Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Enig med alle! Har lest bloggen hennes helt siden hun og VGS-bestevenninna hennes (som også het Ida) begynte å blogge hos blogg.no. Tipper det må ha vært rundt 2006 eller 2007. Selv om hun noen ganger kan ha litt bastante meninger, er hun uansett min favorittblogger gjennom tidene :)  Forøvrig også den eneste bloggeren jeg har tiltro til når det gjelder produktomtaler på bloggen, i den forstand at jeg stoler på at meningene hennes er oppriktige og at hun er kritisk til hva hun velger å skrive om.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uhumskheter

Liker også Ida. Leste bloggen hennes fast for mange år siden, så falt jeg ut en stund, og nå sjekker jeg innom nå og da, bare sånn for å sjekke om hun fortsatt har det bra :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ bra at bloggere som Ida finnes. Og det er HELT tragisk at hun ikke blir "fremmet" på samme måte som visse pr kåte hypokondere som er fake både på innsiden og utsiden og småbarnsmødre i tenårene. Ida virker sunn, fornuftig og ekte. Go Ida ☺️

Endret av elisaday
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, elisaday skrev:

Det er SÅ bra at bloggere som Ida finnes. Og det er HELT tragisk at hun ikke blir "fremmet" på samme måte som visse pr kåte hypokondere som er fake både på innsiden og utsiden og småbarnsmødre i tenårene. Ida virker sunn, fornuftig og ekte. Go Ida ☺️

Ja jeg vet, men veldig bra hun ikke synker ned på de sitt nivå :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jeg måtte innom og ta en titt på damen, etter så mye skryt. Og, jeg er helt enig med dere, så utrolig kjekk og koselig blogg. Bare det at hun skrev så klart og tydelig at det var snakk om samarbeid når hun omtalte solkremen gjorde meg glad. Godt språk, fine bilder, og ei nydelig jente, kan det bli bedre?

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, chremiil skrev:

Hun har skrevet ett innlegg om denne tråden :) 

https://imgur.com/grcsJhn

Virker som om KG er rimelig uglesett av bloggere ut i fra det hun skriver. Men om man som blogger følger markedsføringsloven, ikke eksponerer mindreårige eller tredjepersoner, samt holder seg for god for clickbaits, uforståelig språk og dobbeltmoralisme, så har man faktisk intet å frykte.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er ekte og troverdig over tid, gir det resultater, også for bloggere. Kanskje tjener man ikke 2-3 mill, men rundt 1 er kanskje til å leve med dersom man i tillegg også beholder selvrespekten. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, elisaday skrev:

Det er SÅ bra at bloggere som Ida finnes. Og det er HELT tragisk at hun ikke blir "fremmet" på samme måte som visse pr kåte hypokondere som er fake både på innsiden og utsiden og småbarnsmødre i tenårene. Ida virker sunn, fornuftig og ekte. Go Ida ☺️

Jaja, hun har botox hun også, så hun er ikke så mye mer ekte eller mindre fake enn de andre. 

Kilde: http://idawulff.blogg.no/1453926121_27012016.html punkt 10.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Arabella3 skrev:

Jaja, hun har botox hun også, så hun er ikke så mye mer ekte eller mindre fake enn de andre. 

Kilde: http://idawulff.blogg.no/1453926121_27012016.html punkt 10.

Jaja, da vet jeg det. Alikevel så ser hun nå fremdeles ut som et normalt menneske, i motsetning til maaaaaaange av de mer profilerte bloggerne. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elisaday skrev:

Jaja, da vet jeg det. Alikevel så ser hun nå fremdeles ut som et normalt menneske, i motsetning til maaaaaaange av de mer profilerte bloggerne. 

Enig. Hun både ser bra ut med det, OG er ærlig om det. Da spiller det ingen rolle, synes jeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget henne for noen måneder etter å ha glemt henne i sikkert 6 år. Liker henne godt! 

Veldig enig i det dere skriver :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Ser hun ligger på 3 plass på blogg.no Håper hun kan holde seg der. Hun er en av de få toppbloggerne jeg faktisk liker og har fulgt av og på siden hun startet for en god del år siden. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Ser hun ligger på 3 plass på blogg.no Håper hun kan holde seg der. Hun er en av de få toppbloggerne jeg faktisk liker og har fulgt av og på siden hun startet for en god del år siden. 

Jeg er helt enig med deg, jeg unner henne den plasseringen. Hun er dyktig, hun har bein i nesa, hun skriver godt, hun har en dybde jeg savner hos mange andre. Dessuten er hun ikke så besatt av å fremstå perfekt, Ida er nedpå uten å miste sin seriøsitet. Jeg digger også at hun faktisk har skaffet seg en utdannelse.

Endret av XbellaX
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6/14/2017 den 20.22, XbellaX skrev:

Jeg er helt enig med deg, jeg unner henne den plasseringen. Hun er dyktig, hun har bein i nesa, hun skriver godt, hun har en dybde jeg savner hos mange andre. Dessuten er hun ikke så besatt av å fremstå perfekt, Ida er nedpå uten å miste sin seriøsitet. Jeg digger også at hun faktisk har skaffet seg en utdannelse.

Enig. Og Ida har også annonseinnlegg for å tjene penger, som jo er forståelig. Men det er aldri noen tvil om at det faktisk er reklame, og hun merker det tydelig og såvidt jeg kan se- riktig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har problemer med å holde seg litt lengere oppe på topplisten, men hun bruker vel ikke mye clickbaits som visse andre hele tiden gjør? Synes hun faktisk fortjener en topplassering jeg. Hun var vel en av Norges første toppbloggerne. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 28.3.2017 den 20.52, Arabella3 skrev:

Jaja, hun har botox hun også, så hun er ikke så mye mer ekte eller mindre fake enn de andre. 

Kilde: http://idawulff.blogg.no/1453926121_27012016.html punkt 10.

Man kan være et godt og oppegående menneske selv om man sprøyter inn litt gift for å lamme musklene i tinningen 

liker Ida veldig godt - det eneste ankepunktet er de tøysete hårpillene hun promoterer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...