Gå til innhold

Kvinner tiltrekkes av eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nope, gjør nok ikke det. Når dere menn bikker 40 er dere ikke lenger egnet til å få barn da den råtne sæden deres gir for høy risiko for alskens degenererte avkom som ikke ligner grisen. TIKK TAKK :ler: 

Anonymkode: 477af...97f

Du prater jo tull jente. Vet du ikke at menn kan få barn når de er 70-80 år? Damer kan jo ikke få barn etter fylte 50 maks.. 

Anonymkode: 5351d...6b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.4.2017 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Hva faen er det som skjer 😂 er de eldre mannfolka SÅ sære og usikre på seg selv at de må lage hundre tråder om det her?? VI ER FLERE JENTER SOM TENNER PÅ JEVNALDREDE ENN ELDRE MANNFOLK I MIDTLIVSKRISA. Got it? Now move on.

Anonymkode: 41ed6...627

Tviler på at det er eldre menn som driver å lager alle de hjernedøde trådene... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nope, gjør nok ikke det.

Jepp, det gjør den. Dere blir kondemnerte veteranbiler lenge før menn gjør det. endel menn kan få barn livet ut selv om fertiliteten minker gradvis ved høyere alder. er jo mange menn som vil ha barn og så er ikke kvinnen i stand til det lenger. (det svakeste leddet i biologien er jo dere)

en annen sak er jo at du er en uglemor som ikke akkurat kan velge og vrake på høyeste hylle, det paradoksale er jo at du må ta til takke med alle disse mennene med litt mindre eksplosivitet i kanonen. om det i det hele tatt er menn over 40 som orker ditt nærvær. ugler i kråketårnet er dessverre ikke det mest attraktive.

når vi er inne på dette med aldring ; kvinner taper seg ofte raskere enn menn. enda en dårlig hånd i kortene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selve tanken på at menn har gammelt dritt i tanken er svært usexy. Liker freshe menn med fresh sæd! Det er turn on! Da dropper vi oldis-menn over 30 vettu :) 

Anonymkode: 477af...97f

Da må du nok oppdatere deg litt på fysiologi.  Menn produserer sæd hele tiden.  Damer er derimot født med et gitt antall egg. Skal du snakke om noe gammelt så kan du gjøre det om disse eggene du selv er eller var bærer av.  ;) Dessverre har du diskvalifisert  deg selv fra å bli tatt alvorlig i det du kalte menn over 30 for oldiser. ;)

Anonymkode: 53573...8bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da må du nok oppdatere deg litt på fysiologi.  Menn produserer sæd hele tiden.  Damer er derimot født med et gitt antall egg. Skal du snakke om noe gammelt så kan du gjøre det om disse eggene du selv er eller var bærer av.  ;) Dessverre har du diskvalifisert  deg selv fra å bli tatt alvorlig i det du kalte menn over 30 for oldiser. ;)

Anonymkode: 53573...8bc

Sæd utgår på dato det også Einstein. I tillegg blir kvaliteten dårligere blant verdens yngre menn også. Du har temmelig kjapt diskvalifisert deg selv i denne debatten. Snakkes! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nowyouseeme skrev:

Sæd utgår på dato det også Einstein. I tillegg blir kvaliteten dårligere blant verdens yngre menn også. Du har temmelig kjapt diskvalifisert deg selv i denne debatten. Snakkes! 

Gode argumenter du har her. ;) Du har helt rett i at kvaliteten på sæd går ned med alderen, men menn lager faktisk sæd hele tiden. Altså ny og fersk sæd som du er så glad i. Ikke som eggene du går eller har gått og ruget på i årevis. ;) Dersom du synes jeg diskvalifiserer meg her fordi jeg kommer med fakta så lever jeg svært godt med det. ;)

Anonymkode: 53573...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gode argumenter du har her. ;) Du har helt rett i at kvaliteten på sæd går ned med alderen, men menn lager faktisk sæd hele tiden. Altså ny og fersk sæd som du er så glad i. Ikke som eggene du går eller har gått og ruget på i årevis. ;) Dersom du synes jeg diskvalifiserer meg her fordi jeg kommer med fakta så lever jeg svært godt med det. ;)

Anonymkode: 53573...8bc

Du diskvalifiserer deg enda mer med uvettig bruk av smiley. Bli'kke smartere sånn. Og sæd kan være så fersk den bare vil, blir ikke unger om cellene er daue etc. Fortsett å slå deg på kassa og tro at du kan befolke verden, du har nok utgått på dato. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nowyouseeme skrev:

Du diskvalifiserer deg enda mer med uvettig bruk av smiley. Bli'kke smartere sånn. Og sæd kan være så fersk den bare vil, blir ikke unger om cellene er daue etc. Fortsett å slå deg på kassa og tro at du kan befolke verden, du har nok utgått på dato. 

Selv "oldiser" produserer ikke død sæd.  Og slapp helt av, lille venn.  Jeg har ikke tenkt befolke verden mer. Nå koser jeg meg bare med min jevnaldrende kjæreste. ;)

Tror jeg slenger på en ekstra smiley her. ;)

Anonymkode: 53573...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv "oldiser" produserer ikke død sæd.  Og slapp helt av, lille venn.  Jeg har ikke tenkt befolke verden mer. Nå koser jeg meg bare med min jevnaldrende kjæreste. ;)

Tror jeg slenger på en ekstra smiley her. ;)

Anonymkode: 53573...8bc

Jeg er ikke din lille venn. Og bruken av smiley viser enda tydeligere hvor mye du tapte denne diskusjonen. Hade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

Jeg er ikke din lille venn. Og bruken av smiley viser enda tydeligere hvor mye du tapte denne diskusjonen. Hade. 

;)

Anonymkode: 53573...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du prater jo tull jente. Vet du ikke at menn kan få barn når de er 70-80 år? Damer kan jo ikke få barn etter fylte 50 maks.. 

Anonymkode: 5351d...6b8

Haha, kvaliteten på de barna blir deretter. Stygge, dumme, degenererte og sykdomsbærende unger er det ingen som vil ha. Men kanskje 80-åringen selv vil ha de? :ler: 

Anonymkode: 477af...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da må du nok oppdatere deg litt på fysiologi.  Menn produserer sæd hele tiden. 

Anonymkode: 53573...8bc

Og dårligere blir den for hver gang den produseres :ler: Visste du som mann virkelig ikke dette eller foretrekker du å benekte sannheten om din egen aldring? :ler: 

Anonymkode: 477af...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dårligere blir den for hver gang den produseres :ler: Visste du som mann virkelig ikke dette eller foretrekker du å benekte sannheten om din egen aldring? :ler: 

Anonymkode: 477af...97f

Hvis du ser litt nedenfor nesetippen din så ser du at jeg skriver dette selv. Poenget mitt var ikke kvalitet, men at vi produserer sæd kontinuerlig. Jeg gjorde det til et poeng fordi Nowyouseeme stadig snakker om råtten sæd. I tillegg påpekte jeg at det faktisk er damer som går med de samme eggene hele tiden.  For å repetere meg selv så har du helt rett i at kvaliteten går ned. At den blir dårligere hele tiden er vel usikkert, men etter 30-35 årsalderen begynner kvaliteten å dale.

Anonymkode: 53573...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner trenger sperm. Sperm kommer ikke fra kvinnfolk. De som nekter barn to foreldre med vilje er ikke helt god i toppen heller. Stakkars barn som aldri får vite hvor de kommer fra pga moren tenker kun på seg selv eller er bitter på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, kvaliteten på de barna blir deretter. Stygge, dumme, degenererte og sykdomsbærende unger er det ingen som vil ha. Men kanskje 80-åringen selv vil ha de? :ler: 

Anonymkode: 477af...97f

Er ikke du på skolen du? Fri i dag kanskje? Ser jo at du bare er barnet enda med den skrive måten din. Voksne (med litt ihodet) kaller ikke barn stygge og dumme. Kun barn som deg som sier sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei eldre menn 10-30 år eldre enn meg, fortelle at vi kvinner foretrekker eldre menn. Nei, Ikke alle kvinner gjør det. Ikke syns jeg noe særlig om menn som ligger rundt heller. Det er bare NASTY!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dårligere blir den for hver gang den produseres :ler: Visste du som mann virkelig ikke dette eller foretrekker du å benekte sannheten om din egen aldring? :ler: 

Anonymkode: 477af...97f

Spiller liten rolle når utgangspunktet er bra :opplyser:

Ellers kan det vel være verdt å merke seg at målet med sexen sjelden er å få barn, og at eldre herrer gjerne har fått de barna de skal ha.

Dermed er alt dette gnålet om sædkvaliteten fullstendig uten relevans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bootyhunter skrev:

Ro ned varmestua de du. Menn får lett barn i 40 åra jo. Du skjønner menn kan lage barn lengre enn kvinner. Kvinner kan også få barn i 40 åra.

Det er ikke snakk om å få lett barn eller ikke. Det er snakk om sannsynlighet for å få friske barn :)  Hjelper ikke å kunne lage barn til man er 60 dersom barnet blir svært sykt.. 

Anonymkode: d1efc...f8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke snakk om å få lett barn eller ikke. Det er snakk om sannsynlighet for å få friske barn :)  Hjelper ikke å kunne lage barn til man er 60 dersom barnet blir svært sykt.. 

Anonymkode: d1efc...f8b

Det er alltid en sannsynlighet å få sjuke barn. For unge også. De er ikke mindre verdt og stygge av den grunn! Folk som skriver sånt må skjerpe seg og bli voksne! Små drittunger som er så frekk. Det er også større sannsynlighet hvis begge foreldrene er gamle, men ville jeg hatt barn i høy alder (tviler på jeg skal ha flere barn) så hadde jeg ikke vert redd for sykdom. Jeg hadde elsket barnet mitt uansett om det hadde downs syndrom eller en annen sjukdom som eller om det var frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, LavMann skrev:

Jepp, det gjør den. Dere blir kondemnerte veteranbiler lenge før menn gjør det. endel menn kan få barn livet ut selv om fertiliteten minker gradvis ved høyere alder. er jo mange menn som vil ha barn og så er ikke kvinnen i stand til det lenger. (det svakeste leddet i biologien er jo dere)

en annen sak er jo at du er en uglemor som ikke akkurat kan velge og vrake på høyeste hylle, det paradoksale er jo at du må ta til takke med alle disse mennene med litt mindre eksplosivitet i kanonen. om det i det hele tatt er menn over 40 som orker ditt nærvær. ugler i kråketårnet er dessverre ikke det mest attraktive.

når vi er inne på dette med aldring ; kvinner taper seg ofte raskere enn menn. enda en dårlig hånd i kortene altså.

Nå er det jo sånn at 9/10 kvinner får barn, mens bare 3/4 menn får det. Så, uavhengig av alder - det er færre menn en kvinner som får videreført genene sine. Da kan man jo spørre seg; hvem er så "det svakeste leddet i biologien" (merkelig setning forresten).

Ellers enig med @Uredd. De fleste velger å få de barna de skal ha før alderen setter en stopper for det (eller øker risikoen for syke barn), og det gjelder vel både kvinner og menn. Og jeg skjønner ikke helt poenget med denne fruktbarhetsdebatten. Er det virkelig sånn at det er et mål å få barn når man er eldst mulig? Jaja. Hver sin lyst.

Og så tenker jeg at de aller fleste faller for person, ikke alder. Så ja, noen kvinner faller til tider for "eldre" menn. Men det handler neppe om alderen i seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...