Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har sett noe livstegn fra henne etter siste blogginnlegg? Begynner nesten å bli bekymret. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun ikke veldig frekk i kommentarfeltet sitt nå? Hun har begynt med "Takk for at du delte meningen din" og "Det er folk her inne som er sykere enn meg, for å si det sånn" som kommentar på at mange spekulerer i hvordan syk hun er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arabella3 skrev:

Er hun ikke veldig frekk i kommentarfeltet sitt nå? Hun har begynt med "Takk for at du delte meningen din" og "Det er folk her inne som er sykere enn meg, for å si det sånn" som kommentar på at mange spekulerer i hvordan syk hun er.

Hun har jo rett.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, J.. skrev:

Hun har jo rett.

Er det ikke litt drøyt å insinuere at folk er (psykisk) syke fordi de spekulerer i hva slags syk hun er? Å være nysgjerrig er ikke en psykisk lidelse. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Arabella3 skrev:

Er det ikke litt drøyt å insinuere at folk er (psykisk) syke fordi de spekulerer i hva slags syk hun er? Å være nysgjerrig er ikke en psykisk lidelse. 

Det er sykt å sitte i kommentarfeltet å rett ut kreve ett svar.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Det er sykt å sitte i kommentarfeltet å rett ut kreve ett svar.

Jeg er ikke enig i at det er sykt. Frekt kanskje, men sykt, i ordets rette forstand, er det ikke. Klart noen blir nysgjerrige, spesielt siden dette er et menneske som tjener penger på å utlevere seg og sitt liv. Hun deler mye som er svært privat, for så å plutselig dele A, men ikke B. Jeg ville personlig ikke spurt hva som feilte henne, men jeg antar allikevel ikke at de som faktisk spør er psykisk syke. Det kan godt hende det er tenåringsjenter som skriver de nysgjerrige kommentarene, og da er det ganske spesielt av ei på 30 år å insinuerer at de er psykisk syke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lager jo spekulasjoner ved å ikke legge ut innlegg da , hun kunne jo ha lagt ut reklameinnlegg for kollagen eller hva det nå heter feks. 

Hun svarer jo på kommentarer så da kunne hun jo ha unngått alle spekulasjoner ved å legge ut noen "svadainnlegg" 

Nå tror jeg ikke hun gjør dette bevisst altså - men man blir jo litt nysgjerrig på hva det er. Når man ikke vil si noe så vil man jo automatisk tro at det er noe alvorlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, punkyB skrev:

Når man ikke vil si noe så vil man jo automatisk tro at det er noe alvorlig. 

Å det kan jo godt hende det er nettopp derfor hun ikke blogger pr øyeblikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Å det kan jo godt hende det er nettopp derfor hun ikke blogger pr øyeblikk.

Ja er jo nærliggende å tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også hun svarer frekt. Virker som hun opplever noe negativt i livet sitt nå. Får håpe hva det enn er at det går over 😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt Ida siden hun startet å blogge og dette bekymrer meg nå for så lenge har det aldri vært stille i alle kanaler. Veldig rart, spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spekuleres på Jodel At det er slutt mellom henne og gravlyset. Håper virkelig ikke det er sant💔❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hvem er dette? skrev:

Spekuleres på Jodel At det er slutt mellom henne og gravlyset. Håper virkelig ikke det er sant💔❤️

Neida, de er fremdeles forlovet 😊 Hun skrev på Instastory nettopp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rosewood skrev:

Neida, de er fremdeles forlovet 😊 Hun skrev på Instastory nettopp

Så bra! Liker så godt de to sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...