Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Hege1980 skrev:

Liker Ida jeg, selv om det blir mye basic reklame som barberhøvler, betakaroten og BliVakker, så er hun mer gjennomført enn andre. Med selvironi og en humoristisk sarkastisk tone. Og ikke minst har hun en bachelor 😊

 

Jeg forstår ikke hvorfor DeoDoc har fått så mye kritikk, det er ikke parfyme selv om den er på spray og lukter godt, men deodorant på lik linje som det finnes deodorant til føtter og armhuler? Det er helt normalt å bruke deodorant under armene fordi man ikke vil ha svette og vond lukt, hvorfor skal ikke det være like normalt å gjøre det andre steder på kroppen? Synes det er bra at det ikke lenger er like tabu å snakke om underliv og underlivssvette, det må være så mye lettere for de som virkelig plages med det i hverdagen nå som det finnes enkle løsninger utenom lege og apotek.

 

Det er ikke snakk om at vi jenter skal ha underliv som lukter blomster, men sjenerende svette, som igjen kan gi sopp, og klam lukt er vel ikke noe artig 🤨 Der synes jeg Ida sin post var godt og informativt skrevet, hun viser også at hun ikke er helt perfekt med bilder og historier fra bingen og bak fasaden- i motsetning til feks hva CBE ville delt. For der forstår jeg at det blir framstilt mer som at vi jenter aldri skal lukte vondt og alltid være «on point» fra topp til tå.

Helt enig. Jeg skjønner ikke hva problemet med den sprayen er. Da synes jeg det er verre at de intimsåpene man kan kjøpe i butikken bare er juks og fanteri. De aller fleste vil ikke lukte svette under armene, så hva er problemet med at man ikke vil lukte svette andre steder heller? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Norabora skrev:

Tviler på hun tar disse pillene. Ikke alle tre. Tror ikke noe på dåsesprayen heller. Har mista helt respekten for henne. Hun har vært den eneste bloggeren jeg har fulgt fast og faktisk trodd på. 

Joda, men hun reklamerer jo for dette uten å opplyse om det. Mange dumme etterdiltere som kjøper alt dette uten å være i det minste kritisk. 

Men akkurat Deodoc skjønte jeg ikke problemet med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Gunvald skrev:

Helt enig. Jeg skjønner ikke hva problemet med den sprayen er. Da synes jeg det er verre at de intimsåpene man kan kjøpe i butikken bare er juks og fanteri. De aller fleste vil ikke lukte svette under armene, så hva er problemet med at man ikke vil lukte svette andre steder heller? 

Enig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er ekstremt mye reklame på denne frøkna om dagen! Måtte le litt av det nyeste innlegget på Instagram. At Wulff ville gått i denne t-skjorten «frivillig», har jeg store problemer med å tro:-p Men hva gjør man ikke for litt ekstra spenn i disse flyttetider.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, PippiLa skrev:

Det er ekstremt mye reklame på denne frøkna om dagen! Måtte le litt av det nyeste innlegget på Instagram. At Wulff ville gått i denne t-skjorten «frivillig», har jeg store problemer med å tro:-p Men hva gjør man ikke for litt ekstra spenn i disse flyttetider.

Haha, ja! Det gjennomskues lett at det trengs penger til Slettvoll møbler :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det var en større andel av reklame nå synes jeg det er flott at de innleggene som er reklame er ordentlig merket! Til og med storyen var merket ordentlig på alle bildene, og ikke bare det første slik mange gjør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.3.2018 den 10.02, Hege1980 skrev:

Liker Ida jeg, selv om det blir mye basic reklame som barberhøvler, betakaroten og BliVakker, så er hun mer gjennomført enn andre. Med selvironi og en humoristisk sarkastisk tone. Og ikke minst har hun en bachelor 😊

 

Jeg forstår ikke hvorfor DeoDoc har fått så mye kritikk, det er ikke parfyme selv om den er på spray og lukter godt, men deodorant på lik linje som det finnes deodorant til føtter og armhuler? Det er helt normalt å bruke deodorant under armene fordi man ikke vil ha svette og vond lukt, hvorfor skal ikke det være like normalt å gjøre det andre steder på kroppen? Synes det er bra at det ikke lenger er like tabu å snakke om underliv og underlivssvette, det må være så mye lettere for de som virkelig plages med det i hverdagen nå som det finnes enkle løsninger utenom lege og apotek.

 

Det er ikke snakk om at vi jenter skal ha underliv som lukter blomster, men sjenerende svette, som igjen kan gi sopp, og klam lukt er vel ikke noe artig 🤨 Der synes jeg Ida sin post var godt og informativt skrevet, hun viser også at hun ikke er helt perfekt med bilder og historier fra bingen og bak fasaden- i motsetning til feks hva CBE ville delt. For der forstår jeg at det blir framstilt mer som at vi jenter aldri skal lukte vondt og alltid være «on point» fra topp til tå.

 

På 17.3.2018 den 10.52, Gunvald skrev:

Helt enig. Jeg skjønner ikke hva problemet med den sprayen er. Da synes jeg det er verre at de intimsåpene man kan kjøpe i butikken bare er juks og fanteri. De aller fleste vil ikke lukte svette under armene, så hva er problemet med at man ikke vil lukte svette andre steder heller? 

Det finnes uendelig mange produkter som er unødvendige, og det finnes uendelig mange produkter som er potensielt skadelige. Intimspray er begge deler. https://www.google.no/amp/s/veientilhelse.no/7-ting-du-aldri-ma-gjore-mot-skjeden-din/amp/

Jeg er drittlei bloggere, eller såkalte influencere, som de liker å kalle seg, som tjener penger på å påvirke folk til å bruke produkter som dette. De gidder antagelig ikke engang å sette seg inn i hvordan produktet faktisk kan påvirke kroppen og hva konsekvensene kan bli.

At det finnes verre ting å kjøpe gjør det faktisk ikke greit å selge skadelige produkter.

Endret av Malum
skrivefeil
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Elsker at hun blogger oftere og mye bedre enn før, men hun må seriøst roe ned på botoxen! Hun har skrevet at hun setter botox forebyggende, men å være helt dukke i ansiktet i en alder av 28 er ikke pent.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, PippiLa skrev:

Elsker at hun blogger oftere og mye bedre enn før, men hun må seriøst roe ned på botoxen! Hun har skrevet at hun setter botox forebyggende, men å være helt dukke i ansiktet i en alder av 28 er ikke pent.

Synes hun ser ut som alle andre 28åringer jeg kjenner..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper
13 timer siden, PippiLa skrev:

Elsker at hun blogger oftere og mye bedre enn før, men hun må seriøst roe ned på botoxen! Hun har skrevet at hun setter botox forebyggende, men å være helt dukke i ansiktet i en alder av 28 er ikke pent.

Bruker hun Botox? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2018 den 3.31, Salt&pepper skrev:

Bruker hun Botox? 

Uten et snev av tvil

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Salt&pepper
På 25.6.2018 den 16.31, Viking-girl skrev:

Uten et snev av tvil

Skuffende hvis det stemmer. Det at hun ikke gjorde slikt er en av grunnen til at jeg liker henne veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker vel ikke om det, sånn som før. Så lenge man ikke skilter med det på blogg og lignende, så får det være greit at folk driver med det ene og det andre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest goldlion

Nå tigger hun om sponset/rabatter på elektriker på bloggen. Får litt fnatt av at det ofte er folk med god råd som er kjipe/gjerrige på betaling av tjenester. 

Det går fint an å skaffe elektriker i juli, dersom man er villig til å betale normalpris.

Når ble denne bloggen en levende reklame-/tigge-om-spons-plattform? Savner cafelatte-dagene på bloggen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte tigger hun om sponset elektriker? Jeg ser bare at hun lurer på hvorfor det er så vanskelig å få tak i elektriker? Kan ikke se noe tigging der..

Har hun redigert innlegget, sånn at hun har fjernet den delen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, goldlion skrev:

Nå tigger hun om sponset/rabatter på elektriker på bloggen. Får litt fnatt av at det ofte er folk med god råd som er kjipe/gjerrige på betaling av tjenester. 

Det går fint an å skaffe elektriker i juli, dersom man er villig til å betale normalpris.

Når ble denne bloggen en levende reklame-/tigge-om-spons-plattform? Savner cafelatte-dagene på bloggen hennes. 

Det er derfor noen folk er rike..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Rosewood skrev:

På hvilken måte tigger hun om sponset elektriker? Jeg ser bare at hun lurer på hvorfor det er så vanskelig å få tak i elektriker? Kan ikke se noe tigging der..

Har hun redigert innlegget, sånn at hun har fjernet den delen?

Hun har ikke endret noe, men bloggere har visst ikke lov til å si at de er på leting etter noe, trenger noe, eller ønsker seg noe....  Det regnes nemlig automatisk som tigging etter spons  ;) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På igjen med dåseduft-reklame. Jeg tenker at om man har behov for å drasse med seg parfyme til underlivet overalt, så kan det være behov for en tur til legen og få sjekket seg. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bloggen hennes dessverre er blitt litt kjedelig, klikker meg sjelden inn og føler ikke at jeg går glipp av så mye. Hun var morsommere før. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, egentlig ganske enig. Det blir veldig mye oppussing, reklame, kjæreste.. Savner innlegg om ting hun tenker på, meninger, morsomme historier, paraplyer.. Liksom innlegg som ikke er oppsummeringer av dagen og diverse ærender. Hun er jo egentlig flink til å skrive.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...