Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Rosewood skrev:

Det var nå litt av liste det der Wulff 😳 Man trenger strengt tatt ikke alt det der, og man trenger iallefall ikke å ha alt det klart før babyen er ute 🙈 To brystpumper liksom? 😛 Og alt av salver og oljer.. 

Jeg liker Ida veldig godt, og selv om jeg er mye eldre enn henne så har jeg fulgt bloggen i mange år. Når det kommer til lister over nødvendige ting så synes jeg nesten det er litt underholdende å se hva bloggere/ andre kjendiser tror er et must 😁 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonser med babyutstyr er ekstremt godt betalt, så de av dere som tror at hun tror hun trenger alt dette osv er litt naive. Hun får store summer for å skrive om disse produktene, det er ikke en personlig anbefaling😅Overrasker meg egentlig litt at hun reklamerer såpass mye for babyting som hun gjør, hadde trodd hun var en av de som ikke kom til å bruke en baby som salgsplakat. Spent på hvor mye hun er villig til å selge babyen når han er født. Om hun byr på en hånd eller fot i reklameøyemed, eller om hun kjører full reklamepakke med bilder av han i sponsede produkter. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rosewood skrev:

Det var nå litt av liste det der Wulff 😳 Man trenger strengt tatt ikke alt det der, og man trenger iallefall ikke å ha alt det klart før babyen er ute 🙈 To brystpumper liksom? 😛 Og alt av salver og oljer.. 

Ida Wulff er en selger. Hun gjør bare jobben sin og prøver å få folk til å kjøpe produktene hun er blitt betalt for å reklamere for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist med Ida. Hun har noe genuint og ekte over seg, som jeg synes hun har beholdt siden starten. Men nå er hun jo bare en vandrende reklameplakat. Stylede bilder i duse naturfarger og skinnende hår. Annonser på annonser. Orker ikke følge henne lenger. Blir for kjedelig.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Voldsomt så lite innhold og mye reklame med tanke på annet innhold det skulle være denne høsten her? Har fulgt henne i årevis men siste halvåret har vært labert. Flere som har sluttet å følge henne siste tiden? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klatremusa skrev (7 minutter siden):

Voldsomt så lite innhold og mye reklame med tanke på annet innhold det skulle være denne høsten her? Har fulgt henne i årevis men siste halvåret har vært labert. Flere som har sluttet å følge henne siste tiden? 

Ja, nå har det blitt virkelig ille. Slutter snart og følge. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns strengt tatt ikke det er så rart at det er mer reklame nå enn tidligere. Det er der hun tjener penger, og med eksamensperiode og gravid er det sikkert ikke mye tid igjen. Dessuten har hun gitt beskjed om dette, noe mange andre bloggere ikke gjør når de fordufter en uke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hva er greia med de sammentrykte leppene hver gang hun smiler? Snurper sammen leppene for at de skal virke større fordi hun ikke vil bruke fillers nå under graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mango1234
s.h skrev (14 timer siden):

Hva er greia med de sammentrykte leppene hver gang hun smiler? Snurper sammen leppene for at de skal virke større fordi hun ikke vil bruke fillers nå under graviditeten?

Har lagt merke til det samme.. Liker Ida veldig godt og bruker ikke henge meg opp i utseende/poseringer men dette ser merkelig ut? Så anspent i ansiktet. Tenkte en stund på om hun ikke har det så bra? Fake a smile liksom.. ikke vet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s.h skrev (På 6.1.2021 den 21.56):

Hva er greia med de sammentrykte leppene hver gang hun smiler? Snurper sammen leppene for at de skal virke større fordi hun ikke vil bruke fillers nå under graviditeten?

Jeg har også lagt merke til dette! Hva er det der??? Hun har jo et fint naturlig smil, dette ser rart ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom slik butikkmedarbeidere bak kassen smiler når kunde nr 4567 den dagen sier nei til kvittering fordi «de ikke får det tilbake fra skatten uansett»

Endret av Rosewood
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo komplekser for leppene da hun tidligere har tatt fillers. Jeg tror smilet er for å gjøre leppene større/bredere, og at hun tror hun ser søt ut. Men ser ut som hun hater 😂😂 hun har jo et veldig fint smil egentlig, også med naturlige tynne lepper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (3 timer siden):

Jeg har også lagt merke til dette! Hva er det der??? Hun har jo et fint naturlig smil, dette ser rart ut.

Enig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest ricecrispies skrev (På 27.3.2017 den 23.02):

Nå var jeg redd denne tråden var kritisk- det hadde vært ufortjent!

Jeg liker også Ida Wulff! 😊

 

jeg også.. tenkte.. er det noe negativt å si om denne dama?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (32 minutter siden):

Hvorfor kaller hun mannen sin for Gravlyset?

Det var en leser som begynte å kalle han det, for i starten på forholdet skrev Ida at han visstnok pleide kjøpe gravlys istedet for stearinlys, da gravlysene varer lenger 😅

Endret av Zokutine
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Mango1234

Savner hyppigere oppdateringer fra henne. Likte bloggen godt og håper hun er tilbake mer som normalt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...