Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Mango1234 skrev (1 time siden):

Savner hyppigere oppdateringer fra henne. Likte bloggen godt og håper hun er tilbake mer som normalt snart.

Baby er vel knapt 6 uker,så hun er jo i "permisjon".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mango1234
J.. skrev (Akkurat nå):

Baby er vel knapt 6 uker,så hun er jo i "permisjon".

Ja og det har jeg full forståelse for. Babyer er ulike og barselstiden er ulik. Caroline Berg Eriksen feks blogget jo som normalt like etter begge fødsene. Men hun hadde nok rolige babyer og er jo litt «overmenneske». Håper bare Ida er tilbake som normalt etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango1234 skrev (2 timer siden):

Ja og det har jeg full forståelse for. Babyer er ulike og barselstiden er ulik. Caroline Berg Eriksen feks blogget jo som normalt like etter begge fødsene. Men hun hadde nok rolige babyer og er jo litt «overmenneske». Håper bare Ida er tilbake som normalt etter en stund.

Nå har vel barna til CBE sovet hele natten og aldri vært urolig eller grått, så det er nok forskjell på de ja( ironi). 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango1234 skrev (2 timer siden):

Ja og det har jeg full forståelse for. Babyer er ulike og barselstiden er ulik. Caroline Berg Eriksen feks blogget jo som normalt like etter begge fødsene. Men hun hadde nok rolige babyer og er jo litt «overmenneske». Håper bare Ida er tilbake som normalt etter en stund.

Er det mulig... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at hun prioriterer det meste av tiden på babyen sin. Viktigere han en bloggen, etter hvert dår hun vel mer energi til å blogge. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er i permisjon? Jeg tror ikke noen skal forvente at hun blogge «normalt» med det første. 
bra for henne at leserne savner bloggen, men jeg tror hun komme til å skrive mye om å være mamma. Jeg tror ikke Ida vi kjenner før barn kommer tilbake 😅

Så er det et sunnhets tegn at hun faktisk har fokus på babyen i permisjon. Kontra andre kjente bloggere ..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (På 21.4.2021 den 16.39):

Baby er vel knapt 6 uker,så hun er jo i "permisjon".

I permisjon er hun vel ikke, i den forstand at hun ikke kan ha inntektsgivende arbeid om hun skal motta permisjonspenger fra NAV. Hun har vel reklameinntekter osv nå også. Men regner med at det å knipse noen bilder og inngå noen samarbeid går helt fint selv om man har baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (3 minutter siden):

I permisjon er hun vel ikke, i den forstand at hun ikke kan ha inntektsgivende arbeid om hun skal motta permisjonspenger fra NAV. Hun har vel reklameinntekter osv nå også. Men regner med at det å knipse noen bilder og inngå noen samarbeid går helt fint selv om man har baby.

Nettopp derfor skrev jeg "permisjon".

Fødsel - 6 uker etter fødsel har man uansett yrke,rett på fri.

Tommel opp for å prioritere baby.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun studerer vel også så vidt jeg har sett. Så at hun tar det meste fri er vel bare bra. Ida er en av de ytterst få "influenserne" jeg faktisk gidder å følge fordi hun virker oppegående, real og opptatt av de rette tingene. Bare det at hun har hatt det faste reklame-samarbeidet om solkrem i årevis sier mye for meg. Der mange andre har samarbeid som risikerer at følgerne tror de kan ta et tilskudd og så ikke bli solbrent (og dermed skade huden sin ordentlig), og fokuserer på hvor viktig det er å være solbrun, pen etc... så terper Ida i alle fall, og år etter år, på viktigheten av solbeskyttelse.

I dunno, jeg liker henne liksom, selv når jeg er uenig med henne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bloggen og Instagramen har blitt en levende reklameplakat. Veldig synd for jeg har fulgt Ida i mange år. Vurderer å slutte nå for er så lei av at det meste hun poster er i forbindelse med reklame. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klatremusa skrev (1 time siden):

Bloggen og Instagramen har blitt en levende reklameplakat. Veldig synd for jeg har fulgt Ida i mange år. Vurderer å slutte nå for er så lei av at det meste hun poster er i forbindelse med reklame. 

Har vel en sammenheng med at det går veldig lang tid mellom hvert innlegg og hun må jo tjene penger.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klatremusa skrev (14 timer siden):

Bloggen og Instagramen har blitt en levende reklameplakat. Veldig synd for jeg har fulgt Ida i mange år. Vurderer å slutte nå for er så lei av at det meste hun poster er i forbindelse med reklame. 

Enig. Det er kun reklame og utlevering av barn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Ida veldig godt, faktisk den eneste bloggeren som er morsom og som behersker skrivekunsten. Men mye reklame, ja, dessverre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje mye reklame, men det skal hun ha; Ida reklamerer for andre ting enn det «alle» andre gjør. Bergans og solkrem (cliniderm?) har jeg ikke fått med meg andre som reklamerer for.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fibonacci skrev (På 28.5.2021 den 21.34):

Nå reklamerer hun for kollagenpulver ... Der falt hun enda noen hakk i min bok.

Det kan jeg ikke FATTE at hun gjør. Hun er vel ikke så blåst at hun tror det fungerer? Det må være sinnsykt mye penger i å reklamere for det.....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibonacci skrev (På 28.5.2021 den 21.34):

Nå reklamerer hun for kollagenpulver ... Der falt hun enda noen hakk i min bok.

Hun er en av dem som har reklamert lengst for det. Har også hatt innlegg der hun skriver hun har fått med seg kritikken men står for sin egen gode opplevelse med pulveret. 
( Ubegripelig ja). 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (På 31.5.2021 den 1.04):

Det kan jeg ikke FATTE at hun gjør. Hun er vel ikke så blåst at hun tror det fungerer? Det må være sinnsykt mye penger i å reklamere for det.....

Hun som virker så fornuftig reklamerer for noe som er så jævlig unødvendig og lite fornuftig. Det koster mye å få de pakkene med kollagen tilsendt, og for hva da? Vi alle blir gamle. Hadde det hatt noe virkning hadde vel alle gått amok og fått baby hud forlengst. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte sjekke hva det kollagenpulveret egentlig koster; 398 kr i måneden (28 poser)! Kjapp hoderegning, over 5000 kr i året... 😳

Endret av Meadow
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...