Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid likt henne, men hun har mistet piffen og blitt litt kjedelig. Oppdaterer bloggen lite. Jeg heier på henne og håper hun kan havne på topp igjen, men blir vanskelig å komme forbi klikkhorene da.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er det bare meg eller har hun veldig lik stil som Kristina Andersen? Veggene, møbler og diverse bilder og rammer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sweety pie skrev:

Er det bare meg eller har hun veldig lik stil som Kristina Andersen? Veggene, møbler og diverse bilder og rammer.

Nei. Hun har lik stil som sånn ca alle andre bloggere, eller andre vanlige folk. Her i Norge eier vi jo ikke stil! Vi har sånne fashion interiør perioder, hvor ALLE har det likt hjemme. Det er ikke hennes skyld, hun befinner seg bare i nisseland med oss andre, stakkars. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så og si den eneste bloggeren jeg har sansen for. 

Hadde følgt bloggen hennes sporadisk i mange år før jeg plutselig møtte henne ute på byen. Hun var akkurat sånn som hun gir uttrykk for i bloggen, og synes jeg er bra! Rett og slett veldig ålreit å prate med. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, naivsuper skrev:

Nei. Hun har lik stil som sånn ca alle andre bloggere, eller andre vanlige folk. Her i Norge eier vi jo ikke stil! Vi har sånne fashion interiør perioder, hvor ALLE har det likt hjemme. Det er ikke hennes skyld, hun befinner seg bare i nisseland med oss andre, stakkars. 

Eh skyld?...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, sweety pie skrev:

Er det bare meg eller har hun veldig lik stil som Kristina Andersen? Veggene, møbler og diverse bilder og rammer.

Må innrømme at jeg ikke er så imponert av interiøret i leiligheten hennes. Husket hun hadde en post om hvordan hun ikke skulle ha det osv, forventet liksom noe litt spesielt. Men leiligheten ser jo bare rotete ut og ting passer ikke sammen 🤷

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Saklig av henne å kalle den gratis HPV vaksinen for «rævva» 😕 Det finnes da en mye bedre måte å opplyse om den andre vaksinen som beskytter mot all HPV virus. Ser hun har blitt oppfordret av Folkehelseinstituttet til å redigere innlegget. Hun har lagt til en liten edit, men jeg synes hun burde fjerne ordet «rævva». Ser de ikke er helt fornøyde enda i kommentarfeltet.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rosewood skrev:

Wow. Saklig av henne å kalle den gratis HPV vaksinen for «rævva» 😕 Det finnes da en mye bedre måte å opplyse om den andre vaksinen som beskytter mot all HPV virus. Ser hun har blitt oppfordret av Folkehelseinstituttet til å redigere innlegget. Hun har lagt til en liten edit, men jeg synes hun burde fjerne ordet «rævva». Ser de ikke er helt fornøyde enda i kommentarfeltet.

Huff, dette synes jeg var ille. Synes Idas siste svar til Folkehelseinstituttet var veldig dårlig også. Frekk og ureflektert. Her bruker hun rett og slett påvirkningskraften sin veldig feil - potensielt farlig. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Femilie skrev:

Huff, dette synes jeg var ille. Synes Idas siste svar til Folkehelseinstituttet var veldig dårlig også. Frekk og ureflektert. Her bruker hun rett og slett påvirkningskraften sin veldig feil - potensielt farlig. 

Ja sant, veldig nebbete svar. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Femilie skrev:

Huff, dette synes jeg var ille. Synes Idas siste svar til Folkehelseinstituttet var veldig dårlig også. Frekk og ureflektert. Her bruker hun rett og slett påvirkningskraften sin veldig feil - potensielt farlig. 

Enig. Nå synes jeg hun driter seg skikkelig ut, apropos "ræva". 

Kjente jeg mistet litt respekt nå, irritert ble jeg!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlig å be unge lesere som tydelig ble engstelige for å ta vaksinen ( de spør om den er dårlig, farlig osv) om å lese seg opp selv på en link hun deler. Tror neppe en artikkel med fagspråk er det de er ute etter når de lurer på hva ordet «rævva» innebærer! 

Syns Ida ellers er ei morsom jente, men dessverre en av de verste på å ta selvkritikk. Ser likheter her med det metoo-innlegget hennes, jo mer andre reagerer jo mer standhaftig blir hun på at hun kan skrive hva hun vil. Men dette handler ikke om hva hennes mening ER,men heller om hvilke konsekvenser hennes (uklare) mening FÅR. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste innlegget ang kottet hvor hun har dopapir/vaskemiddellager så finnes tilfeldigvis 1 stk antistrekkmerke olje og 1 stk underlivsdeo. (Plassert øverst til høyre). Hun har ihvertfall reklamert for deoen før, så dette føles som umerket reklame. 

Endret av Juliannaos
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Atheena skrev:

Spørs om hun ikke er sponset av Gardasil med en slik uttalelse. 

Jeg tenkte akkurat det samme. Hun er kjøpt og betalt. Hun blogger sjelden, og nå plutselig «måtte» hun ut å fortelle om dette merket🧐.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra innlegget om kottet: 

 

«I dag er en sånn dag hvor jeg satte i gang hjemmekontoret uten å dusje først. Verste jeg vet, men det er fort gjort. Så nå sitter jeg her midt på dagen med sovesveis, og føler meg som dét trygdebeistet. Jaja. Nå skal det dusjes, spises, trenes og dusjes igjen – hvilket minner meg på at jeg har kjempelyst på en egen shampoo-hylle i paradis. Det må jeg fikse!»

 

Stilfullt.

 

Edit: etter en kjapp googling ser det it til at det er en referanse til noe som jeg ikke visste om.

Endret av Rubella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke det "oppklarende" innlegget hennes setter henne i noe bedre lys, hun sier jo akkurat det samme i en "penere innpakning". Hun avslutter til og med det hele med at bortsettfra å kalle vaksinen ræva og gjøre det i et paraplyinnlegg så har hun bare gjort gode ting for saken. Og kommentarfeltet er fult av mennesker som hyller henne.

ida er kanskje en veteran i bloggnorge, hun har en utdannelse og er litt utypisk resten av rosaverdenen med en skarp penn og glimt i øyet, men samtidig er hun en av de mest arrogante bloggerne jeg vet om. Hun har en forferdelig holdning til alle som ikke er like godt stilt eller enige med henne, og selvom hun beskytter seg bak sarkasmen i innleggene sine har hun til tider en forferdelig holdning til andre mennesker, spesielt de som er uenige med henne og/eller danser en annen dans enn det hun forventer. Nevner den mange årige vaskedamen til kjæresten som et eksempel, som fikk sparken av Ida da hun kom litt for sent, og som fikk gjennomgå i et innlegg hvor Ida forsvarer handlingen med nebb og klør, dog på en "humoristisk" måte. Og så lenge man gjør det på en humoristisk måte kan man tydeligvis skrive hva som helst...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...