på det. Ikke mye, men mer enn før. Det ingenting motstridende med det. Skjønnhetsindustrien har absolutt noe med utseendet å gjøre. Det er jo her dere menn failer fatalt og hvorfor kompiser spør oss jenter om tips til hud og hår, og ikke dere menn. Du får ikke vekk rynker eller mister mindre hår av å bare trene. Menn har brydd seg om utseendet ja, men de bryr seg MER nå. Jeg har to venninner som jobber som fotterapeut og hudpleier. De opplever mer pågang fra menn nå enn før. Igjen prøver du å latterliggjøre. Jeg har inget intenst hat mot eldre menn. Jeg har heller aldri benektet at det finnes yngre kvinner som liker eldre menn. Så nå lyver du. I tillegg kommer du med personangrep om at jeg mangler grunnleggende forståelse av hva argumentasjon går ut på. Det er kun du som ikke klarer å holde deg saklig her. Det er kun du som kommer med personangrep, forsøk på å latterliggjøre og er nedlatende, og når man begynner med dette har man allerede tapt diskusjonen. Rapportert. Anonymkode: cbaf6...850 Nok en gang avslører du at du ikke har forståelse for hva saklig argumentasjon går ut på. Jeg mener fortsatt at det er tåpelig å forsøke å benekte at mannen tidlig i livet lider under at mange kvinner velger kjæreste oppover i alder, mens man har fordel av dette senere i livet. Dette er en virkelighet alle menn opplever både ulempen og fordele ved. For oss kommer ulempen først, så fordelen, for kvinnene er det omvendt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå