Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Meadow skrev (10 timer siden):

Jeg måtte sjekke hva det kollagenpulveret egentlig koster; 398 kr i måneden (28 poser)! Kjapp hoderegning, over 5000 kr i året... 😳

Herregud.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

klatremusa skrev (1 time siden):

Reklame reklame reklame reklame 

Blitt veldig kreativ med reklamene gitt 🙂 jeg tenker at reklame er selvfølgelig noe viktig for at bloggen skal gå rundt og for at hun skal tjene til livets opphold, men når det blir reklame på reklame så blir hun vel et vandrende reklameplakat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Omtrent hver gang hun poster noe så er det reklame 😪 Skjønner at det er hennes inntektskilde, men hun burde da vitterlig klare å poste noe som ikke er reklame, oftere enn hun poster reklame. Synes det er veldig synd, jeg liker (eller likte) Ida veldig godt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (30 minutter siden):

Hennes tid er forbi, så enkelt er det.

Tviler jeg på, nå skal det bygges hus, og det skal nok i stooor grad finansieres av bloggen/some-inntekter. Skjønner de jeg! Mye å spare. Nå bare selge sjela si litt 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det irriterer meg grenseløst at det tok to minutter før hun begynte med babyrelaterte reklamer (med baby) som feks Libero! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 77

Hva er mye reklame da? 6 reklame innlegg på 20 innlegg er ikke så mye. Er forsåvidt  fornuftige ting som reklameres for. Solkrem og bleier. Mange influensere  som er verre og reklamerer hyppigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 77 skrev (1 time siden):

Hva er mye reklame da? 6 reklame innlegg på 20 innlegg er ikke så mye. Er forsåvidt  fornuftige ting som reklameres for. Solkrem og bleier. Mange influensere  som er verre og reklamerer hyppigere. 

Føles vel kanskje som mye fordi de vanlige innleggene har blitt så lite interessante...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 77 skrev (På 2021-8-2 den 14.33):

Hva er mye reklame da? 6 reklame innlegg på 20 innlegg er ikke så mye. Er forsåvidt  fornuftige ting som reklameres for. Solkrem og bleier. Mange influensere  som er verre og reklamerer hyppigere. 

Det er ekstremt mye reklame på instastory. Føler det nesten er bare reklame der. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeeea skrev (15 timer siden):

Det er ekstremt mye reklame på instastory. Føler det nesten er bare reklame der. 

 

Det er jo jobben hennes? Så lenge det merkes korrekt ser jeg ikke problemet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (3 timer siden):

Det er jo jobben hennes? Så lenge det merkes korrekt ser jeg ikke problemet.

"Problemet" er at reklamen blir så merkbar når det er få "vanlige" innlegg. Syns bare det er synd at det har blitt slik. Hun var en fantastisk blogger og hadde en ganske unik skrivemåte. Men nå er det reklame for bleier, solkrem, Oslo skinlab og hello freshfood(?) hele tiden. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeeeeeea skrev (8 timer siden):

"Problemet" er at reklamen blir så merkbar når det er få "vanlige" innlegg. Syns bare det er synd at det har blitt slik. Hun var en fantastisk blogger og hadde en ganske unik skrivemåte. Men nå er det reklame for bleier, solkrem, Oslo skinlab og hello freshfood(?) hele tiden. 

Jeg tenker det er ryddig at reklamen blir sp merkbar. Hun har en liten baby, helt naturlig at fokuset er der og ikke på å dokumentere hvert øyeblikk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (33 minutter siden):

Jeg tenker det er ryddig at reklamen blir sp merkbar. Hun har en liten baby, helt naturlig at fokuset er der og ikke på å dokumentere hvert øyeblikk.

Jeg forstår godt at fokuset er på baby. Men det er fortsatt uheldig for henne at reklamen blir så merkbar. Tidligere kom reklamen mer naturlig. Nå er det nesten kun reklame... Om hun skal ta permisjon fra å poste innlegg om hverdagen slik som hun gjorde før, kunne hun like gjerne også tatt permisjon fra reklamen. Poenget mitt er vel at det blir veldig tydelig at hun poster innlegg (reklame) fordi det er jobb.

Vi får vel være enige om å være uenige 😅 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Auroras skrev (På 11.8.2021 den 15.10):

Hun tviholder i alle fall på det kollagen-svindleriet! Eeeeer det mulig. 

Betaler nok godt 🤷🏻‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Godt å se det ikke bare er meg som synes det er mye reklame, er helt ekstremt for tiden! Har ikke noe mot reklame i ny og ne jeg, men nå er det så innmari merkbart. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sacred skrev (17 minutter siden):

Godt å se det ikke bare er meg som synes det er mye reklame, er helt ekstremt for tiden! Har ikke noe mot reklame i ny og ne jeg, men nå er det så innmari merkbart. 

Hun har så sjelden innlegg uten reklame og det går lang tid mellom hvert innlegg. Virker som det kun handler om å tjene penger nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å følge henne. Det er heelt upersonlig nå, bare reklame. Og hun viser frem og bruker barnet for mye. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...