Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

6 timer siden, T1gerlilje skrev:

Hun bare «glemte» å skrive i overskriften at det var på fylla - noe mange kvinner opplever hver helg 😂 Så, jo..

Overskriften - "Å bli fridd til av en som spiser kebab."

Det ligger liksom i kortene at det ikke var ett gjennomtekt,skikkelig frieri akkurat,så noe clickbait vil jeg ikke akkurat kalle det.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.12.2018 den 7.41, J.. skrev:

Overskriften - "Å bli fridd til av en som spiser kebab."

Det ligger liksom i kortene at det ikke var ett gjennomtekt,skikkelig frieri akkurat,så noe clickbait vil jeg ikke akkurat kalle det.

Sto ikke det på snap story. 

Men å glemme å ha med «på fylla» er jo en vesentlig deltalj, da det ikke er et frieri i seriøs forstand. Det verste er jo at det har blitt en ren reklameblogg i tillegg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Har sett to videoer av hun og kjæresten sammen og hun hakker alltid på han og virker så sur. Må være Slitsomt å være med henne når hun er sånn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn
1 time siden, WhiteSwan skrev:

Har sett to videoer av hun og kjæresten sammen og hun hakker alltid på han og virker så sur. Må være Slitsomt å være med henne når hun er sånn.

Er ikke det litt av greia med henne da? Sur, tverr og hånlig. Men med utseendet til en englebarbie. (Nå er det mange år siden jeg har lest bloggen skal sies).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ninnn skrev:

Er ikke det litt av greia med henne da? Sur, tverr og hånlig. Men med utseendet til en englebarbie. (Nå er det mange år siden jeg har lest bloggen skal sies).

Jo hun fremstår ofte som sur og irritert over småting, men skulle tro hun hadde vokst fra den oppførselen nå da, hun nærmer seg jo 30.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat det samme da jeg så videoene. Lurer på om hun selv er klar over hvordan hun fremstår i en alder av snart 30. Grinete og sutrete på grensen til det komiske, og det ser jo egentlig ikke ut som det er en act heller. 

Det var litt gøy å lese innlegget om par-økonomi også. Hun er ekstremt opptatt av at partneren ikke skal være gjerrig, men hun fremstår jo som ekstrem gnien på egne penger selv når hun aldri betaler han noe som helst for å bidra til bloggen der hun tjener gode penger. Han er jo med i samtlige videoer både på blogg og insta, og burde jo fått halvparten av reklamepengene de genererer om ikke annet. 

Håper hun leser dette og tenker litt over hvordan hun fremstår. Det var kult å være sutrete bitch i en alder av 14, men som snart 30-åring er det direkte flaut:p

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

16 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Hvorfor i alle verden kaller hun kjæresten sin for Gravlyset? Hva betyr det? 

Fordi da de først begynte å date, brukte han gravlys hjemme i stua fordi de var så billige og varte lenge (tror det var derfor) så derfor ble det kallenavnet til 😅 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så lite lyst jeg får til å handle på Floyd. Ganske mettet på det merket der nå kjenner jeg 😴

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vet ikke om det er bare jeg som begynner å bli gammel - men er en episode i siste innlegg nå hvor Ida blir kjempesur på noen på nabobordet når samboeren hennes tar telefonen og de sier høyt noe om at han da ikke respekterer henne siden han snakker i telefonen.  Man snakker da vel ikke i telefonen i en restaurant i det hele tatt ??  Da går man evnt. ut. 

Vet forsåvidt ikke om det var det de mente også at Ida misforsto episoden.  Ja hjemme i sofaen når dere har en romantisk kveld kan du godt la han sitte og snakke i telefonen - men jeg synes ikke det er greit å høre noens telfonsamtaler mens jeg sitter og spiser på en restaurant. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, punkyB skrev:

Vet ikke om det er bare jeg som begynner å bli gammel - men er en episode i siste innlegg nå hvor Ida blir kjempesur på noen på nabobordet når samboeren hennes tar telefonen og de sier høyt noe om at han da ikke respekterer henne siden han snakker i telefonen.  Man snakker da vel ikke i telefonen i en restaurant i det hele tatt ??  Da går man evnt. ut. 

Vet forsåvidt ikke om det var det de mente også at Ida misforsto episoden.  Ja hjemme i sofaen når dere har en romantisk kveld kan du godt la han sitte og snakke i telefonen - men jeg synes ikke det er greit å høre noens telfonsamtaler mens jeg sitter og spiser på en restaurant. 

Enig med deg . Ida virker generellt kverulant sur og tar alt i verste mening.  Det er mitt inntrykk i det siste. Har sluttet å lese bloggen for synes det ofte er så mye negativitet, hennes dårlige personlighet skinner gjennom. Tidligere virket hun posetiv. Hun hadde ofte innlegg med mye humor og selvironi. Hva skjedde ?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Ida! Fulgt henne av og på siden starten, og syns hun virker relativt jordnær i forhold til de fleste andre selvom hun muligens er noe negativ. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 10.6.2019 den 18.41, frykteligfrustrert skrev:

Elsker også Ida. Lest henne siden starten, og syns hun er herlig. Syns ikke hun er så negativ, det er iallefall med en snerten tone når hun skriver. 

Jeg var innom en tur i går, og synes heller ikke hun er så negativ. Synes det er veldig bra at hun studerer og deler sine erfaringer som student, Ida er fortsatt jordnær, selv etter mange år som influenser.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en velkommen motvekt til alle disse kunstige, overpositive "Hei skjønninger"-bloggene. Synes ikke hun virker sur og tverr, bare litt mer naturlig enn sånne som prøver å framstille seg som tanketomme, såkalt perfekte gledesspredere. Og hvis de har en dårlig dag, så skal det også presenteres på en sjarmerende, positiv måte, gjerne med en haug med "hehe!" 

Jeg aner ikke hvordan hun er som person, men for meg framstår hun som litt mer ekte når hun innimellom framstiller seg selv som småspydig, lei og litt usympatisk, sånn som vi alle faktisk er av og til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vil også fremheve at hun kjører på og er så hard når det kommer til å huske å ta celleprøve. Hun har gjort dette i flere år nå. Det er KJEMPEVIKTIG og så flott at hun bruker bloggen sin til å minne om det. Særlig at hun tørr å snakke om det også når hun får en uhyggelig samtale. Det hadde vært lett å la være, fordi man er redd. Hadde vært forståelig. Det skal hun ha skikkelig kred for.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 5 måneder senere...
On 3/27/2017 at 9:58 PM, MissPierce said:

Liker henne godt 😊

Kjenner meg veldig igjen i Paraply innleggene 😂😂

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...