Gå til innhold

Kvinner tiltrekkes av eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke denne voldsomme diskusjonen rundt sædkvalitet, men dere om det.

Selv så er jeg ikke interessert i ONS eller FF forhold, og tenker derfor om jeg ville vært i et forhold med en eldre mann. Her ville nok svaret blitt nei, det er ikke tiltrekkende for meg, og ikke noe jeg tror vil være aktuelt for min del. Det er seks år mellom mine foreldre (pappa er eldst), og det tenker jeg er en grei maksgrense. Det blir nemlig mer merkbart jo eldre man blir, og det er kjekt ikke å bli stuck med en gammal gubbe når man selv fortsatt er ung. 

Det hører med til historien at jeg falt for en mann som var 15 år eldre enn meg (eg var 26 og han var 42), så jeg har tenkt en del på dette. For meg var det aldersforskjellen som var det største hinderet for at det skulle fungere på sikt. Vi funket bra der og da, og jeg synes fortsatt han er en fantastisk mann, men hva når vi blir 50 og 65? Eller 60 og 75? Det er STOR forskjell! Det er faktisk bare 18år mellom faren min og bestemoren min, og det er to forskjellige verdener med tanke på helse, interesser og livsgnist. Med andre ord, de viktige tingene.

Dessuten merket jeg selvsagt forskjellen. Livet til en 40-åring er annerledes enn en 20-åring! Vi hadde også veldig forskjellige referanser og holdepunkter da vi er født i forskjellige tiår. Han kunne si ting som fikk meg til å føle meg som et lite barn slik som "Du var vel ikke født en gang, du?" eller "Dette husker vel ikke du!" "Dette har ikke du hørt om", noe som er svært lite tiltrekkende.

Skal jeg kun tenke på det fysiske, så var dette en kjekk mann som trente og tok vare på seg selv, men det er klart at vi så langt ifra jevngamle ut. Han skrøt fælt av at han så så ung ut, og ingen trodde han var over 40, men det var nok mest i hodet hans. En flott 40-åring, men ingen ville gjettet 30, for å si det sånn.

Man blir eldre, og hva så? Er ikke det fint, da? Bedre enn alternativet. Og hvorfor er det så om å gjøre for mange menn å være sammen med yngre kvinner? Er det et behov for å føle seg overlegne? Eller er dere bare barnslige? 15 års livserfaring er jo en del. Jeg håper selv at jeg er mye klokere om 15 år enn jeg er nå! Og at jeg ikke driver og leter etter smårips, men heller en på min egen alder som kan utfordre meg og møte meg på likt nivå.

Og så er det noe med å være i 20 årene og være sammen med en som har vondt her og der, og skulle sove sammen med en mann som må opp to ganger om natten for å tisse. BOOM! :fnise:

Endret av SpankMe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4/18/2017 den 12.54, Bootyhunter skrev:

Ro ned varmestua de du. Menn får lett barn i 40 åra jo. Du skjønner menn kan lage barn lengre enn kvinner. Kvinner kan også få barn i 40 åra.

MENN 40+ er de ansvarlige med ræva sæden sin for økt risiko schizofreni etc. Det er løgn å tro menn nærmest evig har noe å tilby. De bidrar med dette- økt risiko for handicappede barn og de har hengerumpe. Æsj!

Anonymkode: 34cd9...da5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

MENN 40+ er de ansvarlige med ræva sæden sin for økt risiko schizofreni etc. Det er løgn å tro menn nærmest evig har noe å tilby. De bidrar med dette- økt risiko for handicappede barn og de har hengerumpe. Æsj!

Anonymkode: 34cd9...da5

Er det noen som har hengerumpe så er det du. Alt henger på deg som kommer med frekke svar om syke barn! Skamme deg burde du! Handicappede barn er like mye verdt som andre barn. Risikoen for å få barn med handicap/sykdom vil alltid være der uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

MENN 40+ er de ansvarlige med ræva sæden sin for økt risiko schizofreni etc. Det er løgn å tro menn nærmest evig har noe å tilby. De bidrar med dette- økt risiko for handicappede barn og de har hengerumpe. Æsj!

dette er ikke en uniform faktor, ditt fjols. Bildet er mer sammensatt. Det er faktisk ikke løgn så lenge naturen viser eksempler på at det forekommer. økt risikobilde hos begge parter ved høyere alder. det plager deg veldig det faktum at menn kan levere varene mye lenger enn det kvinner kan gjøre. dere føler dere mindreverdige og så må dere kvesse tastefingrene og skrive litt småaggressive og trollaktige innlegg for å få utløp for denne frustrasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 minutt siden, LavMann skrev:

dette er ikke en uniform faktor, ditt fjols. Bildet er mer sammensatt. Det er faktisk ikke løgn så lenge naturen viser eksempler på at det forekommer. økt risikobilde hos begge parter ved høyere alder. det plager deg veldig det faktum at menn kan levere varene mye lenger enn det kvinner kan gjøre. dere føler dere mindreverdige og så må dere kvesse tastefingrene og skrive litt småaggressive og trollaktige innlegg for å få utløp for denne frustrasjonen.

Du er glad i stråmenn ser jeg. Deg blir til dere stadig vekk. Vet ikke hvem som føler seg mest mindreverdige, har da lest noen av dine innlegg. Bitterheten er til å ta og føle på. Mindreverdig kan du være sjøl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stråmenn!? er du helt fullstendig kortsluttet i topplokket? en stråmann er å dikte opp et standpunkt som motparten ikke har gitt uttrykk for for så å argumentere mot dette. det jeg derimot gjorde var å svare direkte på det mølet som ble presentert. du har jo faen ikke kontroll på begrepene du bruker en gang. Det er da underforstått at "dere" henspiller på de som har ført dette poenget.

Endret av LavMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LavMann skrev:

dette er ikke en uniform faktor, ditt fjols. Bildet er mer sammensatt. Det er faktisk ikke løgn så lenge naturen viser eksempler på at det forekommer. økt risikobilde hos begge parter ved høyere alder. det plager deg veldig det faktum at menn kan levere varene mye lenger enn det kvinner kan gjøre. dere føler dere mindreverdige og så må dere kvesse tastefingrene og skrive litt småaggressive og trollaktige innlegg for å få utløp for denne frustrasjonen.

Menn får problemer med å levere varene når de når midten av trettiåra. Etter det er det levering av "best før" sæd med "høy risiko for misdannelser". Tas i mot på eget ansvar dersom kvinnen har særlig ønske om å bli ansvarlig for et multihandicappet individ frem til hun selv havner på aldershjemmet. Det eneste stedet menn på 35+ bør "levere varene" er i dass! :fnise: 

Anonymkode: 477af...97f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye bittere kvinnfolk som har blitt dumpet av en eldre mann for ei yngre jente:fnise: Ler så jeg griner🤣

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer jo bare med det samme gnålet for 111. gang i ny innpakning. dette nærmer jo seg farlig et sirkulært argument. Nå er jeg lei av alle de frekke jentene som skriver her inne. Dere skriver frekke ting og har en opponerende tone i tastingen deres. Dere hadde aldri i verden turt å si dette til oss menn på 40-tallet for da hadde dere fått en ørefik og sprunget grinende ut av kjøkkenet! skal ta en lengre pause fra alle klagetrådene deres på dette syteforumet der dere sutrer over alt mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye bittere kvinnfolk som har blitt dumpet av en eldre mann for ei yngre jente:fnise: Ler så jeg griner🤣

Anonymkode: 5351d...6b8

Det skrives bitre. :)

Anonymkode: 43e7e...862

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LavMann skrev:

Du kommer jo bare med det samme gnålet for 111. gang i ny innpakning. dette nærmer jo seg farlig et sirkulært argument. Nå er jeg lei av alle de frekke jentene som skriver her inne. Dere skriver frekke ting og har en opponerende tone i tastingen deres. Dere hadde aldri i verden turt å si dette til oss menn på 40-tallet for da hadde dere fått en ørefik og sprunget grinende ut av kjøkkenet! skal ta en lengre pause fra alle klagetrådene deres på dette syteforumet der dere sutrer over alt mulig!

Flaut...av en mann å ikke tåle høre noen velvalgte ord fra damene. Er voksen mann sjøl men tar meg da ikke så høytidelig at jeg sutrer over at unge damer ikke synes jeg har noe å by på lenger. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye bittere kvinnfolk som har blitt dumpet av en eldre mann for ei yngre jente:fnise: Ler så jeg griner🤣

Anonymkode: 5351d...6b8

Men de fleste av oss som ikke liker eldre menn er jo unge jenter under 25 så det er vel dere som er bitre fordi vi ikke vil ha dere. :) 

Anonymkode: 0aa50...6de

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men de fleste av oss som ikke liker eldre menn er jo unge jenter under 25 så det er vel dere som er bitre fordi vi ikke vil ha dere. :) 

Anonymkode: 0aa50...6de

Er 33 år, og har aldri sett bedre ut, eller hatt mere tilgang på damer, så ingen klaging her. Og hvis ikke eldre menn er kjekke, skal du pule 18 åringer resten av ditt liv? Om noen år har strekkmerkene og celulittene og tyngdekraften gjort sitt, så da blir du byttet ut. Så du kan jo kose deg enn så lenge:fnise:

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 33 år, og har aldri sett bedre ut, eller hatt mere tilgang på damer, så ingen klaging her. Og hvis ikke eldre menn er kjekke, skal du pule 18 åringer resten av ditt liv? Om noen år har strekkmerkene og celulittene og tyngdekraften gjort sitt, så da blir du byttet ut. Så du kan jo kose deg enn så lenge:fnise:

Anonymkode: 5351d...6b8

Jeg er 17 og såkalte "eldre menn" er definitivt IKKE kjekke haha. Jeg har en maxgrense på 23 år hvis jeg skal ha sex med menn. Den grensen kommer nok til å øke etterhvert som jeg blir eldre så det er ikke sånn at jeg holder med til 17-18 åringer resten av livet. Men akkurat NÅ som 17-åring er dere på 30 gamle og ekle. :) 

Men jeg koser meg jeg. Har en kjæreste som også er 17. <3 

Anonymkode: 0aa50...6de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 33 år, og har aldri sett bedre ut, eller hatt mere tilgang på damer, så ingen klaging her. Og hvis ikke eldre menn er kjekke, skal du pule 18 åringer resten av ditt liv? Om noen år har strekkmerkene og celulittene og tyngdekraften gjort sitt, så da blir du byttet ut. Så du kan jo kose deg enn så lenge:fnise:

Anonymkode: 5351d...6b8

Da jeg var 18 år sa jeg ikke neitakk til noe med pupper og rompe, uansett om det var strekkmerker eller celulitter. Drømmer fortsatt om de diggeste puppene noensinne. De satt på ei dame på 53. Er vi menn som får det tøffere med åra, da ingen vil ha oss lenger. Men unge menn vil ha damer uansett hvor gamle de er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette gnålet? Det er da helt normalt at 20 åringer helst vil ligge med 20 åringer og ikke 40 åringer. Og det burde gjelde begge kjønn. Når disse 20 åringene selv blir 40, så vil de (forhåpentligvis) ligge med 40 åringer. 

Hvorfor er det så om å gjøre for noen å være attraktive - og få bekreftelse på dette på KG av alle steder - for jenter som er 20-30 år yngre enn dem? 

Skal jeg bli tiltrukket av og ligge med en mann som er (betydelig) eldre enn meg, så må være en som har mer selvtillit enn det som demonstreres av sutrekoppene her inne som hisser seg opp over spydige kommentarer om dårlig sperm. Dere selverklærte "eldre" herrer er vel for gamle til slikt, eller hva? Det som skal være attraktivt med en eldre mann er jo nettopp tryggheten på seg selv, verden rundt seg og sin posisjon i den. Det er det ikke lett å finne her inne i hvert fall...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 33 år, og har aldri sett bedre ut, eller hatt mere tilgang på damer, så ingen klaging her. Og hvis ikke eldre menn er kjekke, skal du pule 18 åringer resten av ditt liv? Om noen år har strekkmerkene og celulittene og tyngdekraften gjort sitt, så da blir du byttet ut. Så du kan jo kose deg enn så lenge:fnise:

Anonymkode: 5351d...6b8

Tyngdekraften blir både kvinner og menn utsatt for.

Strekkmerker også: http://www.msn.com/nb-no/helse/trening/strekkmerker-er-svært-vanlig-hos-menn/ar-CChdU6

Anonymkode: 43e7e...862

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tyngdekraften blir både kvinner og menn utsatt for.

Strekkmerker også: http://www.msn.com/nb-no/helse/trening/strekkmerker-er-svært-vanlig-hos-menn/ar-CChdU6

Anonymkode: 43e7e...862

Ja har heldigvis voskt opp i en familie der fridrett og trenig har stått høyt i kurs. Faren min på snart 70 løper 3000 meter fortere enn en gjennomsnittlig 18 åring, takket være trening gjennom hele livet. Du blir det du gjør det til. Med innsats og trening vil du se bra ut lenge som mann hvis du ellers har gode gener/ansktstrekk. Celulittene og strekkmerkene og appelsinhud, er forbeholdt kvinner i størst grad desverre. Se ei kvinne på 40 uten sminke kontra en mann på 40 så skjønner du at damer eldes fortere. Testosteron gjør at menn holde seg yngre. Men det forutsetter at man trener å spiser sundt, og ikke ligger å drikker øl å spiser potetgull hele dagen..

Anonymkode: 5351d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2017 den 14.21, LavMann skrev:

Når jeg skriver om det svakeste leddet så handler jo det om evnen til å videreføre sine gener, og det kan en mann potensielt gjøre livet ut. Det kan ikke dere kvinner. I et rent evolusjonistisk perspektiv er menn derfor en "bedre" og mer overlevelsesdyktig mekanisme enn dere kvinnene fordi denne iboende evnen er aktiv mye lengre, (i flere tilfeller livet ut). Overlevelsesdyktighet handler jo om evne til å faktisk gjøre så. Det du trekker inn er jo egenltlig uinteressant statistikk som uansett kan ha flere årsaker.

Man kan jo fortsette å mase om større statistisk sjanse for defekter, men hvis vi skal holde oss til ren evolusjon og videreføring av gener så er det alltid bedre å være i stand til videreførsel enn å ikke være det (altså menn vs kvinner i høyere alder igjen)

Når det gjelder denne "fruktbarhetsdebatten", så var jo dette bare et svar på det som flere av alle disse frekke anonyme jentene skriver i denne tråden. det er ikke et mål i seg selv å få barn i høy alder, men problemet er jo at enkelte av dere jentene innbiller dere at det er dere som sitter med bukten og begge endene, når faktum egentlig er motsatt - det er vi menn som er i stand til å videreføre genene i høyere alder.

grunnen til at dette kom inn i ordvekslingen er jo fordi de frekke jentene trenger kustus fordi de skriver frekke ting til guttene. da må takt og tone leveres ut.

Dere kan ha så mye sæd dere vil, men dere er ikke en "bedre" og mer overlevelsesdyktig mekanisme enn kvinnene, som du påstår.

Kvinner og menn må faktisk stå sammen om å komme videre. Ingen av partene gjør det uten hverandre. Uten kvinner vil det ikke bli flere mennesker på jorda. Og uten menn vil det ikke bli flere mennesker på jorda. Så enkelt er det. Uten menn og kvinner, så vil ikke vår art overleve.

 

 

 

 

Anonymkode: 76d15...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...